Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02 18:47 - Зад колко блокове е сметище, защото съседите решават, че под балкона може да си обособят кофа?! Как да очакваме друго поведение на гробища?!
Автор: mimogarcia Категория: Новини   
Прочетен: 376 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 25.02 18:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преди 2021 г., когато ми починаха две баби и дядо, не мога да кажа, че съм ходил често на гробища - основно на задушници и спорадично, за радост, по погребения.  

Сега го правя, макар и да съм дълбоко убеден, че близките ни не са в ковчезите/урните, а най-вече в сърцата и душите ни.  

И знаете ли какво ми прави впечатление? Масово хората не си взимат с тях опаковките, с които носят за помен. Отварят, да речем, пакет бисквити, правят на топка опаковката и я захвърлят зад някоя чужда паметна плоча.  

Дори, когато съм сам на гробища, тоест никой не ме вози с кола, си събирам в пликче/в чантата боклуците и ги отнасям с мен.  

Сега да се замислим за поведението отвъд гробища.   

Зад колко блокове е сметище, защото съседите решават, че под балкона може да си обособят кофа?!  

Ами колко пъти Ви се е случвало, докато шофирате, да забележите как от съседната кола изхвърчава боклук в движение?!  

Как да очакваме друго поведение на гробища?! Каквото е навсякъде, същото е и там.  

Нужна е промяна в манталитета. Иначе е невъзможно справянето, все пак няма как до всеки да застопорим по един проверяващ…

https://boulevardbulgaria.bg/articles/ad-za-zhivite-sofiya-obyavyava-aktsiya-za-pochistvane-na-grobishtata-i-tarsi-dobrovoltsi

image



Гласувай:
1


Вълнообразно


1. morskipesni - Колко хора виждат манафски педал и не реагират?
26.02 11:37
Отнякъде трябва да се почне- и чистотата, грижата ще си проличат!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1969681
Постинги: 1864
Коментари: 3104
Гласове: 1014
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930