Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2015 18:28 - Дейвид Кар: 1956-2015
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 886 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Дейвид Кар: 1956-2015

image Снимка от internaz

Дейвид Кар, аплодиран журналист, медиен колумнист за The New York Times, и автор на бестселъра Нощта на оръжието , почина в четвъртък в Ню Йорк на възраст от 58 .

Ето списък кратко четене на историите от и за Carr, неговия живот и творчество. Той дори не започва да го покрие. Ще ни липсва.

* * *

"Царството и Силата на Дейвид Кар" (Tom McGeveran, Capital New York, 2011)

Това е една версия на Дейвид Кар, който той одобрява: ветеран от алтернативен newsweekly сцена, и на медиите, насочена Web 1.0 лудост; бивш крак наркоман и самотен баща на благосъстоянието, който е написал мемоари всичко за него, без да се жалят, които туитове с изоставят, движи комфортно сред вестника врагове в вечери, партита и медийни събития; калфа репортер, който е доволен да има ухо на изпълнителния редактор и репортер на зверче приличат на неформална основа, благодарен, той е да има работа, която има. Тя не е наред, но това не е пълна.

Тя не започва да намеква за влиянието му, и начина, по който той проектира силата на своята институция. Не мисля, че това е твърде много за това, че на промишлеността, Дейвид Кар е битки закалени лицето на The New York Times, че вид на ревностен конвертирате всеки чиновническа Magisterium (и на върха на мачтата Times е един вид Ватикан ) желае, но никога не може умишлено да създаде. Той е най-важната си шампион.

The Fresh Air Интервю (Terry Gross, 2011)

Работил съм в седмичен с много млади репортери, и аз ще ги чуете изливане на меда по телефона и е реално сладък и мил с хората, които са говорили да. И тогава те ще се превърнат в тези истории, които бяха заешки уши и наистина означава.

И аз казах: Добре, ти си просто - настройвате тази така разговорът ще дойде при мен, не можете. И вие не сте направили тези хора привилегията да им се предостави възможност да се защитят.

Не мисля, че хората, които четат работата си, които са участвали като източници, следва да бъдат изненадани. Аз често се чете значителни части от историята на народа, които са включени, защото аз не искам да седи в средата на нощта и се чудя дали съм бил коренно злоупотреба по отношение на лицето, че не общуват с тях това, което идва и че те - че те ще бъдат истински изненадан.

"Me & My Girls" (The New York Times, 2008)

A 2008 откъс от Нощта на оръжието , както е изобразен на Таймс:

На пръв поглед, аз не съм по-квалифициран да заеме моето собствено инвентара от наркоман с зловонни страхува, които щадят-променя хората в метрото, докато пее "да ми помогнеш." Попитайте го как той се озовава изпотяване хора за квартали, и той може да получи отговор, но той наистина не знам и вероятно не би могъл да го понесе, ако той го направи.

За да бъде зависим е да бъде нещо като когнитивно Acrobat. Вие се разпространява версии на себе си наоколо, като всеки човек, той истината или тя се нуждае - имате нужда, всъщност - да ги пази отдалеченото му. Нека да предвидят, че аз не разполагат с добра памет, като безразсъдно сотирани мозъка ми в шепи на фармацевтични подправки. Отвъд увреждане, може да има по-ненадежден разказвач от наркоман. Възстановена или не, аз съм човек, който използва устата ми постоянно да се създаде още една възможност да се дрогират.

Ето какво заслужаваше: хепатит C, федералното затвора време, HIV, студена пейка в парка, ранен, размътен смърт.

Ето какво имам: на интелигентен, доста съпругата, трите прекрасни деца, работата, която впечатлява.

Арън Соркин Интервюта Дейвид Кар (Интервю, 2011 г.)

Соркин: Какво си направил специалност?

CARR: Um ... фризби и непушачи doobies ... Но аз направих две специалности в областта на журналистиката и психология в Университета на Минесота.Започнах работа в много малко веднъж седмично, че вече не съществува, наречена градовете близнаци Reader. Първата ми история е за един приятел на баща ми, по-стар бял човек, който е бил пребит от някои ченгета, когато той се намеси за ареста на двама чернокожи мъже, които изглеждаха доста покорени. Така че аз казах на баща ми, "Boy, някой трябва да направи една история за това." И баща ми каза: "Аз мислех, че е това, което правиш, че си журналист." Така, че стана първата ми история.

Соркин: Е, ти нарасна доста бързо, защото в крайна сметка стана редактор на градовете близнаци Reader.

CARR: Имаше няколко заобикаляния по протежение на пътя, и аз накрая нещо като измиване на журналистиката за известно време, но го направих внесено стане редактор.

"В Маркиране Tribune, Приказки от един фалирал Култура" (Carr, New York Times 2010)

Разследване Кар в поведението на ръководните кадри във вътрешността на Tribune Company:

След г-н Майкълс пристигна, според двама души в бара онази нощ, той седна и каза, "гледайте", и предлага сервитьорката 100 $ за да му покаже гърдите й.Групата седеше втрещена.

"Тук е този човек, който е отговорен за всички тези хора, да се напива пред високопоставени хора и казвам това, за да сервитьорка, които много от нас не знаеше," каза един от ръководителите Tribune присъстващи, който отказа да бъде идентифицирано, защото имал напуска компанията и не иска да бъде цитиран критикува бивш работодател. "Никога не съм виждал нещо подобно."



Тагове:   дейвид кар 1956-2015,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39743130
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031