Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2021 00:41 - "Смешен плач"
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2383 Коментари: 28 Гласове:
7

Последна промяна: 09.12.2021 00:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Колегите блогъри Мисана и Гетманс, както и една обемиста поетеса/с обемисто  творчество, а вие какво си помислихте?/ страстно застанаха с гърди на амбразурата
в защита на свободното слово-Блъсково

-"Наших бьют", "Грабвайте телата"... "Убиват Труд, Убиват най-стария вестник!"

Набат с четвъртвековно закъснение, когато наистина беше погубен този вестник на наемния труд и притежаващ към този момент собствена сграда, печатница, кореспондентски постове в страната и чужбина. Вестник със стотици хиляди тираж и славна и борческа история. Само с един подпис един драгомански Манго ликвидира вестинк Труд, а днешната олелия е олелия за ерзац на "Труд"-изпаднал в несъстоятелност с над 2,5 млн задължения към фиска-осигуровки, данъци, наеми и консумативи
Защо уважаеми съблогъри преди четвърт век не защитавахте в Труд, когато Иван Костов отне със закон активите на Профсъюзите в тч и активите на в Труд. Къде бяхте тогава?
Не помните? Ще ви припомня. Скандирахте че "Времето е Ваше" и танцувахте "Последен 
валс"А на Гл Редактор на вестника,Областиня управител тогава също показа изпълнителен лист според който бе въведена държавата в собственост на комплекса на бул Дондуков,
въпреки че вестника нямаше тежести, радваше се на финансово здраве и сериозен тираж.Заедно с вестника заминаха и стотици почивни домове и оздравителни центрове.
Заминаха при "свои хора", а като компенсация позволиха на върхушката на профсъюзите да създадат свой приватизационен фонд "Труд и капитал"- Пълен абсурд. Преставителите на наемния труд  в най-чист вид предадоха членовете си, като позволиха без аналог ограбването им , а и станаха работодатели в редица предприятия на фонда. Къде бяхте тогава драги съблогъри. Защо не защитавахте словото, защо не се противопоставихте на пладнешкия грабеж. Ако питате мен-аз протестирах-на площада, в районната партиийна организация, с лични финанси. Колкото и мъничка да беше моята следа в това противостоене, но я имаше, а СДС го няма. СДС го няма, както и ГЕРБ няма да го има след  някоя и друга  година.
А по казуса с ерзаца Впрочем казус няма. Рутинно принципалът на сградата- Министерството на културата иска от Областната управа да съдейства за въвежданетно 
във владение в имота си, като е депозирал и предизвестие към наемателя. Тоест има налице желание на собственика да ползва за свои нужди имота си и областната управа се е сдобила с изпълнителен лист за ввод на МК в имота.
Наемателят се е жалвал в съда  и е поискал спиране на извеждането му от имота .И на две инстанции административния съд е отказал искането. Жалбата по никой начин не може да спре изваждането, а  няма как и последната инстанция да реши нещо друго.
Това което ме учуди и възмути бе наглостта на Блъсков. Той е наясно , че е пътник от тази сграда. Наясно е , че след този сканадал, няма как и НАП да не си потърси сборовете, тоест да обяви медията в несстоятелност. Блъсков просто вдига шум и причината е да се говори за Труд, а не за найстина голямия скандал с т нар "Боби данъчния"-взел кеш над 50 млн за строеж на лот от Хемус и към днешна дата-ни лот, ни пари. Това са 50 чекмеджета пари, потънали в джобовете на мошеници, но ние ще вдигаме шум и ще спасяваме Блъсков.  А Блъсков подложи финално, преди да си натовари багажа министър Банов, като каза, че министерството не е изисквало отнего да си плати задълженията, което сеоказва и вярно. Банов наистина е отказал да разпише иск към Труд, а както знаем непотърсени задължения повече от 3 години/ако не е записан изрично друг срок/ стават неизискуеми. Тоест задълженията на Труд от 2015 г до 2018та са неизискуеми
Мисля си сега за хора от някогашната редколегия на в Труд, до които имах честта и късмета да се докосна-бай Дамян Обрешков, проф Нико Ахиел, проф Кръстьо Петков, Тошо Тошев....Гледам го сега и този клоун Блъсков
И разбирам защо България беше преди страната на розите, а днес сме останали в нея главно склерозите







Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blackpredator - като чета,
09.12.2021 09:55
грухтенето на свинските /аз ги наричам шиши/ вестници и сайтове,
а и на адептите им в блога, ми става много мило, че посоката е правилна
ще се осевери полека-лека картата
поне надявам се..
цитирай
2. get - До vencivaleri1951 - Тук е отговора Другарю ?
09.12.2021 11:42
vencivaleri1951 написа:


"Наших бьют", "Грабвайте телата"... "Убиват Труд, Убиват най-стария вестник!"



Народът ни го е казал:
Пресмял се Щърбел на Хърбел - или още - От трън та на глог!

Ако и след тези пространни розо-склерозни разсъждения - пак не ставам ясен!

Да ви препоръчам да изгледате И НАЙ-ВЕЧЕ проанализирате казаното в песента "Наших бьют!" от Ваня Воробей ? ... най-вече морално-философския Извод-обобщение в последното куплетче?

Теперь в болнице все седят
и травмотолога ждут,
и кроме того - кто первый крикнул:
- Наших бьют!

Адрес:
https://youtu.be/s8X0o-EtIcc?t=9
цитирай
3. blog13 - Значи, с тоя Блъсков ни занимаваха ...
09.12.2021 13:20
Значи, с тоя Блъсков ни занимаваха доста. Така и не можах да разбера в какво точно се състои проблемът. Самия Блъсков го слушах известно време в клипчето което самият той е пуснал, но не изплюва камъчето - щял да се занимава в съда и каквото кажел съда. А на съда ще каже ли за какво става въпрос? И защо занимава публиката, след като не и казва за какво става въпрос, а ще ходи в съда?
Не че не ми стана ясно, че е натрупал много задължения. И то към държавата. Което пък означава, че до сега е представлявал правоимащ, привилегирован от държавата, която го е финансирала. А останалите медии, особено хариени, които поради разивитието на итнернет загияват, дали бяха финансирани от държвата? А дали сега на тях държавата им прави и реклама? Защото да отиде полицията и да пущи журналистите да снимат, па и чак президентът да се изказва за тоя вестник - какъв е тоя вестник, та ще му правят реклама?

