Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2021 13:23 - „Болниците са капани на смъртта“, казва Рийдър
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 684 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 05.09.2021 13:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   „Болниците са капани на смъртта“, казва Рийдър

31 август 2021 г.

https://www.henrymakow.com/2021/08/hospitals-are-death-traps.html?_ga=2.160367933.1846281396.1630511214-1115016588.1555220573&fbclid=IwAR16-HgO77RLh31pDVkMjB4o_nw_Zy_s_e4q_F7c7xoezKCPEUj7I5I6QvI


image

(Стийл, друг антиваксер, ударен от "covid")

„Вероятно са отровили Дейвид ... той отиде в болницата
и след това го довършиха. "

от "Дженифър"
(henrymakow.com)


Беше ми тъжно да чуя за смъртта на Робърт Дейвид Стийл : ((   Това ми напомни, когато наскоро отидох на спешна помощ и те искаха да вземат всички тези хапчета и -забравих да спомена -сестрата каза, след като сте взели хапчетата, тогава трябва да дойдете в болнична стая, отзад, за 30 минути, за да се уверите, че нямате алергична реакция и след това ще ви освободим.
Имах толкова лошо предчувствие за това -чувствах, че ще ми направят нещо отзад и след това следващото нещо, което щях да бъда на вентилатор като Робърт.

Те биха ме убили за статистика -още една

болница за смъртта на Covid са смъртни капани -Вероятно са отровили Дейвид -той отиде в болницата и след това го довършиха.

Моля, препоръчайте на вашите читатели да избягват болниците на всяка цена.

Искаха да взема 3 различни хапчета -Бях в чакалнята, защото уж болницата беше пълна

. Сестрата ми подаде хапчетата и чаша вода -и след това ми направи знак да дойда в болничната стая отзад - -да се наблюдават, ако се разболея от хапчетата

Изчакайте -казах, че искам да ги потърся, за да видя дали може да съм алергичен и затова тя ги взе обратно

-и каза, че ще се върне След като ги проучих -реших да не ги взема -те не казват не ви интересува какво ви дават -всички купувачи внимавайте -няма грижа за здравето на никого.

След като казах „Не“, тя беше ядосана -защо? Какво беше за нея?

След това поисках да си взема документите за освобождаване от отговорност и тя каза не просто тръгвай

Сякаш беше разстроена -тя не можеше да ме убие и да направи своя Бонус за смърт от COVID !!!

Карах се сам в болницата. Отказах хапчетата, след като проучих, че имат ужасни странични ефекти -и не исках да влизам в „задната болнична стая“, за да бъда наблюдаван от 30 минути до час, за да видя дали имам алергична реакция. (където ще ме проветряват) Също беше 3:30 сутринта -не исках да събудя някой да дойде да ме вземе -и нямах право да викам такси. Трябваше да бъда пуснат на някого, тъй като хапчетата ще ме накарат да заспи - вероятно щяха да ме раздразнят и след това да ме проветрят и да събират таксите за смърт от COVID.

imageМедицинските сестри се чувстваха като побойници -имах много лошо предчувствие -Когато казах, че няма да взема 3 -те хапчета -което, честно казано, беше над убийството (с каламбур)  
 Казах на медицинската сестра, че ще изчакам и говорех с лекаря и казах, че ако състоянието ми се влоши, мога да се върна

. Хапчетата трябваше да спрат този странен обрив/кошерна алергична реакция, която получих, която изведнъж се появи и изнасилваше цялото ми тяло - -Тя започна близо до ямата на ръката ми, след това бързо се разпространи по цялото ми тяло -ето няколко снимки -след това обривът започна да пълзи по врата ми -бях измама, която можеше да ме задуши

Най -накрая , когато реших просто да се прибера от болницата -моят приятел ме посъветва да взема малко сода за хляб с топла вода -направих го

 На следващата сутрин целият обрив/уртикария изчезнаха!

Кошерите се връщат няколко пъти и аз просто вземам малко сода за хляб и действа като магия.

-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------
Свързано -Майк Адамс- При тежка тирания, американските болници се превърнаха в ФАБРИКИ ЗА УБИЙСТВА   и тук за видеоклипа

„ПЪЛНО УДАЛЕНО МЕДИЦИНСКО ОТВЪРТВАНЕ. БЪДЕТЕ ОТ КУЛТ БЕЗ БОЛНИЦИ! " ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ От медицинската сестра на AMANDHA VOLLMER    

NHS ОТСТАВЯ, ИЗТЕЧА ДОКУМЕНТИ, ДОКАЗВАЩИ, ЧЕ НЯМА КОВИД "PANDEMIC"    

Медицински лекар, незаконно затворен в болница във Флорида    
ПРЕКЪСВАЩ: В голям удар върху усилията за ваксинация, висшите ръководители на FDA се оттеглят
Бивш висш ръководител на FDA каза на Endpoints, че напускат, защото са разочаровани, че CDC и техният комитет ACIP участват в решения, които според тях трябва да зависят от FDA.    
Първи коментар от дългогодишен читател-
Бях болен, като навлязох в третата седмица. Няма тестване, но съм сигурен източник на Covid. Мизерно тежко време. Сестра ми се разболя и в продължение на няколко дни, когато й помагах, започнах да се чувствам зле. Няма да описвам подробно симптомите, но мога да кажа, че е различен от обикновения грип. Нейните бяха различни от моите. Тя нямаше главоболие, аз лично изразих главоболие в продължение на две седмици с понякога остри болки в главата. Тя не мислеше, че ще успее, затова я свързахме с д -р И на хидроксиклоракин. В рамките на един ден тя се подобри. Тя е на протокол с това, D3, цинк, С, сега се чувства по -добре от мен, но миналия ден мисля, че сега съм на върха. Имах силна умора.

