Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2012 18:56 - Русия концентрира войски на северната граница с Иран и очаква атака от Запада
Автор: zahariada Категория: Новини   
Прочетен: 39479 Коментари: 56 Гласове:
18

Последна промяна: 11.04.2012 18:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Русия концентрира войски на северната граница с Иран и очаква атака от Запада

Източник

9.04.2012

image


Ръководителят на Съвета по безопасност на Русия, Виктор Озеров заяви, че руския Генерален щаб е подготвил план за действие в случай на нападение срещу Иран.

Дмитрий Рогозин, бившият доскоро, руски посланик в НАТО, предупреждавал против атаките срещу Иран.

"Иран е наш съсед", казва Рогозин. "Ако Иран бъде въвлечен във война, това ще бъде пряка заплаха за нашата сигурност."

Източник в руското министерство на отбраната твърди, че руската армия не вярва, че Израел има достатъчно военна мощ, за да надделее над отбраната на Иран, и вярва, че във военните действия ще бъдат включени и САЩ.

Намерението да се предислоцират руските войски, не само за защита на своите жизнени интереси в региона, но също така и евентуалното съдействие на Иран в случай на нападение срещу него. Източникът допълва, че натрупването на руските сили в региона би могло да доведе до конфронтация между Руската армия срещу силите на Израел, Съединените щати или и двете наведнъж.

Информирани източници твърдят, че Руската федерация е заявила за "непредсказуеми последствия" в случай на нападение срещу Иран, а някои от тях казва, че руските войски ще участват в евентуална война, защото това би застрашило жизнените интереси на Русия в региона.

Руската "Независимая газета", цитира от руски военен източник казвайки, че развиващата се ситуацията около Сирия и Иран, "подтиква Русия за ускоряване на модернизацията на своите въоръжени сили в Южен Кавказ, Каспийско море, Средиземно море и Черно море."

Това е последната информация идваща от поредицата доклади и течове от руски официални лица и държавни новинарски агенции, които казват, че израелците почти сигурно ще атакуван през лятото.

Поради потенциалното въздействие върху жизнените руски интереси в региона, източниците твърдят, че Русия започва да се подготвят за такава атака преди две години, когато тя модернизирана руската военна база 102 в Gimry, Армения.

Както твърдят източници, семействата на военните от руската база в Gimry вече са били евакуирани.

"Военната база 102 е ключов преден пост на Русия в Южен Кавказ", пише вестник на руски военен източник. "Тя заема много важно геополитическо разположение, но Кремъл се опасява, че може да загуби контрол над ситуацията."

Горивото за руската база в Армения идва от Иран. Руски официални лица вярват, че в случай на война, този канал може да бъде блокиран.

"Възможно е да бъде необходимо да се използват военни средства, за да пробият транспортната блокада на Грузия и да осигурят транспортен коридор в Армения", казва бившият заместник-командир на руските войски в Закавказието, Юрий Неткачевv. Географията в региона показва, че такъв коридор ще минава през средата на Грузия.

През септември руските военни планират да проведат годишните си военни учения, наречени Кавказ-2012. Въпреки това, както казват руските сили, в очакване на евентуална война срещу Иран, обучението и разполагането на военно оборудване и персонал вече започна.

Източници твърдят, че групата може да използва като източник на информация, собствената сателитна система GLONASS.

Министърът на отбраната, Анатолий Сердюков, обяви, че в Ставропол и Кисловодск, намиращи се в Северен Кавказ ще бъдат разположени отделите на специалните сили.

Руските източници казват, че руските военни вярват, че ако САЩ отидат на война с Иран, те може да разположи войски в Грузия и военни кораби в Каспийско море с възможност за подпомагане на Азербайджан, който е заявил, че няма да позволи на Израел да използва нейната територия за нападения върху съседен Иран.

Има спекулации, че като се има предвид подобряването на отношенията между Израел и Азербайджан, еврейската държава може да използва база, от която да извърши въздушни нападения срещу ядрените съоръжения на съседен Иран. Наскоро, Израел се съгласи да продаде военно оборудване на Азербайджан за 1,6 милиарда долара.

В допълнение, командирът на въздушно десантните войски, генерал-лейтенант Владимир Шаманов, е заявил, че руските войски в Армения ще бъдат допълнително усилени от въздушни поделения, както и бойни и транспортни хеликоптери.