И ето, че взех та се сетих и за атантанта срещу Ани Заркова. И се сетих, че когаото четох подробности за тоя атантат наскоро в книгата на Ани Заркова, си помислих, при това много настойчиво, че от тоя атантат сериозна изгода има самия вестник. Парадоксално - и самата Ани Заркова има изгода впоследствие, въпреки че със сигурност никой не я е питал, дали е съгласна да я осакатят. И съответно, съм далече от мисълта, да си помисля дори, че е була съоргнизатор на собственото си покушение. Но някой от в. Труд, може и да е бил от организаторите. Монополът на медиите си отива, поради многобройните журналисти в интернет, които работят безплатно. Но монополът на медиите не ще да си отива, а държавата не ще да си няма привилегировани официози, които се правят на антидържавни. И работа не вършат.
Какъв му е проблема на Блъсков, във времената на интернет - един компютър ли нема, да работи безплатно на полза роду. Бил направил предложение, да се съберат и да решат финансовите въпроси. Те се решават, като си платиш сметката, а не като се пазариш след после.
цитирай
4. vencivaleri1951 - "Пилите Шура, пилите-они золотые..."-това като жокер "бакщищ"
09.12.2021 13:44
get написа:
vencivaleri1951 написа:


"Наших бьют", "Грабвайте телата"... "Убиват Труд, Убиват най-стария вестник!"



Народът ни го е казал:
Пресмял се Щърбел на Хърбел - или още - От трън та на глог!

Ако и след тези пространни розо-склерозни разсъждения - пак не ставам ясен!

Да ви препоръчам да изгледате И НАЙ-ВЕЧЕ проанализирате казаното в песента "Наших бьют!" от Ваня Воробей ? ... най-вече морално-философския Извод-обобщение в последното куплетче?

Теперь в болнице все седят
и травмотолога ждут,
и кроме того - кто первый крикнул:
- Наших бьют!

Адрес:
https://youtu/s8X0o-EtIcc?t=9

цитирай
5. vencivaleri1951 - Това е театро, а и "Шиши" вече е елегантен
09.12.2021 13:57
Одитът на Труд е публичен за миналата година" Чети и плачи"
Последна грижа му са наемите и консумативите, както лихвите по тях. След като не са изисквани му е през"барабана" Най вроятно онзи наивник банов, този път може и да загази сериозно. Казват че от финансовата дирекция са му поднесли иск за подпис, който той е отклонил...С чужда пита е лесно помен да правиш, но ако питата не е държавна...
Иначе прочетено по диагонала Труд дължи над 2 млн, в т ч и заплати. Вестникът наистина е "убит" , но от Блъсков , а не от друг.
Впрочем той винаги е живял весело и приятно-между питиетата и курветата и малко журналистика. Доколкото принципен журналист , вече дом не храни и Блъсков не прави изключение. Иначе е можещ, или боне беше такъв

blackpredator написа:
грухтенето на свинските /аз ги наричам шиши/ вестници и сайтове,
а и на адептите им в блога, ми става много мило, че посоката е правилна
ще се осевери полека-лека картата
поне надявам се..

цитирай
6. get - До 4. vencivaleri1951 - Наместо да гугъло-оригиналничиш по Ильф-Петров - що не вземеш ... ?
09.12.2021 14:20
vencivaleri1951 написа:
get написа:
vencivaleri1951 написа:


"Наших бьют", "Грабвайте телата"... "Убиват Труд, Убиват най-стария вестник!"



Народът ни го е казал:
Пресмял се Щърбел на Хърбел - или още - От трън та на глог!

Ако и след тези пространни розо-склерозни разсъждения - пак не ставам ясен!

Да ви препоръчам да изгледате И НАЙ-ВЕЧЕ проанализирате казаното в песента "Наших бьют!" от Ваня Воробей ? ... най-вече морално-философския Извод-обобщение в последното куплетче?

Теперь в болнице все седят
и травмотолога ждут,
и кроме того - кто первый крикнул:
- Наших бьют!

Адрес:
https://youtu/s8X0o-EtIcc?t=9

"Пилите Шура, пилите-они золотые..."-това като жокер "бакщищ"


Сам да си отговориш: Кога и от Кой в Новата българска история е открил, подобно на Гьобелс-овото "Министерство на прогандата" ?

А ако смяташ, че съчувствам на Блъсковци-и-Сие - Грешиш :))) ?

Но инак, ний двамата склерозирали-рози, според теб ... Ще да се оправдаме пред съда, било божий било на историята, с изтърканото клише - Такова беше времето - Нали?!
цитирай
7. vencivaleri1951 - Каждый думает по всей мери изпорчености:)
09.12.2021 15:26
Не ползвам гугъл за цитати, а знам много култови фрази от жизнената ми практика
Най -вече от Горкиевския театър, където бях се уредил щатен статист. Има ли смисъл да ти обяснявам за мястото на Илф и петров в руската драматургия, а и световната
След това руснаците като ограничен и бавноразвиващи се хора имаха една тъпа игра, която често играеха , когато са в компания. Разговорът се води само с цитати от песни книги, филми, представления, песни...Който запецне изгаря, а ако в компанията например са си по близки , хвърля дреха, или може да пропусне едно разливане-30 гр водка. Впрочем /без дрехи и без пропуски/ и поколението на родителите ни го правеха.

Откровено казано, в тази тема, няма какво да се оправдавам. За друго може-който няма грехове "да хвърли камък" Кято изключим 5 бюджетни години, останалите до 40 и кусор все съм градил. Идеологията/не практиката/ която изповядам е най близка до Бога и историята ще го докаже. Обществата в беда, винаги се обръщат към комуната, а хората към Бог. После забравят.
Както и забравят, че с руснаците не бива да се воюва
ПП
И като си принципен, защо не обясниш на делиорманския си адаш, че полицията няма какво да прави след като съдия изпълнителят и собственикът държат в ръцете си изпълнителен лист. В случаят дори няма драма, няма проблем...
Нагледали сте се, а може и да си се разпореждал за извеждането от владение на родители заради деца изроди, на отрудени хора, жертва на мошеници, на хора от ведомствени жилища , които заедно с предприятието са купени за жълти стотинки от близки до властниците... Дова са драми и трагедии, за това трябва да се пише и бунтува, а не за този бонвиван , който е "просрал" милиони/виж за миналата година одита му/ Каквото е хванал, все го е фалирал- и "Поглед" Радев ли му го "уби" Историята същата-дългове и несъстоятелност. Тогава виновен беше СБЖ-свърталище на комуняги!?
get написа:
vencivaleri1951 написа:
get написа:
vencivaleri1951 написа:


"Наших бьют", "Грабвайте телата"... "Убиват Труд, Убиват най-стария вестник!"



