Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2021 18:50 - Разказ от първо лице на нова Мата Хари: Под спалнята на ББ има сакове и куфар, пълни с пари
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 850 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 24.06.2021 18:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image 
ДНЕСМНЕНИЯ Разказ от първо лице на нова Мата Хари: Под спалнята на ББ има сакове и куфар, пълни с пари

imageОт Admin на 22.06.2021
 

ББ е прибрал толкова кеш за последния мандат, че му се налага да държи пачките не само в чекмеджета, но и в сакове и куфар, които държи под спалнята си с в правителствената резиденция, разкри Narod.bg.

Ето разказ на нова Мата Хари, която е посещавала спалнята на ББ, от който ще ви настръхнат косите:

„Бъркаше под леглото понякога и изваждаше пачки, които ми буташе в ръцете и казваше са си купя нещо. Беше унизително, но той е пълен с пари. Има в сакове и куфар в същата спалня.

Виждала съм да дава от тях и на хора от охраната. Давал е на гербаджии, които са идвали при него да докладват разни неща. Чувах ги, като говорят долу до камината във всекидневната.

Много, много пари има там. Откъде са, не знам точно, но предполагам, че фирми са се отчитали, министри и депутати също. Знам също, че ако разкажа какво съм видяла и чула там с името си, ще ми се стъжни животът. Може и да ми се случи я катастрофа, я да падна от деветия етаж…

Помня как с един известен депутат от ГЕРБ се смееха, когато застреляха началничката на кабинета на кмета на Пазарджик (в началото на януари 2015 г. наемен убиец разстреля показно Татяна Стоянова, която знаеше всички далавери на кмета Тодор Попов, убийството и до днес остава неразкрито, б.ред.).

Бяха сигурни, че е имало любовна афера, скандали и жената се е превърнала в мишена. Не беше сигурно още нищо, но говореха по този начин.

Наясно съм. Говорила съм и с моя приятелка, която също е минала през въпросната спалня. Имаше проблеми с някакви дела и прокуратурата ги реши. Това го знаят всички, че става така, но се страхуват да говорят, а и не ги интересува. Бизнес, кариера и пари тук се правят в кревата, с подкупи, шантаж и заплахи.

Кой лицемер ще ме опровергае? Разни мижитурки говорят как органите се борели срещу престъпността и всякакви глупости. К’во се борят, като по телефона им се нарежда кой да бъде размазан. Така е от години”, завърша разказа си анонимната Мата Хари.

Сензационните разкрития за живота на ББ са публикувани в новата книга на журналиста Огнян Стефанов „Интервю с диктатор”, която Narod.bg горещо препоръчва да си я купите.




Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39949261
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930