Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2022 12:47 - Армията на Украйна е разбита; всичко, което остава, е почистване
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 1220 Коментари: 5 Гласове:
1

Последна промяна: 18.04.2022 12:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Армията на Украйна е разбита; всичко, което остава, е почистване

04/10/2022 / От редактори на новини /


image

Лари Си Джонсън; ветеран от ЦРУ и Службата за борба с тероризма на Държавния департамент, твърди, че украинската армия е победена и всичко, което е останало, е „почистване“. Ветеранът, който предоставяше обучение на общността за специални операции на американските военни в продължение на 24 години, седна с Майк Уитни, за да обясни защо.

(Статията е препубликувана от DailyExpose.uk )

Интервю, проведено от Майк Уитни

Въпрос 1 –  Можете ли да ми обясните защо смятате, че Русия печели войната в Украйна?

Лари С. Джонсън –  В рамките на първите 24 часа от руската военна операция в Украйна всички украински наземни радарни способности за прехващане бяха унищожени. Без тези радари украинските военновъздушни сили загубиха способността си да извършват прихващане въздух-въздух. През следващите три седмици  Русия създаде де факто зона, забранена за полети над Украйна . Въпреки че все още е уязвим от изстреляни от рамото ракети повърхност-въздух, доставени от САЩ и НАТО на украинците, няма доказателства, че Русия е трябвало да ограничи бойните въздушни операции.

Пристигането на Русия в Киев в рамките на три дни след инвазията също привлече вниманието ми. Припомних си, че  на нацистите в операция „Барбароса“ бяха необходими седем седмици, за да достигнат до Киев и необходимите още 7 седмици, за да подчинят града. Нацистите имаха предимството да не нанасят удари, за да избегнат цивилни жертви и нетърпеливи да унищожат критична инфраструктура. И все пак много така наречени американски военни експерти твърдят, че Русия е затънала. Когато 24 мили (или 40 мили, зависи от източника на новини) беше позициониран северно от Киев за повече от седмица, беше ясно, че  способността на Украйна да започне значителни военни операции е елиминирана. Ако артилерията им беше непокътната, тогава тази колона беше лесна за масово унищожение. Това не се случи. Като алтернатива, ако украинците са имали жизнеспособно фиксирано крило или въртящо се крило, те е трябвало да унищожат тази колона от въздуха. Това не се случи. Или, ако имаха жизнеспособна способност за крилати ракети, би трябвало да завалят ада върху уж спрялата руска колона. Това не се случи. Украинците дори не монтират значителна пехотна засада на колоната с новодоставените си американски копия.

 

Мащабът и размахът на руската атака са забележителни. Те завзеха територия за три седмици, която е по-голяма от сушата на Обединеното кралство.  След това те продължиха да извършват целенасочени атаки срещу ключови градове и военни съоръжения. Не сме виждали нито един случай украински полк или единица с размер на бригада да атакува и побеждава сравнима руска част. Вместо това руснаците разделиха украинската армия на части и прерязаха комуникационните им линии. Руснаците консолидират контрола си над Мариупол и са подсигурили всички подходи към Черно море. Сега Украйна е отрязана на юг и на север.

Бих искал да отбележа, че САЩ имаха по-трудно време да превземат толкова много територия в Ирак през 2003 г., докато се биеха срещу далеч по-ниска, по-малко способна военна сила. Ако не друго,  тази руска операция би трябвало да изплаши по дяволите американските военни и политически лидери.

Наистина голямата новина дойде тази седмица с руските ракетни удари по де факто бази на НАТО в Яворов и Житомир. НАТО проведе обучение по киберсигурност в Житомир през септември 2018 г. и описа Украйна като „партньор на НАТО“. Житомир беше унищожен с хиперзвукови ракети в събота. Подобна съдба сполетя и Яворов миналата неделя. Това беше основният учебен и логистичен център, който НАТО и EUCOM използваха за доставка на бойци и оръжия за Украйна. Голяма част от военния и цивилния персонал в тази база станаха жертви.

Русия не само нанася удари и унищожава бази, използвани от НАТО редовно от 2015 г., но нямаше предупреждение за въздушно нападение и нямаше спиране на атакуващите ракети.

Въпрос 2 –  Защо медиите се опитват да убедят украинския народ, че могат да надделеят във войната си срещу Русия? Ако това, което казвате, е вярно, тогава всички цивилни, които са изпратени да се бият с руската армия, загиват във война, която не могат да спечелят. Не разбирам защо медиите биха искали да заблуждават хората за нещо толкова сериозно. Какви са вашите мисли по въпроса?

Лари С. Джонсън –  Това е комбинация от невежество и мързел. Вместо да правят истински репортажи,  огромното мнозинство от медиите (печатни и електронни), както и Big Tech подкрепят мащабна пропагандна кампания.  Спомням си, когато Джордж Буш беше Хитлер. Спомням си, когато Доналд Тръмп беше Хитлер. И сега имаме нов Хитлер, Владимир Путин. Това е уморена, неуспешна книга. Всеки, който се осмели да повдигне легитимни въпроси, веднага бива катран като марионетка на Путин или руска марионетка. Когато не можете да аргументирате факти, единственият изход е извикването на име.

