Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2020 19:36 - ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ СЪМ ПРИНУДЕН ДА НАПИША
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1995 Коментари: 9 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 СПАСЕНИЕТО НА ДАВЕЩИТЕ Е В РЪЦЕТЕ НА ДАВЕЩИТЕ СЕ

Уж всички знаят, че държавата не работи.
Уж всички знаят, че здравната система, като всички останали системи, е в конвулсия.
Уж всички знаят, че има Ковид.19.
Уж всички знаят, че кърлежът не става за кръводарител, а конската муха не събира мед.
Но седят и чакат, чакат, чакат...
Още преди години писах за въздействието на Н2О2/кислородна вода, водороден прекис/.
Но на никого не му хрумва до отиде до аптеката и да си купи този евтин продукт, който ще го спаси от болест и смърт.
Защото този продукт унищожава вируси, микроби и бактерии. 
Достатъчно е да напише в интернет "Лечение с кислородна вода" или "Босия-кислородна вода".
Но не го правят!
Не искат да го правят!
На такива люде и да искам-не мога да помогна!



Гласувай:
5



1. missana - Босо човече, https://apteka.framar.bg/30026303/%D0%BA%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B0-%D1%81%D1%82%D1
31.10.2020 19:57
Не ми се прави на лечител. Това с кислородната вода е казвано много преди теб. Виж линка най-горе. Не се прави, че не си чувал за проф. Неумивакин. Коректно е да го цитираш поне.
цитирай
2. bosia - мисанчо, просещ писанчо
31.10.2020 21:02
За Неумъйвакин съм писал преди години!
Нещо повече, изпробвах го първо върху себе си.
Но малоумници като теб или не четат-или не помнят!
Цитирал съм го десетки пъти!
Сега стявя дума и за твоя животец, нещастнико!
И в двата линка, които съм дал той съществува!
Но когато някой иска да бъде костилка на собствения си задник-постъпва като теб!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Аз лично не съм чел никой академик в ...
31.10.2020 21:09
Аз лично не съм чел никой академик в тази област
Но подкрепям написаното като химик ! Водородният прекис, както и озонът са едни от най- силните окислители! Никакъв вирус не може да им устои даже бях писал, за гръмотевичните бури-че ще намалят силата на вируса Да ,през лятото, той почти изчезна
Сребърната вода- също действа в тази насока, известно е от времето на Александър Македонски действието на среброто
Относно окислителите ,те не са захар все пак, както казваше за такива продукти един виден руски професор
Продължителна употреба предизвиква ускорено стареене Не бива да се прекалява
С прекиса ,виждам го, той е 3 или 6 % разреден във вода до десетина капки от него и правене на гаргара Или с памучни тампони ,напоени с него- в носа!
Похвална е грижата на Николай, но ние не обичаме някой да ни учи, дори и добронамерено!
Ние сме по- учени и знаем всичко!
Българите
което си е байганьовска простащина!
Един чужденец, в случая, би казал-Благодаря!
Дори и по-осведомен да е!
Никога няма да каже- знам това бе абдал! Ти за какъв ме смяташ?

Благодаря, Николай!
цитирай
4. missana - Босичък,
31.10.2020 22:45
Аз боледувах от Ковид 19 през пролетта и оздравях. Така че за моя "животец" едва ли става дума. Но щом раздаваш безплатни съвети на хората да пият кислородна вода, поне им кажи в какви дози да пият, че някои ще преполвят шишенце на екс и нали разбираш до какъв изход ще достигнат.
цитирай
5. getmans1 - Боси, ако наистина искаш да помо...
31.10.2020 23:27
Боси, ако наистина искаш да помогнеш моля, давай го по кротко де ... лично съм ти чел някои от писанията за КВ, чел съм и прословутия Неумивакин и др. съм чел но, едно прави впечатление, предложените рецепти са твърде ... общи.
След големия бум на Умивакин в областа ОДЕСА масово се получават усложнения от това лечение ... лично от твой постинг знам, че си ползвал и професионална помощ мисля, че на човек от Пловдивският МУ.
Ако искаш да направиш добро направи като бабите, кажи за какви болежки си го ползвал, кажи дозите и схемата ... всякакво друго дрънкане е от Лукавия и е безмислено... а, и вредно.
цитирай
6. apostapostoloff - Неумивакин е мошеник, а Коко Босото
01.11.2020 06:08
както винаги оригиналничи и се прави на много важен, без да е такъв.

