Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2020 21:36 - Хубаво е да помним! Батето: Бойко беше последна дупка на кавала в СИК, не го пускаха в кръчмата, пазеше колите на босовете (ВИДЕО)
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 505 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 14.08.2020 21:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image

ДНЕСМНЕНИЯ

https://narod.bg/2020/08/13/%d1%85%d1%83%d0%b1%d0%b0%d0%b2%d0%be-%d0%b5-%d0%b4%d0%b0-
https://www.youtube.com/watch?v=tnOMmH_TjZo&feature=emb_logo

Хубаво е да помним! Батето: Бойко беше последна дупка на кавала в СИК, не го пускаха в кръчмата, пазеше колите на босовете (ВИДЕО)


imageОт Admin на 13.08.2020

Хубаво е да помним думите на големия Иван Славков, когото народът наричаше Батето, затова как се е появил Бойко Борисов на сцената. Narod.bg връща лентата с уникално видео, в което съпругът на Людмила Живкова и зет на бившия Първи Тодор Живков, разказва как настоящият премиер е бил прост охранител на колите на босовете от СИК, докато те се забавляват в ресторант-градина „Славия” на ул. „Коломан” 1 в София, само на метри от едноименния стадион в кв. „Овча купел”, припомня Narod.bg.

„Аз знам как се появи Бойко, защото бях в Управителния съвет на застрахователно дружество „СИК”. Всички мутри ме знаят кой съм аз, по спортна линия и не само по спортна. И Георги Илиев, лека му пръст, и брат му, немаше техен рожден ден, на който аз да не съм бил гост. Но аз бех със СИК. И седа с Тодор Живков, ден, два, три, да кажем, след като му махнаха пазачите, които не пазеха вилата в „Бояна”, а пазеха него да не излезе от домашния арест.

И пристигат един ден, кои? Венци Стефанов и Пашата (Румен Николов, един от големите босове на СИК, б.ред.). Влязоха и Венци каза, щото Пашата си мълчи, „Другарю Живков, добре си живеехме при вас, (те беха бензинджии). Сега виждаме какво стана, да върнем малко от добрините, които сме видяли – дайте една стая тука, 24 часа охрана ще има. Така се появи Бойко там”, разказва Батето в уникално интервю, което и днес дава твърде много поводи за размисъл.

„Те не го пускаха да влезе вътре в кръчмата, бе, сикаджиите, там, дето избиха Бай Миле… Седеше отвънка да пази колите, дето избиха Бай Миле, на „Славия” хубавата кръчма. Така се появи с частната охранителна фирма. След това охраняваха и Царя. Беше такъв, изтърсен полицай, който да снася абсолютно всичко на американците, не на европейците”, безжалостен е към премиера-мутра Иван Славков.

Вижте видеото тук:

 




Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39911211
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31037
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930