Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2015 20:59 - Становище: Руското изображение в американските медии е подвеждащо
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 663 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Становище: Руското изображение в американските медии е подвеждащо Гледна точка - 02/07/2015 

Lauren Goodrich: Здравейте, моето име е Lauren Goodrich и аз съм старши анализатор в Евразия тук в Stratfor.Ние се присъединиха Jay Ogilvy - колумнист Stratfor, както и ръководителят на нашата редакционна колегия.Jay, което сте написали една завладяваща статия за Stratfor, която описва как американските медии наистина прав за Русия. Това е, което аз Stratfor заяви доста дълго време. Америка просто не разбира Русия.
http://www.zahariada.com/

image

Лорън: Интересно е, че преди няколко месеца, най-новата Gallup Poll Research Center показва, че за първи път в двадесет години, според повечето американци, Русия се превърна в номер едно враг на САЩ, в навечерието на Иран, Северна Корея и много други стереотипни империя на злото.Jay Ogilvy: Ние все още възприемат Русия като страна на старата ера на Студената война. И не само в политиката, искам да кажа, че ако Холивуд иска да покаже наистина лош злодей, е вероятно те ще Russian. И това е тъжно, защото, както е отбелязано отдавна поглед към бъдещето, Алексис дьо Токвил, САЩ и Русия - двете големи световната суперсила. Ако не можем да се изгради връзката си и се разбират помежду си, това е лошо за всички нас.

Джей: Да. Но аз не съм експерт по Русия, как си. За мен е чест да бъда с вас в тази зала. Аз участвах в гражданската дипломация с Русия в продължение на 35 години. Първото ми посещение беше през 1983 г., а след това през 1985 г., 2001 г. и 2006 г., и така напред-назад, напред-назад, но както винаги съм прекарал в Калифорния годишните срещи на високопоставени руснаци. Ние го наричаме втори габарит на дипломацията. Първата песен е официален държавен отношението. По време на срещите, на второ дипломация психолозите комуникират с психолози, философи, философи казват по професионални въпроси и да разберете за себе си, че всички ние сме хора, и ние искаме същото. Лично аз съм много тъжна, което се случва тези недоразумения. За да се изясни една точка, аз искам да знам вашето мнение. Бях толкова заинтригуван от колко голяма подкрепа от Русия на Владимир Путин и американците не могат да разберат.

Лорън: Те смятат, че Путин - един диктатор, но в действителност той има подкрепата на населението на земята.През изминалата година видяхме, че популярността на Путин само расте, въпреки провежда в руските икономически и финансови трудности, а с това расте "нова Студена война" със Запада, Путин е популярен, както винаги. Неговата популярност е нараснал 85-89 на сто, което е невероятно за всеки лидер във всяка страна. Това се случва, защото Путин на 15 години държи съгласието на обществения договор с хората. Той казал на хората, че икономиката ще поддържа относително стабилен и го връща обратно в руски ръце, а не в ръцете на чужденци, или на олигарсите, че хората ще получат стабилна заплата, както и че ще бъде пазаруването на хранителни продукти и храни по рафтовете. Всички тези социални обещания на Путин наистина изпълняват, и докато спре да се направи това, популярността му ще остане на същото ниво.

Джей: Въпреки че този член е, аз вярвам в Пазителя на 7 юни, в което се казва, че ние вярваме, че санкциите, ощетени народа на Русия. Тази статия беше много близо до истината. Той казва, че само вие можете да чуете хората да говорят за сирене. Къде отиваме да вземем Камамбер, Горгонзола ни? Но те могат да направят без тях, те просто купуват руски заместители, които не са толкова добри, но те ще го преживее.

Лорън: Виждаме също, че населението на Русия в някои санкции начин за подпомагане. В Санкт Петербург, че това е случай, в който хората са избягали в магазините за хранителни стоки, за да купуват внасят сирене, а след това го хвърли в морето, за да покаже по този начин подкрепят въвеждането на ответни санкции.

Джей: Аз не съм тук за тези, за да говорим за Путин като голям герой, или някой не правят грешки в източната част на Украйна. Те правят това, което те не трябва да правите. Но аз просто мисля, че анализът на Stratfor, проведено от вас показва степента, в която бяхме първи хит.

Лорън: В момента американските медии ни показват Русия като агресор, а вместо това виждаме, че Русия е просто отмъщава. НАТО започва да разположи сили, а след това Русия започва да разположи своите сили. САЩ подкрепи преврата, които се появяват в Украйна през миналата година, а след това Русия се присъедини към Крим и Източна Украйна се движи вътре. И така, какво всъщност е реакция на това, което се случва, защото на САЩ и НАТО.

Джей: Надявам се, че чрез работата си и корекции на доминантно American реториката, че можем да направим по-добра работа навсякъде около нас по мирен път, а не чрез конфронтация.

Лорън: И само за да разберете как нашите действия предизвикват реакция в Русия. Беше много интересно.Благодарим Ви, Джей.

Източник




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39946267
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930