Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2022 13:02 - Правителството на Кирил Петков счупи рекорда за обществено неодобрение. Оставка!
Автор: maxilian Категория: Новини   
Прочетен: 5536 Коментари: 19 Гласове:
5

Последна промяна: 16.05.2022 13:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
Източник: rctrend.bg/project/нагласи-на-българите-спрямо-основнит-11

Поредни достоверни представителни социологически данни за нагласите сред Българското общество към Управляващите затвърждават тоталната делегитимация на действащото правителство от гледна точка на обществената подкрепа. По-отрицателна оценка за дейността на правителството от тази по време на протестите срещу Бойко Борисов 2020 г. имаше единствено при Тройната коалиция, забележете.* Единствената разлика, която се наблюдава сега, е поддържането на Кирил Петков от контролираните /финансово и по друг начин **/ про-американски медии и журналисти в България, вкл. в държавните БНР и БНТ, наред с т.нар. Градска десница, от където произлезе самият Петков. Така става ясно, че претенциите на тези хора, като сравнително малка част от Българското общество, да работели за България и Българските национални интереси, изобщо не съответстват на реалността. А палиативните мерки, които изсипват в момента по социалистически за омекотяване на общественото недоволство, след загубата на общественото доверие, единствено задълбочават проблемите на държавата, правейки срутването още по-болезнено и катастрофално. Наблюдава са ясно изразена тенденция за нарастване на общественото недоволство, все по-чувствителна към поразиите на властта, а не обратното /със загубата на доверието/, и колкото по-дълго се допуска това делегитимирано управление да продължава, толкова по-зле и за участниците в него, и за България. Оставка!

*
alpharesearch.bg/monitoring/27

**
maxilian.blog.bg/politika/2021/11/04/asen-iordanov-ot-bivoly-ima-direktiva-za-kontrol-nad-jurnali.1787257



Гласувай:
5



1. dobrodan - Оставка, ама ДРУГ ПЪТ :).
16.05.2022 13:30
Това да не ти е Борисов?
Изобщо не му дреме на Кирето кой какво искал. Писах, че така ще стане, не ми повярвахте :).
Сега същите тия ще духат супата, но с надеждата ДА СЕ СТОПЛИ.
Драги ми сънародници? Без капка ирония отбелязвам, че получихте ТОЧНО ТОВА, КОЕТО ЗАСЛУЖАВАТЕ.
Свиквайте. Имате избор единствено с вазелин или без вазелин. Нали така, Вазелин Иванич?
цитирай
2. blog13 - Това да не ти е Борисов?Изобщо не ...
16.05.2022 13:58
dobrodan написа:
Това да не ти е Борисов?
Изобщо не му дреме на Кирето кой какво искал. Писах, че така ще стане, не ми повярвахте :).
Сега същите тия ще духат супата, но с надеждата ДА СЕ СТОПЛИ.
Драги ми сънародници? Без капка ирония отбелязвам, че получихте ТОЧНО ТОВА, КОЕТО ЗАСЛУЖАВАТЕ.


За разлика от тебе, аз не изисквам някой да ми повярва, а да поразмисли логически. При логическите ми разсъждения, които ти систематично се опитваш да изопачиш, съм доказал, че мнозинството (електората) не избира държавна власт, чрез тая избирателна система. Освен това, ти по принцип отричаш правото на съществуване на демокрацията.
На базата на всичко това, не става ясно, защо смяташ, че драгите ти сънародници са получили точно това което заслужават. Ако има причина поради което да го заслужават, тя е в това, че не желаят да се организират правилно ( да внедрят правилна/демократична избирателна система), за да изберат държавна власт те, а не да им я спуснат отгоре. От тая гледна точка, драгите ти сънародници са съвсем същите, като тебе - няма никаква разлика. И следователно не само драгите ти сънародници са получили точно това което заслужават, но и ти лично.