Въпрос 3  – Миналата седмица полковник Дъглас Макгрегър беше гост в шоуто на Тъкър Карлсън. Неговите възгледи за войната са поразително подобни на вашите. Ето какво каза той в  интервюто :

„Войната наистина приключи за украинците. Те са смлени на парчета, за това няма съмнение, въпреки това, което чуваме от нашите масови медии. И така, истинският въпрос за нас на този етап е, Тъкър,  ще живеем ли с руския народ и неговото правителство или ще продължим да преследваме този вид смяна на режима, облечена като украинска война? Ще спрем ли да използваме Украйна като таран срещу Москва, което всъщност е това, което направихме."  ( Интервю на Тъкър Карлсън – Макгрегър )

Съгласни ли сте с Макгрегър, че истинската цел за подтикване на Русия към война в Украйна е „смяна на режима“?

Второ, съгласни ли сте, че Украйна се използва като площадка за САЩ да водят прокси война срещу Русия?

Лари С. Джонсън –  Дъг е страхотен анализатор, но не съм съгласен с него – не мисля, че има някой в ​​администрацията на Байдън, който е достатъчно умен, за да мисли и планира в тези стратегически термини. Според мен последните 7 години бяха инерцията на статуквото на НАТО. Това, което имам предвид, е, че НАТО и Вашингтон вярваха, че могат да продължат да пълзят на изток по границите на Русия, без да предизвикват реакция. НАТО и EUCOM редовно провеждаха учения — включително осигуряване на „настъпателно“ обучение — и доставяха оборудване. Смятам, че съобщенията в Съединените щати, че ЦРУ е осигурявало паравоенно обучение на украински части, действащи в Донбас, са достоверни. Но ми е трудно да повярвам, че след нашите катастрофи в Ирак и Афганистан изведнъж имаме стратези на ниво Сун Дзъ, които дърпат конците във Вашингтон.

Във Вашингтон цари атмосфера на отчаяние. Освен че се опитва да забрани всичко руско, администрацията на Байдън се опитва да тормози Китай, Индия и Саудитска Арабия. Не виждам нито една от тези държави да попада в съответствие. Вярвам, че екипът на Байдън е направил фатална грешка, опитвайки се да демонизира всички неща и всички хора руски. Ако не друго,  това обединява руския народ зад Путин и те са готови да се ровят за дълга борба.

Шокиран съм от погрешните изчисления, когато смятах, че икономическите санкции срещу Русия ще ги поставят на колене. Обратното е вярно. Русия е самодостатъчна и не зависи от вноса. Неговият износ е от решаващо значение за икономическото благополучие на Запада . Ако задържат пшеница, поташ, газ, петрол, паладий, готовия никел и други ключови минерали от Запада, европейската и американската икономика ще бъдат опустошени. И този опит да се принуди Русия със  санкции сега направи много вероятно ролята на щатския долар като международна резервна валута да се появи в кошчето на историята.

Въпрос 4  – Откакто произнесе известната си  реч в  Мюнхен  през 2007 г., Путин се оплаква от  „архитектурата на глобалната сигурност“.  В Украйна можем да видим как тези заяждащи проблеми със сигурността могат да прераснат в пълномасова война. Както знаете,  през декември Путин отправи редица искания, свързани с руската сигурност, но администрацията на Байдън ги отхвърли  и така и не отговори. Путин искаше писмени гаранции, че разширяването на НАТО няма да включва Украйна (членство) и че ядрените ракетни системи няма да бъдат разположени в Румъния или Полша.  Смятате ли, че исканията на Путин са неразумни?

Лари С. Джонсън –  Мисля, че исканията на Путин са доста разумни. Проблемът е, че 99% от американците нямат представа за вида военна провокация, която НАТО и САЩ извършиха през последните 7 години.  На обществеността винаги се казваше, че военните учения са „отбранителни“. Това просто не е вярно. Сега имаме новини, че DTRA финансира биолаборатории в Украйна. Предполагам, че  Путин би могъл да се съгласи да разреши американските ядрени ракетни системи в Полша и Румъния, ако Байдън се съгласи да позволи разполагането на сравними руски системи в Куба, Венецуела и Мексико.  Когато го погледнем в този смисъл, можем да започнем да разбираме, че исканията на Путин не са безумни или неразумни.

Въпрос 5  – Руските медии съобщават, че руски „високо прецизни, въздушно изстрелвани“ ракети са ударили съоръжение в Западна Украйна, „убивайки повече от 100 местни войници и чуждестранни наемници“. Очевидно учебният център за специални операции се е намирал близо до град Овруч, който е само на 15 мили от полската граница. Какво можете да ни кажете за този инцидент? Русия се опитваше да изпрати съобщение до НАТО?

