Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2011 15:20 - Росен Миленов,бивш служител на ДАНС и дългогодишен кадър на Гранична полиция,НСБОП и МВР: СРС-тата на Борисов са верни !
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 3469 Коментари: 1 Гласове:
3



Видео>Росен Миленов,бивш служител на ДАНС и дългогодишен кадър на Гранична полиция,НСБОП и МВР:СРС-тата на Борисов са верни ! from BgTimes.Net by noreply@blogger.com (Bulgaria Times) imageРосен Миленов,бивш служител на ДАНС и дългогодишен кадър на Гранична полиция,НСБОП и МВР:

СРС-тата на Борисов са верни !


Popout

Rosen Milenov - 21.01.2011

Uploaded by timesbg. - Watch the latest news videos.


СРС-тата на Борисов са верни, искам да говоря...

21.01.2011

Разговорите на Бойко Борисов, които се появиха в публичното пространство, не са манипулирани по съдържание, заявява във видеозапис, излъчен в „Шоуто на Слави" Росен Миленов.

Той се представи като бивш служител на ДАНС и дългогодишен кадър на Гранична полиция, НСБОП и МВР.

Призовавам парламентарната подкомисия за контрол на СРС да ме изслуша и ако прецени да декласифицира моите показания, заяви Росен Миленов.

Той уточни, че напуска агенцията през 2010 г. защото не е бил съгласен с методите на Цветан Цветнов за дискредитиране на неудобни политически противници.

Бившият служител на ДАНС предупреди, че след като Бойко Борисов е излъгал българския народ в момента ще направи това и с европейските ни партньори.

Като юрист съм наясно, че мога да бъда подложен на натиск, заявява още Миленов.

Той казва обаче, че като дългогодишен служител е прилагал всички оперативни способи и средства и има причини да твърди, че разговорите, записани с гласа на Бойко Борисов и другите участници във властта не са манипулирани откъм съдържание.

Като юрист съм убеден, че това, което извършват управляващите, е злоупотреба със закона и използват държавата в частна полза, заяви Миленов.

News.bg смята, че всичко, което би внесло яснота по СРС скандалите трябва да бъде използвано.

нюз.бг / BgTimes.Net

:::

Стенограма на изявлението на бившия служител на ДАНС Росен Миленов

22.01.2011 г.

Казвам се Росен Миленов. Аз съм дългогодишен служител на службите за сигурност. В последните няколко години последователно съм работил в Национална служба „Гранична полиция”, в Национална служба „Полиция”, в Национална служба „Борба с организираната престъпност” и ДАНС. Напуснах ДАНС през 2010 г. по собствено желание, въпреки предлаганата ми шеметна кариера и в знак на протест срещу въведения от г-н Цветан Цветанов, вицепреимиер и министър на вътрешните работи, стил службите да изпълняват поръчки за съсипване на хора, неудобни на властта. Като юрист аз съм убеден, че това, което извършват управляващите, е злоупотреба със закона и използват държавата в частна полза.

В последния месец във връзка с разразилите се скандали, в което беше въвлечено цялото общество, аз съм длъжен и убеден да кажа и да информирам обществото за следното нещо: премиерът на Република България г-н Бойко Борисов и вицепремиерът г-н Цветан Цветанов излъгаха публично целия български народ. Сега те са на път да излъжат и нашите европейски и атлантически партньори.

Като дългогодишен служител съм прилагал всички оперативни способи и средства и затова заявявам най-отговорно – имам причини да твърдя, че разговорите, записани с гласа на премиера г-н Борисов и останалите участници във властта, не са манипулирани откъм съдържание. Повтарям – не са манипулирани откъм съдържание.Това може да бъде потвърдено от всеки един компетентен и съответно добросъвесетен специалист.

Заявавам най-отговорно, че заставам зад всичко, което е казано от мен, и призовавам постоянната парламентарна подкомисия към Народното събрание за контрол на специалните разузнавателни срдества да ме изслуша незабавно и ако тя прецени да бъдат декласифицирани и огласени моите показания. Ясно съзнавам, че се противопоставям на цялата държавна машина и вероятно ще има репресии срещу мен. Но съм убеден, че само истината може да изведе България на правилния път.

Изявлението на Росен Миленов, беше излъчено в "Шоуто на Слави" по бТВ на 21.01.2011 г.

гласове / BgTimes.Net




Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - Давай момче,не се предавай!
22.01.2011 21:23
Давай момче,не се предавай!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39749496
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031