Народът ни го е казал:
Пресмял се Щърбел на Хърбел - или още - От трън та на глог!

Ако и след тези пространни розо-склерозни разсъждения - пак не ставам ясен!

Да ви препоръчам да изгледате И НАЙ-ВЕЧЕ проанализирате казаното в песента "Наших бьют!" от Ваня Воробей ? ... най-вече морално-философския Извод-обобщение в последното куплетче?

Теперь в болнице все седят
и травмотолога ждут,
и кроме того - кто первый крикнул:
- Наших бьют!

Адрес:
https://youtu/s8X0o-EtIcc?t=9

"Пилите Шура, пилите-они золотые..."-това като жокер "бакщищ"


Сам да си отговориш: Кога и от Кой в Новата българска история е открил, подобно на Гьобелс-овото "Министерство на прогандата" ?

А ако смяташ, че съчувствам на Блъсковци-и-Сие - Грешиш :))) ?

Но инак, ний двамата склерозирали-рози, според теб ... Ще да се оправдаме пред съда, било божий било на историята, с изтърканото клише - Такова беше времето - Нали?!
цитирай
8. radostinalassa - Много чаршафи, значи Гетчо е тук
09.12.2021 16:24
Липсва само любимеца на немските овчарки.
цитирай
9. get - До 7. vencivaleri1951 - Венци-и, не забравяй че говориш с мЮлЮционер - а не зарзаватчия:)))
09.12.2021 17:11
vencivaleri1951 написа:

Най -вече от Горкиевския театър, където бях се уредил щатен статист.


- Та да осветлиш мен "магнауреца" - Кога и КОЙ ТЕАТЪР В ЛЕНИНГРАД е носил името на Максим Горки ?!

- Та от това, да приема за чистосърдечни - ето тези твои ... ?!
vencivaleri1951 написа:

След това руснаците като ограничен и бавноразвиващи се хора имаха една тъпа игра, която често играеха , когато са в компания. Разговорът се води само с цитати от песни книги, филми, представления, песни...Който запецне изгаря, а ако в компанията например са си по близки , хвърля дреха, или може да пропусне едно разливане-30 гр водка. Впрочем /без дрехи и без пропуски/ и поколението на родителите ни го правеха.

Откровено казано, в тази тема, няма какво да се оправдавам. За друго може-който няма грехове "да хвърли камък" Кято изключим 5 бюджетни години, останалите до 40 и кусор все съм градил. Идеологията/не практиката/ която изповядам е най близка до Бога и историята ще го докаже. Обществата в беда, винаги се обръщат към комуната, а хората към Бог. После забравят.
Както и забравят, че с руснаците не бива да се воюва
ПП
И като си принципен, защо не обясниш на делиорманския си адаш, че полицията няма какво да прави след като съдия изпълнителят и собственикът държат в ръцете си изпълнителен лист.
...


Така, че в заключение ЩЕ ПЕРАфризиам сентенциатя ти - от:

Каждый думает по всей мери изпорчености:)

В ...?

Каждый думает по всей мери изпорчености, своей :)

П.П.
Пре-повтарям КАТ' ЗА ТЕБ?

В Ленинград(където си студирал) КОГА И КОЙ театър е бил назован на писателя Максим Горки ?! ... за който твърдиш че ... Цитат:

vencivaleri1951 написа:

Горкиевския театър, където бях се уредил щатен статист.


П.П.П.
За разлика от често срещаното при селските кръчмари - сентенция ?
**Уважение всекиму - вересия никому**

Полицаите(селски:))) работим на принципа:

**Уважение всекиму - овчедушно доверие никому** !!

Чакам адреса на Ленинградския театър - имени Горького :))) ?!
цитирай
10. vencivaleri1951 - Имах двама трима добри познати, които престанаха да бъдат такива след като станаха ченгета
09.12.2021 19:43
И не за друго, а защото след време , питие да изпиеш с тях все едно си на разпит. Не заслужаваш отговор, но ще ти отговоря, защото в теб това което не си намерил в бюлетина на МВР , или Гугъл не съществува.

Театърът е основан от Горки отначало е под името на Товстоногов-режисьор Толкова съм чувал за него, а в началото на 30те, когато Сталин иска да привлече Горки да се върне в Русия го кръщават на него. Малко хора знаеха това по мое време, дори и руснаците. През 90те Собчак го прекръства -не помня как. За да мина в по лек състав, чистосърдечно ще ти призная, че ме уреди в трупата моето гадже, стажант тогава в Маринка, а днес професор и нар артист. Брат и беше драматург в Москва/МХАТ/ Участвал съм и във филм, при това израстнах-от статист в епизодична роля. Много мога да разказвам за този период драги, но да не тревожа милиционерската ти душица.
Адрес и код ми е трудно да кажа, но е на" Апраксин двор". Достатъчно ли ти е "бакшиш"?

get написа:
[quote=vencivaleri1951]
Най -вече от Горкиевския театър, където бях се уредил щатен статист.


- Та да осветлиш мен "магнауреца" - Кога и КОЙ ТЕАТЪР В ЛЕНИНГРАД е носил името на Максим Горки ?!

- Та от това, да приема за чистосърдечни - ето тези твои ... ?!
vencivaleri1951 написа:

След това руснаците като ограничен и бавноразвиващи се хора имаха една тъпа игра, която често играеха , когато са в компания. Разговорът се води само с цитати от песни книги, филми, представления, песни...Който запецне изгаря, а ако в компанията например са си по близки , хвърля дреха, или може да пропусне едно разливане-30 гр водка. Впрочем /без дрехи и без пропуски/ и поколението на родителите ни го правеха.

