Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2015 09:10 - ШЕСТА СЪРДЕЧНА ТРАНСПЛАНТАЦИИ НА УСПЕШНА ВЪЗРАСТ 99 ПОСТИГНА ДЕЙВИД РОКФЕЛЕР
Автор: zahariada Категория: Новини   
Прочетен: 4769 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  ШЕСТА сърдечна тРАНСПЛАНТАЦИИ на УСПЕШНА ВЪЗРАСТ 99 ПОСТИГНА ДЕЙВИД РОКФЕЛЕР 28 Април 2015 | от Боб Фланаган image БИЗНЕС 10  

Милиардерът филантроп Дейвид Рокфелер е преминало успешно своята шеста сърдечна трансплантация дължи на 42 години в вековна възраст от 99 години.

Операцията на сърдечна трансплантация, продължила 6 часа и е направено от екип от частни лекари по негово основно жилище, от семейното имение в Pocantico Hills, New York  не изглежда да има уморени легендарния бизнес човек известен със своята динамика и хитростта.

Първата му трансплантация на сърце настъпили през 1976 г., след драматичен автомобилна катастрофа го подтиква да страдат от сърдечен удар. Той бе опериран след 24 часа и нагоре и джогинг седмица по-късно.

image

Дейвид Рокфелер ще се почива през следващите седмици в неговия комплекс Hanuatu Island, след като той претърпя успешно своята шеста сърдечна трансплантация в 42 година при преподобния възраст от 99

Старецът 99-годишен позволи репортери да му задам няколко въпроса едва 36 часа след операцията, свидетелство за здрав здравето на американска икона.

«Всеки път, когато получите ново сърце, тя е като жизнено дихание е почиствана през тялото ми. Чувствам reenergized и живи » каза той пред репортери.

Запитан за тайната на дълголетието му, г-н Рокфелер обясни прост живот е начин да отида.

«Хората често ме питат този въпрос и аз винаги се отговаря на едно и също нещо: любовен живот. Живей един прост живот, играят с децата си, да се насладите на нещата, които имате, прекарват време с добри верни приятели » той призна с един вид усмивка.

«Аз направих много пари в живота ми, но съм дал голямата част от него кола. Няма смисъл да има, ако не можете да споделяте » обясни известност филантроп.

Виж ТУК

 




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39758026
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031