12.03.2021 19:15 - Д-Р Андрю Кауфман, Д-Р Том Коуън И Сали Фалън Морел: SARS-CoV-2 ВСЕ ОЩЕ Не Е Доказано, Че Съществува
Автор: zahariada Категория: Политика

Последна промяна: 12.03.2021 19:19

imageHAF2 Март 2021 Г.

от Джон Рапопорт

По време на тази поредица от статии, в които излагам теста за COVID PCR като измама и измама и измама , за целите на дискусията предположих, че вирусът - SARS-CoV-2 - е реален и е изолиран. [1]

Направих това предположение, за да покажа, че в рамките на официалния свят на COVID PCR е фиктивна .

Както моите читатели обаче знаят, от месеци доказвам, че никой не е доказал, че SARS-CoV-2 съществува . [2]

Следователно, PCR тестът е изграден за откриване на фрагмент от вирус, чието съществуване не е успяло да отговори на рационален стандарт на доказателство.

Това издига абсурдността на PCR теста на съвсем ново ниво.

Изследователите предполагат, че парчето РНК, което тестът търси, е част от SARS-CoV-2. Но без да разполагаме с действителния изолиран вирус, няма начин да разберем, че този РНК фрагмент е по-важен от прашинката на Луната.

Наскоро д-р Том Кован, д-р Андрю Кауфман и Сали Фалън Морел публикуваха изявление относно съществуването на SARS-CoV-2.

Печатам го тук изцяло. Трябва да се чете и разбира от всеки мислещ човек:

Декларация за изолиране на вируси (SOVI) [3]

„Изолация: Действието на изолирането; фактът или състоянието на изолираност или самостоятелност; отделяне от други неща или лица; уединение. " - Оксфордски английски речник

Продължава спорът за това дали вирусът SARS-CoV-2 някога е бил изолиран или пречистен. Използвайки горната дефиниция, здравия разум, законите на логиката и диктатите на науката, всеки непредубеден човек трябва да стигне до извода, че вирусът SARS-CoV-2 никога не е бил изолиран или пречистен. В резултат на това не може да се намери потвърждение за съществуването на вируса.

Логическите, здравите и научните последици от този факт са:

* не може да се знае структурата и състава на нещо, за което не е доказано, че съществува, включително наличието, структурата и функцията на някакъв хипотетичен скок или други протеини;

* генетичната последователност на нещо, което никога не е било открито, не може да бъде известна;

* „Варианти“ на нещо, за което не е доказано, че съществува, не могат да бъдат известни;

* невъзможно е да се докаже, че ТОРС-CoV-2 причинява заболяване, наречено Covid-19.

Във възможно най-кратки срокове, ето правилният начин за изолиране, характеризиране и демонстриране на нов вирус. Първо се вземат проби (кръв, храчки, секрети) от много хора (напр. 500) със симптоми, които са уникални и достатъчно специфични, за да характеризират заболяването.

Без да се смесват тези проби с ВСЯКАКВА тъкан или продукти, които също съдържат генетичен материал, вирусологът мацерира, филтрира и ултрацентрифуги, т.е. пречиства пробата.

Тази обща техника за вирусология, правена от десетилетия за изолиране на бактериофаги [4a] и така наречените гигантски вируси във всяка лаборатория по вирусология, позволява на вирусолога да демонстрира с електронна микроскопия хиляди идентични по размер и оформени частици. Тези частици са изолираният и пречистен вирус.

След това тези идентични частици се проверяват за еднородност чрез физически и / или микроскопични техники. След като се определи чистотата, частиците могат да бъдат допълнително характеризирани. Това би включвало изследване на структурата, морфологията и химичния състав на частиците.

След това техният генетичен състав се характеризира с извличане на генетичен материал директно от пречистените частици и използване на техники за генетично секвениране, като секвениране на Сангер, които също съществуват от десетилетия.

След това се прави анализ, за ​​да се потвърди, че тези еднородни частици са екзогенни (отвън) по произход, тъй като вирусът е концептуализиран да бъде, а не нормалните продукти на разпадане на мъртви и умиращи тъкани. [4b]

(Към май 2020 г. знаем, че вирусолозите нямат начин да определят дали частиците, които виждат, са вируси или просто нормални разпадни продукти на мъртви и умиращи тъкани.) [4c]

Ако сме стигнали толкова далеч, тогава сме напълно изолирали, характеризирали и генетично секвенирали екзогенна вирусна частица.

Все пак трябва да покажем, че е причинно свързано с болест. Това се извършва чрез излагане на група здрави субекти (обикновено се използват животни) на този изолиран, пречистен вирус по начина, по който се смята, че болестта се предава.

