Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2014 19:15 - Лорд Браун: в Русия трябва да изпрати служителите хомосексуалисти да отношението към тях се промени към по-добро
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 1090 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Лорд Браун: в Русия трябва да изпрати служителите хомосексуалисти отношението към тях се промени към по-добро  28/05/2014

Според председателя «Cuadrilla» лорд Браун, " британски компании трябва да изпратят своите гей служители в страни като Русия, където хомосексуалността все още не е одобри да помогне за промяната на отношението към тях . "

image

Лорд Браун казва за сексуалността и лидерство в Heyskom литературен фестивал

Бившият шеф «BP» бе принуден да подаде оставка от поста си като ръководител на гиганта масло, когато неделя вестници пише за връзката си с момчето на повикване. Той смята, че компаниите трябва да положат по-големи усилия, за да се борят за правата на хомосексуалистите.

По време на речта си по време на фестивала Heyskom 66-годишният лорд Браун предполага, че предприятия в други страни, където хомосексуалността все още е извън закона, ще има уникалната възможност да променят мнението си.

Той също така посъветва младите работници-гейове "отварят" възможно най-скоро след началото на новата компания. Браун заяви, че се надява един ден да видим министър-председателя хомосексуалист.

Ние трябва да се промени отношението към хомосексуализма и други страни, определени норми на поведение.На пример за напредък ще бъде по-бързо , - каза той. - Защо "BP" не изпрати в руските хомосексуалисти? Мисля, че това е възможно - при условие, че сте наясно с действията си, тъй като такова пътуване ще бъде изпълнен с изключителна риск ".

Запитан колко скоро служители трябва да говорят за своите сексуални предпочитания, лорд Браун заяви: " По мое мнение, възможно най-скоро, защото, за да живеят с такива страхове погрешно. Мисля, че сам щеше да е по-малко сдържан човек, ако бях признал, че е гей, а след това много по-рано щеше да бъде много по-щастлив. И не би трябвало да мине през тази нелепа катастрофални епизод в живота ми . "

Лорд Браун, който спечели за превръщането на "BP" във втората по големина петролна компания на планетата с прякор "Sun King", представен на фестивала в новата си книга "Стъклен шкаф: защо откритост - е добро решение", където подробно описание на тяхната борба за права хомосексуалистите, след като публично "се обяви" през 2007 година.

След това той се бореше за седмица с вестник да обяви за недействителна една статия и да получите публикуване опровержение, но в края на Апелативния съд на страната на вестника: Самият Браун призна в съда, че той - хомосексуалист. След това Браун веднага подаде оставка.

В книгата си той описва чувствата си, когато той е бил принуден да се скрие своите сексуални предпочитания. Когато той беше млад, майка му оцеля Аушвиц го предупреди, че е различен може да бъде опасен:

Тя смята, че се открояват от тълпата не винаги е добро. Тя знае нещо: когато времената са трудни времена, малцинства, се открояват и започват преследване. Да бъдеш част от едно малцинство, тя е била в Аушвиц. Тя оцелява, но само защото на късмет - тя достатъчно късмет. Мисля, че тя знаеше, че съм гей, но никога не говореше за това, което той знае. Тя не беше глупав . "

Въпреки това, лорд Браун заяви, че необходимостта да се скрие своите сексуални предпочитания му позволи да бъде "внимателно" и "неразбираема за човек събеседниците", че му е помогнал да успеят в бизнеса.

Ако не сте прекалено приятелски настроени хора, това е огромно предимство в преговорите. Не бива да позволяваме на другия човек знае това, което наистина мисля. В идеалния случай, той трябва да решите какво искате от нещо на проекта съвсем различно. A повишено внимание и умения, за да седне с открито лице - също много добри активи.

В "BP" Аз трябваше да си мълчи за личния си живот, за да запази всичко за себе си. Обичам живота и това не беше, докато след една година на работа аз започнах да се срещат с други хора като мен.

По време на първото ми посещение в гей клуб за мен беше раиран костюм, толкова строги, че лицето, на вратата три пъти ме попита: "Нали осъзнаваш, че има гей клуб?"

Но в професионалния ми живот, никога не съм дал на никого причина или възможност да се мисли, че аз съм гей.Бях почти като Джеймс Бонд. Бях една легенда - и живота, който са живели в тайна от всички . "

Лорд Браун каза, че много други ръководители на големи компании все още имат да "скрие в гардероба."

Сред лидерите на най-големите 500 компании не са хомосексуалисти, и това е странно от гледна точка на статистиката. Нещо трябва да се промени. Не може да не бъде гей лидери, и ние трябва да им позволи да бъдат себе си. Надявам се да живееш достатъчно дълго, за да види на министър-председателя е хомосексуалист, защото аз мисля, че това ще се случи . "
Източник




Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39973442
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31041
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930