13.05.2021 19:03 - Нов доклад хвърля светлина върху ваксината Култ на Страшния съд
Автор: zahariada Категория: Политика

Последна промяна: 13.05.2021 19:04

Нов доклад хвърля светлина върху ваксината Култ на Страшния съд

imageАвторАдминистраторпубликувано на5 май 2021 г.

Изпратено от Доктор Де Вака

Публикация за гости от Майк Уитни

„Следователно изчислението риск-полза е ясно : експерименталните ваксини са ненужни, неефективни и опасни. Действащи лица, разрешаващи, принуждаващи или прилагащи експериментална ваксинация срещу COVID-19, излагат популациите и пациентите на сериозни, ненужни и неоправдани медицински рискове.Лекари за Covid Ethics , 29 април 2021 г.

Експлозивно ново проучване на изследователи от престижния институт Salk поставя под съмнение настоящата реколта от генно базирани ваксини, които могат да представляват сериозен риск за общественото здраве. Статията , озаглавена „ Въпреки че статията се фокусира стриктно върху проблемите, свързани с Covid, тя неизбежно повдига въпроси за новите ваксини, които съдържат милиарди протеини с шипове, които биха могли значително да увеличат шансовете за тежко заболяване или смърт. Ето откъс от статията от 30 април 2021 г .: Протеинът на новия коронавирусен пик играе допълнителна ключова роля при заболяване“, показва, че „отличителният„ шипков протеин “на SARS-CoV-2 уврежда клетките, потвърждавайки COVID-19 като основно съдово заболяване . "

„В новото проучване изследователите създадоха „ псевдовирус “, който беше заобиколен от класическа корона от шипове SARS-CoV-2, но не съдържаше действителен вирус. Излагането на този псевдовирус доведе до увреждане на белите дробове и артериите на животински модел - доказвайки, че протеиновият протеин сам по себе си е достатъчен, за да причини заболяване. Пробите от тъкани показват възпаление в ендотелните клетки, облицоващи стените на белодробната артерия. (Забележка - „Съдовите ендотелни клетки подреждат цялата кръвоносна система, от сърцето до най-малките капиляри.“)

След това екипът повтори този процес в лабораторията, излагайки здрави ендотелни клетки (които подреждат артериите) на шип протеина. Те показаха, че протеиновият протеин уврежда клетките чрез свързване на АСЕ2. Това свързване нарушава молекулярната сигнализация на ACE2 към митохондриите (органели, които генерират енергия за клетките), причинявайки митохондриите да се повредят и фрагментират.

Предишни проучвания показват подобен ефект, когато клетките са били изложени на вируса SARS-CoV-2, но това е първото проучване, което показва, че увреждането настъпва, когато клетките са изложени на протеина на шипа самостоятелно. ”( „ Протеиновият протеин на новия коронавирус играе допълнителна ключова роля при заболяване “, Salk.edu)

Новият изследователски документ е еквивалент на водородна бомба. Той променя всичко, като потвърждава това, което критиците на теорията ваксинират от месеци, но не успяват да докажат.

Сега има солидни доказателства, че:

1. Covid-19 е преди всичко заболяване на съдовата система(Съдовата система, наричана още кръвоносна , се състои от съдовете, които пренасят кръв и лимфа през тялото.), А не дихателната система.
  2. Основният виновник е протеинът с шипове. (Спайков протеин - „гликопротеин, който излиза от обвивката на някои вируси“ Merriam-Webster „Подобно на ключ в ключалката, тези протеини с шипове се сливат с рецепторите на повърхността на клетките, позволявайки на генетичния код на вируса да нахлуе в клетката гостоприемник, поемете машината му и репликирайте. "Брус Либерман)

Казано по-просто, ако Covid-19 е предимно съдово заболяване и ако основният инструмент за физическо увреждане е протеинът с шипове, тогава защо инжектираме хората с милиарди протеини с шипове?