Ако животните се разболеят от една и съща болест, както се потвърждава от клиничните и аутопсийните констатации, човек вече е показал, че вирусът всъщност причинява заболяване. Това показва заразност и предаване на инфекциозен агент.

Нито една от тези стъпки дори не е опитвана с вируса SARS-CoV-2, нито всички тези стъпки са били извършени успешно за който и да е така наречен патогенен вирус. Нашите изследвания показват, че в медицинската литература не съществува нито едно проучване, показващо тези стъпки.

Вместо това от 1954 г. вирусолозите взимат непречистени проби от относително малко хора, често по-малко от десет, с подобно заболяване.

След това те обработват минимално тази проба и инокулират тази непрочистена проба върху тъканна култура, съдържаща обикновено четири до шест други вида материал - всички те съдържат идентичен генетичен материал по отношение на това, което се нарича „вирус“.

Тъканната култура е гладна и отровена и естествено се разпада на много видове частици, някои от които съдържат генетичен материал. На фона на здравия разум, логиката, използването на английския език и научната цялост, този процес се нарича „изолиране на вируса“.

След това тази варя, съдържаща фрагменти от генетичен материал от много източници, се подлага на генетичен анализ, който след това създава в процес на компютърна симулация предполагаемата последователност на предполагаемия вирус, така наречения in silico геном.

В нито един момент действителният вирус не се потвърждава чрез електронна микроскопия. В нито един момент геномът не се извлича и секвенира от действителен вирус. Това е научна измама.

Наблюдението, че непречистеният образец - инокулиран върху тъканна култура заедно с токсични антибиотици, говежди фетални тъкани, околоплодни води и други тъкани - унищожава бъбречната тъкан, върху която е инокулиран, се дава като доказателство за съществуването и патогенността на вируса. Това е научна измама.

Отсега нататък, когато някой ви даде хартия, която предполага, че вирусът SARS-CoV-2 е изолиран, моля, проверете разделите за методите. Ако изследователите са използвали Vero клетки или някакъв друг културен метод, вие знаете, че техният процес не е изолиран.

Ще чуете следните извинения защо действителната изолация не е направена:

1. В пробите от пациенти не бяха намерени достатъчно вирусни частици, които да се анализират.

2. Вирусите са вътреклетъчни паразити; те не могат да бъдат намерени извън клетката по този начин.

Ако номер 1 е правилен и не можем да намерим вируса в храчките на болни хора, тогава на какво основание смятаме, че вирусът е опасен или дори смъртоносен?

Ако № 2 е вярна, тогава как се разпространява вирусът от човек на човек? Казват ни, че излиза от клетката, за да зарази другите. Тогава защо не е възможно да го намерите?

И накрая, поставянето под съмнение на тези техники и заключения за вирусология не е някакъв разсейващ или разделящ въпрос. Осветяването на тази истина е от съществено значение за спирането на тази ужасна измама, с която се сблъсква човечеството.

Защото, както сега знаем, ако вирусът никога не е бил изолиран, секвениран или доказано, че причинява заболяване, ако вирусът е въображаем, защо тогава носим маски, социално дистанциране и вкарване на целия свят в затвора?

И накрая, ако патогенни вируси не съществуват, тогава какво се случва в тези инжекционни устройства, погрешно наречени „ваксини“ и каква е тяхната цел? Този научен въпрос е най-спешният и актуален в нашето време.

Ние сме прави. Вирусът SARS-CoV2 не съществува.

Сали Фалън Морел, Масачузетс

Д-р Томас Коуън, д-р

Д-р Андрю Кауфман, д.м.н.

Препратки:

[1] Blog.NoMoreFakeNews.com

[2] Blog.NoMoreFakeNews.com

[3] Blog.NoMoreFakeNews.com

[4a] Изолиране, характеризиране и анализ на бактериофаги от халоалкалинното езеро Елментейта, Кения Джулия Хайели Ахвале и др., PLOS One, Публикувано: 25 април 2019 г. Journals.plos.org - достъп 2/15/21

[4b] „Извънклетъчни везикули, получени от апоптотични клетки: съществена връзка между смъртта и регенерацията,“ Maojiao Li1 et al, Frontiers in Cell and Developmental Biology, 2 октомври 2020 г. Frontiersin.org - достъп 2/15/21

[4в] „Ролята на екстраелуларните везикули като съюзници на вирусите на ХИВ, HCV и ТОРС“, Флавия Джанеси и др., Вируси, май 2020 г.