14.11.2021 18:56 - thebulgariantimes.com
Автор: zahariada Категория: Политика

Последна промяна: 14.11.2021 19:00

thebulgariantimes.com

Д-р Чарлз Хоф: Експерименталките гарантирано ще избият наболите се до няколко години  ЗАДАВА СЕ НЕВИЖДАН ГЕНОЦИД Това видео трябва да се разпространява непрекъснато и максимално По-голямата част от хората, които се инжектират за коронавирус (Covid-19 ), ще умрат в рамките на няколко кратки години от сърдечна недостатъчност, предупреждава д-р Чарлз Хофе, доктор по медицина, лекар в Британска Колумбия, Канада. В една от последните си актуализации д-р Хофе обяснява, че наблюдава при пациентите си, които са взели mRNA (messenger RNA) „ваксина“ от Pfizer-BioNTech или Moderna, че техните капиляри вече са запушени, което според него в крайна сметка ще доведе до сериозно … Продължете с четенето наД-Р Чарлз Хоф: К19-ваксините ще убият повечето хора поради сърдечна недостатъчност и 62% вече имат микроскопични кръвни съсиреци (ВИДЕО-БГ СУБ) ОБНОВЕНА-ВИДЕО

imageThe Bulgarian Times

«Не е вярно, че това е експериментална ваксинация! В експерименти върху хуманизирани мишки и маймуни, 100% от животните са умрели, когато е поставена mRNA. Остатъци от нея бяха открити във всички органи! Това е биологично оръжие! », – д-р Абдул Алим Мохамед, д.м. Най-голямата измама и най-голямото престъпление срещу човечеството! ВИДЕО ВИДЕО: Таня Тодорова ПО ТЕМАТА Бомба в изслушване пред Сената на Тексас: Изпитанията на ковид „ваксините“ върху животни са били прекратени, защото… животните непрекъснато масово измирали (ВИДЕА) ОБНОВЕНА   За излъчване по Нова ТВ, БТВ, БНТ и други анали: ВСИЧКИ животни, които са били набодени с експерименталките  ПРЕДИ … Продължете с четенето наД-р Алим – mRNA (иРНК) технологията може да убие хората за 2 години (ВИДЕО – БГ СУБ)

imageThe Bulgarian Times

Споделям линк с доклад на ЕМА, който се състои от 1761 СТРАНИЦИ, повтарям 1761 СТРАНИЦИ и на всяка страница са описани случаи на ЗДРАВИ ХОРА, КОИТО СА ПОЧИНАЛИ ВСЛЕДСТВИЕ НА „ВАКСИНАТА“ ( ТОВА НЕ Е ВАКСИНА, А ЕКСПЕРИМЕНТАЛНА ИНЖЕКЦИОННА ТЕЧНОСТ) . Ковид-клакьорите, моля за вашето мнение за тези ФАКТИ? След като си продадохте вярата за шарени хартийки едва ли ви е останала съвест, но все пак да питам – за съучастие в престъпление да сте чували? Стойчо Кацаров, как се следи бройката на починалите след поставянето на ЕКСПЕРИМЕНТАЛНИТЕ ИНЖЕКЦИОННИ ТЕЧНОСТИ? Знаете ли за броя на починалите здрави хора в Европа … Продължете с четенето наЗа 16 дни от експерименталните инжекциони течности са починали над 12 000 здрави хора: Европейската агенция по лекарствата (ДОКЛАД)

В UK 70% от починалите от вироЗа са с две

Ритъмът, куца им ритъма… и затова така неистово са подпукали всичкото платен плужек да лъже и манипулира хората, да се включат в експеримента им. В Англия трябва да ги насилят за трета и затова ще кажат истината за тези с две В UK 70% от починалите от вироЗа са с две Таня Тодорова ИЗТОЧНИК BOMBSHELL: UK Government Data: 70% Of COVID Deaths Are DOUBLE-VACCINATED! [VIDEO] https://t.co/bp1dFbmOYF — Res ‘Publica’  (@ResPubl79983835) October 26, 2021 Ковцете се чудят кой ковиджус да си набодат, за да могат успешно да заемат мястото на лабораторните плъхове в експеримента на фармафията 0,04%! Запомнете тази цифра! … Продължете с четенето наВ UK 70% от починалите от вироЗа са с две

