Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2014 09:29 - Хейтърство за DUMMIES, чукът на КУУН за Глупави 7
Автор: minevv Категория: Политика   
Прочетен: 1677 Коментари: 9 Гласове:
-6

Последна промяна: 14.08.2014 14:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Много "ХЕЙТЪР" /"ТРОЛ" се навъди тука, затова и аз реших да им отделя време.
Що е то ХЕЙТЪР и как да ги познаем.
Най-важното - как да се отнасяме с тях!! ;-))
от чети.ме:
http://cheti.me/tvorba/heytr-ili-shcho-e-heytr-subkultura
Според Urban Dictionary понятието „хейтър” означава „човек, който не може да бъде щастлив от успехите на другите”. Вместо да се радват на постиженията на хората, те изтъкват тъкмо най-големите им пропуски.
По характер „Хейтърите” не са ревнивци, а по-скоро са злобни хора, в чиято душа се таи омраза/ неприязън към заобикалящата ги действителност. Тази омраза провокира в тях словесна агресия не само към конкретна личност, но и към определена група хора, които са постигнали значителни успехи не само в личностен характер, но и в обществена значимост. В конкретната ситуация Хейтърът проявява сериозна словесна атака и критикува злобно.
от
http://www.cross.bg/nyakogo-heiitur-drygite-1381557.html#axzz3ALLx5Bzq
от
http://www.bgjargon.com/word/meaning/%D1%85%D0%B5%D0%B9%D1%82%D1%8A%D1%80
злобен, човек - асоциален, без личен живот, мрази всичко и само гледа да го показва
image                                                 image

Не се изсилвайте- не сте толкова симпатични ;-))

Няма да ги посочвам, ще ги познаете по постовете и коментарите.
Те пишат само за лошото, обвиняват другите, те са вечните самотни божествени арбитри. Те са или жертва на поражение в справедливата борба, или тях БОГ ги е изпратил и подкрепя, или по рождение са несправедливо обидени ;-)), или с големи изненадани откриват света и радостно благосклонно го обявяват на народа...
Hейтъра мрази таланта на другите, защото много добре знае че няма свой. Обсебен е от личния си враг.... образа на врага, този които го е направил хейтър, вечното му оправдание.
Винаги ще ги намерите около тези на които завиждат - успелите, спокоини ЛИЧНОСТИ!
Повечето имат неясна полова ориентация- съдейки по обидите им.

Моето "прозрение" е , че те виждат света около тях пречупен през тяхната солоптична парадигма -ТЕ ВИЖДАТ СВЕТА КАТО ОГЛЕДАЛО!!!!
Виждайки само себе си . без да се персонизират, започват , заради самоомразата си, да оплюват, опошляват другите - виждайки в другите само себе си...

И ми стана жално!!!!
-живеят в затвора само със себе си
- никога няма да познаят красотата на живота
-колкото и клонинги да си правят - все ще са си същите

И какво да правим ?
-да не им обръщаме внимание- те за това се борят- вик за помощ... но мисля че медикаментално ще помогне ;-))
-просто триите коментарите и им давайте минуси - може и плус ако по случайност са сътворили нещо добро... надали ама .. надежда
-не съдете по думите им и по това какво искат да ви направят ;-))) помнете че това е вик  за помощ, това е това което те въжделеят някой да стори за тях ;-))

Но и никога не им давайте да ви наранят!!!!
Нека им се смеем и да ги съжаляваме.
Те са просто рудиментални социални обекти!

И пак да напомня, че

 незнанието води само до болка и разруха
заради много ниския интелектуален език, ще чистя коментарите на "Вие си знаете кои"


Тагове:   трол,   хейтър,


Гласувай:
2



1. анонимен - хахахахах ...ПИЧ...баасии !!!
14.08.2014 09:40
като те слуша някой случаен посетител
тук, ще помисли....че ти си най щастливия
добър..умен.и....задоволен Индивид!!!???
КОйто обаче не млъква и 5 мин.да се обеснява !!?
Алооу , Избрания ,..ние не четем само блог бе ге то....