цитирай
3. blog13 - maxilian
16.05.2022 14:05
Отговорността за действията на действащото правителство е изцяло върху действащия парламент. Той е тоя който се прави на дръж ми шапката, като същевременно се оправдава с една лъжлива идеология, че било имало някакво разделение на властите. И ако въпросното действащо правителство с триста мъки и след винаги прекалено дълъг период накрая вземе все пак че падне, въпросният действащ парламент, ще си назначи друг бушон, който да върши същите неща.

Така че, можеш и ти, да не чуваш, какво казвам, но нещата ще стават все по-лоши. При което или ще стигнете да правилните изводи самички, или ще ме послушате мене, защото вече съм стигнал до тия изводи и съм турил на масата съвсем конкретно предложение. Аз чакам, всички вие да вденете какво ви казвам.

Или ако искате решете проблемът самостоятелно. При което винаги ще бъде вярно твърдението, че единствен критерии за верността на всяка теория е практиката.
цитирай
4. dobrodan - Blog13, аз мога да си позволя да се смея на глупаците.
16.05.2022 14:17
Както и да щракам с пръсти. Имам достатъчно не защото съм престъпник и крадец, а точно каквото съм заслужил.
Костваше ми много усилия и се налагаше да доказвам, че не съм камила.
Така че, много моля, не ме слагай при чалгарите на Слафча, несбъднатите червени боклуци, начинаещи наркобарони, автоджамбази и сводници в средното училище, каквито за съжаление срещам вече ежедневно.
Логиката не ти е силната страна не защото я няма, а защото изброеният по-горе контингент ПРОСТО НЯМА ДА Я ПРИЕМЕ И СПАЗИ.
Мисленето на българския идиот е: ский тоз кви пари напрай уе, и аз искам тъй?!
Социалистите-утописти са от стотици години изпратени в пожълтелите страници от учебниците. Но ти се опитвай, няма лошо.

цитирай
5. blog13 - Костваше ми много усилия и се нал...
16.05.2022 16:06
dobrodan написа:
Костваше ми много усилия и се налагаше да доказвам, че не съм камила.



Пробвай да разбереш, щом не си камила, че ако избирателната система не дава никаква възможност на електората да избира държавна власт, няма как да обвиняваш електората, че е виновен за дето е избрал той тая държавна власт.

Мислим си, че е просто. Както казва и моят приятел професор Челинджър, интелект малко по-висок от маймунския ще разбере (в твоя случай - малко по-висок от тоя на камилата).
цитирай
6. dobrodan - Моля те, не ставай смешен:).
16.05.2022 16:38
Нищо й няма на избирателната система. Предлагат на глупаците да гласуват за хитреци, напълно естествено печелят тарикатите, а загубата е за балъците :).
Което естествено води до мисълта, че или никой не трябва да гласува:), или почти всички трябва да гласуват.
"Мислим си" в твоя случай е неуместен израз.
Изборите не променят нищо.
Хиляди години дядовците ти са избирали да ги представлява най-умният измежду вождовете. Така е било и сред другите племена.
След това решението на курултая става закон.
Обаче. Има едно здраво "обаче". Ако вождът се издъни след гласуваното му доверие, не са постъпвали твърде демократично с него :).
Всеки е трябвало да полага абсолютно задължително нужните грижи ЗА ОРЪЖИЕТО СИ. Народът е АРМИЯТА.
И ТАКА В ЦЯЛ СВЯТ (Е, ПОЧТИ) МИНИМУМ ДО ДЕСЕТИ ВЕК.
Демокрацията няма нищо общо с днес провежданата парламентарна реклама :).
Хубаво е, че четеш. Май дойде време и да се поразмислиш? Или още ти е раничко?
:):):)
цитирай
7. blog13 - https://blog13.blog.bg/politika/2021/11/03/matematika-za-6-klas-sreshtu-nalojenite-psevdodemokratichni-.1787166
17.05.2022 00:52
dobrodan написа:
Нищо й няма на избирателната система.