Ето как архитектът и автор, Робин Моноти Грациадей, обобщи тези разработки в you tube:

„И така, през последната година ни казаха, че единствената роля, която протеиновият шип,е трябвало да играе е да влезе в човешките клетки. (Но) Това е ясно , че това не е това, което правят, (тъй като) те ви дават болест, съдова болест. Съдови заболявания могат да имат много прояви. Те могат да включват тромбоза на синусовите вени, кръвни съсиреци, синини и по-дългосрочни състояния. Смятате ли, че е добра идея да заобиколите първите (защитни сили) на имунната си система , и да инжектирате ... трилиони протеинови шипове във вашите клетки, като се има предвид информацията, която току-що беше публикувана от Salk Institute? Помисли за това ...

Изследователите от Salk Institute ни казаха - без никакви неясноти - че протеиновият протеин е основна част от болестта Covid-19. Да, вярно е, че протеиновият протеин с N-протеина няма да се възпроизведе. Въпреки това, трилиони (от тези протеини), индуцирани от инжектирането на ваксина, имат способността да създават увреждания на вашата съдова система. Това казва изследването и това, което е публикувано от изключително важен център за биологични изследвания. Това не е конспиративна теория . Мисля, че на този етап има достатъчно информация, за да обмислим дали ще ни бъде казана истината през следващите дни, защото такава информация трябва да бъде на корицата на всеки вестник и най-важната история на всеки новинарски канал. И това, което те трябва да кажат, е следното: Не е безопасно да инжектирате трилиони протеини с шипове в мускула, защото той заобикаля слоевете на вашата имунна система, които биха могли потенциално да неутрализират вируса ... Чрез преминаване на прага на човешкото тяло чрез инжектиране на тези съединения, вие не давате имунната си система„Основната и технологична основа - върху която всички ваксини, разпространявани на Запад - е опорочена. Смятахме, че протеиновият протеин ще влезе само в клетките, за да създаде антитела, така че ако се сблъскате с дивия вирус, той няма да се закрепи върху клетките ви, но грешихме. Сгрешихме, защото протеиновият протеин сам по себе си създава болест и ако инжектирате трилиони от тях в човешкото тяло, в много случаи ще има прояви на заболяване. " шансът да се създаде достатъчно силна реакция към протеина, за да се неутрализира.(Ваксината) ще съдържа този протеин, който създава болести, ако се съгласите (да вземете) някоя от тези ваксини. .... Сега от нас зависи да се опитаме да поправим грешката, която са допуснали. " ( Робин Моноти Грациадей в новия изследователски документ на Salk Institute, You Tube, - Вижте го, преди да бъде премахнат)

Идеално заявено и точно на парите. Graziadei екстраполира скритото значение на доклада Salk и изяснява значението му. Как служителите в областта на общественото здравеопазване, политиците, медиите и останалата част от лагера, привърженик на Covid Vaxx, ще отговорят на тези разкрития, особено с импримата на института Salk, прикрепен към предната част на доклада? Ще се опитат ли да го пометат под килима или ще се опитат да насочат вниманието на обществеността към „варианта“ хобгоблин? Или ще опитат нещо съвсем друго, като например да твърдят, че един клас протеинови шипове са полезни за вас, докато други водят до продължително заболяване и смърт? Какво ще правят?

Доктор Владимир Зеленко, който е номиниран за Нобелова награда за мир за употребата на хидроксихлорохин при лечението на пациенти с COVID-19, е казал това: „Разбирате ли какво означава това - ние инжектираме вирусен генетичен код за добавя протеин в невинни хора и той попада в почти всяка клетка в тялото. " (Нобелов кандидат, Зеленко също е забранен за Twitter.)

Всъщност точно това са направили. И, да не забравяме, производителите на ваксини имат пълен законов имунитет за нараняванията, които причиняват. Правният имунитет означава морална безнаказаност.

И така, какъв ефект ще имат тези спайкови протеини върху хората, които са се ваксинирали?

