Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2016 11:06 - Дъщерята на Мосад на главния: Отказвам да се привлека в израелската военна машина
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 630 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 20.09.2016 11:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Дъщерята на Мосад на главния: Отказвам да се привлека в израелската военна машина

ПУБЛИКУВАНО ОТ: ВДЪХНОВИ ДА ПРОМЕНЕТЕ WORLD 04 СЕПТЕМВРИ, 2015


 http://www.zahariada.com/

Това е, което се случва, когато се събуждаш :) Иска ми се да я посрещне една ден :)

Отказвам да взема участие във военни престъпления, извършени от моя страна. Насилието няма да доведе до някакъв вид решение, и аз не ангажирам насилието, каквото и да става.

Омер Голдман, на 19, Тел Авив 
Първа присъда: 22 септември - 10-ти октомври 2008 (18 дни) 
Втора присъда: 12 - 24 Окт 2008 (10 дни)

Омер Goldman, трябваше да се изправи на ценностите на собственото си семейство. Тя е дъщеря на бившия заместник-началник на Мосад, израелското разузнаване и който все още е смятан за един от най-влиятелните хора в израелската система за сигурност. Омер, без бащите си разрешение посети палестинския град на Западния бряг и в чек-точка, заедно с палестинците, предполагаемите й врагове, бе обстрелвани от израелски войници, Седяхме като говорим за крайпътна и войници дойдоха заедно и след няколко секунди те получиха заповед и изстреляни газови гранати и гумени куршуми при нас. Тогава той ме удари, за мое учудване, че войниците са следните заповед, без да мисли. За първи път в живота ми, израелски войник вдигна оръжието си и стреля по мен.

Въпреки че, не е изненадващо, че баща й не поддържа решението си да се откаже, той все още я подкрепя като дъщеря. Той и аз имам много подобни символи. Аз също се бори докрай за това, което аз вярвам в. Но ние сме противоположности идеологически.

В декларация си на отказ тя заяви: 
Отказвам да привлече в израелската армия. Аз не трябва да бъде част от една армия, която ненужно прилага насилие политика и нарушава най-основните човешки права на дневна база.

Както и повечето от моите колеги, аз също не се осмелил да поставя под въпрос етиката на израелската армия. Но когато посетих окупираните територии разбрах, аз виждам една напълно различна реалност, насилие, репресивна, екстремни реалност, която трябва да се свърши.

Аз вярвам в услуга на обществото, аз съм част от него, и това е точно защо отказва да участва във военни престъпления, извършени от моя страна. Насилието няма да доведе до някакъв вид решение, и аз не се ангажират насилие, каквото и да става.

Моля изпратете видеоклип заедно. Изпратете съобщение до Израел. Американците не би трябвало да знае това, а останалата част от историята ...

Ако сте били в плен на медиен контрол ум полицията (т.е. корпоративни новини медии), че ще 
повярва две неща: 
1. Израел е "защитата" себе си срещу палестинците 
2. Всички израелци подкрепят политиката на своето правителство на безкрайна война срещу цивилни палестинци.

Това е тази втора лъжа, че израелските охраната на медии мафиотски най-тясно - и отчаяно се надява американците никога не разбера.

Противно на партийна пропаганда израелска война в САЩ, не всички евреи и не всички израелци подкрепят нацистите като поведение на Израел в окупираните територии.

Този прост факт е може би единственият най-цензурирани новина в Съединените щати.

Ето някои млади хора, отиващи в затвора, защото те няма да се присъедини към геноцид.Можете да подкрепите тези смели деца тук:

FORUM да пише на ИЗРАЕЛ http://december18th.org




Гласувай:
4



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39929611
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930