Ето ти един линк в който съм доказал по един особено прост начин (като за интелект малко над камилския), че избирателната система никаква я нема. А имам и по-подробни анализи с които съм доказал по-обстойно, че никаква я нема - и ако речеш да се поразмислиш, можеш да ме опровергаеш конкретно, защо какво - по въпроса за избирателните системи. Но като за начало, ето ти въпросната най-проста възможна сметка.
цитирай
8. ivo1 - При избирателна активност под 40 ...
17.05.2022 09:19
При избирателна активност под 40 процента за каква система и демокрация говорим?!?
цитирай
9. ivo1 - Те са си чиста проба назначени.
17.05.2022 09:20
Те са си чиста проба назначени.
цитирай
10. blog13 - При избирателна активност под 40 ...
17.05.2022 10:43
ivo1 написа:
При избирателна активност под 40 процента за каква система и демокрация говорим?!?


Ако погледнеш статистиката на избирателната активност от 90та година до днес, можеш да видиш, че първоначално избирателната активност е била изключително висока. След това тя постоянно пада, за да стигне днес и до 40% - число, междувЪпрочем, което е фалшифицирано, за да е по-голям процента от реалния. Защото именно хората/електоратът разбраха вече, че нищо не избират. А фактът, че се фалшифицира избирателната активност, за да изглежда по-голяма е също поради същината на избирателната система - тя дава възможност за фалшифициране на изборния резултат, поради наличието на властови центрове, които броят гласовете. (социологическите агенции, които дават данните, предмет и на настоящата тема, представляват също властови центрове, които си броят там нещо си и се изказват от високото)

