Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2022 19:29 - Среднощна тишина
Автор: noir Категория: Поезия   
Прочетен: 4809 Коментари: 6 Гласове:
16

Последна промяна: 08.08.2022 19:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В края на лунната пътека,

мащехата моя е нощта;

Зад маска скрито е лицето

и в дълг облечена е съвестта;

Неподвижно е всичко под небето,

мислите – пресъхнали като река;

От перо по-леко е сърцето,

решителността  - стистал съм в ръка,

В мрака единствено проблясва острието,

отсичащо между живота и смъртта;

Днес умира в тъмнината мека,

а Утре ражда се от кървава зора.

忍び


image








Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anetta - : )
08.08.2022 21:08
Думите и смисъла ги разбирам, но някак емоцията ми е противоречива... Кое надделява?.. :)
цитирай
2. noir - ~ N ~
08.08.2022 21:29
anetta написа:
Думите и смисъла ги разбирам, но някак емоцията ми е противоречива... Кое надделява?.. :)


Огледай се и ще намериш отговора ;-)
цитирай
3. anetta - : ))))
08.08.2022 23:14
Ето на това му викам " да пратиш някой, тактично, за зелен хайвер".. : ))) Шегувам се, но аз, ако се огледам, ще разбера моята емоция, като го чета каква е.. а мен ме интересува твоята..
цитирай
4. noir - ~ N ~
08.08.2022 23:22
anetta написа:
Ето на това му викам " да пратиш някой, тактично, за зелен хайвер".. : ))) Шегувам се, но аз, ако се огледам, ще разбера моята емоция, като го чета каква е.. а мен ме интересува твоята..


Аз нямам емоция по въпроса. Между двете досега е имало баланс и такъв трябва да има, за да съществуват. Едно без друго - не могат.
цитирай
5. anetta - : )
09.08.2022 14:35
А какво е баланс.. А това, че нямаш емоция, не ти вярвам.. може би не я осъзнаваш.. : )
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: noir
Категория: Лични дневници
Прочетен: 487252
Постинги: 308
Коментари: 970
Гласове: 14308