Откровено казано, в тази тема, няма какво да се оправдавам. За друго може-който няма грехове "да хвърли камък" Кято изключим 5 бюджетни години, останалите до 40 и кусор все съм градил. Идеологията/не практиката/ която изповядам е най близка до Бога и историята ще го докаже. Обществата в беда, винаги се обръщат към комуната, а хората към Бог. После забравят.
Както и забравят, че с руснаците не бива да се воюва
ПП
И като си принципен, защо не обясниш на делиорманския си адаш, че полицията няма какво да прави след като съдия изпълнителят и собственикът държат в ръцете си изпълнителен лист.
...


Така, че в заключение ЩЕ ПЕРАфризиам сентенциатя ти - от:

Каждый думает по всей мери изпорчености:)

В ...?

Каждый думает по всей мери изпорчености, своей :)

П.П.
Пре-повтарям КАТ' ЗА ТЕБ?

В Ленинград(където си студирал) КОГА И КОЙ театър е бил назован на писателя Максим Горки ?! ... за който твърдиш че ... Цитат:

vencivaleri1951 написа:

Горкиевския театър, където бях се уредил щатен статист.


П.П.П.
За разлика от често срещаното при селските кръчмари - сентенция ?
**Уважение всекиму - вересия никому**

Полицаите(селски:))) работим на принципа:

**Уважение всекиму - овчедушно доверие никому** !!

Чакам адреса на Ленинградския театър - имени Гор
цитирай
11. get - До 10. vencivaleri1951 - Сефте научих, че Ленинградския Болшой Драм.т-р носещ СЕГА името на Товстоногов ... ?
09.12.2021 21:35
- Преди това се е именувал на Горки?
vencivaleri1951 написа:

Театърът е основан от Горки отначало е под името на Товстоногов-режисьор Толкова съм чувал за него, а в началото на 30те, когато Сталин иска да привлече Горки да се върне в Русия го кръщават на него. Малко хора знаеха това по мое време, дори и руснаците.

- Тук в горното пак си пообъркал нещата - ъм нема да издребнявам, само ще изкоментирам :)))
- По отношение на дон-жуанските ти подвизи? Добре, че не си бил статист в МХАТ имени Максима Горькога. Туй Любов Орлова и Людмила Гурченко неминуемо биха паднали жертва на неустоимият ти чар :)))

- Но вече по-същество и сериозно! Отговарям на повдигнатите от теб въпроси?

vencivaleri1951 написа:

Това което ме учуди и възмути бе наглостта на Блъсков. Той е наясно , че е пътник от тази сграда. Наясно е , че след този сканадал, няма как и НАП да не си потърси сборовете, тоест да обяви медията в несстоятелност. Блъсков просто вдига шум и причината е да се говори за Труд, а не за

++++++++++ Това ти допълнение?
vencivaleri1951 написа:

"Наших бьют", "Грабвайте ...".


Да те питам това Наших бьют - как да го разбирам?
Туй Блъсков от "вашите-наши" ли е или от "нашите-ваши" - Ъм?

Ако разбираш смисъла във въпроса ми - смътно.
Специално за теб ще направя тема: "Наших бьют" - с пояснителен филмов материал:)) !

В нормалните държави, а това са тези - които никога не са попадали в "руската сфера" - е прието?
Спорове било м/у физически - било м/у юридически лица да се решават в съда.
Юмручното право от типа "Наших бьют" при непостигане консенсус по спорен проблем ... предполагам знаеш, как се е разрешавал примерно от Вечето на Новгородската република, на моста на река Волхова :))) ?
цитирай
12. vencivaleri1951 - Човек не може всичко да знае и не бива да забравя това
09.12.2021 22:45
Не мисля, че Гурченксо е била някога в трупата на "ЧЕХОВ"/не Горки/-прекалено праволинеен е театърът:)

пп
Блъсков си е само ваш. Поглед си беше ваш вестник и основната част от екипа му, доколкото си спомням беше под пагон Валето Найденов със сигурност

Тук няма спор" мент" Собственикът си иска помещенията, през лятото е предупредил наемателят писменно с предизвестие и има изпълнителен лист.
Блъсков е пробвал чрез административния съд да блокира изпълнителния лист, но на две инстанции без резултат. На теб ли да обяснявам , че протестът не спира изпълнението На половината имоти , които бирниците продават се протестира продажбата им
И както казах, на Блъсков, това не му е сефте Поглед отиде в канафката по същия начин. Не мога да разбера най-вече хората от вестника. Абсолютно стадо. Завлекъл ги с не малко пари/заплати, осигуровки/, а те вместо да го набият, солидарни с него. Защо не поговорят с колегите си от Поглед?
И най важното-за нищо не отговаря. Той е съдружник и отговаря финансово само в рамките на собствената част от уставния капитал, а е угробил милиони



get написа:
- Преди това се е именувал на Горки?
vencivaleri1951 написа:

Театърът е основан от Горки отначало е под името на Товстоногов-режисьор Толкова съм чувал за него, а в началото на 30те, когато Сталин иска да привлече Горки да се върне в Русия го кръщават на него. Малко хора знаеха това по мое време, дори и руснаците.

- Тук в горното пак си пообъркал нещата - ъм нема да издребнявам, само ще изкоментирам :)))
- По отношение на дон-жуанските ти подвизи? Добре, че не си бил статист в МХАТ имени Максима Горькога. Туй Любов Орлова и Людмила Гурченко неминуемо биха паднали жертва на неустоимият ти чар :)))

- Но вече по-същество и сериозно! Отговарям на повдигнатите от теб въпроси?

vencivaleri1951 написа:

Това което ме учуди и възмути бе наглостта на Блъсков. Той е наясно , че е пътник от тази сграда. Наясно е , че след този сканадал, няма как и НАП да не си потърси сборовете, тоест да обяви медията в несстоятелност. Блъсков просто вдига шум и причината е да се говори за Труд, а не за

++++++++++ Това ти допълнение?
vencivaleri1951 написа:

"Наших бьют", "Грабвайте ...".


Да те питам това Наших бьют - как да го разбирам?
Туй Блъсков от "вашите-наши" ли е или от "нашите-ваши" - Ъм?

Ако разбираш смисъла във въпроса ми - смътно.
Специално за теб ще направя тема: "Наших бьют" - с пояснителен филмов материал:)) !