И излиза, че електоратът/народът си е съвсем наред - той е разбрал, че не избира и поради това не гласува. И дори тия които гласуват, също са разбрали но си мислят, че ако гласуват избират по-малкото зло. Всъщност злото е самата избирателна система, която всеки който гласува, де факто легитирмира. Ако има нещо, което хората не знаят, това е, че избирателна система която да дава възможност на електората да избира наистина съществува. Но преди всяко нещо, трябва да се помисли. Така работи човекът по своята си природа. Първо мери и мисли. Чак после реже. И когато аз провеждам разсъждения, в резултат на които след това съм предложил и конкретна избирателна система, всеки който смята, че знае повече, би трябвало да се включи по същество. А не като въпросният претендент за красив и умен (понеже стоял малко по-високо от камила), поради което се изживява за нещо повече от останалите българи, но не говори по същество. Разбозавява разговора, игнорира, демагогства, говори пълни лъжи и по мой адрес (примерно веднъж ме наклепа в някаква тема, че съм бил православен християнин - тва е такава дивотия).
цитирай
11. dobrodan - Както разбирам, аз съм "въпросния" :):):) с интелект малко над камилския :), нали?
17.05.2022 19:12
Да съм красив - не съм, да съм умен - така казват тези, които ме познават :):):).
Искаш разговор по същество? Окей.
Преди време поглеждах из блога ти и реших, че не си глупав. Помниш ли?
След това по време на един от диалозите ни ти започна да се позоваваш на бога. Помниш ли? Тогава ти писах, че не намирам смисъл да продължаваме дискусията.
Относно математиката :). Изчисленията ти са правилни.
И КАКВО ОТ ТОВА?
Упорито пропускаш ЧОВЕШКИЯ ФАКТОР, РАЗБИРАШ ЛИ КАКВО ТИ ПИША?
Каквато и избирателна система да си наумиш, колкото и да е добра, не вземаш предвид най-важното.
Понеже не смятам да ти доказвам, че не съм камила :):):), хе! - то ти пиша в прав текст къде е проблема.
НАРИЧА СЕ ДЕПУТАТСКИ ИМУНИТЕТ.
Разбира се, има и още нещо. Нарича се МАФИЯ.
Третото се нарича простотия на електората :).
Когото и да избираш, както и да го мислиш, докато не преодолеем вродената ни лакомия и безотговорност (защитена законово, забележи!) и не въведем Крумовите закони за срам на ХХI век, нищо няма да мръдне на косъм!
Макси, извинявай за главните букви в коментара ми, но искам да съм сигурен, че ще разбере колегата какво му пиша....
И ТАКА. КАКВИТО И УРАВНЕНИЯ ДА СЪСТАВЯШ, КАКТО И ДА Я МИСЛИШ, ДОКАТО ПОЛИТИЦИТЕ СА СИГУРНИ, ЧЕ ВСИЧКО ЩЕ ИМ СЕ РАЗМИНАВА, НИЩО НЯМА ДА СЕ ПРОМЕНИ И НИКОЙ НЯМА ДА СЕ ПРОМЕНИ.
ПОЛИТИКАТА Е ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА БИЗНЕСА, РАЗБРА ЛИ, BLOG13, ИЛИ ДА ПОВТОРЯ?
НЕ НАРОДЪТ, А БОГАТИТЕ ОПРЕДЕЛЯТ ПОЛИТИКАТА!
ВЪРНИ СЕ КЪМ ОПРЕДЕЛЕНИЕТО ЗА ДЪРЖАВА, ПОГЛЕДНИ ЗАЩО И КОЙ Я СЪЗДАВА, ПОСЛЕ ПАК МИ ГОВОРИ КАК ТВОЯТА ИЗБИРАТЕЛНА СИСТЕМА ЩЕ ПОПРАВИ НЕЩАТА!
ТИ САМИЯТ СИГУРЕН ЛИ СИ, ЧЕ СИ НЕПОДКУПЕН? ПОЗНАВАШ ЛИ НЯКОЙ ТАКЪВ?
А БИ ЛИ УДЪРЖАЛ НА ЗАПЛАХИТЕ ЗА ЖИВОТА НА БЛИЗКИТЕ СИ?
АКО ПО НЯКАКВА СЛУЧАЙНОСТ СТАНЕШ "НАРОДЕН" ПРЕДСТАВИТЕЛ, ИЗБОРЪТ ТИ БИ СЕ СВЕЛ ДО ДВА ВАРИАНТА - ИЛИ МЪЛЧИШ И КРАДЕШ НАРАВНО С ДРУГИТЕ, ИЛИ НАПУСКАШ ДЛЪЖНОСТТА И МЪЛЧИШ.
ЗАЩОТО-О, АКО СЕ РАЗПРИКАЗВАШ, ТО.... ВАРИАНТИ МНОГО И ЩЕ ТЕ СГОТВЯТ.
ДОРИ И ДЕТЕКТОР НА ЛЪЖАТА НЯМА ДА ПОМОГНЕ МНОГО. РЕЗУЛТАТИ СЕ ПОДПРАВЯТ ЛЕСНО И ЕВТИНО :).
Можеш да продължаваш с философско-математическите си обосновки :):):), няма да се меся там. Надявам се да си разбрал, че не съм камила :):):).
Няма да промениш нищо, защото ХОРАТА НЕ ИСКАТ ДА ГО ПРОМЕНЯШ. Искат и те да крадат:):):), ама няма.
Малка страна сме. Нямаме природни богатства, нямаме промишленост, нямаме ресурси...
Какво имаме ли?
Пари у населението, които ще им вземем по един или друг начин. Или просто няма да им ги дадем.
Така разсъждават тия, които назначават политиците.
Продължавай с мъките :):):). Желая ти успех:).
Пръв ще те поздравя и ръка ще ти целуна, обещавам публично, ако твоята избирателна система се окаже подходяща и непробиваема!
Разбира се, това няма да стане по една елегантна причина.
Никой няма да й обърне внимание :):):).
Толкова.
цитирай
12. blog13 - Както разбирам, аз съм "въ...
18.05.2022 12:42
dobrodan написа:
Както разбирам, аз съм "въпросния" :):):) с интелект малко над камилския :), нали?Да съм красив - не съм, да съм умен - така казват тези, които ме познават :):):).
...
Понеже не смятам да ти доказвам, че не съм камила :):):), хе! - то ти пиша в прав текст къде е проблема.


