Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2020 09:40 - „ ФАКТИ !'' ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 2310 Коментари: 21 Гласове:
4

Последна промяна: 22.10.2020 10:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                               .......

image


                                                             / КЛИКНИ И ВИЖ /

                                                                          .....

                                               ВСЕ АКТИВНИ МЕРОПРИЯТИЯ;

В НАЧАЛОТО НА МАРТ МЕСЕЦ В ПРЕЗИДЕНТСТВОТО ПРАВЯТ ДЕЗИНФЕКЦИЯ ЗАРАДИ ЗАБОЛЯЛ ОТ КОВИД-19 ... ИМЕТО НА ЗАБОЛЕЛИЯ НЕ Е ОПОВЕСТЕНО

ПРЕЗ ЮЛИ МЕСЕЦ ПАК ДЕЗИНФЕКЦИЯ ... ИМЕТО НА ЗАБОЛЕЛИЯ НЕ Е ОПОВЕСТЕНО.

/ СЛЕД УВОЛНЕНИЕТО СИ КАЛОЯН МЕТОДИЕВ СИ ПРИЗНАВА, ЧЕ ТОЙ Е БИЛ БОЛНИЯТ /

СЕГА ПЪК НЯКОЙ СИ БИЛ ДЛЪЖЕН ДА РАЗЯСНИ НА ПРЕЗИДЕНТА, ЧЕ НЕ МОЖЕ ДА ПЪТУВА ЗА ТАЛИН ... ХАЙДЕ БЕ, ТИ ДА ВИДИШ КВИ ПОДЛЕЦИ ИМАЛО.

                      ДА-А-А, ВСЕ ФАКТИ ДЕТО РАЗКРИВАТ АКТИВНИТЕ МЕРОПРИЯТИЯ !

                                                                              ...

                              АБЕ, ДЕТО Е РЕКЪЛ ЕДИН НАШЕНЕЦ ВЪВ ФЕЙСБУКА;

                                                            Konstantin Stefanov
                 
                                                    Тръгнал нашият "АСЛАН"
                                            па ни го ВЪРНАХА МАЛКО Н..........!



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - Сега протеста, ВЕЛИКИЯТ ПРОТЕСТ ...
22.10.2020 09:52
Сега протеста, ВЕЛИКИЯТ ПРОТЕСТ открито застава срещу мерките на правителството и последните му мерки за ограничаване на КОВИД-19 ... Е, и на мен не ми харесват, но ...
ИНТЕРЕСНО ЩЕ Е, КАКВА ЩЕ Е РЕАКЦИЯТА НА ПРЕЗИДЕНТА ... НАЛИ ТОЙ ЗАДАВА ТОНА ТАМ, НА ПЛОЩАДА.
цитирай
2. missana - Ами каква ще е реакцията на президента.
22.10.2020 10:15
Този човек, ако има елементарни чест и достойнство, трябва публично да признае, че с подстрекаването си на митингите е един от главните виновници за мултиплицирането на Ковид 19. Но няма никога да стори това, а ще има наглостта да хвърли вината върху правителството. Мога да се обзаложа за това.
цитирай
3. blackpredator - https://bosia.blog.bg/politika/2020/10/22/analiz-na-moi-priiatel.1732131
22.10.2020 12:42
пита се, кои са двата малоумни цървула
д-р Огнян Гърков и Босия, или ти и Мисана ? :O
цитирай
4. petgrig - пита се, кои са двата малоумни цъ...
22.10.2020 13:35
blackpredator написа:
пита се, кои са двата малоумни цървула
д-р Огнян Гърков и Босия, или ти и Мисана ? :O

Мисля, че тук коментар е писал само един цървул, но това не е нито Гети, нито Мисана:)
цитирай
5. getmans1 - пита се, кои са двата малоумни цъ...
22.10.2020 14:10
blackpredator написа:
пита се, кои са двата малоумни цървула
д-р Огнян Гърков и Босия, или ти и Мисана ? :O


... Миии, да ти са честити тогава цървулите на Босия ... На моите си рамене има глава и ето, че това мнение в линка по-ми допада;
https://faktor.bg/bg/articles/mvnr-radev-naricha-pravitelstvoto-mutri-no-to-e-gotovo-za-predsedatelstvoto-na-trite-moreta-chieto-litse-shte-bade-balgarskiyat-prezident