В нормалните държави, а това са тези - които никога не са попадали в "руската сфера" - е прието?
Спорове било м/у физически - било м/у юридически лица да се решават в съда.
Юмручното право от типа "Наших бьют" при непостигане консенсус по спорен проблем ... предполагам знаеш, как се е разрешавал примерно от Вечето на Новгородската република, на моста на река Волхова :))) ?

цитирай
13. planinitenabulgaria - Между изкоментиралите се под постинга има един с такова самочувствие,
09.12.2021 23:56
гаче ли го е ебал Кирчо Секса. Но и той както и останалите, включително написалият "статията", също и една, дето му се сваля а он й бега и гурото им са написали толкоз глупости, че са за опрашване, ама като за наказание.
Един поздрав от мен, но: Заучете текста на песента!! Тя има награда на фестивала в Гуча в Сърбия за най-смислен текст.
цитирай
14. theeconomist - .
10.12.2021 06:31
Привет кореш! Блъсков е конформистка журналистутка, работеща край политическата магистралка. Точка.
А разговора ти с мильото ми напомня 92 - 93 г. , когато при мен в Металхим идваше един такъв превърнал се от милиционер на полицай дрисък, който всеки разговор започваше с клишето:
" Сега, да започнем разговора отначало"
А истинският текст на поговорката е :"Каждый думает в меру своей испорченности" и да добавя:"Нет пошлых речей, есть пошлые уши".
Все пак аз съм живял в СССР, а после учил в Русия не в милиционерско училище в Тамбов, а във ВАВТ....:-)))
Поздрави,
цитирай
15. get - До 12. vencivaleri1951 + недоразумението 14. theeconomist - с присъщата за него скрупульозна скромност ?
10.12.2021 10:53
Вероятно ще (ви) е полезно да зачета/цитирам част от статията «Демонтаж коммунизма. Тридцать лет спустя», на доктора по историческите и политически науки - Андрей Рябов?

"В Съветския съюз политическия(те) елити възприемаха ВЛАСТТА, КАТО ЛИЧНА СОБСТВЕНОСТ и това им отношение се запази в страните от Източния социалистически блок даже след неговото разпадане. Въпреки, че много от страните-участнички в бившия соц-лагер се придържаха към либералния курс след придобиването си на национален суверенитет, при тях така и не се получи демократично държавно управление.
В Украйна и Молдова бе установен олигархат, в Беларус и Туркменистан лична диктатура, Армения съвсем наскоро пристъпи към демократизиране, а в Русия се възцари автократията." - край на цитата.

- Пита се в задачата?
А какъв е към настоящият момент властовият модел/форма в България?
А) олигархат
Б) лична диктатура
В) автокрация или …
- процесът по създаване на демократично общество – е почти-умрял, защото почти не е започвал?
А за да не умре окончателно тези, които вярваме в сентенцията:
„Не по правото на силата – а по силата на правото!”.
С основание се вълнуваме по отношение Казуса-прецедент: Закриване на печатно издание(СМИ) – причини ?!
Като при това, факта, досежно личността, Блъсков – е от второстепенно значение!
В заключение – досежно „синдрома-Блъсков”.
Същият е роден и формиран като личност(с ъс специфични „качества”) поради което, и достигнала до висшите(Централните) ешелони на властта в младежката на БСП - ДКМС!
Това във времена в които се формираха Строителите на „светлого пути към комунизЪма” … и които както духовито се изразява псевдо-опонента ми ЭкономистЪт – в условията на думо-крация се оказаха с манталитет на „магистрални проститутки”.
Приключвайки – поставям въпроса:
Кога и от Кого, бяха формирани тези дръзновенни „строители на комунизма” демонстриращи в момента манталитет „магистрални труженички” – Ъм ?

П.П.
Това което ще кажа от вида "искрено и лично".
Знаеш ли, че моя милост-"мента" се е "самосезирал" и водил поне три дела от преди "перестройката", срещу "Блъсковчета" ... които приключиха с политическа оценка "незадоволителна" от Общинския комитет на Партията "наша"! Спрямо мен проЗДият мЮлЮционер - дори не-завършил Тамбовското у-ще за сАвеДски, такива:(( ?!
цитирай
16. vencivaleri1951 - Ще се опитам да ти преведа какво ти казва " недоразумението" номер 14
10.12.2021 13:17
Казва ти за "краставичаря и краставиците" както ти се изрази в по горен коментар
И наистина е смешно за разказваш от прочетеното/предимно/ за Русия, на хора живял с години там, учили в престижни университети , ходили сред това место в командировки, подържащи близки контакти със съвипусници и др познати.
Да хванем кометрарите ти към мен
Веднага " такова животно няма" Не, има драги и аз съм работил за него. След това прати Гурченко в МХАТ, при това имени Горького-първо гурченко никога не е била в МХАТ, а театърът е на името на Чехов. Всеки може да сбърка, но ти бъркаш с "апломб"-типичен за възпитаниците на твоите школА.
Бил се самосизирал и завел дело срещу "филанкишията" Като какъв си се самосезирар и завел дело? Като гражданско лице-как тогава си се самосизирал? Като представител на милицията-най много да направиш предварително производство
Извинявай, но юрист не може да говори така-нито по отношение на Блъсковия казус, нито за "десидентската" ти изцепка в коментара ти. какво значи, три дела, които завършиха с незадомолителна оценка на общинската партийна организация...
Абсурдно е това , което си написал
Чети, пиши, но и мисли

get написа:
Вероятно ще (ви) е полезно да зачета/цитирам част от статията «Демонтаж коммунизма. Тридцать лет спустя», на доктора по историческите и политически науки - Андрей Рябов?

"В Съветския съюз политическия(те) елити възприемаха ВЛАСТТА, КАТО ЛИЧНА СОБСТВЕНОСТ и това им отношение се запази в страните от Източния социалистически блок даже след неговото разпадане. Въпреки, че много от страните-участнички в бившия соц-лагер се придържаха към либералния курс след придобиването си на национален суверенитет, при тях така и не се получи демократично държавно управление.
В Украйна и Молдова бе установен олигархат, в Беларус и Туркменистан лична диктатура, Армения съвсем наскоро пристъпи към демократизиране, а в Русия се възцари автократията." - край на цитата.

