Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2022 13:28 - „Видях безкраен залп от ракети, изстрелян срещу Израел по време на това, което изглеждаше голяма война в Близкия изток“
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 908 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 21.04.2022 13:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  „Видях безкраен залп от ракети, изстрелян срещу Израел по време на това, което изглеждаше голяма война в Близкия изток“

17 април 2022 г от Майкъл    

image


Ще станем ли свидетели скоро на война в Близкия изток, която да не прилича на нищо, което някога сме виждали преди в цялата човешка история? В тази статия ще споделя нещо много лично с вас. През целия си живот ми бяха показвани неща, които ще се случат в бъдеще. През по-голямата част от времето нещата, които щеше да ми показват, бяха за мен или за близки до мен. Щеше да ми бъде показано събитие или момент от време или нещо, което ще се случи, и по-късно нещата ще се развият точно както Бог ми ги беше показал. Когато растех, просто предполагах, че това е нещо естествено и че всеки има подобни преживявания. Разбира се, има много и много хора, които имат подобни преживявания, но нашето общество като цяло не гледа на подобни неща и толкова много избират да мълчат за тях. 

Лично аз винаги съм бил склонен да се колебая да споделя нещата, които ми се показват, но това започна да се променя през последните няколко години. Когато видя нещо, което очевидно е предназначено за мен или за някой близък, ще го споделя само с онези, с които вярвам, че Господ иска да го споделя. Но когато ми се покаже нещо за национални или световни събития, за които вярвам, че Господ иска да споделя по-широко, в тези моменти ще споделя това, което виждам с широката публика.

Не знам защо, но има моменти, когато ми се показват неща за нацията на Израел. Например, не ми беше показано нищо за последните президентски избори в Съединените щати, но ми беше показано, че Нафтали Бенет ще стане следващият премиер на Израел и точно това се случи.

С всичко казано, бих искал да споделя какво ми беше показано за Израел сутринта на 17 април 2022 г.

Това беше преживяване, което имах, докато спях, но беше качествено различно от нормален сън. Тези, които имат подобен опит, знаят за какво говоря.

В този опит видях безкраен залп от ракети, изстреляни срещу Израел по време на това, което изглеждаше като голяма война в Близкия изток. Ракетите бяха изстреляни с бърза стрелба и това някак ми напомни за някои от кадрите, които видях от Украйна.

Не видях къде паднаха ракетите. Аз също не видях смъртта и разрушенията, които те причиниха.

Разбира се, Израел има много напреднали противоракетни системи и така може би много от тези ракети са били прихванати. Не ми беше показано нищо от това.

Моята гледна точка беше от страната на тези, които изстрелват ракетите. Стори ми се, че целта е да се нанесат възможно най-много щети на Израел.

Тези ракети не бяха изстреляни от голямо разстояние. По-скоро изглежда, че всички идват от други нации или терористични групи в Близкия изток.

И в съня си имах впечатлението, че има повече ракети, насочени към земята на Израел, отколкото навсякъде другаде по земното кълбо.

Аз съм изследовател и така, след като се събудих, исках да се опитам да намеря информация, която подкрепя това, което току-що видях. Според статия, публикувана от израелски новинарски източник по-рано тази година, Хизбула „се смята, че има над 150 000 ракети“...

Смята се, че Хизбула има над 150 000 ракети, но само малък брой от тях могат да бъдат насочени към конкретни обекти. Израел се опасява в бъдеща война, че терористичната групировка може да използва струя от прецизни ракети, за да атакува чувствителни съоръжения и да смаже нейната система за противовъздушна отбрана.

В миналото съм виждал, че други източници изчисляват, че Хизбула всъщност има 180 000 ракети.

Но всички са съгласни, че това е огромен брой.

И също така беше съобщено, че Хизбула сега "производи свои собствени дронове" ...

