15.11.2022 12:39 - Открит е нов „хибриден вирус“: Грипът и RSV са се слели
Автор: zahariada Категория: Новини

Открит е нов „хибриден вирус“: Грипът и RSV са се слели

от Mac Slavo | 31 октомври 2022 г. | Главни новини |

Вирусът на грип А и респираторно-синцитиалният вирус (RSV) са се слели, за да образуват нов „хибриден вирус“. Това дава на управляващата класа още повече причина да върне ограниченията и допълнително да ограничи това, което хората могат да правят в името на „общественото здраве“.

„Този ​​вид хибриден вирус никога не е бил описван досега“, каза вирусологът и старши автор Пабло Мурсия  пред  The ​​Guardian . „Говорим за вируси от две напълно различни семейства, които се комбинират заедно с геномите и външните протеини на двата вируса. Това е нов тип вирусен патоген."

Хибридният вирус изглежда като крак на гекон под микроскоп, като респираторният синцитиален вирус образува краката, а вирусът на грип А - пръстите на краката.

Той беше открит по време на лабораторен експеримент, предназначен да анализира взаимодействията между вирусите по време на инфекция, за да разбере по-добре клиничните резултати, поведението на патогена и предаването. И така, това означава ли, че този нов хибриден вирус е още един създаден от хора?

Основните медии поддържат страха: „Тройна заплаха“ от болести, идващи тази зима

Разбира се, този вирус, както всички нови варианти на COVID, е „избягващ имунитета“.

„Този ​​вид хибриден вирус никога не е бил описван досега“, каза професор Пабло Мурсия, който ръководи изследването. Това изследване също е публикувано в Nature Microbiology . „Говорим за вируси от две напълно различни семейства, които се комбинират заедно с геномите и външните протеини на двата вируса. Това е нов тип вирусен патоген."

Какво създават, за да ни пуснат след това?

Какво може да се обърка? Бостънският университет създава вариант на COVID, който убива 80% от „хуманизираните мишки“

Проучване установява, че последната епидемия от маймунска шарка е резултат от манипулиран от Biolab вирус, вероятно пуснат умишлено

Проучването „повдига въпроси относно основните правила, които управляват сглобяването на вируси“ и може да има други хибридни вируси, които все още не са открити, пишат изследователите  .

„Респираторните вируси съществуват като част от общност от много вируси, които всички са насочени към една и съща област на тялото, като екологична ниша“,  казва вирусологът и водещ автор Джоан Хейни според The ​​Guardian . „Трябва да разберем как тези инфекции възникват в контекста една на друга, за да придобием по-пълна картина на биологията на всеки отделен вирус.“