- Пита се в задачата?
А какъв е към настоящият момент властовият модел/форма в България?
А) олигархат
Б) лична диктатура
В) автокрация или …
- процесът по създаване на демократично общество – е почти-умрял, защото почти не е започвал?
А за да не умре окончателно тези, които вярваме в сентенцията:
„Не по правото на силата – а по силата на правото!”.
С основание се вълнуваме по отношение Казуса-прецедент: Закриване на печатно издание(СМИ) – причини ?!
Като при това, факта, досежно личността, Блъсков – е от второстепенно значение!
В заключение – досежно „синдрома-Блъсков”.
Същият е роден и формиран като личност(с ъс специфични „качества”) поради което, и достигнала до висшите(Централните) ешелони на властта в младежката на БСП - ДКМС!
Това във времена в които се формираха Строителите на „светлого пути към комунизЪма” … и които както духовито се изразява псевдо-опонента ми ЭкономистЪт – в условията на думо-крация се оказаха с манталитет на „магистрални проститутки”.
Приключвайки – поставям въпроса:
Кога и от Кого, бяха формирани тези дръзновенни „строители на комунизма” демонстриращи в момента манталитет „магистрални труженички” – Ъм ?

П.П.
Това което ще кажа от вида "искрено и лично".
Знаеш ли, че моя милост-"мента" се е "самосезирал" и водил поне три дела от преди "перестройката", срещу "Блъсковчета" ... които приключиха с политическа оценка "незадоволителна" от Общинския комитет на Партията "наша"! Спрямо мен проЗДият мЮлЮционер - дори не-завършил Тамбовското у-ще за сАвеДски, такива:(( ?!

цитирай
17. get - До 16. vencivaleri1951 - Ти това, като юрист или като бухгалЬтер и представител на висшата партийно-държавна номенклатура ми го пишеш ?
10.12.2021 14:29
vencivaleri1951 написа:

Бил се самосизирал и завел дело срещу "филанкишията" Като какъв си се самосезирар и завел дело? Като гражданско лице-как тогава си се самосизирал? Като представител на милицията-най много да направиш предварително производство


Защото - като "краставичар" го обяснявам на теб ВСИЧКО ЗНАЕЩИЯТ "юрист"?

В Наказателно-процесуалния кодекс на НРБ - бяха посочени хипотезите за образуване на проверка(предварително производство) при ЛИЧНО КОНСТАТИРАНЕ - на нарушаване на закона.
Второ: Във връзка прилагане на горните, бе ДОПЪЛНИТЕЛНО утвърдена процедурата в "Наредба за заявителския материал в НМ" със заповед №I-365 от .... година.

По силата на двете горни - имах право ПРИ ЛИЧНО УСТАНОВЯВАНЕ на признаци за извършено престъпление ... без да ПОЛУЧАВАМ ЗАЯВИТЕЛСКИ МАТЕРИАЛ, под посочените други форми. Аз сам да започна действия по събиране и проверка на факти за извършени противо-правни действия НАРУШАВАЩИ МАТЕРИАЛНО-ПРАВНИТЕ НОРМИ, в Наказателния кодекс на Народна република България!!

Това дотолкова, САМОСЕЗИРАНЕТО - което поставих в """-чки не-случайно?

А за Гурченко, Орлова и останали - просто е едно пустословие с цел ДЕСКРИДАТАЦИЯ на ОСНОВНОТО В СПОРА НИ ?!

Ай не на мен иезуитщини и софистично-риторични еквилибристики !! Не даващи отговор - Не за личността Блъсков ... а за съдбата на едно ПЕЧАТНО ИЗДАНИЕ и ПЕРСОНАЛА ОСТАВАЩ БЕЗ РАБОТА - след СИЛОВИТЕ действия на един партиен гаулайтер!!
цитирай
18. radostinalassa - Колъо Босия №2 се появи...
10.12.2021 18:08
Той бил от българския етнос, представете си. Ваксинирай се отново и хормоните ти ще спаднат под вихъра на наноножчетата. Кви бяха тия хормони, кво е това чудо. Ще ти завидят и татаро - монголите. Чудо.






цитирай
19. vencivaleri1951 - Виж мент,
10.12.2021 18:43
От теб във всеки случай имам повече изпити по право, а за преподаватели да не говорим. Впрочем в един поток по търговско право съм бил с настоящия президент на РФ.
И пояснявам веднага В поделенията на стопанските организации в СССР не винаги имаха юрист , или икономист с висше образование. Главката не винаги можеше да праща юристи за арбитражни и трудови спорове. Короче, юристите учеха икономически дисциплини, стажуваха и като икономисти, икономистите съответно юридически. Тази практика впрочем действаше и у нас Пример
Светослав Лучников бе началник планов отдел в ЦИИТ, а бе юрист. При това бе кадърен плановик и никакви проблеми не съм имал с него , при годишните одити/ЦИИГ се отчиташе при мен/
Лично аз /особено в строителството/ съм се явявал на множество арбитражи, защото юристконсулът не смогваше-застъпваха се дела в различни териториални състави.
Когато се върнах от СССР имах идея да получа и правоспособност на юрист. Трябваше ми стаж в нас, НПК, ГПК и конституционно право да взема като приравнителни. Стаж изкарах, но после отидох на печалба в Козлодуй , а после ме завъртя шайбата. Вероятно щях да сдам изпитите , но изникна необходимост от аспирантура и си остана несбъднато желание.
От това което си написал сам потвърждаваш правотата ми
-Можеш единствено предварително производство да правиш и колкото и формално да беше властите и тогава бяха разделени-изпълнителна и съдебна.
Друг бе въпросът, че следствиеният материал бе водещ, но дело не е имало как да образуваш.
Още повече казваш, че ти е противодействала общинската партийна организация-тоест , извършвал си средствени действия срещу комунисти, а ПО след като те е" натиснала", значи до дело не се е стигнало-не са били изключени от партията, а неписано правило бе, че комунист не се съди по НПК , освен трудова злополука , ПТП или щета по невнимание
Извинявай, но смешно ми звучи. Аз толкова инакомислене и героични стойки не съм чул от дядо, баща, чичо...а повярвай ми те са видяли и изпитали на гърба си много-и преди 9ти, а и след
Избрал си си професия, избрал си си партия-не можеш да промениш това. Нищо лошо не е станало, вършил си си работата, имало е нужда от теб и престани да сам , твоето теле, под вол да търсиш.
Много руски сериали гледаш мисля-честни и умни ченгета, как се борят срещу тъпите от ФСБ и Апарата
Не е лошо, ама и други с пръст не са правени