Тагове:   война,   иран,   Русия,


Гласувай:
19



Спечели и ти от своя блог!
1. rizar - Захо,
12.04.2012 00:50
откъде имаш тази информация ???
цитирай
2. анонимен - "Един съюз за съвместни де...
12.04.2012 06:45
"Един съюз за съвместни действия в глобален мащаб между "княза на Рос"(Россия) с "Персия"(това, последното, не се нуждае от пояснение)." - какво за този съюз? В случая Русия има пълното право да действа така. Един ядрен взрив в Иран ще се отрази и в Русия. САЩ отдавна се надскачат и си мислят, че така войните ще са все далеч от тях.Това е най-наглата, себична и егоистична държава.
цитирай
3. анонимен - Дай Боже да няма военен конфликт в Близкия изток - Тан Тан
12.04.2012 07:09
1. Съгласно договореност между Иран от една страна и Русия с Великобритания от друга страна, през 1927 год., гарант за целоста на Иран се явяват двете велики сили. Но тъй като де факто, Великобритания вече не е гарант, остава Русия. Така че, една война срещу Иран ще е война срещу Русия.
2. По-голямата част от територията на Азърбейджан се намира в Иран. Не вярвам Азърбейджан да се съгласи на братоубийство срещу Азърите в Иран.
3. Молете се въобще война да няма, защото една такава широкомащабна война ще въвлече много държави, включая и България. При военното състояние на България - малка, зле подготена армия; крайно слаба мобилизационна способност, поради липса на резерви - над 15 години нямаше редовна военна служба. Направо сме смачкани по волята на Българските политически сили. С една пушка неможе да се воюва срещу съвременната военна техника. Сега излиза резултатът от предателството на тези либерални политически сили.
цитирай
4. анонимен - бай Трендо
12.04.2012 08:19
Империалистическите сили отдавна се мъчат иранския костелив орех. През 1953 година с прякото участие на ЦРУ шахиншаха Мохамад Реза Пахлави свали от власт с преврат д-р Мохамед Мосадък. От това спечелиха пряко американските нефтени монополи, които практически заграбиха голяма част от иранския петрол. Сега искат да повторят иракския сценарий - пълен разпад на държавността в бомбардирана и окупирана държава, влизане на "миротворци", желателно само от НАТО, възцаряване на пълен хаос и анарахия, подобни на тези в Ирак и Либия и скоростно изпомпване на иранския нефт от избрани американски нефтени компании. Краен резултат - тлъсти печалби за транснационалните монополи, поставяне на власт в Иран на агенти на международния неоколониализъм, т.е. сили враждебни на Русия, ескалиране на регионалното напрежение и оттам на световното противопоставяне. Като цяло региона допълнително ще се дестабилизира в резултат на новите политически и икономически дисбаланси. Цените на петрола ще се повишат, както и акциите на американските оръжейни конгломерати - "Локхийд - Мартин", "Нортроп - Груман", "Дженерал Дайнамикс", "Мартин - Мариета" и др. под. Щатският долар ще укрепи позициите си на световна валута, особено след бъдещото му "изхвърляне" от обръщение от страните, членки на БРИКС. Въобще ползите ще бъдат изключително и само за САЩ и Израел, докато всички останали страни губят от подобен сценарий ...
цитирай
5. анонимен - do 4
12.04.2012 09:10
БА може да е малка, но със сигурност не е зле подготвена. Аман от дебилни мантри !
цитирай
6. kostadin - За анонимен - do 4 Надай се на пияни ...
12.04.2012 09:40
За анонимен - do 4
Надай се на пияни жени.
Аз вярвам ,че като им изпратим Бойко нещата ще се решат в наша полза .
Не съм казал кои сме ние...
цитирай
7. patzolino - Лошо, Седларов, лошо...
12.04.2012 09:58
Не мисля, че руснаците си разхождат войските само за превенция. Според мен имат информация, че войната е на прага и затова заемат позиции...
цитирай
8. анонимен - 6-ца направо ме смля с твоята наивност - Тан Тан
12.04.2012 10:19
Анонимнико 6, нали виждаме какви ги вършите, като миротворци. Срещу афганистанските талибани, колко сражения сте направили. Ако бяхте правили, щяхте да имате жертви, така както американци, фрнцузи и италианци. Молете се, талибаните да не ви набележат. Ще стане същата касапница като в Ирак - колко момчета загинаха. 30 хиляди, от които голяма част щабни офицери, това е велика сила. При война, редовните ще обучават младежите, дето не са ходили войници, ударът ще го поемат запасняците, ако е възможна бързата им мобилизация. Голяма част от тези запасняци са за обоза - пенсионери над 60 години. и стига изхвъргачка. Нашата армия е неспособна срещу добре и съвраменно въоръжен противник, затова и жертвите всред воюващите и цивилните ще са много. В нашата история има прекрасни примери - цар Петър не е имал редовна войска, само някакви си охранители. Когато Сватослав пристига, насреща му излизат някакви си 39 хиляди доброволци, които 60 хилядната армия на Святослав разпилява. Втори пример е непосредствено през 14-ти век. Докато Османлиите имат добре екипирана и обучена конна армия, срещу им са излизали набързо сформирани отряди от необучени, които са разпилявани набързо. Момчил се бие срещу турците с едва около 2 хиляди. Храброста не помага, срещу превъзхождащ те по численост и добро въоръжена о обучена армия. Сега сме на същото дередже. Големите естествено ще избягат в чужбина и ще надават вой да се бие народа за своята свобода. Ще вземат и отрочетата си. Най-хубавото е, че циганията ще се измете, защото ще бъде смляна от окупаторите, а работливия, независимо от каква народност ще бъде съхранен, защото е необходим, дори като роб.
цитирай
9. анонимен - SABUDETE SE napravete svoia IZBOR
12.04.2012 10:41
za6to vsi4ki ne se sabudiat ot tazi iluzia,vsi4kata omraza da ostane niakade tam v saznaniedo za da si vadim pouka kakvo ni 4aka i da tragnem napred s otvorena Du6a s MNOGO LUBOV ............
цитирай
10. анонимен - Бай Шиле
12.04.2012 10:43
В Русия съм, в Русия съм!!!
цитирай
11. анонимен - Захари, почини си малко стига ръси ...
12.04.2012 11:13
Захари,почини си малко стига ръси глупости,хайде ,за да си починем и ние от тебе!
цитирай
12. osiris1002 - ЗА съжаление
12.04.2012 11:19
В случая май сме на страната на губещите както винаги!
цитирай
13. анонимен - Демостен
12.04.2012 12:14
Луди почивка нямат. Да се бяха прибрали поне по духовната си родина Русия. Там и без това останаха само пияници, спинозни, ненормални и старци. Каква руска армия, какви пет лева. Те едно учени без жертви не могат да проведат, избиват се вътре в армията си, щели да воюват със САЩ и Израел. Ало, слезте на земята, чички в критическата. На маса и на ракия сигурно Русия е непобедима, но в реалността е третокласна страна без никакви човешки ресурси. Ако вие пък се броите за човешки ресурс в помощ на Русия, тогава съвсем са загинали. Когато луд ти се притече на помощ и защитава твоята кауза, значи нещата са се оакали до ушите, другари мужици в критическата. Срещал съм по чужбина доста емигрирали руснаци. Тяхната диагноза е непоправиме. Те винаги говорят колко велика страна е Русия и как едва ли не е раят на Земята. Много голяма наслага изпитвам обаче да ги питам като е такава велика страна и като има всичко, защо те са емигранти:) Злобеят точно като вас, чички в критическата, на които ви е останало само да бърборите за политика и да ви се обажда простатата. Защото освен дежурни селски идиоти получили достъп до капиталистическото оръжие Интернет, не ставате за нищо. Такива са всички приятели на Русия. С такива приятели тя няма нужда от врагове.
цитирай
14. venziko - istinata v Venziko.blog.bg
12.04.2012 12:21
samo tam se razbira istinata
цитирай
15. kostadin - Изобщо руснаците са гола вода Виж ...
12.04.2012 12:54
Изобщо руснаците са гола вода Виж българската армия е в Авганистан ,а от там избягаха и руснаците и доста други предстои да бягат.Така е защото се борим за мир на планетата.
цитирай
16. анонимен - BUSH
12.04.2012 12:55
Западът се съобразява само със силата!Те не се влияят от нищо друго.Затова Русия,Китай,Индия и Иран трябва категорично да се противопоставят на готвената агресия.Ако САЩ почувстват решителната сила срещу себе си,те ще подвият опашка и ще търсят другаде "врагове".Русия трябва твърдо да се обяви със всички средства в защита на Иран.Ако не,следващите ще са те самите....Аз лично няма да участвам във военни действия,ако БГ бъде въвлечена в конфликта,освен ако не сме на страната на жертвите на наглата агресия.
цитирай
17. анонимен - до 9
12.04.2012 13:02
Човек, не познаваш историята. Не се излагай!
цитирай
18. анонимен - Западът се съобразява само със с...
12.04.2012 13:12
анонимен написа:
Западът се съобразява само със силата!Те не се влияят от нищо друго.Затова Русия,Китай,Индия и Иран трябва категорично да се противопоставят на готвената агресия.Ако САЩ почувстват решителната сила срещу себе си,те ще подвият опашка и ще търсят другаде "врагове".Русия трябва твърдо да се обяви със всички средства в защита на Иран.Ако не,следващите ще са те самите....Аз лично няма да участвам във военни действия,ако БГ бъде въвлечена в конфликта,освен ако не сме на страната на жертвите на наглата агресия.

Голям герой си. При мобилизация и отказ да бъдеш мобилизиран, влизат в сила едни други закони.
цитирай
19. balkanec - Другият лагер отдавна обявява, че няма да изостави Сирия и Иран
12.04.2012 13:19
И Китай обяви, че ще ги защитава, дори с цената на световна война.
Дано лудите в САЩ и Израел се спрат навреме.
цитирай
20. анонимен - 007
12.04.2012 14:04
А кавалерията и тачанките къде са?
А 1/ва конна?
цитирай
21. анонимен - Абе да не се почва, че ще стане една. . ...
12.04.2012 15:32
Абе да не се почва,че ще стане една... мътна и кървава.
цитирай
22. анонимен - Боян
12.04.2012 18:01
12. анонимен - Захари, почини си малко стига ръси ...
11:13
Захари,почини си малко стига ръси глупости,хайде ,за да си починем и ние от тебе!

А ти глупако, първо си почини от себе си! Никой не те е канил тук.
цитирай
23. gothic - Ха!
12.04.2012 18:34
Що ли ми напомня за Афганистан? Но през 80-те.....
цитирай
24. анонимен - В анализа се крие истината
12.04.2012 20:59
Русия заплашва, ча ако бъдат нападнати съюзниците и Сирия и Иран, тя ще окупира Грузия. Така ще стане и никой няма да гъкне.
цитирай
25. анонимен - BUSH
13.04.2012 08:31
анонимен написа:
анонимен написа:
Западът се съобразява само със силата!Те не се влияят от нищо друго.Затова Русия,Китай,Индия и Иран трябва категорично да се противопоставят на готвената агресия.Ако САЩ почувстват решителната сила срещу себе си,те ще подвият опашка и ще търсят другаде "врагове".Русия трябва твърдо да се обяви със всички средства в защита на Иран.Ако не,следващите ще са те самите....Аз лично няма да участвам във военни действия,ако БГ бъде въвлечена в конфликта,освен ако не сме на страната на жертвите на наглата агресия.

Голям герой си. При мобилизация и отказ да бъдеш мобилизиран, влизат в сила едни други закони.
££££££ За какви други закони споменаваш?България едвам се крепи в територията си в мирно време.Стане ли напечено,всичко ще се разложи за нула време.Големите проценти на" одобрение" към Боко,Кристалина и Росен ще изчезнат,а и те самите първи ще напуснат потъващия кораб.Гаубиците най-много да гръмнат по 2-3 пъти.Мутрите и мафията ще поемат грижата за електората докато дойдат окупационните части.Кои ще са те за сега не се знае.Та общо взето нищо няма да се промени съществено,всеки ще се спасява самостоятелно,както е и сега...А аз натовец няма да ставам.
цитирай
26. анонимен - :-)
14.04.2012 07:31
Както сам Уесли Кларк казва, плана е бил друг, но вече е късно за нещо дори подобно на него. Виж опцията за война психологическа си е постоянна.

Ей на виж Демостен какви стейтмънти блъска от позицията на "хай-пауър" ;-))).
Разбира се ако се бе поинтересувал от дизастъра от първата война в залива през 1991 върху американската армия от собствените и оръжия, щеше да е наясно защо нямаше сухопътни операции в съседна Югославия.

http://www.youtube.com/watch?v=gZVOOmi9gDE

За 2002 - 2003 дори състоянието на жертвите в Афганистан и Ирак са показателни, че армейските сили са в не по-добро състояние. А и периода на развитие на болеста в следствие на получаваните дози облъчване от обеднения уран е около 10 години. Т.е. навлизаме във фазата в която това ще става безумно ясно на все повече американци. Разбира се Пентагона се прави на ударен с мокър парцал, както и "българското" МО.

http://www.youtube.com/watch?v=e-VkpR-wka8
http://www.youtube.com/watch?v=WgQ79-oDX2o
цитирай
27. анонимен - Западът се съобразява само със с...
14.04.2012 10:46
анонимен написа:
анонимен написа:
анонимен написа:
Западът се съобразява само със силата!Те не се влияят от нищо друго.Затова Русия,Китай,Индия и Иран трябва категорично да се противопоставят на готвената агресия.Ако САЩ почувстват решителната сила срещу себе си,те ще подвият опашка и ще търсят другаде "врагове".Русия трябва твърдо да се обяви със всички средства в защита на Иран.Ако не,следващите ще са те самите....Аз лично няма да участвам във военни действия,ако БГ бъде въвлечена в конфликта,освен ако не сме на страната на жертвите на наглата агресия.

Голям герой си. При мобилизация и отказ да бъдеш мобилизиран, влизат в сила едни други закони.
££££££ За какви други закони споменаваш?България едвам се крепи в територията си в мирно време.Стане ли напечено,всичко ще се разложи за нула време.Големите проценти на" одобрение" към Боко,Кристалина и Росен ще изчезнат,а и те самите първи ще напуснат потъващия кораб.Гаубиците най-много да гръмнат по 2-3 пъти.Мутрите и мафията ще поемат грижата за електората докато дойдат окупационните части.Кои ще са те за сега не се знае.Та общо взето нищо няма да се промени съществено,всеки ще се спасява самостоятелно,както е и сега...А аз натовец няма да ставам.

Наказанието за умишлено отклонение от военна служба по време на война е от 5 до 10 години или доживотен затвор без замяна. В други времена, наказанието беше разстрел.
Такива като теб, дето са се предали преди да е пукнала пушка са срам за България ! Ако не искаш да ставаш натовец, прав ти път в Северна Корея да се бориш срещу световния империализъм и капитализъм. Мрънкалници като теб не ни трябват.
цитирай
28. анонимен - BUSH до анонимен натовец
14.04.2012 20:26
Ти нещо изглежда не разбираш какво ти се говори.Казва ти се,че България не става за НИЩО!Нито може да създава свестни закони,нито може да ги спазва...Не съм аз този,който се е предал.Не съм аз от тези,които отвориха на врага военните заводи,нарязаха ракетите и унищожиха армията.Това си ТИ! и подобните ти!...Изживяваш се като натовец,но не си.Истинските натовци са тези,които стояха срещу могъщата Съветска Армия.Турците са натовци,англичаните са натовци,а вие сте теляци! НАТО е сила,интелигентност,последователност и амбиция! Какво общо имаш ти с това?! Натовската ти армия може да воюва само с турски аскер от 19-ти век!...Защо не пропагандира натовските идеали преди 89-та?! Сигурен съм,че други са ти били идеалите тогава.
цитирай
29. анонимен - ВЕЛИКА РУСИЯ
14.04.2012 21:04
РУСИЯ ВИНАГИ Е БИЛА ВЕЛИКА И ЩЕ ОСТАНЕ ВЕЛИКА, КОЛКОТО И ДА ИМ Е НЕПРИЯТНО НА СИЛИТЕ НА ЗЛОТО
цитирай
30. анонимен - :-)
15.04.2012 07:34
НАТО е структура на Илюминатите и техните "рицари", стига сте писали алибалистики. Ако НАТО бе нормален защитен блок след дизастъра който ви показвам в по-горните линкове трябваше да има избесени "генерали" по улиците на големите градове на Америка. Да не говорим какво би трябвало да се случи например с тоя след падането на Близнаците :-))) :

http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_B._Myers
http://en.wikipedia.org/wiki/File:NORADCommandCenter.jpg

А не да го издигат на по-висок пост, за какви заслуги и към кого, към американските граждани ли :-) ???

Че, вижте какво направиха дори в Москва след кацането на Чесна-та на Червения Площад :-))).

Разбира се ако питате "генерал" Босия такъв център би следвало да е на полето на открито за да го гръмнат с една ракета, защото иначе е подземен град и струва много на данъкоплатеца :-))).

Но това е така защото повечето не възприемат простичкия факт, че Америка и САЩ са две различни идеи. А "дистрикт оф Калъмбия" е нещо много по-интересно от обикновен щат, както например ситито на Лондон и Ватикана . Там е и Пентагона, Белия дом и ФЕД а не в Пенсилвания или Калифорния да речем ;-))).

http://www.youtube.com/watch?v=lVsMUpPgdT0

В края на краищата франчайзва се бизнес, а не държава ;-))):
https://www.ftb.ca.gov/index.shtml?disabled=true

П.П. За СССР микрофона е ваш, гледам тук е пълно със специалисти по СССР :-). За подсказка Резун имаше нещо за съветската корпорация, но темата му така и остана недоразвита :-))).
цитирай
31. анонимен - :-)
15.04.2012 07:40
Всъщност, когато България стана член на НАТО външен министър бе един "голям" българин с три звучни "български" имена - Соломон Исак Паси ;-)))))))))))

http://www.youtube.com/watch?v=ybY7tfRN-Qc
цитирай
32. анонимен - :-(
15.04.2012 08:04
http://www.youtube.com/watch?v=hHxvVuIxJ9A

Кевин Спейси стана известен с една крилата фраза:

http://www.youtube.com/watch?v=kl0H1EUQ_38
цитирай
33. анонимен - :-) Резун
15.04.2012 08:56
Не съм го видял преведен
A triangle is the strongest and most rigid geometric figure. If the planks of a door which you have knocked together begin to warp, nail another plank diagonally across them. This will divide your rectangular construction into two triangles and the door will then have the necessary stability.
The triangle has been used in engineering for a very long time. Look at the Eiffel tower, at the metal framework of the airship Hindenburg, or just at any railway bridge, and you will see that each of these is an amalgamation of thousands of triangles, which give the structure rigidity and stability.
The triangle is strong and stable, not only in engineering but in politics, too. Political systems based on division of power and on the interplay of three balancing forces have been the most stable throughout history. These are the principles upon which the Union of Soviet Socialist Republics is built.
Enormous problems and difficulties are said to lie before the Soviet Union. But Soviet leaders have always been confronted by problems of considerable magnitude, from the very beginnings of Soviet power. Then, too, the collapse of the regime was thought to be inevitable. But it survived four years of bloody struggle against the Russian army; it survived the mutiny of the Baltic fleet, which had itself helped to bring about the Revolution; it survived the mass flight of the intelligentsia, the opposition of the peasants, the massive blood-letting of the revolutionary period, the Civil War, the unprecedented slaughter of millions during collectivisation, and endless bloody purges. It also withstood diplomatic isolation and political blockade, the starvation of scores of millions of those it enslaves and an unexpected onslaught by 190 German divisions, despite the unwillingness of many of its own soldiers to fight for its interests.
So one should not be in a hurry to bury the Soviet regime. It is still, fairly firmly, on its feet.
цитирай
34. анонимен - :-)
15.04.2012 08:58
There are several reasons for its stability--the scores of millions of corpses within its foundations, disinterested Western help, the reluctance of the free world to defend its own freedom. But there is one other most important factor which gives the Soviet regime its internal stability--the triangular structure of the state.
Only three forces are active in the Soviet political arena--the Party, the Army and the KGB. Each of these possesses enormous power, but this is exceeded by the combined strength of the other two. Each has its own secret organisation, which is capable of reaching into hostile countries and monitoring developments there. The Party has its Control Commission--a secret organisation which has almost as much influence inside the country as the KGB. The KGB is a grouping of many different secret departments, some of which keep an eye on the Party. The Army has its own secret service--the GRU--the most effective military intelligence service in the world.
Each of these three forces is hostile to the others and has certain, not unreasonable pretensions to absolute power but its initiatives will always fail in the face of the combined opposition of the other two.
Of the three, the Party has the smallest resources for self-defence in open conflict. But it has a strong lever at its disposal--the appointment and posting of all officials. Every general in the Army and every colonel in the KGB takes up his post and is promoted or demoted only with the approval of the Administrative Department of the Central Committee of the Party. In addition, the Party controls all propaganda and ideological work and it is always the Party which decides what constitutes true Marxism and what represents a deviation from its general line. Marxism can be used as an additional weapon when it becomes necessary to dismiss an unwanted official from the KGB, the Army or even the Party.
цитирай
35. анонимен - :-)
15.04.2012 09:00
The Party's right to nominate and promote individuals is supported by both the Army and the KGB. If the Party were to lose this privilege to the KGB, the Army would be in mortal danger. If the Army took it over, the KGB would be in an equally dangerous situation. For this reason, neither of them objects to the Party's privilege--and it is this privilege which makes the Party the most influential member of the triumvirate.
The KGB is the craftiest member of this troika. It is able, whenever it wishes, to recruit a party or a military leader as its agent: if the official refuses he can be destroyed by a compromise operation devised by the KGB. The Party remembers, only too clearly, how the KGB's predecessor was able to destroy the entire Central Committee during the course of a single year. The Army, for its part, remembers how, within the space of two months, the same organisation was able to annihilate all its generals. However, the secret power of the KGB and its cunning are its weakness as well as its strength. Both the Party and the Army have a deep fear of the KGB and for this reason they keep a very close eye on the behaviour of its leaders, changing them quickly and decisively, if this becomes necessary.
The Army is potentially the most powerful of the three and therefore it has the fewest rights. The Party and the KGB know very well that, if Communism should collapse, they will be shot by their own countrymen, but that this will not happen to the Army. The Party and the KGB acknowledge the might of the Army. Without it their policies could not be carried out, either at home or abroad. The Party and the KGB keep the Army at a careful distance, rather as two hunters might control a captured leopard with chains, from two different sides. The tautness of this chain is felt even at regimental and battalion level. The Party has a political Commissar in every detachment and the KGB a Special Department.

Дали има подобия с "НАТО" модела а ;-)))?
цитирай
36. анонимен - Ти нещо изглежда не разбираш какво ...
15.04.2012 10:03
анонимен написа:
Ти нещо изглежда не разбираш какво ти се говори.Казва ти се,че България не става за НИЩО!Нито може да създава свестни закони,нито може да ги спазва...Не съм аз този,който се е предал.Не съм аз от тези,които отвориха на врага военните заводи,нарязаха ракетите и унищожиха армията.Това си ТИ! и подобните ти!...Изживяваш се като натовец,но не си.Истинските натовци са тези,които стояха срещу могъщата Съветска Армия.Турците са натовци,англичаните са натовци,а вие сте теляци! НАТО е сила,интелигентност,последователност и амбиция! Какво общо имаш ти с това?! Натовската ти армия може да воюва само с турски аскер от 19-ти век!...Защо не пропагандира натовските идеали преди 89-та?! Сигурен съм,че други са ти били идеалите тогава.


