Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2022 17:20 - В РУСИЯ ТРЯБВА ДА ИМА ЦАР... Елена Вологодская: Царят Николай II е светец - изкупител, а не страстотерпец. (превод от ВИДЕО)
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 426 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Раба Божия Елена, лекар-психолог от Вологда, неколко пъти била в "клинична смърт"... По време на пребиваването и на оня свят, й било открито, че царят Николай II е начело на всичките руски светци, и че е прославен от земната Църква неправилно, - той не е страстотерпец, а е изкупител.

Нашият филм е за това, какво е видяла душата й, докато е била разделена от тялото:
"Трябва да се молим за царя! Русия трябва да има Цар. Русия ще се спаси само с Царя."

- Известно е, че 2000-та година, на юбилеен Архиерейски събор, Императорът Николай Втори бе канонизиран, като "страстотерпец". Но за канонизацията му, и до сега продължават спорове. Беше ли ви показано, как е прославен Императорът в Царството Божие? 

- "Въпреки, че прославихме Царя, той е прославен неправилно. Понеже аз чух, че той е Николай Изкупител, а не "страстотерпец". Той не е никой друг, а е Великият Николай Изкупител. И друго обръщение не трябва да има.  Значи, ако пред иконата му, молиш Царя Николай Изкупител, не понеже така трябва, но ако чувстваш с душата си, че наистина е така, - молбите ти се изпълняват много бързо."

- Не ви ли показа Господ, смисъла на неговия подвиг?  

- "Работата е там, че той е единственият земен Цар, до този момент, който е тръгнал по пътя на Спасителя, след Него. Не само че е принесъл в жертва живота си, за Русия, за всички нас, но принесъл в жертва и най-любимата си жена на света, своите момичета (дъщери) и своя син - наследник. Така че, според мен, тук няма какво, ни да се добави, ни да се отнеме. Кой от нас..., да аз много обичам Русия, много обичам руския народ, но ако ми кажат: "ти сега трябва да жертваш за Русия, всички които обичаш, - не мога да кажа, че доброволно бих го направила. 

Той не е просто страстотерпец, а е изкупител за Русия. Той върви по стъпките на Спасителя, понеже в Русия, никой не е повторил неговия подвиг. Понеже той не е обикновен човек. Ако беше "редови" човек , който взел семейството си и търгнал на смърт, - да речем, че аз взема децата си и тръгна на смърт, - това е несравнимо. Той е помазаник Божий. И с това е казно всичко. Той е Божий помазаник. Струва ми се, че докато Русия не го признае за Велик, тя ще бъде разтърсена пак. 

- За тези, които са предали Императора, показаха ли ви нещо? 

- "Да, те бяха в ада, и бедата е там, че те са знаели какво вършат. И които са предали Царя, не зная, реално ли е, изобщо, да бъдат измолени. 

Аз разбира се, много отдавна не можех да разбера, какъв е царят. От една страна, аз го обичах с цялата си душа. Интересното е, че го обичах още от детството си.

Още в училището, зададох такъв въпрос, по време на урок по история: - "Добре де, да рчем че царят е престъпник, че е лош, и кървопиец, и всичко, но децата му, защо да убиват? Каква справедливост е това. И ми отговарят, че наследникът ще дойде на власт и ще е същият кървопиец. А аз казвам: - "а момичетата, тогава, защо са убили?" 


И ето в литературата се появи такава теза, че царят бил безволев, и какъв ли не, а се отхвърля мистичният смисъл на саможертвата му. А аз зная, че Николай е свят, и е начело на всички светци. И ако не е той, никого от нас нямаше да го има. 

..................


Извадка от филма "На границата на вечността".


https://3rm.info/publications/


Превод от клипа, Григор Симов



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28319952
Постинги: 4287
Коментари: 7547
Гласове: 8239
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031