Орлова тръгва от МХАТ-музикалната трупа на театъра. Гостува ни в Университета, на другата година почина -скоротечен рак Беше мъничка, барната от вякъде дама на възраст.
Виж тя е десидентствала. ЦК са се занимавали с поведението и-мисля, че е първата руска актриса с пластика и други техники за подмладяване. След нея София Ротаро-певица също. Та с нея и молдаванката в ЦК са се занимавли, а с теб някаква общинска партийна организация:) -бЕгай наряд да даваш полковник!
За каква работа говориш, човече. Та Блъсков с месеци не е плащал заплати и осигуровки. Към 2млн виси пред НАП и екипа си. Над 50 души персонал , при никакъв тираж. Какво помага , или пречи на един вестник адреса на канцелариите му?

пп В Бъдеще мога да ти разкажа и за Гурченко, но само , ако пак заемеш героична поза

get написа:
vencivaleri1951 написа:

Бил се самосизирал и завел дело срещу "филанкишията" Като какъв си се самосезирар и завел дело? Като гражданско лице-как тогава си се самосизирал? Като представител на милицията-най много да направиш предварително производство


Защото - като "краставичар" го обяснявам на теб ВСИЧКО ЗНАЕЩИЯТ "юрист"?

В Наказателно-процесуалния кодекс на НРБ - бяха посочени хипотезите за образуване на проверка(предварително производство) при ЛИЧНО КОНСТАТИРАНЕ - на нарушаване на закона.
Второ: Във връзка прилагане на горните, бе ДОПЪЛНИТЕЛНО утвърдена процедурата в "Наредба за заявителския материал в НМ" със заповед №I-365 от .... година.

По силата на двете горни - имах право ПРИ ЛИЧНО УСТАНОВЯВАНЕ на признаци за извършено престъпление ... без да ПОЛУЧАВАМ ЗАЯВИТЕЛСКИ МАТЕРИАЛ, под посочените други форми. Аз сам да започна действия по събиране и проверка на факти за извършени противо-правни действия НАРУШАВАЩИ МАТЕРИАЛНО-ПРАВНИТЕ НОРМИ, в Наказателния кодекс на Народна република България!!

Това дотолкова, САМОСЕЗИРАНЕТО - което поставих в """-чки не-случайно?

А за Гурченко, Орлова и останали - просто е едно пустословие с цел ДЕСКРИДАТАЦИЯ на ОСНОВНОТО В СПОРА НИ ?!

Ай не на мен иезуитщини и софистично-риторични еквилибристики !! Не даващи отговор - Не за личността Блъсков ... а за съдбата на едно ПЕЧАТНО ИЗДАНИЕ и ПЕРСОНАЛА ОСТАВАЩ БЕЗ РАБОТА - след СИЛОВИТЕ действия на един партиен гаулайтер!!

цитирай
20. radostinalassa - Този Гетчо задмина и Гого
10.12.2021 20:33
Сигурно са роднини.
цитирай
21. get - От теб във всеки случай имам повече ...
10.12.2021 22:17
vencivaleri1951 написа:
От теб във всеки случай имам повече изпити по право, а за преподаватели да не говорим.

От което следва, че си държал изпити по всички предмети в СУ - специалност "право" :)))?
Тъй като учебния план на "магнаурската школа" съдържаше същите правни КАТО НА ЮРИСТИТЕ, предмети!!!!!!!!!!!!!
vencivaleri1951 написа:

И пояснявам веднага В поделенията на стопанските организации в СССР не винаги имаха юрист , или икономист с висше образование. Главката не винаги можеше да праща юристи за арбитражни и трудови спорове. Короче, юристите учеха икономически дисциплини, стажуваха и като икономисти, икономистите съответно юридически.

Ти направо си реализираната "мечта на Энгелс" - юрист-икономист + спортист - нещо като ВСЕСТРАННО РАЗВИТАТА ЛИЧНОСТ ПРИ КОМУНИЗМА.

И понеже си "юрист" с претенции и за "икономист" - Ай'обясни ... що означава ето това ИЗМИСЛЕНО ОТ ТЕБ, правно и термилогично чудо, в света на юриспруденцията?
vencivaleri1951 написа:

>>>> а областният изпълнителен лист<<<?!>>-това видяхме и напълно достатъчно в случая***


Прекратявам коментарите си по темата, тъй като се говори с човек - който има вероятност да те разбере - уви! Защото поради предубеденост... вероятността при теб е от вида: А дано - ама надали!!
цитирай
22. vencivaleri1951 - На прима виста, без да гледам дипломата, а и не знам къде е
11.12.2021 00:51
Административно право, Конституционно право, Трудово право, Морско право, Граждански процесуален кодекс, Арбитраж, Данъчно право, Осигурително право, Облигационно право, Международно право/по скоро Външнотърговско право/ История на правото и държавата...Зачот дори и по Семейно право
Впрочем за времето на Маркс и Енгелс, философ, правист, икономист -три в едно е съвсем в реда на нещата

пп И още" мент"
Често използаш "бугалтерь" , като внушение за малополезност, малоценност и т н В не малката си практика , като счетоводител , многократно съм осчетоводявал ведомости в които бивши милиционери/с различни двания и длъжности/ фигурират като пазачи, снабдители, домакини , шофьори и т н. Не един от тях е бил и е с диплом от "Симеоново" Не към срещал/може и да има/ юрист от СУ, а и счетоводител на подобни позиции. Нищо лошо-пенсиите и като максимални не стигат.
И помисли защо прстъпния свят бъка от бивши и настоящи ченгета-ами защото много малко неща могат, с които да си изкарват хляба без униформа
В работата си един икономист, счетоводител/на ръководна позиция/ ползва повече раздели от правото отколкото един опер или участаков милиционер. В практиката на един морски капитан например има много по сложни правни моменти, отколкото в работата на един квартален. Морското право/което едва ли си учил в Георги димитров/ е такава компилация от правни ситуации взети от други раздели на правото, че е доста сложен изпит, докоркото за ГПК наприме /руския съм го учил, българският съм го ползвал/ се иска главно "дупе" и памет НПК то предполагам е същата работа
Разбира се има и изключения. Например преподавателят ми по административно право бе бивш следовател. Аулата му беше винаги пълна, защото за да разнобрази скучната материя, в края на занятията винаги ни разказваше случай от практиката си Беше написал и книга с различни епизоди от същата практика


get написа:
vencivaleri1951 написа:
От теб във всеки случай имам повече изпити по право, а за преподаватели да не говорим.