Изживявам се като българин и се чувствам добре, че България е член най силният военен съюз за последните няколко десетки години. Не съм професионален военен и не мога да коментирам колко е минимума за брой професионални военни. Като те чета, ти още по малко ги разбираш нещата.
Виж, за интелигентност, последователност и сила - това съм аз! IQ 149, последователен съм и съм достатъчно силен за да преодолея всяка голяма или малка пречка за последните ми 30 години живот (след пълнолетие). Такива като мен в България има много и ти не си от тях, определено. Вижда се и без бинокъл.Армията ни не съществува за да воюва с някого, поне не и в представите на 90% от българите. Армията ни съществува за да пази България и членството ни в НАТО е възможно най голямата гаранция за нас българите.
'Могъщата' Съветска армия беше поставена на колене от едни окъсани и опърпани афгански селяни.
Извън НАТО, България няма никаква защита срещу имперските амбиции на СССР/Русия. Доказателството е Грузия. В познатата история СССР/Русия е нападала и/или превзела всеки един от техните съюзници/партньори. Та, не ми говори за СССР/Русия, че ми се повръща от варвари с ядрени прашки!
цитирай
37. анонимен - Колкото за пропагандата на нато...
15.04.2012 10:09
Колкото за пропагандата на натовските идеали преди '89г, сигурно има и по бързи начини да стигна до концентрационен лагер или на оня свят, но просто не мога да се сетя в момента.
Каквото и да означава 'натовски идеали'.
цитирай
38. анонимен - BUSH
15.04.2012 10:27
Не ми е известно на какви триъгълници се крепи силата на Русия или на НАТО.Затова имам моите собствени обяснения.Русия е силна поради неизкоренимото си желание да оцелее и да бъде свободна и независима.Руснаците в голямото си мнозинство са готови да платят високата цена това да се осъществи в реалния живот.Поляци,чехи,а също и сърби имат това желание за свобода и независимост.Може би това е обща славянска черта.Тази идеология липсва у българите.Много от нас смятат,че ние нямаме нищо общо със славяните.Ние сме какво ли не друго,но не и славяни.Ние сме също и българи-юнаци.Винаги обаче сме ръководени от чужда воля и това с малки изключения се харесва от всички!
цитирай
39. анонимен - Не ми е известно на какви триъгъл...
15.04.2012 11:14
анонимен написа:
Не ми е известно на какви триъгълници се крепи силата на Русия или на НАТО.Затова имам моите собствени обяснения.Русия е силна поради неизкоренимото си желание да оцелее и да бъде свободна и независима.Руснаците в голямото си мнозинство са готови да платят високата цена това да се осъществи в реалния живот.Поляци,чехи,а също и сърби имат това желание за свобода и независимост.Може би това е обща славянска черта.Тази идеология липсва у българите.Много от нас смятат,че ние нямаме нищо общо със славяните.Ние сме какво ли не друго,но не и славяни.Ние сме също и българи-юнаци.Винаги обаче сме ръководени от чужда воля и това с малки изключения се харесва от всички!


За последните няколко стотин години, руснаците нито са били свободни, нито са били силни.
Не може една нация да е силна и 5-7 милиона от гражданите й да измрат от глад (Голодомор) в житницата на страната - Украйна.

Доколкото съм разговарял с много руснаци по повод Сталин, те го смятат за най великата личност, защото запазил границите на империята. Това, че е избили десетки милиони от собствените си сънародници е само незначителна подробност за тях. Това не са хора а завършени роби.
Както вече се доказа от изследване генотипа на българите - ние не сме славяни!
Колкото за 'чуждата воля', това беше преди 22 години - волята на КПСС и марионетките и в БКП!
Сега, всеки българин може да изрази волята си и да избере как да живее.
цитирай
40. анонимен - Не ми е известно на какви триъгъл...
15.04.2012 13:44
анонимен написа:
анонимен написа:
Не ми е известно на какви триъгълници се крепи силата на Русия или на НАТО.Затова имам моите собствени обяснения.Русия е силна поради неизкоренимото си желание да оцелее и да бъде свободна и независима.Руснаците в голямото си мнозинство са готови да платят високата цена това да се осъществи в реалния живот.Поляци,чехи,а също и сърби имат това желание за свобода и независимост.Може би това е обща славянска черта.Тази идеология липсва у българите.Много от нас смятат,че ние нямаме нищо общо със славяните.Ние сме какво ли не друго,но не и славяни.Ние сме също и българи-юнаци.Винаги обаче сме ръководени от чужда воля и това с малки изключения се харесва от всички!


За последните няколко стотин години, руснаците нито са били свободни, нито са били силни.
Не може една нация да е силна и 5-7 милиона от гражданите й да измрат от глад (Голодомор) в житницата на страната - Украйна.

Доколкото съм разговарял с много руснаци по повод Сталин, те го смятат за най великата личност, защото запазил границите на империята. Това, че е избили десетки милиони от собствените си сънародници е само незначителна подробност за тях. Това не са хора а завършени роби.
Както вече се доказа от изследване генотипа на българите - ние не сме славяни!
Колкото за 'чуждата воля', това беше преди 22 години - волята на КПСС и марионетките и в БКП!
Сега, всеки българин може да изрази волята си и да избере как да живее.

Рядко се срещат толкова глупости на едно място!
цитирай
41. анонимен - МРЪСНАТА СЪЩНОСТ НА НАТО !
15.04.2012 13:48
МРЪСНАТА СЪЩНОСТ НА НАТО !


«Gladio» (от лат. gladius - меч) или още организация от типа «Stay-Behind» (т.е. действаща зад линиите) е секретна формация на НАТО, създадена през 1950 г. от ЦРУ и английското разузнаване МI-6 в епогея на Студената война. Тя съществува най-вероятно поне до 1990 г. и се разпростира на територията на цяла Западна Европа, Гърция и Турция. Европейският парламент, въпреки силната опозиция на отделните страни-членки на НАТО, реши през 1990 г. да разсекрети и разследва дейността на «Гладио». В резултат се установи, че структурите на организацията със съдействието на някой западноевропейски специални служби са извършвали целенасочени терористични актове на различни места в Европа.



От началото на 1950 г. в редица западноевропейски страни и особено в Италия се обучават агенти, които в случай на навлизане на войски на Варшавския договор в съответната държава или при идване на власт на комунистически правителства да организират партизански операции и саботажни действия (т.нар. операции «Stay-Behind»). За целта в цяла Западна Европа са организирани 138 тайни складове с богат асортимент от оръжия и муниции. Агентите на «Гладио» (т.нар. «гладиатори») се рекрутират от разузнаванията на отделните страни от състава на специалните военни части, тайните служби и от кръговете на дясноекстремистки организации, често с криминално, а в Западна Германия и Италия с фашистко минало.



Съществуването на тази подмолна армия е държано в тайна от населението и парламентите на страните и е известно само на тесен кръг членове на техните правителства. Структурно «Гладио» е разделена на отделни независими една от друга бойни клетки, с цел, при разкриване на една от тях, да не бъде унищожена цялата организация. Счита се, че 12 са групите за въоръжена борба, 10 - за саботажни действия, а 6 - за шпионаж, пропаганда и тайно извеждане на хора от дадена зона. Организацията се е състояла от поне 622 активни агента, които заедно с помагачи от тяхното обкръжение образуват
цитирай
42. анонимен - МРЪСНАТА СЪЩНОСТ НА НАТО !- 2
15.04.2012 13:50
Организацията се е състояла от поне 622 активни агента, които заедно с помагачи от тяхното обкръжение образуват ангажиран състав от най-малко
15 000 «гладиатори».

През 1990 г. италианският съдия-следовател Феличе Касон след проверки в архивите на италианската служба за военно разузнаване SISMI разкрива съществуването на «Гладио». Под натиск на последвалото парламентарно разследване тогавашния италиански министър-председател Джулио Андреоти признава, че «Гладио» е съществувала и в други европейски страни, което предизвиква широк политически скандал в цяла Западна Европа. Но до по-нататъшни разследвания и разкрития се стига само в Италия, Белгия и Швейцария.



В Италия се доказва се, че от 1960 до 1980 г. служители на военното разузнаване SISMI, неофашисти и части от мрежата на «Гладио» извършват многобройни политически атентати и убийства в страната. А италианските специални служби разпространяват фалшива информация и «доказателства», че престъпленията са извършени от леви екстремисти и преди всичко от «Червените бригади». Тези действия целят дискредитирането на традиционно силната италианска компартия КПИ и са известни като «Стратегия на напрежението» («Strategia della Tensione»). И до днес не достатъчно осветлена е ролята в тези събития на тайната масонска ложа «Propagаnda Due» (Р-2).



От 1969 до 1984 г. агенти на италианските спецслужби SID и SISMI, заедно с неофашистки групи и части на «Гладио» в рамките на американския план «Demagnetize» («Компрометиране») и на италианската «Стратегията на напрежението» за дискредитиране на левите сили, извършват в страната редица убийства и терористични атентати. При тях загиват общо над 200 души, а ранените са 600. Най-кървавите от тази кървава серия са взривяването на бомба на пиаца Фонтана в Милано през 1969 г., взривовете във влакове и бомбения атентат на гарата в «червена» Болоня през 1980 г. За това чудовищно престъпление с 85 убити и над 200 ранени едва през 1995 г. са осъдени десните екстремисти Валерио Фиораванти
цитирай
43. анонимен - МРЪСНАТА СЪЩНОСТ НА НАТО !- 3
15.04.2012 13:51
и Франческа Мамбро от неофашистка организация «Нуклеи армати революционари», която се счита за свързана с «Гладио». На въпросния процес за атентата в Болоня са осъдени още и съоснователя на масонската ложа «Пропаганда дуе» - фабриканта Лицио Джели и двама агенти на военното разузнаване SISMI за възпрепятстване на съдебно разследване.



Но до началото на 90-те години тайните служби чрез целенасочено разпространяване на погрешна информация и фалшифициране на доказателства поддържат в продължение на две десетилетие впечатлението, че атентатите са дело изцяло на леви терористи. Този подход цели да се дискредитира силната КПИ и левите въобще и да се накарат избирателите и симпатизантите да се отдръпнат от тях. През 1990 г. италианския съдия-следовател Феличе Касон след дългогодишно разследване срещу тайните служби намира в архивите на военното разузнаване SISMI доказателства, които разкриват истинските извършители на тези зверски престъпления. Това предизвиква политическа криза в Италия. Арестувани и осъдени са редица членове на неофашистките формации «Ordine nuevo» («Нов ред») и «Nuclei armati revoluzionari» («Въоръжени революционни ядра»), както и агенти на специалните служби и на италианския отдел на «Гладио», както напр. «гладиаторът» Винченцо Винцигуера.



Италианският неофашист и таен агент на «Гладио» - Винцигуера, осъден за бомбен атентат през 1972 г. в гр. Петеано, при който загиват трима карабиниери, дава през 1990 г., по време на мащабните разследвания срещу престъпленията на «Гладио» следните емблематични показания за дейността на тази секретна терористична организация на НАТО: «...Трябваше да атакуваме цивилни - мъже, жени, деца, невинни и непознати, все хора, които стоят встрани от политическата игра... Причината за това бе проста. Атентатите трябваше да накарат италианците сами да искат от държавата повече сигурност. Тази политическа логика е в основата и на всички тези атентати и кръвопролития, които в бъдеще ще останат неразследвани и за които няма
цитирай
44. анонимен - МРЪСНАТА СЪЩНОСТ НА НАТО !- 4
15.04.2012 13:52
да има осъдени, защото държавата не може да изрече присъда срещу самата себе си...»



Проведените през 90-те години разследвания на контролна комисия към италианския парламент констатира, че в Червените бригади (ЧБ) още през 1974 г. са били внедрени агенти на тайните служби. Един от тях е Франческо Мара, обучен от «Гладио» и първоначално дислоциран като парашутист във военна база на НАТО на остров Сардиния. По направените показания от арестувания през 1976 г. бивш ръководител на ЧБ, Ренато Курцио, именно гладиаторът Ф. Мара е този, който след отвличането през 1974 г. на председателя на съда в Генуа, Марио Соси, най-яростно е пледирал за неговото екзекутиране. Ръководството на ЧБ остава изненадано от агресивността на Мара, и категорично отхвърля неговото искане за ликвидиране на съдията.



Според разследващите органи и в случая с отвличането и убийството на председателя на италианските християндемократи Алдо Моро през 1978 г. има сериозни индикации, че и там са замесени агенти на «Гладио». Атакуващите колата на А. Моро са убили всички негови гардове, и само политикът, седящ всред тях, е останал невредим в дъжда от куршуми. При разпитите арестуваният 1983 г. Марио Морети, който наследява ръководството на ляво-терористичната организация Червените бригади, дава следните показания: «Военните умения на членовете на Червените бригади не бяха на високо ниво... А и участващите в акцията никога преди това не бяха се проявявали като добри стрелци... Освен това единият от автоматите им е имал засечка...» Но разсекретените години по-късно полицейски протоколи разкриват, че въпреки това на местопрестъплението са открити 93 гилзи, от които половината са покрити със специален антикорозионен лак, с който се импрегнират заровените в тайните оръжейни складове муниции на «Гладио».



Много от процесите в различни западноевропейски страни по подозрение за съучастие на «Гладио» в терористични актове не могат да бъдат доведени до край поради
цитирай
45. анонимен - МРЪСНАТА СЪЩНОСТ НА НАТО !- 5
15.04.2012 13:53
мистериозната смърт на редица важни свидетели. Арестуваният във връзка с атентата в Мюнхен (Западна Германия) на октомврийския празник през 1980 г. с 11 жертви Хайнц Лембке разкрива 33 тайни складове на оръжия, които свидетелстват за връзките му с «Гладио». Но само ден преди показанията му пред прокурор, на който обещава да направи подробни разкрития, той е открит обесен в килията си. Във връзка със същия процес главният свидетел - очевидецът Франк Лаутерюнг, мистериозно умира от инфаркт на 36 годишна възраст, след като прави показанието, че извършителят на престъплението не е бил сам. А осъденият по-късно за атентата Гундолф Кьолер е обявен от правозащитните органи за психично болен, действал сам, без никакви съучастници.



По време на парламентарното разследване в Швейцария във връзка със съществуването на тайната военна част П-26 («Projekt 26»), за която се изразява съмнението, че е била свързана с «Гладио», главният свидетел, старши лейтенантът от разузнаването Херберт Албот, след като обявява, че ще разкрие цялата истина, е намерен мъртъв в жилището си в Берн, пронизан с неговия офицерски кортик. Официалните власти обявяват смъртта му за самоубийство вследствие на любовна драма, а резултатите от разследването срещу П-26 се засекретяват. Затова подробностите около П-26 и евентуалните връзки с «Гладио» и до днес остават неизяснени.

Паравоенната организация «Гладио», след проведени в началото на 90-те години частични разследвания и в Белгия, се счита за съинициатор на убийството на генералния секретар на белгийската компартия Жулиен Ляо през 1950 г.
цитирай
46. анонимен - МРЪСНАТА СЪЩНОСТ НА НАТО !- 6
15.04.2012 13:55
Също и проведените между 1982-85 г. с военна прецизност терористични нападения срещу магазини, ресторанти и полицейски части, при които са убити 28 и ранени 20 души от т.нар. «Банда от Нювел/Брабант», днес се считат за част от тайните операции на белгийското подразделение на «Гладио» - SDRA8, секретен отдел към военното разузнаване SGR на Кралството. Но тези престъпления и до днес остават неразкрити, въпреки множеството улики (използването на специални муниции и др.). Експертите считат, че целта на тези атентати е била да всеят страх всред населението и да създадат условия за избор на ултрадясно правителство, както и да оправдаят пред обществеността масираната акция на белгийските тайни служби по разбиването на сформиралите се през 1983 г. ултралеви «Въоръжени комунистически ядра» («Cellules Communistes Combatantes», които в продължение на 2 години атакуват американски военни бази и инфраструктура на НАТО, банки и сгради на международните концерни в страната.



За свързани с белгийското подразделение на «Гладио» - SDRA8, се считат още ултрадесните, фашистки групировки «Juene Europe», «Westland New Post» и хибридното партийно творение "Parti Communautaire Europee" от началото на 70-те години със странна маоистко-нацистка идеологическа ориентация.
цитирай
47. анонимен - МРЪСНАТА СЪЩНОСТ НА НАТО !- 7 (последно)
15.04.2012 13:57
В Турция нееднократно бяха отправени обвинения, че неофашистката организация «Сивите вълци» и особено нейните членове Абдула Чатли и Мехмет Али Агча са били свързани с «Гладио». Съответно съществуват сериозни основания да се съмняваме, че и зад атентата срещу папата стои «Гладио». В тази връзка ролята на италианските специални служби, които арестуваха и разследваха сънародника ни, Сергей Антонов се появяват в друга светлина и дават основание за съвсем нови изводи за трагичната му съдба.



Относно причините за извършване на тези престъпления от западни тайни служби историкът, експерт и изследовател на «Гладио» - д-р. Даниел Гансер от Швейцария, дава следното обяснение: «Терорът е по-подходящ от всяка друга военна стратегия за манипулиране на населението.»



И до днес не е известно, дали дейността на секретната организация «Гладио» с края на Студената война действително е окончателно преустановена и каква е съдбата на нейните тайни складове с оръжие и на агентите й.
цитирай
48. анонимен - BUSH
15.04.2012 19:10
анонимен написа:
анонимен написа:
анонимен написа:
Не ми е известно на какви триъгълници се крепи силата на Русия или на НАТО.Затова имам моите собствени обяснения.Русия е силна поради неизкоренимото си желание да оцелее и да бъде свободна и независима.Руснаците в голямото си мнозинство са готови да платят високата цена това да се осъществи в реалния живот.Поляци,чехи,а също и сърби имат това желание за свобода и независимост.Може би това е обща славянска черта.Тази идеология липсва у българите.Много от нас смятат,че ние нямаме нищо общо със славяните.Ние сме какво ли не друго,но не и славяни.Ние сме също и българи-юнаци.Винаги обаче сме ръководени от чужда воля и това с малки изключения се харесва от всички!


За последните няколко стотин години, руснаците нито са били свободни, нито са били силни.
Не може една нация да е силна и 5-7 милиона от гражданите й да измрат от глад (Голодомор) в житницата на страната - Украйна.

Доколкото съм разговарял с много руснаци по повод Сталин, те го смятат за най великата личност, защото запазил границите на империята. Това, че е избили десетки милиони от собствените си сънародници е само незначителна подробност за тях. Това не са хора а завършени роби.
Както вече се доказа от изследване генотипа на българите - ние не сме славяни!
Колкото за 'чуждата воля', това беше преди 22 години - волята на КПСС и марионетките и в БКП!
Сега, всеки българин може да изрази волята си и да избере как да живее.

Рядко се срещат толкова глупости на едно място!
...България и българите са били под ботуш за повече от 600год.Русия винаги е имала свободата да решава в собствената си държава,независимо от апокалиптичните изпитания,на които е била подложена.В момента нищо важно в БГ не може да се реши без разрешението на посланика на САЩ.Това и децата го знаят.Ако за теб това е свобода,за мен е точно обратното.Ти лично и генерациите преди теб сте били роби на султана,Русия,Хитлер,Сталин и сега Ворлик.Вие сте паплач!
цитирай
49. анонимен - BUSH до натовец
15.04.2012 20:20
И аз съм българин,но не се чувствам добре от факта,че БГ е формален член на НАТО.Тя не е истински член на НАТО.Истински е напр.Турция,която получава милиарди от САЩ за военни цели,докато в същото време БГ армията систематично се унищожава,пак от същите.Това се знае и от децата.Ти може да се чувстваш добре от факта,че силните те наричат член на силния НАТО.И имаш право.Така е било и с много българи,на които Хитлер е обещавал Велика България.По-късно,както знаем,нещата се попромениха.На вас дори и обещания не са ви нужни за да слугувате!
Вярно ече сте много и че аз не съм от вас.Благодаря на Господа за това!
Армията ни не може да защити страната от когото и да е.А и НАТО няма никакво намерение да пази БГ.За НАТО БГ е нужна само като територия и като субект,който да дразни Русия.Нищо друго!Виждам,че си горд от поставената задача.Такава задача имаше,има и сега и Грузия.Тя си плати цената и още ще плаща.САЩ изненадващо не бяха там,когато трябваше да я защитят от Руската Мечка!Такава ще е и съдбата на БГ.Ако наистина си интелигентен,досега да си го разбрал.
Русия е силна и ще се защитава! Вие не сте,защото тази битка не е ваша! Вие сте просто слуги.
цитирай
50. анонимен - И аз съм българин, но не се чувствам ...
15.04.2012 20:44
анонимен написа:
И аз съм българин,но не се чувствам добре от факта,че БГ е формален член на НАТО.Тя не е истински член на НАТО.Истински е напр.Турция,която получава милиарди от САЩ за военни цели,докато в същото време БГ армията систематично се унищожава,пак от същите.Това се знае и от децата.Ти може да се чувстваш добре от факта,че силните те наричат член на силния НАТО.И имаш право.Така е било и с много българи,на които Хитлер е обещавал Велика България.По-късно,както знаем,нещата се попромениха.На вас дори и обещания не са ви нужни за да слугувате!
Вярно ече сте много и че аз не съм от вас.Благодаря на Господа за това!
Армията ни не може да защити страната от когото и да е.А и НАТО няма никакво намерение да пази БГ.За НАТО БГ е нужна само като територия и като субект,който да дразни Русия.Нищо друго!Виждам,че си горд от поставената задача.Такава задача имаше,има и сега и Грузия.Тя си плати цената и още ще плаща.САЩ изненадващо не бяха там,когато трябваше да я защитят от Руската Мечка!Такава ще е и съдбата на БГ.Ако наистина си интелигентен,досега да си го разбрал.
Русия е силна и ще се защитава! Вие не сте,защото тази битка не е ваша! Вие сте просто слуги.

Глей сега .. идиот смотан.. набарам ли те :) ще те строша от бой! Ти си най гнусното от ониа времена!. Толково си прост, че дори няма да ти се обяснявам! Просто ще те бия и питам искаш ли още ! Такива лайнари като теб са причината България да е на това положение ! Мръсно копеленце като теб, набарам ли го - ще го строша от бой! не,че съм агресивен ! просто не желая сина ми да расте с лайнари като теб в една и съща държава!
Ти си идиот! Набарам ли те - ще те строша от бой! Обещавам! лайнари като теб са ми познати и повръщам от вас ! Нямате нищо общо с българите ! Вие сте едни обикновени уроди !
цитирай
51. анонимен - И аз съм българин, но не се чувствам ...
15.04.2012 22:28
анонимен написа:
анонимен написа:
И аз съм българин,но не се чувствам добре от факта,че БГ е формален член на НАТО.Тя не е истински член на НАТО.Истински е напр.Турция,която получава милиарди от САЩ за военни цели,докато в същото време БГ армията систематично се унищожава,пак от същите.Това се знае и от децата.Ти може да се чувстваш добре от факта,че силните те наричат член на силния НАТО.И имаш право.Така е било и с много българи,на които Хитлер е обещавал Велика България.По-късно,както знаем,нещата се попромениха.На вас дори и обещания не са ви нужни за да слугувате!
Вярно ече сте много и че аз не съм от вас.Благодаря на Господа за това!
Армията ни не може да защити страната от когото и да е.А и НАТО няма никакво намерение да пази БГ.За НАТО БГ е нужна само като територия и като субект,който да дразни Русия.Нищо друго!Виждам,че си горд от поставената задача.Такава задача имаше,има и сега и Грузия.Тя си плати цената и още ще плаща.САЩ изненадващо не бяха там,когато трябваше да я защитят от Руската Мечка!Такава ще е и съдбата на БГ.Ако наистина си интелигентен,досега да си го разбрал.
Русия е силна и ще се защитава! Вие не сте,защото тази битка не е ваша! Вие сте просто слуги.

Глей сега .. идиот смотан.. набарам ли те :) ще те строша от бой! Ти си най гнусното от ониа времена!. Толково си прост, че дори няма да ти се обяснявам! Просто ще те бия и питам искаш ли още ! Такива лайнари като теб са причината България да е на това положение ! Мръсно копеленце като теб, набарам ли го - ще го строша от бой! не,че съм агресивен ! просто не желая сина ми да расте с лайнари като теб в една и съща държава!
Ти си идиот! Набарам ли те - ще те строша от бой! Обещавам! лайнари като теб са ми познати и повръщам от вас ! Нямате нищо общо с българите ! Вие сте едни обикновени уроди !

Нещо и на селска чест ли почна да го удряш, мила :)))
цитирай
52. анонимен - МРЪСНАТА СЪЩНОСТ НА НАТО !
15.04.2012 22:36
САЩ и НАТО стояха зад атентата срещу папата, за който после обвиниха българин.

САЩ и НАТО стояха зад Кипърската криза, която за малко не доведе до война между (забележете) две от членките на същия този военен съюз- Гърция и Турция.

САЩ и НАТО разпалиха войната в бивша Югославия.

САЩ и НАТО стояха зад атентатите на гара Буново и Възродителния процес.


Който подстрекаваше нашите турци, действаше и в бивша Югославия. И ако мислите, че са спрели да действат на наша територия, сте коне с капаци ! Турция (зад която стоят САЩ и НАТО) продължава да работи за отцепването на райони от България (всъщност никога не са спирали), но вече с икономически, религиозни и политически средства. Много от децата на изселниците ни са с двойно поданство и с по два паспорта, но вече отбиха военната си служба в турската армия!!! Коментирайте това, както и американските благословии на този процес.
цитирай
53. анонимен - МРЪСНАТА СЪЩНОСТ НА НАТО !
15.04.2012 22:42
За света като цяло, Русия е положителна сила.Тя спря Наполеон,спря Хитлер и други малки и големи агресори. Само благодарение на Русия света все още има възможност да предотврати тотална световна диктатура. Унищожаването на Югославия беше един от етапите. След тях и други опитаха "демокрацията" от въздуха. И още ще има. Имам голямата надежда,че Русия ще ги спре,както спря Хитлер при Москва.

Югославия беше унищожена не защото беше социалистическа, а основно защото заплашваше да се превърне във влиятелна сила след падането на СССР. Зад това,което става в света, стоят сили и мотивации, които никога не виждат бял свят. Основно трябва да се видят резултатите от това, което става.Факт е, че навсякъде където САЩ са се намесили, цари само хаос и разруха.
цитирай
54. анонимен - BUSH до натовец
16.04.2012 08:57
Виждам,че съм те разстроил.Прав съм бил като ти казах,че не си истински.Истинските натовци унищожават враговете си хладнокръвно,без емоции,залагайки на интелекта си с пълното съзнание,че го правят за тяхно добро.Нищо такова не виждам при теб.Къде е много високата ти интелигентност?...По отношение на боя.Не се бутай между шамарите.Бой е моето ежедневие за последните 25 години.Гледай си бизнеса и гласувай за демокрацията.А на сина си вместо да го будалкаш му кажи истината.А тя е,че той ще живее в една оглозгана европейска държава от третия свят с гладни и озлобели бездомни кучета,просяци,бандити и все по изперкващ електорат.Кажи му още,че това което е сега ще му се вижда рай в сравнение с това което предстои!....Хайде със здраве!
цитирай
55. анонимен - до 5
19.04.2012 15:14
анонимен написа:
БА може да е малка, но със сигурност не е зле подготвена. Аман от дебилни мантри !


Ква БА бе, смешник! Няма такава армия! Ти си изгубен в битието!
цитирай
56. starotomagare - Анонимен 8 мисля ,че бъркаш за циганите.
28.04.2013 14:34
Прав си за това което си написал за армията и нейните смешни възможности но изобщо не си прав за циганите.Те ще са първия и може би най-големия ужас на оставените без силна власт българи.Ако прочетеш каква роля са изиграли например като част от армията на Сюлеиман паша при геноцита спрямо българите по време на Освободителната война около и в Ст.Загора направо ще настръхнеш (тогава те са били и насранимо по-малко).Сега основната част от българите са в напреднала възраст и болновати да не говорим ,че нямат някогашната селска закалка на овчари и земеделци и колко от тях могат да заколят и едно пиле а дори в къщи нямат и една брадва а и какво ли могат да направят с нея срещу цяла тумба озверели пияни млади и силни цигани(не случайно всички власти са единни в едно -да държат народа далеч от лично оръжие)?При циганите нещата стоят точно обратното.Усетили ,че момента е дошъл ,а напълно възможно е и да са ръководени и насъскани целенасочено ,те ще са нахвърлят срещу кварталите на българите за да грабят и безчинстват.Кой ще ги спре и с какви сили?Турската армия разбира се ще навлезе но не да брани българите а да подави евентуални ядра на съпротива.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39740187
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031