Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2014 10:20 - Майдан, революция и наркотици
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 1350 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Независимост, революция и наркотици Редакция, 24 февруари 2014

image
 

Много от наивен klyunuvshih примамка evromaydana , доста неочаквано стана много реални наркомани ! Има доказателства , че за да се запази еуфория и мъглата в главата в храни и напитки има смесени лекарства ...

 

" Майдан " в " революционен " наркотично опиянение

Автор - Andrew Vajra

Вчера имах две срещи. Първо е имал повод да се говори с лекар, една от болниците на Киев . Наскоро доведени до съответния специалист за преглед " командир " на триста т.нар самозащита " Майдан " . Doctor леко шокиран . Направете човек пълен набор от клиничната хронична наркоман от сериозна проходимостта вена за хепатит. Неговите " помощници " , предлагани пари за лекарите , така че те поставят на краката си ", командира на самолета. " Според Майдан патриоти пари той има , като заплатата " trehsotnika " - 2 000 (две хиляди долара) на седмица (!) .

Тогава имах среща с един полковник от правоприлагащите агенции. Той съобщи, че Кличко Майдан носи торбички ( под прикритието на спортните агенти ) на американската армия бойни психостимуланти (включени в комплекта специални сили) .

Кой не знае какво е , да се обясни ...

Тези лекарства са лекарства . След тяхната употреба 20-60 минути тялото навлиза във фаза на свръхактивен състояние , придружено от подобрено настроение , повишаване на умствената и физическата активност , усещане за прилив на енергия , чувство на увереност в своите способности и възможности. При получаване на такива лекарства , лицето, елиминира нуждата от почивка и сън . Във високи дози , идва интензивна умствена стимулация и активна будност може да продължи до три дни.

Всичко това е добре, но бедата от дълга употреба на психостимуланти започне психози . Тези психози често придружени от халюцинации и заблуди , които причиняват изключителна агресия .

Action бойни стимуланти почти подобни на това, което наркомани се чувстват като на така наречените "Косата" или " винт " ( който има познати " наркомани " , питате. Аз някак си да разшири хоризонтите за известно време общувал с един тийнейджър, седнал на " винт. " В разказите му , след една доза, просто разкъса щастието и той усети полубог в състояние да направи невъзможното ) .

Така че " армия ", " Майдан " в природата всъщност е - въоръжени банди от наркомани, чиито мениджърски екип получава от чужбина, много добра заплата .

Като говорим за пари , в зависимост от това полковник , американците отделят " Майдан " , нито повече, нито по-малко от един милион долара ", " една седмица (! ) .

Тук е като "национален revolyutsiya , Malyata . "

Източник

Независимост като лекарство не , яде в рамките на Майдан !

Наскоро научих от приятели много лоша история. Някои от моите приятели , една млада двойка реши да отиде в Киев, за да Майдан , печелят пари , и остана там малко повече от седмица , подадена от две малко повече от 10 000 UAH. Обадихме се помежду си често , приятелите ми постоянно говори за това, което е налице извънредно атмосфера , какво добро и целенасочени хора около общата еуфория , покачващите се във въздуха , и какво да остави никакво желание , поканени да се присъединят към бунтовниците , и така и т.н.

Аз някак си изглеждаше странно , аз съм се пошегува по тази тема , и постоянно да им кажете bantering ", вие знаете, че има Bukhaev нещо , " към които получи отрицателен отговор на това , казват те, и тук , без това да се забавляват , плюс чист въздух когато не стрелят треньори. И така, тя не може да се обърка по тази тема , някак си го пусна ...

На другия ден Mike и Лена се върна от Киев, все още оставя своя Майдан и бунтовник случай , отидете на работа не са били във връзка с останалите ваканционни дни , взети на тяхна сметка . На втория ден , привечер на първия poplohelo Елена , главоболие , гадене , повишено кръвно налягане , ревматични болки , до полунощ , и се стигна до Майкъл , симптомите са същите .