От което следва, че си държал изпити по всички предмети в СУ - специалност "право" :)))?
Тъй като учебния план на "магнаурската школа" съдържаше същите правни КАТО НА ЮРИСТИТЕ, предмети!!!!!!!!!!!!!
vencivaleri1951 написа:

И пояснявам веднага В поделенията на стопанските организации в СССР не винаги имаха юрист , или икономист с висше образование. Главката не винаги можеше да праща юристи за арбитражни и трудови спорове. Короче, юристите учеха икономически дисциплини, стажуваха и като икономисти, икономистите съответно юридически.

Ти направо си реализираната "мечта на Энгелс" - юрист-икономист + спортист - нещо като ВСЕСТРАННО РАЗВИТАТА ЛИЧНОСТ ПРИ КОМУНИЗМА.

И понеже си "юрист" с претенции и за "икономист" - Ай'обясни ... що означава ето това ИЗМИСЛЕНО ОТ ТЕБ, правно и термилогично чудо, в света на юриспруденцията?
vencivaleri1951 написа:

>>>> а областният изпълнителен лист<<<?!>>-това видяхме и напълно достатъчно в случая***


Прекратявам коментарите си по темата, тъй като се говори с човек - който има вероятност да те разбере - уви! Защото поради предубеденост... вероятността при теб е от вида: А дано - ама надали!!

цитирай
23. theeconomist - В Наказателно-процесуалния ...
11.12.2021 09:00
В Наказателно-процесуалния кодекс на НРБ - бяха посочени хипотезите за образуване на проверка(предварително производство) при ЛИЧНО КОНСТАТИРАНЕ - на нарушаване на закона.
Второ: Във връзка прилагане на горните, бе ДОПЪЛНИТЕЛНО утвърдена процедурата в "Наредба за заявителския материал в НМ" със заповед №I-365 от .... година.

По силата на двете горни - имах право ПРИ ЛИЧНО УСТАНОВЯВАНЕ ....
Имал си право като ПОР / за широката публика Помощник оперативен работник / да заведеш по нечии донос ДОП или ДОР.
По склонен съм да мисля, че си бил "вечният" дежурен по управление с лента на ръкава.......:-)))

цитирай
24. get - До 23. theeconomist - Само ФАКТ(?) - без коментар!!
11.12.2021 20:24
theeconomist написа:
В Наказателно-процесуалния кодекс на НРБ - бяха посочени хипотезите за образуване на проверка(предварително производство) при ЛИЧНО КОНСТАТИРАНЕ - на нарушаване на закона.
Второ: Във връзка прилагане на горните, бе ДОПЪЛНИТЕЛНО утвърдена процедурата в "Наредба за заявителския материал в НМ" със заповед №I-365 от .... година.

По силата на двете горни - имах право ПРИ ЛИЧНО УСТАНОВЯВАНЕ ....
Имал си право като ПОР / за широката публика Помощник оперативен работник / да заведеш по нечии донос ДОП или ДОР.
По склонен съм да мисля, че си бил "вечният" дежурен по управление с лента на ръкава.......:-)))



Ето какво обяснява за същностното В РАБОТАТА на правоохранителните органи (МВР) - бившият от 1962 до 69-а година Председател на КДС, генерал Ангел Солаков:

"Съветските тайни служби установиха голяма резидентура в България, начело със заместника на Берия в България генерал Филатов. Но това просъществува до Априлския пленум на ЦК на БКП през 1956 г. След Априлския пленум отпадна необходимостта от такава резидентура. Защо? Защото фактически се установиха нови отношения между КГБ и Държавна сигурност на България. Българската държавна сигурност ПРЕДОСТАВИ на КГБ СЕКРЕТИТЕ от своята работа.”

- има ли смисъл от(мои) коментари Другарю морален-маркитант ???
цитирай
25. kvg55 - vencivaleri1951,
11.12.2021 23:47
Тогава "Труд" не беше наш.
цитирай
26. slavianstvo - Большой драматический на Товст...
14.12.2021 15:49
Большой драматический на Товстоногов през соца си беше Театър на Горки и старите питерци още така си викат на сцената на Фонтанка. Като са го нарекли на Горки, тогава пък са му викали "на Суворин", такива са си те.
По другите въпроси не съм запознат да взема отношение, здраве и късмет на всички!
цитирай
27. vencivaleri1951 - Театърът е създаден от Горки до голяма степен , веднага след революцията.
14.12.2021 19:04
Главен Режисоьор в него е Товстогонов и поради тази причина тръгва името-трупата на въпросния режисьор. Горки е подсигурявал средствата, което в намалото на 20те никак не е било лека работа Идеята е да има пролетарски театър, представят се нови автори и т н.Постапенно набира сила, а от там и публика и през соца е водещ в Ленинград театър Сталин всячески се опитва да върне Горки от емиграция-крщава му театри-и не само в Питер, предлага му, а после го прави Шеф на съюза на писателите
Горки разбира, че го прави за пиар, но е болен и иска да си отиде от този свят вкъщи.
Връща се и наистина е посрещнат с почести и всевъзможни отличия

slavianstvo написа:
Большой драматический на Товстоногов през соца си беше Театър на Горки и старите питерци още така си викат на сцената на Фонтанка. Като са го нарекли на Горки, тогава пък са му викали "на Суворин", такива са си те.
По другите въпроси не съм запознат да взема отношение, здраве и късмет на всички!

цитирай
28. slavianstvo - Да, така е. Според мен трябваше да си ...
14.12.2021 22:26
Да, така е. Според мен трябваше да си остане Горки, ама както и да е.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5091606
Постинги: 1367
Коментари: 19657
Гласове: 5490
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930