imageThe Bulgarian Times

Досега не съм отправяла молба да споделяте нещата, които публикувам в профила си. Този път ще го направя, защото това видео е различно. Ясно, точно и обосновано излага фактите, защо това, което ни представят политически мъпети, press-титутки и платени инФЛУенцъри, не е пандемия, а ПЛАН-демия. Дори ще отида по-далеч в молбата си: споделете го на всеки, който вярва, че е „постъпил правилно“ като се е композирал, всеки, който приканва здравите хора да станат плъхове в медицински експеримент, дори на „експерти“, които се „занимават с мишки и плъхове, но никога не са лекували хора“. Министерството на здравеопазването на Израел признава, че сертификата … Продължете с четенето наМинистерството на здравеопазването на Израел признава, че зеленият сертификат няма епидемиологична стойност и се използва за принуждаване на хората да се ваксинират! (ВИДЕО-БГ СУБ)

imageThe Bulgarian Times

Публикация от юни 2011 г на британски вестник „The Sovereign Independent“ „Депопулация посредством принудителна ваксинация“  В нея шефът на „Майкрософт“ Бил Гейтс (за пореден път) призовава да се намали населението на земята. Тази публикация сега практически не може да се намери в книжен вариант, но една предприемчива британка запазила своя брой на вестника. И сега тя гордо позира в разпространяваната в интернет снимка. Но всъщност, достатъчно е да се доберете до първоизточника в интернет, ето линка на този брой на вестника: Independent/pdf   ДЕПОПУЛАЦИЯТА И СТЕРИЛИЗАЦИЯТА ОНЛАЙН В РЕАЛНО ВРЕМЕ!   Бил Гейтс и ваксините: евгеника в действие, видео Бил … Продължете с четенето наДепопулацията чрез ПРИНУДИТЕЛНА ВАКСИНАЦИЯ бе обявена от главния антихрист на планетата още през 2011 година! (+ВИДЕА)

imageThe Bulgarian Times

Вълнова (квантова) генетика Известният френски имунолог доктор Жак Бенвенист (1935-2004г.) изследвал електромагнитното излъчване на живата клетка. Със своите изследвания Бенвенист се опитвал да докаже, че всяка течност, но най-вече водата запазва паметта и може да възпроизведе структурата на някога разтворени в нея вещества. През 1988 г. в престижното научно издание Nature е публикувана статия от имунолога Бенвенист с доклад за резултатите от експериментите. Френският имунолог нарекъл проявените H2O свойства «памет на водата». Трябва да се отбележи, че официалната наука не приела заключенията на Бенвенист. След много години Нобеловият лауреат, професора Люк Монтание продължава работата на Бенвеност и повтаря неговите експерименти. … Продължете с четенето наЗащо беше убит Пьотър Гаряев? Вълнова (квантова) генетика. Генетично оръжие. Генетични ваксини, РНК-убиец с квантово активиране. «СОVID-19» – квантов вирус. Квантова защита (ВИДЕА)

imageThe Bulgarian Times

План от 1979 за въвеждане на тоталитарно общество чрез медицина (ВИДЕА-БГ СУБ)

Жак Атали разкрива плана за тоталитарно общество чрез медицината Това видео е от 1979 г. Този човек във видеото не просто не е случаен. Това е Жак Атали. Жак Атали е роден на 1 ноември 1943 г. Той е френски икономически и социален теоретик, писател, политически съветник и висш държавен служител, който е бил съветник на президента Франсоа Митеран от 1981 до 1991 г. и е ПЪРВИЯТ РЪКОВОДИТЕЛ НА ЕВРОПЕЙСКАТА БАНКА за възстановяване и развитие през 1991-1993 г. През 1997 г., по искане на министъра на образованието Клод Алегре, той предложи реформа на системата за висше образование. През 2008-2010 г. … Продължете с четенето наПлан от 1979 за въвеждане на тоталитарно общество чрез медицина (ВИДЕА-БГ СУБ)

Тагове:   thebulgariantimescom,

1. notfun - доленмръсникофф,
14.11.2021 19:26
престани да трупаш фейк и лъжи, от русските ти...долни морди
предател,жалък..ще плащащ..ти..а не,ваксинираните!
2. radostinalassa - Може да е празнувала...
14.11.2021 19:36
българските избори, мигрантката. И колко млн прати в българия, Фуно? А с колко ни издоиха дойчовците?
Само веднъж правих топено масло гхи с немско масло и на повърхността се появи не пяна от казеин, а тънка ципа от немски маргарин. Гадост.