Що трябва да ми доказваш нещо, което съм се съгласил с това което ти каза, че е така. Т.е. съгласих се, че не си камила. Което означава, че има точно две възможности (на тебе проблемът ти е с логическото мислене и аз сега ти обяснявам) - да си над камила или да си под камила. Вкл. и интелектуално, но не само. Аз изключих априори, че си под камила. Остана да си над камила. Макар и малко. Защо смяташ, че камилата е нещо, с което можеш да подценяваш? Камилата има забележителни съвършенства - завидни. Да си малко над нея не е малко. Но повече от малко не бих ти дал. Самият аз завиждам на способностите на камилите и се опитвам да тренирам с цел да ги развивам - камилата има пулс по-бавен от тоя на коня, може да изминава на ден по сто километра, носейки 200 кг, без храна вода и т.н. А ти, сигурен съм, не си положил никакви усилия в това направление и искаш какво - да получиш даром способностите на камилата или само да ти бъде признато че имаш нещо което нямаш?

dobrodan написа:
Да съм красив - не съм, да съм умен - така казват тези, които ме познават

Кое е по-важно за тебе - да си или да излъжеш себе си че си? Не си - ясно е от това което говориш. Дали си красив можеш да скиреш тука. Дали си умен, не можеш. Точно това не можеш. И самият факт, че не можеш да се сетиш, че тъкмо по тоя параметър, няма никаква нужда да съобщаваш, какво казват за тебе тия които те познават, говори предостатъчно, че именно умен не си.
цитирай
13. blog13 - След това по време на един от диал...
18.05.2022 12:50
dobrodan написа:
След това по време на един от диалозите ни ти започна да се позоваваш на бога. Помниш ли? .


Не не помня. Помня, че май ти извадих библейската притча за Златния телец. Но това е притча. В Библията има много мъдрости, които са натрупан човешки опит и са верни и до ден днешен. Да ги използвам, това означава да взимам готов продукт на човешката мисъл, който по най-добрия и бърз начин обяснява нещо конкретно, което се случва днес. А ти ако не си разбрал, това си е твой проблем а не мой.
цитирай
14. blog13 - Сега вече си минал на въпроса "за" или "против" демокрацията по принцип - който е вече сложен
18.05.2022 13:13
dobrodan написа:
Изчисленията ти са правилни.
И КАКВО ОТ ТОВА?
Упорито пропускаш ЧОВЕШКИЯ ФАКТОР, РАЗБИРАШ ЛИ КАКВО ТИ ПИША?.


Ти го пропускаш, а не аз. Какво означава "човешки фактор"? Не можеш изобщо да го хванеш в рамка. А така също, не можеш да твърдиш за някой че е принц по рождение, а всички останали са дебили по рождение. Не можеш да смяташ за цели народи, че са дебили по рождение. Не можеш да смяташ за българите че са дебили, а германците и американците че са лордове. Не можеш да смяташ българите за идитоти, а ти какъв си? Имало било някои твои приятели, дето твърдели че си лорд. Ми те може да са били дебили.

И изобщо - те българите много масово говорят като тебе - народът е прост. Но те си се имат за лордове. Ама в България не е имало лордове. Английските лордове не признават за лордове, даже и средния англичанин.
Маршал Ней, извършил епопея от подвизи в името на Франция. Признали го за пер. После дошла реставрацията на бурбоните, върнали се потомствените лордове, маршал Ней бил признат и от завърналата се аристокрация. Която обаче не била забравила нищо старо и не била научила нищо ново. После жената на Ней, започнала да му се оплаква, че тая аристокрация я обижда и унижава.