Ето какво казват лекарите за Covid Ethics в последната си статия, публикувана точно тази седмица:

„Ваксините са опасни както за здрави индивиди, така и за такива с предшестващо хронично заболяване, поради причини като следните: риск от летални и нелетални нарушения на съсирването на кръвта, включително нарушения на кървенето, тромбоза в мозъка, инсулт и инфаркт; автоимунни и алергични реакции ; засилване на заболяването, зависещо от антитела; и примеси от ваксини поради ускорено производство и нерегламентирани производствени стандарти ....

..всички генно базирани ваксини може да се очаква да причинят съсирване на кръвта и нарушения на кървенето ... Ваксините не са безопасни. "( „Ваксините COVID: Необходимост, ефикасност и безопасност“ , Лекари за Covid Ethics)

Там е черно-бяло: „Ваксините не са безопасни“. Ето още от статия в „Детска здравна защита“ за професор Йехуда Шоенфелд, израелският клиничен имунолог, който е широко признат за „бащата на автоимунитета“. Шоенфелд подхожда към въпроса от съвсем различен ъгъл. Погледни:

„Основната грижа на Shoenfeld се свежда до така наречената молекулярна мимикрия. Съществуват редица генетични последователности, които са идентични както в човешкия геном, така и на SARS-CoV-2 ...

Имунолозите продължават да обръщат специално внимание на идентичните последователности в специфична група протеини, открити дълбоко в белите дробове (мястото на ARDS / пневмония на covid) ... Това е притеснение Shoenfeld ...

Ето защо Shoenfeld и колегите му удрят по барабана по време на фазата на разработване на ваксината миналата година, твърдейки, че пептидните последователности, използвани в новите ваксини, трябва да бъдат уникални и да не са общи за тези, открити в тялото.

За предразположен индивид, неблагоприятната реакция към ваксината, твърдят Шоенфелд и колеги, би могла да бъде достатъчна, за да може да бъде преобърната - в автоимунно заболяване. Един от най-очевидните сигнали за предразположение е вече да има едно от над 100 автоимунни заболявания, които се зареждат чрез индустриализираните общества. И все пак, тъй като бащата на автоимунитета звучи предупрежденията за автоимунни рискове, едва ли има дума за предпазливост от правителствата, които въвеждат програмите за масова ваксинация. Срам за тях “. ( „На прага ли сме от„ супер-епидемия “от автоимунни болести?“ Детска здравна защита)

Ограниченото ми разбиране за „молекулярна мимикрия“ е следното: чрез инжектиране на протеини в тялото, които са толкова подобни на протеините на Covid, които внасят хаос в съдовата система, бихме могли да предизвикаме ситуация, в която имунната система на тялото атакува собствените си органи или съдова система. Ето защо авторът пита: На прага ли сме от „суперепидемия“ на автоимунни заболявания?

В по-ранни статии представихме възгледите на учени и медицински специалисти, които очакваха проблемите, които сега се появяват във връзка с протеина на шип. Например, ето откъс от статия за детския ревматолог, д-р J. Patrick Whelan, който каза следното в писмо до FDA:

„Загрижен съм от възможността новите ваксини, насочени към създаване на имунитет срещу протеина на SARS-CoV-2, да имат потенциал да причинят микросъдово увреждане на мозъка, сърцето, черния дроб и бъбреците по начин, който в момента не изглежда оценени при изпитвания за безопасност на тези потенциални лекарства ...

„Преди някоя от тези ваксини да бъде одобрена за широко приложение при хората, е важно да се оцени при ваксинираните субекти ефектите от ваксинацията върху сърцето. Колкото и да е важно бързото спиране на разпространението на вируса чрез имунизиране на населението, ще бъде значително по-лошо, ако стотици милиони хора претърпят дълготрайни или дори трайни увреждания на мозъчната или сърдечната си микроваскулатура в резултат на неуспех да оценим в краткосрочен план неволния ефект на ваксините на базата на протеини с пълна дължина върху тези други органи. " ( „Учените предизвикват здравните служители за ваксинирането на хора, които вече са имали COVID“, Глобални изследвания)

Също така посочихме, че „генно-базирани ваксини освобождават шип протеин, който се разпространява в тялото, попада в кръвта и се събира в слоя клетки (ендотелни клетки), които покриват кръвоносните съдове. Смятаме, че новото изследване на Salk Institute подкрепя тази обща теория.