Насрала също така твърди, че подкрепяната от Иран терористична група е започнала да произвежда свои собствени дронове. Групата е докарала десетки малки дронове в Израел през последните години, очевидно с цел наблюдение. Източник от сигурността каза миналия месец, че поне някои от използваните от Хизбула дронове са обикновени, налични в търговската мрежа устройства.

Така че сама Хизбула със сигурност би могла да изпрати привидно безкраен обстрел срещу Израел в бъдещ конфликт.

На юг Хамас също има впечатляващ набор от оръжия, но разбира се те не са толкова силни като Хизбула.

Сирия и Иран също биха били потенциални противници на Израел, а те също имат огромни арсенали.

И определено напрежението в региона расте. В петък имаше изключително жестоки сблъсъци между израелските сили за сигурност и палестинските протестиращи в джамията Ал Акса ...

Сблъсъци избухнаха в петък сутринта между палестинците и израелските сили за сигурност на Храмовия хълм, след като малка група протестиращи събраха камъни и дървени късове, за да хвърлят по силите и по еврейските поклонници. Бунтовниците също хвърлиха фойерверки срещу силите за сигурност.

В рядък ход полицията влезе в джамията Ал Акса, след като палестинците, които се барикадираха вътре след сутрешната молитва, започнаха да хвърлят камъни по офицери. По време на шестте часа сблъсъци бяха арестувани над 470 бунтовници, включително 65 непълнолетни.

Ако смятате, че цената на бензина е лоша сега, просто изчакайте, докато избухне голяма война в Близкия изток.

Искам да подчертая, че не знам кога ще се случи. Тези, които имат преживявания, подобни на моя, знаят, че често идват с много силно чувство за неотложност, но това не означава, че ще се случат веднага.

Понякога ми се показват неща, които се случват много бързо, а друг път са ми показвани неща, които не се случват много години.

Но без съмнение глобалните събития се ускоряват.

Изглежда, че нещата вървят на косъм по целия свят, но междувременно основните медии ви казват, че всичко ще бъде наред.

Разбира се, това е същата мейнстрийм медия, която сега открито признава, че е тяхна работа да контролират как хората мислят ...

 

И през това много духовно време на годината, най-важният вестник в Америка току-що публикува редакционна статия, която призовава за премахване на вярата в Бог ...

"  Ню Йорк Таймс"  публикува публикация в петък, която предлага премахване на вярата в Бог - тъй като започва един от най-святите уикенди в годината.

Озаглавена „ В това време на война предлагам да се откажем от Бог “, статията твърди, че Бог е отговорен за „войната и насилието“ и за „потисничеството и страданието“ и предлага хората да спрат да учат децата за Него.

Не, Бог не е отговорен за войната в Украйна или за всичките ужасяващи страдания, които се случват по цялата планета.

Ние сме.

Бог ни е създал със способността да избираме, а ние Го отблъснахме и с нетърпение сме прегърнали почти всяка форма на злото, което можем да си представим.

В резултат на това нашият свят се превърна в много лошо място.

И нещата ще се влошат още повече, преди Исус да се върне и да оправи всичко.

В продължение на десетилетия Бог ни предупреждава за нещата, които ще се случат през последните времена и аз съм документирал много от тези предупреждения в „Изгубени пророчества за бъдещето на Америка“ и „7-годишен апокалипсис“ .

Но повечето хора не се интересуват от подобни предупреждения.

Всъщност повечето хора изобщо не искат да имат нищо общо с Бог.

Тези от нас, които са биели алармата, ще продължат да го правят, но времето бързо изтича.

*** Най-накрая е тук! Новата книга на Майкъл, озаглавена „7 Year Apocalypse“, вече е достъпна  в меки корици  и  за Kindle  на Amazon.***




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
1. 1997 - Има ли друга нация, която има толкова висок процент пророци и месии?
21.04.2022 14:15
Види се, ако си евреин и не си пророк, не си евреин
цитирай
2. zahariada - Да
21.04.2022 17:09
Така е.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39951152
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930