Какво значи "човешкия фактор"? Ако си имал свръхчовеци в еволюцията, те са изтребили питекантропите. След това са разпространили собствената си семка.
След това имаш йерархия, при която едни имат претенцията да са най-отгоре и да командват. Ама на какво основание я имат тая претенция? Ако изхождат от това че те са най-отгоре, поради досегашното развитие, това няма как да бъде логическо основание, че трябва да продължат да бъдат отгоре. (и тука, напълно игнорирам илюзията, че властта се сменя - сменят се марионетките или дежурят различни хора от групата на несменяемия елит)

Така че, ти си тоя който игнорира човешкия фактор, поради простата причина, че изхожда че едни са се родили човеци, а други са родени нечовеци. Но нямаш начин да провериш това, защото е свързан със системата за конкрурс на най-високто работно място в йерархията. Ако системата е качествена, тя дава възможност за качествен отбор - дава шанс на добрите и дискриминра лошите. Ако системата е лоша тя произвежда отрицателен отбор.

И дори ако се съглася с тебе, че българският народ е лош, а германският и френският са добри, веднага трябва да попитам, откъде се е взел тоя лош народ? Защото народът е продукт на селекцията, така както е и в природата. И ако е лош, значи именно системата на организация е била лоша. А системата на организация от трийсет години ни я снасят мисионерите от западния свят. И именно тяхната система се провали. А те, т.е. това са тия които ти хвалиш, ни хвалят именно демокрацията. И ако ти си против демокрацията по принцип, би трябвало да се обърнеш към западната идеология. Ако искаш да си логичен, ако наистина си умен бил, както казвали били твоите приятели...
цитирай
15. blog13 - НАРИЧА СЕ ДЕПУТАТСКИ ИМУНИТЕТ. ...
18.05.2022 13:30
dobrodan написа:
НАРИЧА СЕ ДЕПУТАТСКИ ИМУНИТЕТ.


Това си е чиста особеност на господстващата избирателна система. Тъй като тя е написана от тия които са на власт, те са постановили да има депутатски имунитет. Но има по-важна особеност от депутатския имунитет, който е истинския депутатски имунитет - НАРИЧА СЕ МАНДАТ.

Това е гаранция, че веднъж преминал през едни избори, депутатът няма да бъде закачан цели четири години. Дори да нямаш депутатски имунитет, щом на депутата му е гарнатирана власт за цели четири години, той е недосегаем. Така че първо се унищожава презумпцията за мандат.

А депутатският имунитет и него го махаме. И двете неща са част от сбърканата избирателна система. А не са доказателство, за божиите закони, за гравитацията или за това, че електоратът е избрал лоши хора, щото самият електорат е лош. И прочее, както ти казах и в предишния си коментар, принципно и лошият електорат, би трябвало да избере най-добрирте от себе си - така ни казват добрите западни мисионери, дето ни менторстват и са тука от как е паднал соца.
Защо така се получава, че все галфоните отиват най-отторе - това противоречи именно на науката която ни набиват в главите.
цитирай
16. blog13 - Третото се нарича простотия на е...
18.05.2022 13:39
dobrodan написа:
Третото се нарича простотия на електората :).



А за да го наречеш "електорат" обаче е нужно да го имаш предвид, като основен субект в общественото отношение, което се нарича "избиране на държавна власт от народа".
А за да имаш избиране на държавна власт от народа, трябва да имаш избирателна система, чрез която народът може да избира държавна власт. Такава обаче нямаш.
Ако не се лъжа, ти призна, че математиката ми е вярна (линкът, предполагам дето ти извадих, а и не само). И следователно, би трябвало вече да си разбрал, че народът не избира държавна власт. Как в такъв случай, ти наричаш народа "електорат"? И как можеш да го обвиниш, че той е избрал тъпанарите дето ни управляват?

