Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2020 08:46 - Георги Георгиев пред Фрог: Прокурор избяга в мазето след въпроса ми защо обслужва мафията
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 470 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 28.06.2020 08:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Георги Георгиев пред Фрог: Прокурор избяга в мазето след въпроса ми защо обслужва мафията  
   image Георги Георгиев

 30| 14565|23.06.202
https://frognews.bg/inteviu/georgi-georgiev-pred-frog-prokuror-izbiaga-mazeto-sled-vaprosa-zashto-obslujva-mafiiata.html?fbclid=IwAR0erIiRcxxTcB1Uv8BkxZB2LO0n8djy-gA3YVBtpJWlY82jgv29lJlQQkI

Прокурор избяга в мазето след въпрос защо обслужва мафията. Това каза пред Фрог нюз лидерът на БОЕЦ Георги Георгиев. Ето какво още сподели той:

Г-н Георгиев, днес бяхте в съда. Бихте ли ни казали по кое дело и защо сте изправен на подсъдимата скамейка?

Днес се проведе първото заседание на делото, което прокуратурата образува срещу мен заради разкритията на БОЕЦ, че по време на извънредното положение в началото на април беше отказано на медиците във Видин да бъдат тествани за коронавирус.

 

В какво ви обвини държавното обвинение?

То е, че с разкритието на БОЕЦ сме отправили към обществото фалшиви заплахи. 


Какво се случи днес в съда?
Първо беше установено, че моят адвокат Камен Добрев е бил заличен като мой защитник. Такава схема бе приложена и по друго дело срещу мен, но с другия ми адвокат Николай Хаджигенов. Съдът днес го ситуира отново. Беше даден ход на делото и бяха приети всички наши доказателствени искания. Държа да подчертая, че преди това в хода на досъдебното производство всички мои искания ми бяха отказани от прокуратурата. Насрочи се следващо заседание. След приключване на делото, излязохме отвън и прокурорката застана до нас. Реших да й задам няколко въпроса и то касаещи действия на прокуратурата лично спрямо мен.


Да не ви  спретнат ново дело заради това? 
-За да не се случи, заснех ситуацията, за да може да се защитя при евентуални обвинения. 

 

-Какво искахте да попитате прокурора?

- Защо прокуратурата ми забранено да напускам страната? Тя се опита да осуети трансплантацията на съпругата ми и  дефакто да я убие? 

 

Това ли е прокурорката, подписала тази забрана?

Това е една от тях- Илияна Целова- районен прокурор на Видин. Тя се явява на мястото на Ваня Ненкова, която е окръжен прокурор. Именно тя издаде тази заповед. 

 

Как ви отговори прокурор Целова?

Тя не посмя да се обърне и да ме погледне в очите. Междувременно добавих и въпроса как един магистрат се превръща в убиец? Как един магистрат се превръща в престъпник? Поръчки ли изпълнява? Защо прокуратурата изпълнява поръчки на мафията срещу граждани, изразяващи свободно своите възгледи? Тя избяга. Аз я гоних. Тя се скри в мазето на съдебната палата. А съответно охраната ме изведе. Така или иначе аз ще търся отговорност от прокуратурата за това, което причини на семейството ми в труден момент за съпругата ми. Прокурорите много са смели, когато пишат обвинителни актове. Много са смели, когато изпълняват поръчки. Но когато се изправят срещу теб очи в очи в залата, тогава не могат и да те погледнат дори. Е тогава се вижда какви страхливци са всички. 


От фейсбук от БОЕЦ ни информирахте, че готвите национален протест. Кога планирате да се проведе? 
Преди два дни имахме общо събрание на сдружението с представители на всички местни комитети. Взехме решение за Национален граждански протест. Имаме решение за датата. В момента вървят разговори с други организации за съвместни действия. 


Какви ще са исканията ви?
Оставка на правителството и отстраняване на Иван Гешев. Датата ще обявим след няколко дни. 


Как си обяснявате мълчанието на хората, въпреки, че в публичното пространство се появиха записи, снимки, скандали?

Това е заради отвращението на хората към всичко случващо се в държавата и политиката. Това отвращение, обаче е на път да се превърне в гняв. Обяснявам си го и с дълбоко вкоренения страх към коронавируса, който властта успя да внуши за няколко месеца. Една от целите бе да се предотвратят събирания на хората на площадите. Обяснявам си го и с очакване на гражданите някоя организация като БОЕЦ да поеме отговорността за такова действие. Хората трудно се самоорганизират. А виждат на какво са способни мафията, дебелите и техните поръчкови институции. Всичко предстои - нови разкрития, нови скандали. Предстои и излизането на площадите. Това е началото на края. Колкото повече отлагат края, толкова по-жестока и тежка ще е тяхната агония. 

 Интервю на Катя Илиева




Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
1. apostapostoloff - ВНИМАНИЕ!
28.06.2020 10:04
Панаир на книгата: днес, 28.06. на щанда на издателство „Ариадна“ ще намерите най- нова книга на Апостол Апостолов „Спомени за документи“.
Ако се питате що за книга е това, ще ви отговоря така:
Тази моя творба е манифест на модернизма и формализма. Тя представлява бунт срещу социалистическия реализъм; тя руши всички митологеми на провинциалната българската литература.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39980510
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31042
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930