... Логиката там е „бетон„ и така е честно ... Интересите на държавата нямат нищо общо с фукливите мераци на РР ... НЯМАМЕ НИКАКВА НУЖДА ОТ ВЪЗДУШНИТЕ МУ ПИРУЕТИ когато става въпрос за политика

... НЕ ЗНАМ, АМА МАЙ НЕ ЗАБЕЛЯЗВАШ, ЧЕ НЕ ТЕ ЗАСЯГАМ В ЛИЧЕН ПЛАН...
цитирай
6. getmans1 - пита се, кои са двата малоумни цъ...
22.10.2020 14:23
petgrig написа:
blackpredator написа:
пита се, кои са двата малоумни цървула
д-р Огнян Гърков и Босия, или ти и Мисана ? :O

Мисля, че тук коментар е писал само един цървул, но това не е нито Гети, нито Мисана:)


... ИЗЛИШЕН ВЪПРОС МУ ЗАДАВАШ ...

Между другото, чудя се дали довечера да не сдялкам един постинг със „СЛУЧКА ЗА ВСЕКИ СЛУЧАЙ„ защото полчас след като пуснах постинга бях в едно малко русенско градче където видях как хората хич тия неща не ги интерисуват но масово се стараят да спазват правилата ... обикновени хора като нас, явно цървули които се стараят да са спазват правилата макар,че определено не им харесва ...
цитирай
7. getmans1 - Този човек, ако има елементарни ...
22.10.2020 14:28
missana написа:
Този човек, ако има елементарни чест и достойнство, трябва публично да признае, че с подстрекаването си на митингите е един от главните виновници за мултиплицирането на Ковид 19. Но няма никога да стори това, а ще има наглостта да хвърли вината върху правителството. Мога да се обзаложа за това.


... ОПРЕДЕЛЕНО ЩЕ ИЗПОЛЗВАТ ТАЗИ СИТУАЦИЯ ... някои така са възпитни, че кръвта на народа е чай за тях ... /по руски маниер/
цитирай
8. blackpredator - знам бе
22.10.2020 14:39
getmans1 написа:
... НЕ ЗНАМ, АМА МАЙ НЕ ЗАБЕЛЯЗВАШ, ЧЕ НЕ ТЕ ЗАСЯГАМ В ЛИЧЕН ПЛАН...

то "русенския рундек" звучи в опществен план
ся да ти кажа
това да ми цитираш фактор, по Сашко АЛ ми назвучава
ерго смяна на резбата с десетоноемврийски плам
просто сякак си бие на очи
и ф личен и ф опществен плам
иначе Босия съм го чувал преди 31 години
Гетю и Мисана па и Сашко, определено Не
шушунамигват само
неска..

иначе, биете по микрон хисарската хламидия..
цитирай
9. starforlife - Една поправка:
22.10.2020 14:54
ЧерноПръцко не е цървул. За това се иска яка кожа.
Той е... прегъната пут(хлъц)ка.
Ако решим да се впишем в напъните му да се дуе с гугълнати "ученизми", често на които не схваща значението - башкЪ антефлексия.
(Да не казвам ретроверсио макар, че ще е по-точно.)
цитирай
10. blackpredator - оооо, панагюрката макулатура
22.10.2020 15:31
още ли се праиш на холандец
абе, гьон
ганглият ти стига само до тъпото обяснение за епителя

човек ако е калпак като малък, такъв ще е докрая
колкото и да се праи на каскет..
цитирай
11. petgrig - още ли се праиш на холандец абе, ...
22.10.2020 15:52
blackpredator написа:
още ли се праиш на холандец
абе, гьон
ганглият ти стига само до тъпото обяснение за епителя

човек ако е калпак като малък, такъв ще е докрая
колкото и да се праи на каскет..


