Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2013 17:51 - Бившият служител на НАСА призна, че по време на тайна мисия, астронавтите общуват с извънземни
Автор: zahariada Категория: Новини   
Прочетен: 1272 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

 Бивш служител на НАСА призна, че по време на тайна мисия, астронавтите общуват с извънземни


Това съобщиха от бивш инженер на НАСА и космическите полети Кларк MakKlillend (McClelland), който е работил за космическите програми на "Меркурий" през 1961 г. до началото на Международната космическа станция. Той се запознаят лично с астронавтите от първия ден и има някои невероятни сметки първа ръка и собствените си наблюдения на НЛО.

На своя уебсайт, Кларк направи официално изявление. По-специално, той пише:

"Аз, Кларк C. MakKlillend лично видял чужденец с височина от 8 до 9 метра в моите 27-инчови монитори за видео по време на дежурния в Космическия център Кенеди, Launch Control Center (LCC). Чужденецът се изправи в товарния отсек на совалката и обсъжда с двама американски астронавти на НАСА! Аз също забелязах на екрана си извънземно устройство, което е в безопасна орбита стабилизиране на гърба на космическата совалка. Аз наблюдавах този инцидент за една минута и седем секунди. Доста време, за да си спомня какво гледах. Това е НЛО и извънземен космически кораб!

Един от моите приятели, а по-късно се свърза с мен и каза, че той също видях един чужденец от 8 до 9 фута височина вътре в отделението за екипажа на космическата совалка! Да, в нашата совалка! И двете мисии са принадлежали на тайни срещи на Министерството на отбраната (Пентагона) TOP SECRET (TS)! ..

Аз съм експерт в областта на визуалната идентификация на всяко въздухоплавателно средство, създаден на човешката раса, независимо дали е тайна или друга дизайн! Аз съм в състояние да открие извънземен кораб, когато го видя! "

Кларк S. MakKlillend съобщава, че той е написал три книги, за да му даде информация, позната на останалата част от човечеството. Той се срещна с много астронавти на НАСА и други страни в продължение на много години, и е участвала в армията и НАСА космическа програма 1958-1992! Кларк казва, че не често чували за много опит с чужденци, включително Луната от астронавтите на НАСА.


www.newscom.md





Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39751007
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031