Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2021 09:10 - Българска майка към Бойко: Нямам нужда от ковид да ми съсипе живота, вие го направихте успешно!
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 1110 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 23.01.2021 09:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image

МНЕНИЯ Българска майка към Бойко: Нямам нужда от ковид да ми съсипе живота, вие го направихте успешно!


imageОт Admin на 22.01.2021   

Narod.bg публикува отворено писмо от една българска майка до министър председателя Бойко Борисов:

Г-н Борисов, Казвам се Аглика Герчева, на 39 г., майка на две деца и Ви пиша във връзка със постоянните Ви гръмки изказвания как във пандемична и усложнена обстановка подпомагате хората и бизнеса.

Сега ще Ви разкажа как реално стоят нещата през моите и през очите на още хиляди души в България.

Да започнем от 22.11.2020 г., когато се взе решение да затворите кафенетата, ресторантите, моловете и всички бизнеси, които според Вас са основният източник на разрастване на вируса. Тогава гръмко заявихте, че рестрикциите са за три седмици. Е да, ама не – вече 62 дни не мога да упражня правото си да работя. Същото е и със съпруга ми – за съжаление и двамата сме в ресторантьорския бизнес.

След три дни пак по всички телевизии слушах как отпускате милиони левове за подпомагане на всички браншове и хората работещи в тях засегнати от рестрикциите и как няма да има гладни хора за Коледа.

Отново да, ама не – за тези 62 дни попълних куп декларации, които работодателят ми съвестно занесе в съответните инстанции /да не говорим, че съответните инстанции от незнание какво да правят го разиграваха с дни/ и резултатът е че получих на 30.12.2020 г. сумата от 24.00 лв. обезщетение за един работен ден от ноември.

Съпругът ми, както и хиляди други хора не са получили и това.

И да Ви кажа – благодарение на семейството си не бях гладна на Коледа, но децата ми останаха без подаръци.

Сигурна съм, че някои хора са останали гладни, някои са останали без ток, други без лекарства.

В началото на тази седмица се зарадвах, че е дошло време да взема поне детските надбавки, които ми се полагат и които обикновено на 15-то число получавам – е да, ама не!

Поради неясни причини днес 20.01. все още ги няма. Благодарение на стахотната ни социална политика!

В крайна сметка – благодаря Ви за безкрайната помощ от 24.00 лв за 4- членно семейство /разделена на 62 дни = 0.39 ст на ден/!

Няма да продължавам с това, че Вашето управление и прословутите Ви помощи почти убиха бизнеса на работодателите ми – бизнес, който са градили в продължение на 30 г. И че поради тази причина вече не е сигурно дали ще се върна на работа!

В заключение ще Ви кажа – дано да спите спокойно, когато на съвестта Ви тежат хиляди съсипани живота, дано да прегръщате внуците си с мисълта, че някоя майка прегръща детето си и плаче от безсилие!

Нямам нужда от Ковид-19 за да съсипе живота ми – Вие го направихте достатъчно успешно!!!




Гласувай:
4



Спечели и ти от своя блог!
1. planinitenabulgaria - Тази майка е известна, тя и друг пъти се е изказвала. Казва се баба Пена от село
23.01.2021 10:34
Полетинци, Кюстендилско. Тя е баба, това го не уточнявате, но бива цитирана в селото като майка, защото хората се сезират често върху нея, а други са още по-конкретни - върху нейни определени телесни отверстия.
Нейният баща е дал идеята за паметника над селото - един вдъхновен човек, който ще литне ако не е на постамента си. Той пък е от с. Горно Уйно, а малйката е от с. Извор, днес в Западните покрайнини.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39932983
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930