Аз ще взема отношение по коментара с една едничка дума - Тетевен:)
цитирай
12. vencivaleri1951 - За фактите без ,, една калинка каза ,,
22.10.2020 17:13
Преди час прочетох изявлението на директорът на РЗИ София.
Радев е със снета карантина , поради три отрицателни теста - един във вторник в Талин и два последователни в София - сряда и четвъртък. Директорът също каза , че на Радев официално му е съобщено, че е контактен във вторник.
Въпросът ми е , с какво и как Радев е действал укоримо в случая?
Писал съм тук, че имам съседка по вила латвийка. Помолих я да прегледа прибалтийски сайтове вкл правителствените за отзвук по случая.
Извън изразеното съжаление от страна на естонският президент за отпътуването на българския и колега няма никакви коментари , камо ли за някакъв гаф да се говори.
Ще вметна , че Вента/съседката/е с недобро отношение към Радев заради действащото внушение у нас за прокремълски тежнения от негова страна. Пиша това, защото съм сигурен, че се е родила усърдно да намери критики към президента ни в тяхните медии и социални мрежи. Търсила е , но както се биха изразили в Делиормана -Йок.
цитирай
13. getmans1 - . . . В това отношение ВИНАГИ вървя ...
22.10.2020 17:53
... В това отношение ВИНАГИ вървя след теб ... това е смисъла
ХИЧ НЕ СИ МИСЛИ, ЧЕ ЩЕ ТИ ДАМ АВАНС ПРИМЕРНО 5 СЛУЧАЯ ... НЕ АЗ СЕ ВЛАЧА ПОДИРЕ ТИ С ОБИДИ И КВАЛИФИКАЦИИ
А, колкото до ФАКТОР или СЕГА, каква е разликата ... колкото до Босия, той за 30 години бая кожи смени

blackpredator написа:
getmans1 написа:
... НЕ ЗНАМ, АМА МАЙ НЕ ЗАБЕЛЯЗВАШ, ЧЕ НЕ ТЕ ЗАСЯГАМ В ЛИЧЕН ПЛАН...

то "русенския рундек" звучи в опществен план
ся да ти кажа
това да ми цитираш фактор, по Сашко АЛ ми назвучава
ерго смяна на резбата с десетоноемврийски плам
просто сякак си бие на очи
и ф личен и ф опществен плам
иначе Босия съм го чувал преди 31 години
Гетю и Мисана па и Сашко, определено Не
шушунамигват само
неска..

иначе, биете по микрон хисарската хламидия..

цитирай
14. getmans1 - . . . То явно и съседките ти също като ...
22.10.2020 18:05
... То явно и съседките ти също като „случките за всеки случай„ ...
Колкото до „калинките„ ПОНЕ 10 ПЪТИ СЪМ ТИ КАЗВАЛ ПРОУЧИ ВРЪЗКАТА НО ИСТИНСКАТА КАЛИНКА С ДРУГАРКАТА ПЛУГЧИЕВА ... България н него случай просто извади късмет, че тази не можа да навреди повече ... комунистическа измет, по една случайност с баща пожарникар

vencivaleri1951 написа:
Преди час прочетох изявлението на директорът на РЗИ София.
Радев е със снета карантина , поради три отрицателни теста - един във вторник в Талин и два последователни в София - сряда и четвъртък. Директорът също каза , че на Радев официално му е съобщено, че е контактен във вторник.
Въпросът ми е , с какво и как Радев е действал укоримо в случая?
Писал съм тук, че имам съседка по вила латвийка. Помолих я да прегледа прибалтийски сайтове вкл правителствените за отзвук по случая.
Извън изразеното съжаление от страна на естонският президент за отпътуването на българския и колега няма никакви коментари , камо ли за някакъв гаф да се говори.
Ще вметна , че Вента/съседката/е с недобро отношение към Радев заради действащото внушение у нас за прокремълски тежнения от негова страна. Пиша това, защото съм сигурен, че се е родила усърдно да намери критики към президента ни в тяхните медии и социални мрежи. Търсила е , но както се биха изразили в Делиормана -Йок.

цитирай
15. starforlife - ~ 10. blackpredator
22.10.2020 18:44
Ооо, непоръбенО СивоМишешко ретроверсио, колко русенски педала ти го отпориха днес?

Иначе за Холандията - какво да ти кажа?...
Вече 1 бивша блогърка и 1 бивша БЛОгърка са ми гостували, така, че...
(Искаш ли потвърждение от тях чрез коментар тук?)

После: Един настоящ блогър... Автор на не една и две книги... Вече ми изпраща (по лично негово желание и инициатива) най-новата си книга (която предстои да презентирам, а Приятелите ми тук да я получат безплатно с автограф от него) франко Холандията, така, че...
Така, че комплексите ти, путко недоонодена, си остават за твоя сметка като киселини У жлъчката.
Хайде, ГЪЛТАЙ, и се потапяй.

