Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2020 10:16 - Змията изцяло: Прочетете антиимиграционната поема на Доналд Тръмп
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 314 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 26.10.2020 10:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image

Змията изцяло: Прочетете антиимиграционната поема на Доналд Тръмп

Доналд Тръмп прочете текстове на песни, които многократно е използвал, за да предупреждава за имиграцията

Джеръми Б. Уайт Сан Франциско Петък, 23 февруари 2018 г. 20:31

Президентът Доналд Тръмп потъна в най-големите си хитове по време на реч на консервативен форум на CPAC, рецитирайки текстове на песни, които бяха повтарящи се черти в репертоара на кампанията му.

Озаглавена „Змията“, песента на Ал Уилсън служи като предупредителна история за опасността от имигранти за г-н Тръмп. В него се появява жена, която глупаво прегръща опасен хищник.

„Мислете за това от гледна точка на имиграцията“, каза г-н Тръмп на публиката.

Гледайте повече
  • image Тръмп признава, че е плешив в речта на CPAC
  • image Тръмп казва, че един учител би "изстрелял" нападателя от Флорида
  • image Тръмп обявява „най-големите досега“ санкции срещу Северна Корея

По време на президентската кампания г-н Тръмп предварително прочете текстовете, като говори за опасностите от приемането на сирийски бежанци. По време на кандидатурата си той призова за забрана на мюсюлманската имиграция и докато е на поста, той многократно се опитва да блокира имиграцията от държави с мнозинство от мюсюлмани.

Откакто пое президентството, г-н Тръмп непрекъснато предупреждава, че порестата граница позволява на престъпниците и наркотиците да текат в Америка, подкрепяйки делото му за гранична стена. Той е имал подобни критики към законния процес на имиграция в Америка, като казва, че механизми като лотария за виза за многообразие и приемане на бежанци предлагат път към Америка за терористи и други хора, които застрашават обществената безопасност. Той също прочете „Змията“ по време на събитие, отбелязващо първите му 100 дни в офиса.

    Топ статии Marcus Rashford ‘blown away’ as cafes and restaurants offerfree meals for children     imageREAD MOREimageREAD MOREimageREAD MOREimageREAD MOREimageREAD MOREimageREAD MORE           ПРОПУСНЕТЕ ОБЯВА      

Ето текстовете изцяло:

Световни новини в снимки Покажи всички 50 imageimageimage

На път за работа една сутрин

Надолу по пътеката покрай езерот

ЖЕНА С НЕЖНО СЪРЦЕ ВИДЯ БЕДНА ПОЛУ ЗАМРЪЗНАЛА ЗМИЯ

Неговата красива цветна кожа беше изцяло замръзнала от росата

"О, добре", извика тя, "ще те взема и ще се погрижа за теб"

„Вземи ме в о нежна жена

Вземете ме, за бога

Вземи ме в о нежна жена - въздъхна змията

Тя го уви изцяло уютно в копринена кривина

И след това го положи до огъня с малко мед и малко мляко

Сега тя бързо пристигна от работа онази вечер веднага щом пристигна

Тя откри, че красивата змия, която беше взела, беше съживена

„Приеми ме, о, нежна жена

Вземете ме, за бога

Вземи ме в о нежна жена - въздъхна змията

Сега тя го стисна в пазвата си: „Толкова си красива“, извика тя

„Но ако досега не бях те въвел, можеше да си умрял“

Сега тя погали хубавата му кожа и след това го целуна и стисна здраво

Но вместо да благодари, тази змия й даде злобна хапка

„Приеми ме, о, нежна жена

Вземете ме, за бога

Вземи ме в о нежна жена - въздъхна змията

"Спасих те", извика жената

„И дори ме захапа, защо?

Знаеш ли, че ухапването ти е отровно и сега ще умра ”

"О, млъкни, глупава жена", каза влечугото с усмивка

- Знаеше адски добре, че съм змия, преди да ме вземеш

- Приеми ме, о, нежна жена

Вземете ме, за бога

Вземете ме в о нежна жена - въздъхна змията




Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39984892
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31042
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930