Ела си в дом (елА си в къщи)! Както ти казах, изобщо не е възможно, не само според мене, но и според добрите западни идеолози, които ти много цениш, народът да избира най-тъпите от себе си. Събери сто човека, които се познават и ги накарай да гласуват за свой представител. Ще се убедиш сам, че никога, никога няма да изберат най-тъпия. Тези имат със сигурност средно интелектуално ниво. И това е човешко интелектуално ниво, а не на овцИте, на вълцИте или на кокошките. Съвкупното им интелектуално ниво на тези сто човека много добре знае, кои са тъпанарите и кои са техните отличници. И ще избере некой читав, а не некой който изобщо не става.
цитирай
17. blog13 - ПОЛИТИКАТА Е ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА БИЗ...
18.05.2022 13:43
dobrodan написа:
ПОЛИТИКАТА Е ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА БИЗНЕСА, РАЗБРА ЛИ, BLOG13, ИЛИ ДА ПОВТОРЯ?.



Натворил си много дивотии. Нямам намерение да ти правя пълен анализ, а и вероятно вече прекалих. Последно искам да ти съобщя, че оригиналните две мисли, гласят:

1. Политиката е синтезиран израз на икономиката.
2. Войната е продължение на политиката с други средства.
цитирай
18. dobrodan - Blog13, не знам как да ти пиша по-ясно и по-разбрано.
18.05.2022 13:54
"Самият факт, че", "ако си имал свръхчовеци", "едни са се родили човеци, а други - не", "не можеш да смяташ, че цели народи са се родили дебили" и т. н., и т. н.

Все едно разговарям със стената.
Като че ли ще разбереш някога дали съм умен :):):) или не.
Умът е самотно занимание :).
Стига си пробутвал "божиите закони" наляво и надясно. Никаква полза от тях :).
Да, в едно си напълно прав. Българите сме дебили, в това число аз, а още повече ти:).
Не съм споменавал нищо за хора и не-хора. Моля да не ми приписваш чужди думи.
Йерархията в обществото винаги се е определяла от това, колко си богат или каква военна дружина имаш (на която плащаш, разбира се, значи пак трябва да си богат).
Затова ти дадох пример с курултая. ТАМ ВСИЧКИ ВОЖДОВЕ ИМАТ РАВЕН ГЛАС!
Спорът с теб е загубена кауза, моля да ме извиниш, имам и друга работа. Може би някой ден пак.

цитирай
19. blog13 - - Blog13, не знам как да ти пиша по...
18.05.2022 14:54
dobrodan написа:
- Blog13, не знам как да ти пиша по-ясно и по-разбрано.



Ми аз ще пробвам още по-ясно и разбрано.

В момента сме на два основни въпроса:
1. Дали трябва да има демокрация?
2. Дали в условията на демокрация в България, българският народ си е избрал най-лошото?

Как може да се отговори на тия въпроси ясно и разбираемо. Първо да ти обърна внимание, че не бива да ги смесваш. А ти ги смесваш.

Второ, ако българите не са избрали държавната власт в България, значи не само българският народ не може да бъде обвинен. Но и няма как, тия които твърдят, че не трябва да има демокрация, да се аргументират, че демокрацията е нещо лошо, като посочат за негативен пример резултата от демокрацията в България.

В България демокрация няма. Не е имало и през соца (когато също се твърдеше, че соцдемокрацията е най-добрата демокрация). Изобщо и т.нар. демократичен западен свят, демокрация също няма. Следователно, не само в България а и на всякъде, няма начин демокрацията да се е провалила. А по-скоро обратното - дай да пробваме вече и демокрацията, може па точно тя да помогне.

И нека никой не обърне внимание на избирателната система, която съм поставил на масата от над петнайсет години и на която никой не обръща внимание! Нека никой не обръща внимание, на моята логика!

През цялото това време, тоя свят барабар с цялата идеология и реален механизъм на организация, се проваля все повече. Мислиш ли, че имам за какво да жаля, осъзнавайки, че не моята избирателна система и моята логика са довели до тая реална деградация?

Нямало никой да ме чуе. Чудесно! И къде ще ходи тогава? Ще се инати, като украински азовец в дълбокото мазе на Азовстал? Ми стойте си в мазето, щом така ви е кеф.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: maxilian
Категория: Политика
Прочетен: 2175626
Постинги: 1556
Коментари: 1208
Гласове: 911
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031