Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2022 20:31 - И пак отново, на ново, докато не се намеря...
Автор: urpa4a Категория: Поезия   
Прочетен: 5209 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Много хора ми казаха, че ще бъда пълен провал. 
Много ме заклеймиха, че не съм бил достатъчно добър в това, което правя, а не разбираха, че го правя, заради тях.
Накараха ме да искам да осъществявам техните мечти, вместо да преследвам своите...
И сега, когато тръгнах да следвам моите цели, никой не остана до мене.
Изпълнен свят с егоисти, мислейки само за себе си, карат те да се чувстваш оценен, само когато имат нужда от теб и после те оставят, когато имаш най-голямата нужда от тях, да са до теб.
Свикнах с предателства, свикнах хората да се превръщат в мишки, когато им поискаш да се покажат, като лъвовете,за които се представят...
И сто пъти по сто да кажат, че не мога, мога...
Ето така го правя, ще се справя и с това, оставиха ме да се давя - нека, така се прави , всеки път, по същият път...
Веднъж изплувах, ще го направя пак и пак, те ще ми говорят, че съм им длъжен, аз ще им доказвам, че няма как да станат нещата, както на тях им е угодно. 
Минах времето, в което бях мишка в плен, време е да продължа без капани, без окови, без чужди идеали и цели, ще бъда себе си, колкото и да ме е страх от мен самият, трябва да се преборя със себе си, защото заслужавам, да бъда нещо повече, нещо истинско, заслужавам да бъда АЗ ;)
Аха и това АЗ ми беше натяквано, че било лошо да мислиш за себе си, трябвало да живееш за другия и никога за себе си, айде няма нужда...
НИКОГА НА ДЪНОТО ;)






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: urpa4a
Категория: Поезия
Прочетен: 361166
Постинги: 382
Коментари: 261
Гласове: 759
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031