Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2014 19:02 - Илюминатите Fire & Ice предизвикателства "Purifying Америка" Before The 'Great човешко жертвоприношение "
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 1586 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Илюминатите Fire & Ice предизвикателства "Purifying Америка" Before The "Great човешко жертвоприношение "     imageАз наскоро разбрах за Ice Bucket предизвикателство и аз наистина не обръщат внимание на това, докато един добър приятел спомена, че един бивш сатанист приятел ми каза, че това е много същия ритуал той е направил, когато той е бил сатанист и приличаше на завет сключване на договор с дявола . Защото не е направил някоя изследвания все още на него, аз наистина не може да се каже дали това е добро или лошо, за да участвате. първоначалната ми мисъл беше, че това е просто още една минаваща социалните медии frenzie.Аз няма да го направя така или иначе, защото това не ме интересува. Въпреки това, аз започнах да прекарат известно време в молитва за това, защото просто казвам, че това е демонична не беше достатъчно добро обяснение да каже на хората, защо не е полезно да участват в това, ако в действителност има нещо нередно с него. Имам скъпоценни приятели и семейство, които са участвали в предизвикателството и искам да стане ясно, че аз не съм искат да обидя никого или осъжда всеки, който е направил това предизвикателство.Ако сте го направили в невинност, тогава аз не вярвам, че Бог го държи срещу вас, но аз вярвам, че ако християнин участва в нея, те трябва да се молим на Бог да им прости и да прекъсне всички произтичащи проклятия. Нека ви кажа защо. След като прекарва време в молитва и прави много изследвания днес, аз бях наистина обезпокоени от факта, че този Ice Bucket Challenge ме притеснява и аз не знам защо. Това беше в ума ми много и аз продължих да питам Бог защо. След много молитви и изследвания , открих, че основател, Corey Грифин, на движението изглеждаше като добър човек. Аз не намирам нищо лошо в това дете, освен, че той почина миналата седмица и е жалко. Дали смъртта му, свързана с предизвикателството или това е просто лош късмет? Да и не. На повърхността на нещата, цялата предизвикателство изглежда като една добра кауза.По същество това е създаване на информираност за набиране на средства за лечение на болестта на Лу Гериг, което е заболяване на нервните клетки на мозъка. The Ice Bucket Предизвикателството е да се хвърлят кофа с ледена вода върху себе си или да даде дарение към ALS, което прави изследвания за намиране на лек за болестта.Това е, което аз разбрах, и това, което Бог ми показа в моето изследване . ALS използва някои от средствата си към ембрионални стволови клетки изследвания .  Когато видях това, аз най-накрая разбрах защо бях притеснявана от това предизвикателство в духа ми, но все пак изглежда безобиден. Но аз не мога да подкрепя човешките ембриони да бъдат използвани и унищожени за такова нещо. Аз не може да подкрепи убийството на бебе за тази кауза. Какво да ме притеснява е, че дяволът се е дойде през задната врата, за да привлече нищо неподозиращите да участва в ритуал, който основно подписва контакт с дявола , за да участват в един вид аборт. Явленията на манията по социалните медии се подхранва от лъжлив дух, който носи смърт. Възможно ли е, че Corey Griffin причинени собствената си смърт? Неприятно ми е да го кажа и да звучи трудно и той изглеждаше като добър човек , но това е перфектната картина на невинен в опитването на нещо, което произлиза от самия ад. А животът е взето. Един невинен живот.Това изобразява факта и е пророческо послание, че невинен живот се предприемат, за да се опита и да се намери лек за тази болест. Бог определено иска да има лек, но не по този начин. Цялата тази ембрионални стволови клетки изследвания е идея на човека, а не на Бог. Това е начин човек да действа, за да "бъде Бог" при вземането на решение, който живее и кой ще умре. Това не трябва да бъде. Аз се разболяват до стомаха ми да мисля за него. Така че сега, че аз мисля за това, което моят приятел каза, че бившия си сатанист приятел каза за лед кофа ритуал, виждам много ясно това, което Бог казва през всичко това.Врагът е дошъл в Америка през задната врата с това, което изглежда като добра работа и добра кауза, но това е само на повърхността. Както копаем малко по-дълбоко и да отделите време, за да проучи , ще видите, че това, което казвам е истина. Това е вид жертва. Това е вид на сатанинска жертва. Всички тези човешки ембриони се умъртвяват. A вид канибализъм се случва, защото тази лудост и този феномен е причина хората да ви дават в този фонд, както и пренебрегването на други добри и благородни фондации, които имат имат по-добри каузи и повече морални. Определено има дух зад тази кауза и тя не е Святият Дух. Бог никога няма да одобри такова набирането на средства, който поддържа използване на човешки ембриони за научни изследвания . Това е аборт, ясен и прост. За всички онези, които вече са участвали, не е осъждане, а е налице правно основание, от сърцето на Бог, за да се молим, да се потърси лицето си и да поиска прошка. Аз наистина не искате да публикувате нещо за или против това предизвикателство.Не исках да се включат. Но Господ ме предизвика да говори истината и аз съм правил така. Въпреки, че този пост е дълъг, че е много важно да се обърне внимание на това, което Бог казва тук. Нека да има поука. Ние трябва да знаем КАКВО Даваме INTO! Ние трябва да се даде само в добра почва. Стигнах до заключението, че Ice Bucket предизвикателство не е добра почва да сее в. Аз също се моли за тези, които имат болестта на Лу Гериг, че те ще бъдат излекувани от Господ Исус Христос и по-благородна и морално изследване пробив за това заболяване, ще бъде намерен. Толкова съжалявам за обидят никого, защото на този пост. Това не е моето сърце да нарани никого. Моля да ме чуеш по този въпрос. Чувствах, че е важно да се говори истината и да говори това, което Господ иска от мен да кажа. Аз наистина ви обичам всички. Позволете ми да ви оставя с тази последна, но мощна мисъл. "И ще познаете истината и истината ще ви направи свободни!" ~ Reeni МедеросimageМъртво Ice Bucket Challenge Основател присъединява към "Forever 27" клуб

В събота 16 август, 2014 е бил убит Ice Bucket Challenge съосновател и филантроп Corey Griffin на възраст от 27 години, докато скокове във вода на втория етажна сграда в Нантъкет, Масачузетс . Неговата смърт е много подозрително и напомня много от нас в Conspiracy Светът на Illuminati "кръвна жертва" - си за благотворителност ALS Ice Bucket Challenge беше на върха на вирусни медийни вноски за социално и Facebook активност към момента на смъртта му с НСР .

След натискането на децата и родителите, за да изглежда сладък: Въпреки това той дава предупреждение, че може да спре сърцето ти. Но независимо от своята си струва.

Ice Bucket - Какво да направя, когато е ваш ред - Kick The Satanic Ice Bucket предизвикателство към бордюра!Източник:WWW .maxresistance.com



Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39922007
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31038
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930