Измина доста време, много време откакто имах редовен грип, но можех да кажа, че това е различно. Някои естествени неща, хомеопатични, които винаги съм използвал, изглежда нямат ефект върху симптомите.

Нивата на хранителни вещества се повишиха, но нямаше значение при разболяването. Гадене, болка в средната част, част от моето изпитание, но не и сестра ми, която е почти на 80.

Не бих пожелал преживяването на никого. Опитът ми подчертава омразата ми към тези, които стоят зад всичко това и потискането на помощта, освен така наречените ваксини.

Наскоро израелски д -р на Daystar разказа, че има смъртни заплахи, опитващи се да разкрият това, което вижда, че се случва. Също така, категорично зареденият вирус плюс ваксините са в процес на геноцид.


TP-
Този човек Робърт Стийл, мъртъв от вирус, за който отказваше да повярва, че дори съществува. Той направи всичко погрешно.

Стийл беше дебел. Той беше клинично затлъстял. Над 90% от старите хора, умиращи от Covid, са дебели, повечето от тях са ужасно дебели.

Ако искаш да живееш, не бъди дебел. Защото този вирус не изчезва. Те ще преминат през цялата гръцка азбука с нови щамове и след това. През цялото време дебелите хора ще умират.

Значи е направил това погрешно. Той беше дебел.

Той отиде в болницата. Ако сте на възраст, купете c-pap машина. Това ще ви помогне да получите въздух, когато сте долу с Covid. Продължава само около седмица. Ако успеете да преживеете седмицата, ще живеете. Когато не можете да получите въздух, ще се обадите на 911, но с c-pap, може би не.

Но не ходете в болницата. Те ще те убият. Направете онлайн консултация, вземете рецепта за Ивермектин. Купете го и го дръжте със себе си. Ако е незаконно във вашия район, просто купете конската паста, обезпаразитяваща дирофилария за коне. Това са същите неща, Ивермектин. Селският крал го продава евтино. Amazon го продава, по -скъпо.

Той отиде в болницата, направи това погрешно. Разбирам защо. Ако не сте се поддали на Covid, не разбирате. Това може да бъде жив ад.

През април го имах. Мислех, че ще умра една нощ, но успях. Дебелата ми братовчедка също го имаше през април. Ричард отиде в болницата и никога не излезе. Вентилатор, после смърт. Той беше дебел.

Опитайте се да не слушате идиоти, като Рапопорт, този човек на Стийл (вече мъртъв), Андрю Англин и други идиоти, които казват, че няма вирус. Лудници, всички. Човекът от Red Ice Radio беше един от тези луди, докато не го получи тази година. Ще привлече вниманието ви, да. Той каза, че има усещане, че слон седи на гърдите му. Знам това чувство. Чувствах, че през април.

Наближава сезонът на грипа. Трябва да добавите витамин D3. Д -р Mercola има протокол за добавки.

Те са направили това ужасно заболяване, за да продадат ваксината. Никога няма да го взема. Жена ми няма да го вземе. Децата ми няма да го приемат. Единственият ми останал брат го взе, така че той ще си отиде в рамките на три години. Елитите получават солени изстрели, не бъдете наивни. Мислите ли, че са глупави? Те не са.

Може дори да имат някои хора там, да замъглят водите, да ви кажат, че вирусът не съществува. Замърсяване на водите, да. Можете ли да кажете, Рапопорт ??

Витамин D3. Най -малко 5000 IU дневно. И Ивермектин, за всеки случай. Не бъди дебел. Умиращите хора са предимно дебели.


Майк Стоун-
Отлична статия от Дженифър. Вероятно тя е спасила живота си, като е отказала тези лекарства.

Болниците са абсолютно, положително, без съмнение смъртните капани. Знаете ли, че всички болници имат морга в мазето?

Когато бях тийнейджър, баща ми беше диагностициран с рак. По това време четох здравни книжки и го молех да не ходи в болницата. Родителите ми пренебрегнаха съвета ми. Болницата даде на баща ми тежки дози радиация и той почина шест месеца по -късно.

Като възрастен, мой приятел влезе в болницата за леко бъбречно заболяване. Той така и не излезе.

Друг приятел отиде на „лека операция“. Тя така и не излезе.

Един познат отиде на „проверка“. Тя така и не излезе.

През последните десет години никой, когото познавам, който влезе в болница по някаква причина, не е излязъл жив.

Ако някой е болен, последното място, на което искат да бъде, е в болница.




Гласувай:
4



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39903332
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31037
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930