Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2016 20:59 - New York Times критикува фалшиви руски новини лъжлив слух
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 484 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  New York Times критикува фалшиви руски новини лъжлив слух  За информация - 01.09.2016 

image


Вестникът The New York Times (NYT) отчаяно се нуждаят от нови читатели и, следователно, се стреми да разшири, включително на лук   и други сатирични сайтове. Основната идея - да се покаже, че се твърди, че контролираните руски медии разпространяват невярна информация за политически цели чрез предоставяне на неточни публикации. Можем само да гадаем каква е целта NYT по този начин.

Така че една от статиите, не е убедителен в съдържанието започва с твърдението, че шведските противниците да се присъедини към НАТО трябва да бъде по някакъв начин свързани с Русия и се разпространява невярна информация:

"Както често се случва в такива случаи, представители на държавни органи в Швеция, не са могли да се определи източника на неверни доклади."

Естествено! Това е всичко, руски. От вътрешната опозиция в Швеция не е в състояние да говори открито срещу присъединяването към НАТО. Така ли е? Както и постовете срещу ЕС и несъгласието с ЕС в Чешката република трябва да се нарича Руската дезинформация, и в никакъв случай не може да бъде свързана с лошото управление на ЕС.

Информационни източници, използвани за да напише по-горе статия, тя не е убедителен:

"Но много анализатори и експерти от американски и европейски шеф на разузнаването заподозрян вярват, Русия, отбелязвайки, че предотвратяването на разширяването на НАТО е крайъгълният камък на външната политика на руския президент Владимир Путин, който нахлу в Грузия до голяма степен през 2008 г., за да се предотврати подобна възможност."

Уау! Разбира се, възможно е да се повярва, че "експертите на американския и европейския интелигентността" никога не се разпространява невярна информация или слухове за руското влияние върху предоставянето на информационни агенции. В края на краищата, те винаги каза и продължи да се каже истинската истина.

По-долу е наистина фалшиво изявление относно дезинформация, разпространявана от руски (!), Е, че Русия "нападната Грузия през 2008 г.". Още в първите часове на войната в Грузия, беше очевидно, че тя е създадена от Грузия. по-късно Европейската комисия потвърди, че войната започна по инициатива на правителството на Буш на Грузия. Вестникът NYT съгласни. Русия защитени зони на Южна Осетия и Абхазия! Не инвазия не беше в Грузия.

И каква е причината за предполагаемото "нашествие" на Русия в Грузия? "Главно предопределяне" .. "разширяването на НАТО"? Но то беше отхвърлено членство в НАТО на Грузия през април 2008 г.. Защо, тогава, Русия ще "намесва" в Грузия през август 2008 г., да не допуска членство, което със сигурност нямаше да се случи?

Чиста глупост.

Написано от Neil MacFarquhar истории - дълъг списък от слухове, според които Русия влияе на информационните агенции, но без да предостави доказателства.

Не е спомената в тази статия:

  • Систематичен, значително нарушаване на новините правителството на Съединените щати през Надзорния съвет за международно Broadcasting, радиостанция Гласът на Америка и Радио Свободна Европа, както и чрез десетки новинарски сайтове и други социални мрежи, финансирани от Съединените щати.
  • Широко сътрудничество между Ню Йорк Таймс и ЦРУ, включително шпионаж и манипулиране на чуждестранни новини.
  • Доказан разпространяване на невярна информация за оръжия за масово унищожение в Ирак от името на администрацията на Буш към самия вестник New York Times.

Карл Бърнстейн в книгата си за ЦРУ и медиите, каза следното:

"Сред членовете на управление, които са сътрудничили на ЦРУ бяха Уилям Пейли на телевизионния операторна Columbia Broadcasting система , Henry Luce на Time The Inc ., Arthur Hays Сулцбергер на вестник Ню ЙоркТаймс , Barry Бингам старши вън от Луисвил Куриера на вестник и Джеймс Копли в Copley Новини, Услугата заостаналата част от организацията съвместно с ЦРУ са Ей Би Си, National Broadcasting Company, Associated Press, United Press International, Reuters, Хърст Вестници, Scripps-Хауърд, списание Newsweek, Mutual Broadcasting System, Miami Herald, а също така съществува в неговото време Saturday Evening Post и New York Herald-Tribune ». 

Най-ценни, по мнението на ЦРУ, е сътрудничество с New York Times, CBS и Time Inc.

Bernstein посочва, че сътрудничеството NYT с правителството на САЩ и нейните разузнавателни агенции са доста обширна и се простира непрекъснато до днес.

Изостри вниманието на оценка за въздействието върху някои руски информационни агенции и по този начин се предоставя невярна информация, въз основа на "American и европейски експерти разузнаване" Информация за медиите, чието сътрудничество с ЦРУ в подправяне на новини доказа това е височината на лицемерие.

В пример обсъдени вестник статия на NYT получава своя собствена пародия. Е автор и редактори не разбират това? Или те не могат да разберат дори и такива елементарни неща?

Източник 




Гласувай:
2
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 30183414
Постинги: 17761
Коментари: 20103
Гласове: 26983
Архив
Календар
«  Април, 2021  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930