Мислейки за това банално грип започна да се предприемат подходящи медикаменти , от които да се усетят там е с почти никаква болка само усилва. И рано сутринта една млада двойка , наречена линейка , те са откарани в болницата . Там те взеха кръвни проби и се провежда пълно изследване , но лекарите диагноза четат , придружена от офицери OBNON ,

Лекарят каза, че те - чупене банално , от употребата на синтетични наркотици преди това . Знам, че тези хора през целия си живот , Миша години можеха да пият до 50 грама коняк , и то само на рождения си ден , и Лена , не пие изобщо , тъй като на втория месец от бременността, и двамата са спортисти , капитанът на спорта лека атлетика , и едва ли ще яде отвара ! Тъй като очевидно лекарства се смесват с храната , за да се повдигне духа и неясни мозъците протестанти !

Хора , пазете се ! Не хранете , навсякъде, не забравяйте, че безплатно сирене - само в един капан ! Не рискувайте живота си !

Източник

Студент от Ивано - Франковск публикувал Facebook жалбата си след Майдан !

Бих искал да споделя моите впечатления за ситуацията на evromaydane в Киев.
Аз идвам от Ивано - Франковск , приятелката ми и приятели в института ми предложиха да отида в Киев на 13 декември революция. Аз , честно казано, много далеч от политиката , но фактът , че автобусът ще ни донесе безплатно с приятели в Киев на революцията , се възприема положително.


Обмислих това пътуване като безплатна обиколка на столицата на любимата ми страна , предвид това, което се случи с мен , ще бъдете мои приятели , и че нашето училище ни позволи да непланирано турне, беше трудно да се откаже, а след това ми беше любопитно да посети evromaydane .

При пристигането си в град Киев , се срещнахме някои хора. Разходка около столицата не можех. Ние буквално нареди незабавно да отидете на Майдан , и каза, че ако отидем в Майдан , всички предишни дни , ние ще разгледа института като мързел , и намекна, че отсъствията е много строг .

Разбира се, такова топло посрещане веднага ме предупреди , но не е имало изход, ние отидохме да Майдан . Ситуацията там е много странно , аз дори имам малко уплашен. Някои момчета се практикува един на друг, бойни техники и граплинг . Ужасяваща гледка. Аз също видях как те бие всеки друг с тояги , тестване на тяхната домашна защита от пластмаса. Защо тези момчета са готови , аз не знам и не ме интересува .

Аз също свидетели как камиони с кола до дървото , много дърва за огрев, шофьори на камиони не са били нашия външен вид и заговори на език, по-скоро като за нокти, тъй като камионите донесоха храна всяка сутрин , много различна храна. Можете да ядете кисели краставички , салам , сирене, бекон , а за десерт имаше шоколади , бисквити , чай, кафе. Това е само предястието , обикновено варени супи , борш и странични ястия , приготвени с месо, задушени , понякога разглезено пица.

Казаха ни, че го докара хора, които не са безразлични към съдбата на Украйна, както и от това, което аз разбирам , нашата съдба не е безразличен към поляците ! Лично аз не съм виждал нито един украински , който ще донесе топли дрехи и храна. Когато банкета започва , като всички животни , се втурнаха към масата, и най-вкусните шоколади тези, които най-силно бутна , а останалите " свърши "

И все пак не мога да се мълчи за това, което правеха младите момчета , вероятно и студенти, които са принудени да бъдат там. Неведнъж съм свидетел pyanok , а не само на целия Майдан като наркотик свърталище в палатки хора си позволяват не само да се пие , но и наркотици. Също така, всички Майдан разпределяне на безплатни презервативи, разврат - на всеки ъгъл .

На първия ден от престоя ми в Независимостта Мислех само за това как да избяга от там , но се страхувах , че съм изхвърлен от института. Най-досадни , че много от моите приятели в истинския смисъл на думата , са били жертви на Майдан , имаме soritsya всеки ден и дори стигна до удари. Ги Майдан напълно поробен , те не станат като тях , те само извика постоянно " Слава на Украйна" като молитва , те се запознах с момчетата от Майдан и често остава в шатрите си през нощта.