Изтриий, ма ,aйде нали не си ХЕйтър ;))
цитирай
2. minevv - hahaha
14.08.2014 10:16
eto как шилата не устояха
а аз не исках да ги соча,, ;-(((
04:37 - kabuli
10:11 - kabuli
09:33 - unarosa
13:13 - kabuli
11:51 - asthfghl
11:24 - maleidi46
16:03 - kabuli
МАлейдитуу обаче е прав:
умен, красив, щастлив, богат
винаги усмихнат, винаги 'готов'
Адмириран от жените, способен 3-6 часа
35 години тренировки на БПС /...спортове/

само дето не познавам обсесията й ГОГО
цитирай
3. анонимен - аз ако имах обсесия... .Дурако!!
14.08.2014 11:28
Ти нямаше ,да ми отговаряш,
и четеш по 33 пъти на ден;)
аре, бегай лъскай ....
..румката чака , “винаги готов“ /хииххи

цитирай
4. minevv - мда
14.08.2014 14:55
ако не са простаците и лудото---- нямаше да се веселя безпричинно в работата.
А понеже всеки умен мъж се съмнява в себе си и все си търси грешки / тука само МЪЖЕТЕ ще ме разберат / тук минусите ТВЪРДО ме потвърждават.
А ти поне се научи да пишеш ;-)) а не само да сваляш турбо/метеоризма и сама себе си ;-)По евтино ще ти е да си купиш някое дилдо.. и да си го наречеш ГОГО ;-)))
цитирай
5. rumyn - 5. kabuli
14.08.2014 17:20
ами като питаш.... да ти кажа какво търси при теб :)
забавление:) и явно ти му го доставяш щом влиза при теб.
а дали е бастунджия ? ти видя ли го да извършва някаква спицифична дейност?
ако си. на колене в очакване ли беше?
ако не си нямаш никакви доказателства. и изговарянето на тази дума по негов адрес е клевета.
цитирай
6. minevv - до Руми
14.08.2014 17:24
Зарежи го дъртото мекере
Той веднага се е разпознал в литературния образ.
Даже започна да ми приписва чужди или собствените си думи!!!
Затова и го трия - след негов коментар ми е гадно да докосна клавиатурата.
И непрекъснато се оправдава че е репресиран....А не може да разбере че гените и желанията му са го направили глупаво завистлив!
Запазил съм си няколко негови поста-затова и го държа под око -- не че ще ги ползвам за нещо
и ей къде е Варна... Ако има нещо за мен ;-)))
цитирай
7. rumyn - има Влади! знаеш че има! и не заради ...
14.08.2014 17:59
има Влади! знаеш че има! и не заради какво притежаваш извън себе си , а това което носиш в теб - сърцето и ума . това е което ме привлича неудържимо! само това.
не си казал не си тръгнал. не си тръгнал не съм ти усигурила присъствието си :)
цитирай
8. minevv - хахахаха Руми
14.08.2014 18:16
Във Варна има приятни други неща за вършене, а не да се занимавам с мазния нагаждач.
;-)))))))
А и защо ти е да му гледаш грозната и противна лицева страна?????
Въобще го отсвири... загуба на време е.
цитирай
9. rumyn - :) Влади, извини ме че не се изразих ...
14.08.2014 22:40
:) Влади, извини ме че не се изразих точно:)
и ей къде е Варна... Ако има нещо за мен ;-))
има Влади, аз също съм във варна:)
и си добре дошъл, и си очакван
/малко съм настинала, и не ми е много добре , та - прости ми за недоразомението което предизвиках като не се доизказах:)/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minevv
Категория: Политика
Прочетен: 860056
Постинги: 437
Коментари: 1432
Гласове: 2418
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол