Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2021 20:46 - Лалета в шок
Автор: misteriavechna Категория: Поезия   
Прочетен: 1791 Коментари: 5 Гласове:
6

Последна промяна: 04.04.2021 22:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Лалетата са в снежен шок. 

Протестират и искат право

да гласуват за смяна на

онова правителство, 

което управлява времето. 

Разказвах им за пролетта,

че тя е слънчева усмивка,

че топли, както нежността

и гали цветните си рожби. 

Разказът се разнесе между 

цветята и черешите. 

Започнаха да се показват, 

да си измислят свои 

слънчеви истории, 

смехът им беше цъфнал цвят, 

любим на пчелното жужене. 

Но, някой, някъде си там, 

обърка безхаберно графика. 

Затрупа всичко с непредвиден сняг, 

забравяйки в кой сезон

се правят снежни изненади! 
image


image




Тагове:   лалета в шок,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valdor1355 - Вече се изпопритесних за твоята ...
04.04.2021 21:17
Вече се изпопритесних за твоята градина. Лаленцата са жилавички и дано снегът не ти ги изгори. Аз пък засадих няколко Trandafir Alabastru най- прилича на blue angel
от лилавите. Купих си ги в Практикер. И сега треперя, понеже ги оставих незавити в имението, а вече се върнахме в София.... Тук пък не вали сняг. И там не валеше...... Оф! Шантаво време.
цитирай
2. misteriavechna - Ами шантаво е!
04.04.2021 21:28
Вместо да си щъкам навън, седя до камината и гледам как вали сняг. Омръзна ми вече, ПЪК !
цитирай
3. valdor1355 - Вече и в София вали сняг! :-о И аз ...
04.04.2021 21:38
Вече и в София вали сняг! :-о
И аз обух рошавите ми, ангорски чорапи и се наметнах с най- пухкавото ми одеалце! :-о
цитирай
4. lexparsy - Обичам твоите поетични изненади ...
10.04.2021 23:04
Обичам твоите поетични изненади Мисси... :-)
Замислих се, че поезията има стойност само за този, който е приел с емпатия цялата емоция на споделеното, и даже той не може да й дава оценка, а само да се задълбочи във визията която му е предоставена...
И съм гузен че ти отговарям толкова разМърлящо... :-), но поезията има нужда и от сънуване...
А споделям само, че мисленето напоследък така ме ангажира, но си мечтая някой ден да си спомня, и да споделя правилно поетично, даже и с един човек нещо в твоя стил... :-))))
Моите искрени комплименти и благодарности, че ни разсейваш така непринудено ангажираните мисли в този блог...
   Лекс
цитирай
5. misteriavechna - Приветче, Лекси!
11.04.2021 08:57
Лично за мен писането е отдушник и не влагам прекалено мислене, с което да го превръщам в тежест. Както си забелязал споделям набързо някоя спонтанна емоция и това ми действа особено разтоварващо. По същата причина, вече избягвам да се ровя в неща, които могат да ме ангажират негативно тук из блога. Пожелавам ти все пак да намериш мирът, който търсиш между себе си и другите, за да се насладиш на една неангажирана спонтанност!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: misteriavechna
Категория: Поезия
Прочетен: 1160846
Постинги: 572
Коментари: 1674
Гласове: 1787
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол