Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2022 10:53 - Пешо
Автор: vania23 Категория: Поезия   
Прочетен: 1962 Коментари: 4 Гласове:
17

Последна промяна: 15.08.2022 15:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Пешо покрай ветрове
все на завет се намества.
Плаче, че живее с две,
докато похарчва двеста.

Пешо е електорат,
който след като напсува

своя избор в този свят,
пак за грешния гласува.

Той за далавера нюх
има. И поема риска.
Но внезапно губи слух,
щом от него някой иска.

Пешо е капацитет
по най-важните въпроси -
ежедневно интернет
щедро знание му носи.

Пешо може да е мил,
щом на мене се надява.
Фоб ли е или е фил?
Не участва в тази врява...

Пешо си е феномен.
И на него аз разчитам
да запази моя ген,
някога под име "Питър". 



Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Усещам болката ти - и я споделям!...
15.08.2022 23:53
Усещам болката ти - и я споделям!
Но ми се иска малко да разведря - прости ми!
Щом е Пешо - няма страшно! И Петър да е, и Питър да е - все едно, няма опасност за гена - нали е камък, ще си тежи на мястото!:)
А иначе - като препрочитам, май всички сме Пешовци повече или по малко. Но нали знаеш - нищо не идва на празно място. И в природата, и в социалния живот мимикрията си има своето обяснение и оправдание:)
Хубави стихове - дойдоха ми много на място, след като прочетох четвъртия проект на Тачков за стихосбирка!:)
Поздрави, Ваня!
цитирай
2. vania23 - Радвам се, че ти харесва, Вени! Благодаря!
16.08.2022 12:34
donchevav написа:
Усещам болката ти - и я споделям!
Но ми се иска малко да разведря - прости ми!
Щом е Пешо - няма страшно! И Петър да е, и Питър да е - все едно, няма опасност за гена - нали е камък, ще си тежи на мястото!:)
А иначе - като препрочитам, май всички сме Пешовци повече или по малко. Но нали знаеш - нищо не идва на празно място. И в природата, и в социалния живот мимикрията си има своето обяснение и оправдание:)
Хубави стихове - дойдоха ми много на място, след като прочетох четвъртия проект на Тачков за стихосбирка!:)
Поздрави, Ваня!


Пешо си има прототип, с който хобито ми ме среща от години. Наблюдавам го, слушам го. Разбира се, не споря с него, защото е безсмислено да се спори с такъв "капацитет"... Пешо живее във всеки един от нас - поне в някои от стиховете, всеки самокритично настроен, може да се открие. Пешо оцелява като се снишава.
Колкото до българския ген... Положението е трагично, Вени. Всеки оптимизъм е научно доказано безпочвен. Преди да свърши 21 век, нашият ген ще е изчезнал, дори на тази наша все още територия. В чужбина ще се е размил с чуждите гени. Липсата на патриотично възпитание през последните 33 години, ще заличи и българското самосъзнание в тези полу-българи.
Съжалявам.
цитирай
3. mt46 - Да,
16.08.2022 19:20
има и Пешовци сред народа ни...
цитирай
4. vania23 - През метър, през два...
17.08.2022 10:42
mt46 написа:
има и Пешовци сред народа ни...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vania23
Категория: Други
Прочетен: 1052318
Постинги: 333
Коментари: 3501
Гласове: 12832
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031