Лари С. Джонсън – Кратък  отговор – ДА! Руските военни удари в Западна Украйна през последната седмица шокираха и разтревожиха представители на НАТО. Първият удар дойде в неделя, 13 март в Яворов, Украйна. Русия удари базата с няколко ракети, някои от които според съобщенията са хиперзвукови. Над 200 души бяха убити, включително американски и британски военен и разузнавателен персонал, и стотици други ранени. Много са претърпели катастрофални рани, като ампутации, и са в болница. И все пак НАТО и западните медии не проявиха малък интерес да докладват за това бедствие.

Яворов беше важна предна база за НАТО (виж тук). До февруари (преди нахлуването на Русия в Украйна) учебното командване на 7-та армия на САЩ действаше от Яворов още в средата на февруари. Русия не е спряла дотук. Военните новини на ASB съобщават, че Русия е ударила друго място, Делятин, което се намира на 60 мили югоизточно от Яворов (в четвъртък според мен). Вчера Русия удари Зитомир, друг обект, където преди това имаше присъствие на НАТО. Путин изпрати много ясно послание – силите на НАТО в Украйна ще бъдат разглеждани и третирани като бойци. Месечен цикъл.

Въпрос 6 –  Украинският президент Владимир Зеленски беше лъвизиран в западните медии като „военновременен лидер“ и съвременен „Уинстън Чърчил“. Това, което медиите не успяват да кажат на своите читатели, е, че Зеленски е предприел редица стъпки, за да засили контрола си върху властта, като същевременно нанесе щети на крехките демократични институции в Украйна. Например  Зеленски „забрани единадесет новинарски организации, собственост на опозицията“ и се опита да забрани на ръководителя на най-голямата опозиционна партия в Украйна Виктор Медведчук да се кандидатира за поста  по фалшиво обвинение за „финансиране на тероризъм“. Това не е поведението на лидер, който е сериозно ангажиран с демокрацията.

Какво е вашето отношение към Зеленски? Наистина ли той е „патриотичният лидер“, за когото го представят медиите?

Лари С. Джонсън –  Зеленски е комик и актьор. Не е много добър в това според мен. Западът цинично използва факта, че той е евреин, като отклонение от големия контингент от неонацисти (и имам предвид истински нацисти, които все още празнуват постиженията на украинската Waffen SS единица, докато се биеха с нацистите през Втората световна война). Фактите са ясни – той забранява опозиционните политически партии и затваря опозиционните медии. Предполагам, че това е новото определение за „демокрация“.

Въпрос 7 – Как завършва това?  Има отлична публикация на сайта Moon of Alabama, озаглавена  „Какво ще бъде географското крайно състояние на войната в Украйна “ . Авторът на публикацията, Бернар, изглежда смята, че Украйна в крайна сметка ще бъде разделена по поречието на река Днепър „и на юг по крайбрежието, където живее мнозинството етническо руско население“.

Той също така казва това:

„Това ще премахне достъпа на Украйна до Черно море и ще създаде сухопътен мост към отцепилото се молдовско Приднестровието, което е под руска защита.  Останалата част от Украйна ще бъде ограничена земя, предимно земеделска държава, обезоръжена и твърде бедна, за да бъде изградена за нова заплаха за Русия скоро. Политически той ще бъде доминиран от фашисти от Галиция, което след това ще стане основен проблем за Европейския съюз.

Какво мислиш? Ще наложи ли Путин свое собствено териториално уреждане на Украйна, за да засили руската сигурност и да сложи край на военните действия или е по-вероятен друг сценарий?

Лари С. Джонсън – Съгласен съм с Мун. Основната цел на Путин е да предпази Русия от чужди заплахи и да доведе до развод със Запада. Русия има физическите ресурси да бъде независим суверен и е в процес на осъществяване на тази визия.

Био– Лари Джонсън е ветеран от ЦРУ и Службата за борба с тероризма на Държавния департамент. Той е основател и управляващ партньор на BERG Associates, която е създадена през 1998 г. Лари предоставя обучение на общността за специални операции на американските военни в продължение на 24 години.

Прочетете повече на:  DailyExpose.uk




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
1. germantiger - :)
18.04.2022 13:02
обратното на методичката

руската армия е бита и не може да вземе ни харков, ни киев

също до момента не може да "вземе" в обкръжение ни донбас, ни да стигне до днепр
цитирай
2. zaw12929 - от просташките ти изказвания е бита ГЛУПАКО ГЛАМАВ ОТ ОМРАЗА НЕ ВИЖДАШ
18.04.2022 13:28
germantiger написа:
обратното на методичката

руската армия е бита и не може да вземе ни харков, ни киев

също до момента не може да "вземе" в обкръжение ни донбас, ни да стигне до днепр

цитирай
3. raders - :) Щом Захари твърди нещо, обикн...
18.04.2022 14:20
:) Щом Захари твърди нещо, обикновено е кьорфишек и служи за разлайване на кучетата. Тази глупава война на Путин със сигурност ще се отрази зле на всички.
цитирай
4. 1997 - Само милост и Страстната седмица забавят в Азовстал кратер, видим от Луната.
18.04.2022 19:12
Българските нацисти силно подкрепят братята си в Украйна. Така е било и при Хитлер. А после... Хитлер капут.
цитирай
5. zahariada - Да
18.04.2022 19:22
Така е.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39737473
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031