А държавата много, ама много добре си работи. Точно затова на изборите догодина няма да допуснем типове от градската десница, неокомунисти и соросоиди като Босото да помиришат властта.

Защото тази гмеж си е чиста проба ОПГ и е опасна за живота.
цитирай
7. zaw12929 - ПРЕДПАЗНИ МЕРКИ ВСЕКИ ДА ДЕЙСТВА: ...
01.11.2020 09:32
ПРЕДПАЗНИ МЕРКИ ВСЕКИ ДА ДЕЙСТВА: МАСКИ, ДИСТАНЦИИ, ДА НЕ БЪРБОРИМ В АВТОБУС, МЕТРО- ОБЩЕСТВЕН ТРАНСПОРТ- ДА СТАВАМЕ ФАБРИКА ЗА ПРЪСКИ- АКО СТЕ НОСИТЕЛ? МИСЪЛТА ЗА ПРЕДПАЗВАНЕ ТРЯБВА ДА НИ СЪПЪТСТВА!
цитирай
8. zaw12929 - НАГЛОСТТА НА ПОСТОЛ Е БЕЗГРАНИЧНА, КАТО ПРОСТОТИЯТА
01.11.2020 09:34
apostapostoloff написа:
както винаги оригиналничи и се прави на много важен, без да е такъв.

А държавата много, ама много добре си работи. Точно затова на изборите догодина няма да допуснем типове от градската десница, неокомунисти и соросоиди като Босото да помиришат властта.

Защото тази гмеж си е чиста проба ОПГ и е опасна за живота.


ДА НАРЕЧЕШ ГМЕЖ ДОКТОРА НА РУСКИТЕ КОСМОНАВТИ НЯМА ОПРАВДАНИЕ, ОСВЕН ЧЕ СИ ГЛУПАК БЕЗПОДОБЕН
цитирай
9. kolevdobri - Към Босия...
07.11.2020 10:24
Приятел, писал съм много коментари в твоя блог на тази тема. Чел съм Неумивакин и десетки други книги, които засягат натуропатията. Правил съм какви ли не експерименти. Бях много впечатлен от твоите успехи в лечението на хламидиите, използвайки кислородна вода. Освен ползването на кислородната вода за външна употреба - хигиена на устата, на ранички по кожата и други подобни, не установих лично за себе си полза от приема. Давах на баба си препоръчаните от Неумивакин дози - нищо. Говоря с много хора на тази тема. Никой не е постигал твоите успехи. Моята препоръка е - ако нещо работи при теб, да не си мислиш, че ще работи и при други хора. Индийците в своите веди описват различни типове тяло, което реагира на всяко едно външно въздействие по различен начин. За един водата може да бъде спасение, за друг тя да е проклятие, когато се приема по същия начин, както при първия. С прекиса е същото. Радвай се, че си намерил решението за себе си. Бъде щастлив с това откритие, защото не на всеки СЕ ОТВАРЯ ТАКЪВ ПРОЗОРЕЦ КЪМ СВЕТА И КЪМ СЕБЕ СИ. Възползвай се колкото се може повече. Благодарен съм, че споделяш своя опит, но докато той се изчерпва само с наблюдението върху теб самия, нека да останем в границите на СПОДЕЛЯНЕТО, а не на ПРЕПОРЪКИТЕ. Благодаря за търпението.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11741680
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031