Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2009 15:32 - Спри и три минути помисли!
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 1256 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес имаме поредно събитие. Нов парламент. Цялото представителство на държавата се беше събрало в Народното събрание. Поантата или акцента в изказванията беше,общо взето, "Ние" и Вие". Кой,кого и кой,какво! Искам да разбия един мит!

И той е -"Гласуване с чужди карти"! Хайде,да помислим!
Гласуването е индивидуален акт,независимо дали представителя на народа го прави по съвест,или по партийно-групова дисциплина.
Досега не съм чул и видял,депутат да се оплаче,че някой друг, негов колега в Парламента е гласувал с неговата карта и е променил вота му. Той,"априори", оставя картата и гласа си на съседа по банка. Ако неговият съпартиец гласува по друг начин,това веднага може да се разбере от притежателят на депутатската карта.Като стана дума за карта,си мисля следното.Това лични докмунти ли са? Ако картата е личен документ,защо не ги наказват по Закона за личните документи? Там има текстове..."който не носи със себе си и не полага грижи за опазване и съхранението им,носи отговорност.... и т.н.

Нито едно решение на Парламента не е било изкривено или променено,вследствие на гласуване с чужди карти.
Стига са ни заблуждавали! Много лоши закони и поправки направиха депутатите,криейки се зад "гласуване с чужди карти".

Ако съм го написал неясно, давам пример от живия живот.Жена ми трябва да купи лекарства за болен човек. Мен ме няма,но дебитната ми карта е в къщи.Тя няма пари в момента,аз и казвам кода и тя отгива да купи лекарствата.

Вие мислите ли,че този депутат,който си е оставил картата, не знае как ще гласува този на когото я е оставил?

Това са брътвежи за глупаци!!!  




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39975749
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31041
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930