ПС: Като казах "книги", та да поизебЪ около"градския" с постинг, че преди малко се прибрах от бачкане (у Бусманската Била), а днес (при обходите, пом/у рафтовете със спагетите) го поизебах само у коментар.
цитирай
16. starforlife - ~
22.10.2020 18:44
getmans1 написа:
...
НЕ АЗ СЕ ВЛАЧА ПОДИРЕ ТИ С ОБИДИ И КВАЛИФИКАЦИИ
...

Това с обидите и квалификациите го остави на мен.
Ще им го връщам тъпкано за годините, през които се правеха на мъже, а сега скимтят като помияри, каквито са.
Особено онзи смотаняк - хорешът или корешът - както е там да го ебеш - на Лъжиери1951.
цитирай
17. petgrig - . . . НЕ АЗ СЕ ВЛАЧА ПОДИРЕ ТИ С ОБИДИ И ...
22.10.2020 19:22
starforlife написа:
getmans1 написа:
...
НЕ АЗ СЕ ВЛАЧА ПОДИРЕ ТИ С ОБИДИ И КВАЛИФИКАЦИИ
...

Това с обидите и квалификациите го остави на мен.
Ще им го връщам тъпкано за годините, през които се правеха на мъже, а сега скимтят като помияри, каквито са.
Особено онзи смотаняк - хорешът или корешът - както е там да го ебеш - на Лъжиери1951.

Справедливостта изисква да призная, че се справяш много добре. Кеф ми е да гледам как тези, които тормозеха толкова хора, сега подскачат, като че ли си им го нафърфорил. Всъщност, ти си, де:)
цитирай
18. vencivaleri1951 - Жорко,
22.10.2020 22:45
Придворни/на Беатрис/ програмистЕ.. какви обиди ще връщаш, като присъствието единствено обижда семката милиционерска. Знам, че трима завъртат Ел крушка, но колко са били нужни за такова чудо като тебе?


starforlife написа:
getmans1 написа:
...
НЕ АЗ СЕ ВЛАЧА ПОДИРЕ ТИ С ОБИДИ И КВАЛИФИКАЦИИ
...

Това с обидите и квалификациите го остави на мен.
Ще им го връщам тъпкано за годините, през които се правеха на мъже, а сега скимтят като помияри, каквито са.
Особено онзи смотаняк - хорешът или корешът - както е там да го ебеш - на Лъжиери1951.

цитирай
19. vencivaleri1951 - Не си ме чел достатъчно
22.10.2020 23:03
Преди време, когато се похвалих че съм се издигнал до кметски наместник на село , написах че най важни са ми три неща. Токът, водата и двата казана. Написах , че за перките отговаря бивш зам директор на Козлодуй, за водата аз, а за казаните съм оторизирал една съседка латвийка.
Каква е разликата за една ,,Калинка,, кой я е назначил? Това променя ли качествата по някакъв начин. Да считаме ли БКП виновна и за недоразуменията Борисов, Цветанов, Цачева, Плевнелиев ...?
Въпросът ми е простичък
Директорът на РЗИ публично съобщи, че Радев е предупреден , че е контактен във вторник. Президентът е отпътувал в понеделник. След като му е съобщено веднага е направил тест. Връщайки се в България, прави последователно още два. Къде и в какво е проблемът. Обясни, нещо може би не съм прочел, нещо може би съм пропуснал.
Гледам, че и професионалните и блоговете ,,мисирки,,
Вдигнаха голям шум

quote=getmans1]... То явно и съседките ти също като „случките за всеки случай„ ...
Колкото до „калинките„ ПОНЕ 10 ПЪТИ СЪМ ТИ КАЗВАЛ ПРОУЧИ ВРЪЗКАТА НО ИСТИНСКАТА КАЛИНКА С ДРУГАРКАТА ПЛУГЧИЕВА ... България н него случай просто извади късмет, че тази не можа да навреди повече ... комунистическа измет, по една случайност с баща пожарникар

vencivaleri1951 написа:
Преди час прочетох изявлението на директорът на РЗИ София.
Радев е със снета карантина , поради три отрицателни теста - един във вторник в Талин и два последователни в София - сряда и четвъртък. Директорът също каза , че на Радев официално му е съобщено, че е контактен във вторник.
Въпросът ми е , с какво и как Радев е действал укоримо в случая?
Писал съм тук, че имам съседка по вила латвийка. Помолих я да прегледа прибалтийски сайтове вкл правителствените за отзвук по случая.
Извън изразеното съжаление от страна на естонският президент за отпътуването на българския и колега няма никакви коментари , камо ли за някакъв гаф да се говори.
Ще вметна , че Вента/съседката/е с недобро отношение към Радев заради действащото внушение у нас за прокремълски тежнения от негова страна. Пиша това, защото съм сигурен, че се е родила усърдно да намери критики към президента ни в тяхните медии и социални мрежи. Търсила е , но както се биха изразили в Делиормана -Йок.

[/quote]
цитирай
20. getmans1 - . . . ЯВНО ти не ме четеш правилно или ...
23.10.2020 00:47
... ЯВНО ти не ме четеш правилно или както много пъти вече казах имаш сериозни проблеми със възприемането на текст ... ВЗЕМИ И ПРОЧЕТИ ПАК ПОСТИНГА ... ТОЛКОВА Е КРАТЪК
... Любимият ти президент явно бая обича да поприкрива явни факти ... сега и в Естония ...
- Задаваш ли си въпроса защо министър Каракачанов е карантиниран от неделя, началника на отбраната също а най-важният от тях, не е...
- Задаваш ли си въпроса защо прес службата му започва да дава противоречева информация минути и часове дори след като първо ИНТЕРФАКС.РУ излиза с информацията какво се случва във Талин...
- Задаваш ли си въпроси аверче, защо разни авторитети започват атака за оневиняването му а от придружаващите го журналистически екипи ни дума като преки свидетели ... МИСИРИ И МИСИРКИ, НАЛИ ... свободата на словото което „ДРУГИТЕ„ подтискат а не той
- ти кога разбра за случая през март ... чули за някаква карантина в президентството „святото„ ви
- ами за Калоян Методиев, най-близкият до президента и някакава карантина разбра ли ... защото цяла България разбираше за някой селски кмет карантиниран

Колкото до „КАЛИНКАТА КАЛИНА„ има голямо значение кой я назначил в тази служба с фалшива диплома ... вашето правителство и слава Богу, че навреме се разкри защото твърде на неподходящо за страната ни място беше...курдисана ... и защо ли, как мислиш

ИНАЧЕ НИЕ В ДЕЛИОРМАНА ОТ ВРЕМЕ НА ВРЕМЕ ОБУВАМЕ ГУМЕНИ ЦЪРВУЛИ И НЕ МИСЛИМ, ЧЕ ОТ ТОВА СТАВАМЕ ЦЪРВУЛИ ЗА РАЗЛИКА ОТ НЯКОИ КОИТО СИ МИСЛЯТ, ЧЕ МАЧКАЙКИ ЖЪЛТИТЕ ПАВЕТА ПОУМНЯВАТ ...


vencivaleri1951 написа:
Преди време, когато се похвалих че съм се издигнал до кметски наместник на село , написах че най важни са ми три неща. Токът, водата и двата казана. Написах , че за перките отговаря бивш зам директор на Козлодуй, за водата аз, а за казаните съм оторизирал една съседка латвийка.
Каква е разликата за една ,,Калинка,, кой я е назначил?

Въпросът ми е простичък
Директорът на РЗИ публично съобщи, че Радев е предупреден , че е контактен във вторник. Президентът е отпътувал в понеделник. След като му е съобщено веднага е направил тест. Връщайки се в България, прави последователно още два. Къде и в какво е проблемът. Обясни, нещо може би не съм прочел, нещо може би съм пропуснал.
Гледам, че и професионалните и блоговете ,,мисирки,,
Вдигнаха голям шум
цитирай
21. batogo - !!!:))) Ще бъда кратък, както винаги, приятелю Гетманс1!
26.10.2020 11:05
Явно п.Резидентът, сиреч путинския резидент у нас Р.Р. – човекът с най-много дипломи за висше образование и велик, многоезичен генерал-летец, пак е правил скришом неуспешен опит да пикае срещу вентилатора, без да се намокри... :-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6070460
Постинги: 2741
Коментари: 26487
Гласове: 9633
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031