Всяка сутрин започва с патриотичен Майдан викове " Слава на Украйна - Слава на героите " , беше като един вид хипноза. През целия ден , хората са готови да срещи, които са набира активност в късния следобед . Работил е на Независимостта група от хора , които са дошли до нас и попита дали ние разбираме защо ние сме в Майдан , и че от нас се изисква ? Какво всички те се съгласиха , че те са тук, в името на страната , в името на тяхното бъдеще , ние не ще даде на Украйна московчани и Путин . Разклатете хората да бъдат готови да се противопоставят на органи, ако е необходимо, и раздават листовки в инструкциите за това как да се облича и как да се устои.

Искам да добавя, че когато майка ми го всички научихме от мен по телефона ( да говоря с майка ми по телефона, имах тайно , аз се страхувах , че моите приятели там и ще копаят ) , мама и татко дойдоха заедно, за да Майдан ме вземе , но те ​​не го правят позволено в палатковия град , и само тогава, когато те дойдоха с полицията , да ги пусна , и те са били в състояние да ме вземе у дома .

В резултат на това пътуване , аз се разболях , загубил всичките си приятели , които са станали неадекватни, и аз трябваше да напусне училище, защото там не може да бъде допълнително бъдеще. Днес , публикувам тази статия, защото аз вече не може да остане безмълвен и да гледате какво има по телевизията.

Evromaydan - това е най -лошото нещо, което ми се случи в живота ми !

Източник

Израел се превръща в център за трафик на наркотици

Войната срещу трафика на наркотици на стойност трилиони долари , но може да бъде абсолютно напразно . Според доклада на ООН , в световен мащаб повече от 270 милиона души вземат незаконни наркотици, въпреки строгото законодателство. Докладът представя списък на най-големите центрове на трафика на наркотици , който също се споменава Израел. Доклади Настилки Slier .

Както във всеки голям град в нощния живот на Тел Авив има и тъмна страна . Въоръжени със скрита камера , посетихме един от най-популярните нощни клубове в центъра на града. Там можех да видя нищо - освен , че не са използвали наркотици в центъра на залата.

"Аз съм някъде в 25 годишна възраст, приемащи лекарства , но само леко . И преди 16 години бях пристрастен към хероин и кокаин . Беше ужасно , " - казва Рони , който е бивш наркоман и наркодилър . Той прекарва много нощи в затвора , но след като го ограбили лекарства от най-скъпите . " Когато живееш на улицата , не знаеш какво правиш. Ти просто знаеш, че трябва да получите лекарства . Вие сте арестуван за един или два часа , а след това отново имате нужда от доза . Малцина успяха да се измъкнат от този кръг . Съпругата ми почина от наркотици . Тя не можеше да спре , " - казва той.

Наркотрафиканти са проникнали в страната от Ливан , Сирия , Йордания и Египет. И въпреки че това време силите за сигурност успяха да задържат нарушителя, не може да ги спре. Израел стана " antistars " на последния доклад на Службата на ООН по наркотиците и престъпността . Заедно с Бразилия , той е един от най-големите производители, износители , вносители и потребители на наркотици.

" Мога да потвърдя , че ние се намеси половината от лекарства влизат в Израел - каза Мики Розенфелд , говорител на израелската полиция . - Очевидно е, че полицията ще продължи да преследва дългосрочни операции. Ние си сътрудничим с Интерпол. В Израел , там са 25 членове на тази организация , и всеки ден ние споделяме информация. Като се имат предвид фигурите , известни на полицията , а броят на заподозрените ние арестувани , се опитва да стане по-голяма. Това е вярно. "

Мнозина са съгласни , че ситуацията е изключително опасна , и че Израел трябва да направи повече за хора като Roni , възвърна надеждата. И вие не може да се каже , че ситуацията в Израел е много по-различна от ситуацията в Европа или САЩ .

Източник




Гласувай:
6



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39901174
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31037
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930