14.01.2017 09:12 - Fukushima Радиационна Посещения West Coast фона медийно затъмнение
Автор: zahariada Категория: Новини

Fukushima Радиационна Посещения West Coast фона медийно затъмнение
Публикувано на 18 декември, 2016 от Шон Адл-Табатабай в новини , САЩ

Учените са потвърдили, че радиоактивен шлейф от Фукушима е направила пътя си към западното крайбрежие на Америка, на

Според едно скорошно
статия от EnviroNews , "медицинската наука и епидемиологични проучвания са показали, отново и отново, че няма безопасно количество радиация за жив организъм, за да бъде подложен на - период ."

Alexanderhiggins.comдоклади:

В негово парче, Ъри също са изложени други новинарски агенции като NBC, Ню Йорк Пост, USA Today и The Inquisitr, ги улов с гащите надолу, в акта на повтаряне на неверни твърденията на САЩ и канадски учени, казва тези лица да не тревожи за наскоро открити малки количества цезий 134, открити в сьомгата, и че нивата са в рамките на "безопасни" или "любимци" прагове за човешкото здраве.

Том Хартман качват статията от Ъри и я прочетете в неговото шоу. Тогава Hartmann принесе своя журналистически обяснение за това как работи радиация, и разгледа проблема с обявяването, че там е "безопасно" ниво на радиация да се консумират или да се излага на.

"Тъй като елементът е разлагаща се хвърлят от радиация, и радиацията, ако го удари на ДНК в ядърце и ядрото на клетката, може да промени това ДНК по начини, които могат да произвеждат неща, като рак", каза Хартман. "Сега той може да предизвика само на клетката, за да умре, или тя може да мутира в клетката във всички видове на други странни начини, и така това е вид игра на числа. Ако облъчва милион клетки ... може да получите две или три, които станат ракови. Това е всичко, необходимо, нали? Имаш рак, "Хартман продължи в доклада си видео. "На цезий може да доведе не рак, или може да причини рак в първата клетка го облъчва. Да се каже, че там е безопасно ниво на радиация е откровено погрешно. Това е просто погрешно. "

Ъри каза по-късно в изявление, "Това е едно нещо за медиите, за да повръщам тривиални факти за тривиални въпроси, но сляпо да повтарят, че отнема много ниски нива на радиация е" безопасно ", е безотговорно отчитане и граничи с опасно. Новини редактори трябва да се грижи, за да се направи поради тяхното старание по въпрос, толкова сериозно, колкото водещ читатели да смятат, отнема всяко количество радиация е "безопасна", когато медицинската наука и епидемиология, датиращи от 50 години до наши дни, са показали многократно, че това просто не е вярно. Дори най-малките експозиции увеличават риска от рак на субекта. "

Според Агенцията за токсични вещества и заболяванията по вписванията (ATSDR) доклад, озаглавен " Обществено здраве Декларация за цезий " от 2004 г., "стабилна и радиоактивен цезий да въведете вашето тяло от храната, която ядем, или водата, която пием, от въздуха, който диша, или от контакт с кожата си. Когато се яде, пие, диша, или докосване неща, съдържащи цезий съединения, които лесно могат да бъдат разтворени във вода, цезий влиза кръвта ти и се извършва до всички части на тялото си ... Не са известни вкус или мирис е свързано с цезий съединения. "

Цезий е достатъчно подобен на калий, че тя може да заблуди орган. Това води до неговото биоакумулиране. Когато цезий влиза в биологична система на рибите, които след това се яде по-голяма риба, по-голямата риба се замърси. Както по-голямата риба изяжда повече, тя става по-замърсен. На цезий се натрупва в тялото му. Когато човек яде, че рибата, той или тя също поглъща цезия, че не е разложен или са отделя. Колкото повече морски дарове, че човек яде, толкова по-радиоактивен материал, той или тя ще бъде изложена на.

Изследователите, които са открили цезий наскоро също правят грешката да се равнява опасностите от консумацията по море изотопи на този на получаване на рентгенови лъчи, липсва точката изцяло че погълнати или вдишани "вътрешни източници на емисии на частици" се знае, че са особено опасни.

"Консумирането на храни, съдържащи радионуклиди е особено опасно. Ако дадено лице поглъща или вдишва радиоактивна частица, тя продължава да се облъчва тялото, докато тя остава радиоактивни и остава в тялото ", каза д-р Алън Локууд, MD встатия на Fox News здравеопазването.

"Децата са много по-податливи на ефектите от радиация и стоят много по-голям шанс за развитие на рак, отколкото възрастните," каза Андрю Кантер, MD, председател на Управителния съвет на лекарите за социална отговорност (PSR) в една и съща, че Fox News Здраве статия. "Така че това е особено опасно, когато те консумират радиоактивни храна или вода."

Тези, които може да се очаква от правителството да ги предпази от замърсяване с радиация трябва само да погледнем ситуацията на downwinder в Юта или последствията от изследвания Gofman е в края на 1960. Според некролога Gofman е в Лос Анджелис таймс ", Gofman и колегата му в Lawrence Livermore National Laboratory, Артър Р. Tamplin, разработен данни през 1969 г. показва, че рискът от ниски дози радиация е 20 пъти по-висока, отколкото е посочено от правителството. тяхното публикуване на данните, въпреки големи усилия, за да го цензурират, ги води да загуби почти всички от тяхното финансиране на научните изследвания и, в крайна сметка, си позиции в правителството лаборатория. "Техните заключения са в по-голямата си част, по-късно потвърдени.

"Няма безопасно ниво на радионуклид експозиция, независимо дали е от храна, вода или други източници, период", каза Джеф Патерсън, DO, последният паст президент на PSR, в края на март 2011 г. в непосредствено след сривове. "Излагането на радионуклиди, като йод 131 и цезий 137, увеличава честотата на рак. Поради тази причина всичко трябва да се сведе до минимум съдържанието на радионуклиди в храна и вода. "

"Няма безопасна доза радиация", казва д-р Едуард П. Радфорд, лекар и епидемиолог цитиран от GreenMedInfo.

В имейл до EnviroNews, ядрен експерт Арни Gundersen каза Япония бе повдигнат максимално допустимото експозиция от 20 пъти по-предишния брой на цивилните граждани да могат да се върнат по домовете си. САЩ и СИП са сметнали за такива планове в случай на ядрена авария. В храната, САЩ има допустимата доза радиация, която е 12 пъти какво Япония дава.

"Корпорациите получат полза, цивилни поемат риска", пише Gundersen.

Докато Ъри и Хартман са алармира, че остават въпроси без отговор, които отчаяно се нуждаят, за да бъде решен. Кой ще почисти замърсяването в хранителната верига? Колко облъчване правителства ще продължат да се каже, е безопасно, независимо от медицинските изследвания? Как хората могат да имат доверие, което е в чинията им и в корпоративните си собственост на медиите?