Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2016 17:04 - Момичето във влака: едно стихотворение от Sardonicus *
Автор: zahariada Категория: Поезия   
Прочетен: 1271 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Момичето във влака: едно стихотворение от Sardonicus *  Admin 26-ти август, 2016  Други писатели

http://www.zahariada.com/
Въведена от LD: Аз се случи да спомена в едно неотдавнашно имейл до "Sardonicus"-, който пише за мен от време на време по темата за поезия-, че сме на път да публикува кратко стихотворение от Gilbert Хънтли, наречена" Момичето във влака. ( " Сега публикувани   тук ). Това интересуват Sardonicus. Той пише обратно да се каже, че е сам написал стихотворение със същото заглавие, и че тя е била издадена преди повече от 20 години в някои малко списание поезия, вече несъществуващата. Той предложи да го покаже на мен. Така че тук е, като приложение към романтично стихотворение Gilbert Huntly му.

Сега ще бъде в състояние да сравни тези две стихотворения с техните еднакви заглавия и обща тема: един мъж среща красиво момиче във влак, напълно непознат, и как той е поразен от нея.

стихотворение Sardonicus, вие ще обърнете внимание, е написано в един съвсем различен стил от стихотворение Gilbert Huntly му. Гилбърт е поело персона на 19-ти век Романтична и пише в традиционната рима и метър да си любима, докато Sardonicus пише в модерен свободен стих и е поело персона на-добре, нека просто кажем, а по-скоро "сенчеста характер".

Стихотворение Sardonicus му ме побиват тръпки. Думата за е "тъмно". Sardonicus се натъква като откачалка или по-скоро неговата персона  прави.

Не бих искал да бъде момиче седеше срещу този човек в един влак.

image

МОМИЧЕТО във влака

от Sardonicus

Golden момиче във влака 
Надявам се, че сте ме простят 
сега, че знаете 
имах добра причина 
да направя това, което направих за теб.

Не ми се ще да мисля, че 
ми липсваше мотивация. 
Аз го направих, защото 
ти беше неустоима, 
и  питам за него!

Аз го направих, защото 
на сляп гняв 
шибна в мен от 
вятъра и дъжда 
и Самотният стаи

и златните момичета 
с красиви очи 
в разрушените градове на лятото; 
като теб, скъпа, 
по който влак отдавна.

Искам да знам 
само едно нещо сега, 
ти, който спиш толкова дълбоко 
под тревата на Дартмур 
, където вятър запее: 
Опитах всичко по силите си 
, за да ходят в мъдрост.

Опитах всичко по силите си 
, за да направя нищо лошо. 
Но аз не успя.

Приемете тези лилии, 
моята отдавна изгубена скъпа, 
остави на гроба 
, за да отбележат скръбта ми.

 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. indiram - Здравей, Захариада!
02.09.2016 22:01
...
https://www.darkmoon/2016/the-girl-on-the-train-a-poem-by-gilbert-huntly/
...
Ех, Английски! -
Интересна находка!
Пък и който е намерил прилика в стиховете - бая ще да разбира от Поезия! - Golden/Златно момиче/girl - случайно или не, тези две думички ги знам...

Междувременно, думите от постинга ти се изгубиха ... картинката с момичето във влака, което чете книга със сини корици - се вижда...

Поздрави!

Какво е заглавието на книгата, която момичето чете във влака?... :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39911320
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31037
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930