Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2020 12:33 - Еничарски репресии: Полицията арестува жена, извикала „Оставка!“ срещу Борисов в Кърджали!
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 712 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 14.09.2020 12:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image

Снимка: Вилдан Байрамова / Биволъ СКАНДАЛИНОВИНИ Еничарски репресии: Полицията арестува жена, извикала „Оставка!“ срещу Борисов в Кърджали!


imageОт Admin на 13.09.2020

Джипката, съпътствана от други две паркира пред храма и когато Борисов излезе, една жена изкрещя “Оставка!”. Мигом тя беше притисната от цивилен, а след това задържана в РПУ, сградата на което е точно отсреща.

Тя позвъни на репортерката на Биволъ и изкрещя, че е отведена в полицията, отнета е личната ѝ карта. Спестяваме имената ѝ от съображения за сигурността ѝ. Но преди два дни тя разказа, че е подложена на натиск от полицията.

Това събщава сайтът Биволъ по повод дншното посещение на премиера Бойко Борисов в Кърджали.

Позвънили ѝ от скрит номер и полицай съобщил, че трябва да отиде в РПУ, за да ѝ бъде връчена призовка като свидетел.

Преди 10 се бях върнала от Гърция, където живее дъщеря ми и не бях излизала, освен наблизо да пазарувам. Обясних, че нито съм станала свидетел на нещо особено, нито съм извършила нещо незаконно. Малко след това пред входа на блока пристигна полицай, аз включих телефона на видеозапис и настоях да се легитимира. Отказах да се явя в полицията“, посочи тя пред Биволъ.

Даден ѝ е телефон на инспектор, който трябвало да ѝ прочете лекция. Тя е позвънила и е била предупредена да внимава какви ги пише в социалната мрежа. „Незаконното“ ѝ действие се изразява в призив в една от градските групи входът на Кърджали да бъде блокиран при пристигането на Борисов.

„Не ме е страх, аз имам граждански права“

Този женски вик днес беше единственият пред храма. Ето какво разказа жената пред Биволъ:

Моята цел беше единствено да му извикам в лицето „Оставка!“. За мой късмет той спря близо до мен. Когато слизаше от колата, аз извиках няколко пъти „Оставка!“В този момент върху мен буквално се нахвърли един цивилен полицай и двама униформени. Хванаха ме за ръцете, дори едната ми ръка леко посиня, и ме задърпаха към Районното управление на МВР. Там ми прибраха личната карта и ми дадоха да подпиша протокол, че съм нарушавала реда с груби действия. Аз нищо не подписах и заявих писмено, че отказвам да подпиша какъвто и да е документ, тъй като не съм извършила престъпление, просто съм викала „Оставка!“. Около 30 минути ме държаха в една стая, после ми върнаха личната карта и ме пуснаха, като ми заявиха, че ми забраняват да отида в църквата. Аз им казах, че църквата не бих я осквернила. Това, което исках, беше да заявя правото си на гражданин, че искам оставка на Борисов и затова бях застанала долу на паркинга, а не до църквата или в двора ѝ. Радвам се, че му извиках в лицето „Оставка!“, не се страхувам да отстоявам правата си на свободен гражданин“.

Източник: „Биволъ“




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39996554
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31042
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930