Също така, според д-р Хюнг Чун, кардиолог от Йейл, клетките „освобождават възпалителни цитокини, които допълнително изострят възпалителния отговор на организма и водят до образуването на кръвни съсиреци. Чун заяви: „„ Възпаленият “ендотел вероятно допринася не само за влошаване на резултата от COVID-19, но също така се счита за важен фактор, допринасящ за риска от инфаркти и инсулти.“

Това изглежда предполага, че протеиновият протеин от ваксината може да има същия ефект като протеиновия протеин от инфекцията. Ето още:

„Хората с COVID-19 изпитват огромен брой неврологични симптоми, като главоболие, атаксия, нарушено съзнание, халюцинации, инсулт и мозъчен кръвоизлив. Но проучванията на аутопсията все още не са открили ясни доказателства за деструктивно вирусно нахлуване в мозъка на пациентите, подтиквайки изследователите да обмислят алтернативни обяснения как SARS-CoV-2 причинява неврологични симптоми ...

Ако не вирусна инфекция, какво друго би могло да причини нараняване на отдалечени органи, свързани с COVID-19?

Най-вероятният виновник, който е идентифициран, е протеинът на COVID-19, освободен от външната обвивка на вируса в обращение. Изследванията, цитирани по-долу, документират, че вирусният протеинов шип е в състояние да инициира каскада от събития, които предизвикват увреждане на отдалечени органи при пациенти с COVID-19.

Притеснителното е, че няколко проучвания са установили, че протеиновите протеини сами по себе си имат способността да причиняват широко нараняване в тялото, без никакви доказателства за вирус.

Това, което прави тази констатация толкова обезпокоителна, е, че ваксините с COVID-19 иРНК, произведени от Moderna и Pfizer и в момента се прилагат в рамките на програмата на САЩ , нашите клетки за производство на същия този протеин на коронавирусен пик като начин да задействат телата ни да произвеждат антитела срещу вируса. ” ( „Може ли протеиновият протеин в Moderna, ваксините Pfizer да причинят кръвни съсиреци, мозъчно възпаление и инфаркти?“ Глобални изследвания)

Горният цитат е ключов за разбирането на това, което всъщност е Covid и защо новите ваксини заплашват да задълбочат значително проблема. Както казва Чун:

„... проучванията на аутопсията все още не са намерили ясни доказателства за деструктивно вирусно нахлуване в мозъка на пациентите, подтиквайки изследователите да обмислят алтернативни обяснения как SARS-CoV-2 причинява неврологични симптоми ...“

Това наблюдение е правилно. Изследването не показва „вирусна инвазия в мозъка на пациентите“.

Защо? Защото - както сочи докладът на Salk - не вирусната инфекция попада в мозъка, а протеиновият протеин, който е преминал кръвно-мозъчната бариера през съдовата система.

Ето отново д-р Чун: „Какво друго може да причини нараняване на отдалечени органи, свързани с COVID-19?“

Още веднъж, това не е вирусът, а протеиновият скок и автоимунният отговор.

И накрая, Чун признава, че новите ваксини „програмират нашите клетки да произвеждат същия този протеин на коронавирусен пик като начин да задействат телата ни да произвеждат антитела срещу вируса“.

Производството и разпространението на тези потенциално смъртоносни инжекции надхвърля простото безразсъдство. Това е безпрецедентна глобална катастрофа, която може да доведе до смъртта на милиони. Докога ще продължи това безумие?

1. radostinalassa - Аз съм алергична и нямам нужда...
13.05.2021 20:33
от още вирусни протеини, особено от ваксинални.Дразненето на ендотела на съдовете от шип протеина ще доведе до натрупването на холестерин и образуване на атеросклеротични плаки.

Прочетен: 39742026