Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2021 18:07 - Нов запис: Най-обичам да “го вкарвам” на моите ми избиратели. Толкова са тъпи, и винаги ще ми гласуват, защото се нуждаят от херувим, който да следват
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 1054 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 12.03.2021 18:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Нов запис: Най-обичам да “го вкарвам” на моите ми избиратели. Толкова са тъпи, и винаги ще ми гласуват, защото се нуждаят от херувим, който да следват

8 март 2021 г.

image

Очакваната вълна от нови записи преди изборите започна да се случва. Аудио с премиера, записано вероятно някъде в джипа (чува се шум от двигател) показва отношението му не само към европейските партньори и собствените му служители, а към самите избиратели. “Най-обичам да “го вкарвам” на моите ми избиратели. Толкова са тъпи, и винаги ще ми гласуват, защото се нуждаят от херувим, който да следват...” – казва Борисов, след което се чува смях и кикот от поне трима души. Очевидни смисълът на живота на премиера е “да го вкарва” на някого, и си доставя различен тип удоволствие с различни партньори. Гаврата с избирателите изглежда най-голяма, защото реално те му дават и властта, и парите. По-натам в разговора, Борисов разсъждава философски: “Хората имат нужда от нещо свръхестествено, в което да вярват. Винаги имат нужда от Бог, ангел, херувим, господар. Това виждат и в мен – аз съм човекът, който може да управлява живота им по-добре от тях. И те ми се доверяват. Затова не ги интересуват нито кюлчета, нито пачки. Прощават всичко. Защото животът им е по-ценен, и те знаят, че аз им го пазя и управлявам добре. Тъпички са хората, но затова едни сме отгоре, а други са отдолу...”, добавя премиерът. Този път в разговора не са замесени Президентът или някой от опозицията. Интересно обаче се споменават циганите, макар и косвено с една реплика: “Имам два типа избиратели – едните, на които плащам, и другите – те ми пускат безплатно. Смешното е, че тия последните са идиотите, а се мислят за по-умни и презират другите...” В разговора реално няма данни за престъпление, това са просто обиди към избирателите на ГЕРБ. Но вероятно говорим само за “загрявка” и мега-скандалите ще дойдат съвсем скоро...

4udoslav 08.03.2021




Гласувай:
5



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39990720
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31042
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930