Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2011 12:35 - Властта в България и Мишо бирата
Автор: zahariada Категория: Новини   
Прочетен: 3926 Коментари: 7 Гласове:
2



from BgTimes.Net by noreply@blogger.com (Bulgaria Times) Аудио може да слушате ТУК.

image
image
imageБизнесменът Михаил Михов, който премиерът нарича Мишо - Бирата.

Бойко Борисов за собственика на "Леденика": Там поех ангажимент и аз не съм Първанов. Като съм му обещал, че няма да го закачам, няма да го закачам

14.01.2011 г.

БОРИСОВ – ТАНОВ

Б. Б. Ало, здрасти. Абе тоя Мишо Бирата ми се обади сега пак.

В. Т. Да?

Б. Б. В неговата фабрика влезнали митничари ли са, полицаи ли са, събират телефони, правят там некаква акция.

В. Т. Значи, когато беше разговорът при вас, и нали вие казахте да се срещна с него и да се разбера. Аз го извиках при мене и почнахме да разговаряме. Обади се г-н Дянков и каза: "Аз карам влака, да дойде при мене".

Б. Б. Да.

В. Т. И аз го изпратих и повече… Сега в момента ми се обадиха, че някакъв гражданин звъни, че туй работи, Бирената. И има и дежурен телефон, че са изпратили мобилната група да види какво правят през нощта вътре в завода. В смисъл, казва, че работи заводът при отнет лиценз. Аз му звъннах по мобила и му казах: "Тази бира, която е налична, бутилирай я, докато оправим нещата" … го извика и аз не знам те какво са се разбирали.

Б. Б. Аз го видях Дянков и го пратих при него да се разберат.

В. Т. Аз звънях на министъра и му казвам: "Г-н министър, имахме уговорка с премиера по този въпрос. Вие го извикахте, кажете ми какво сте се разбрали последно. Той ми вика: "Нищо не съм се разбирал с него. Казах му да си извади тази бира, която е останала там и това е". И аз сега не знам какво да им кажа. По принцип звъннах и няма да… щото аз заминавам утре за Македония, тъй като има три дена среща на Световната. И им казах: "Хората са писали, няма да го завеждат и искам да ми го докладват на мене". За да мога да разговарям с вас и да видим какво да…

Б. Б. Хайде прибирай ги оттам, нали поехме ангажимент да не...

В. Т. Да де, обаче работим в различни посоки. Аз правя едно, а министърът…

Б. Б. Не бе. Аз го виках и му казах и точно това съм му казал. Затова, кой е пратил групата там?

В. Т. Ами то е станало по обаждане…

Б. Б. Добре, обади се. Обади се, извади ги оттам и като се видиме, ще го говориме…

В. Т. … защото, ако ги заведа, той няма лиценз…

Б. Б. Да. И това да се направи в момента.

В. Т. Аз това казах. Материалите да бъдат на моето бюро и няма да се прави нищо, докато не се върна да взема решение по въпроса.

Б. Б. Добре. Ако трябва, обади му се ей-сега и му кажи какво сме се разбрали, защото там поех ангажимент и аз не съм Първанов. Като съм му обещал, че няма да го закачам, няма да го закачам.

В. Т. Разбрано. Сега ще звънна на министъра и ще му кажа…

Б. Б. Кажи му на министъра. Значи звънни му на министъра, кажи му какво съм казал и същото и на Мишо му се обади и му го кажи.

гласове / BgTimes.Net

:::

В. "Галерия" извади записи, които показват как лично Борисов разпъва чадър над контрабандата !


14.01.2011 г.

„Поех ангажимент да не го закачам Мишо Бирата...” Това заявява в телефонен разговор с шефа на митниците Ваньо Танов, българският министър-председател Бойко Борисов. Разговорът е по повод акция на митничарите срещу собственика на бирената фабрика, която произвежда бирите „Леденика“ и „ММ“и която по това време работи без лиценз.

Целият сензационен разговор е бил предоставен на зам.-главния редактор на „Галерия” и директор на ГЛАСОВЕ Явор Дачков лично, пред редакцията на вестника.

По този повод утре изданието ще излезе с извънреден брой.


По време на разговора си с Танов, премиерът му заповядва: „Хайде прибирай ги оттам, нали поехме ангажимент да не...“, което означава веднага да изтегли проверяващите от складовете на „Леденика”!

Във флашката присъства и още един разговор на Борисов с Танов, както и обаждания на Танов до заместника му Антони Странджев и финансовия министър Симеон Дянков.

Всички разговори засягат именно скандалите около отнетия лиценз на бирата „Леденика” и ангажимента на Борисов да не „закача” боса й Михаил Михов.

Диалозите от флашката се провеждат в края на февруари или през март 2010 г., когато лицензът на фабриката в Мездра вече е бил отнет заради многобройни акцизни и данъчни нарушения.

В средата на февруари 2010 г. Танов подписва решение, с което се отнема лицензът на бирената фабрика за управление на данъчен склад за производство и складиране на акцизни стоки в Мездра.

В пресата се появяват публикации, според които при внезапна проверка, осъществена от митническа мобилна група и служители на Териториално митническо управление Лом е установено, че липсват документи за извършване на дейност, липсва регистър "Дневник на складовата наличност", липсват измервателни уреди и охранителни заграждения на част от данъчния склад, като той граничи със склад на търговска фирма.

Проверката е установява също липса на автоматизирана система за отчетност, която да позволява извършването на контрол в реално време на постъпващите суровини, произведените и складираните акцизни стоки. В склада е имало монтиран един измервателен уред, който не е сертифициран и не позволява качествено измерване на преминалата акцизна стока. Въз основа на констатираните нарушения се прекратява действието на Удостоверение за регистрация на независима малка пивоварна.

Стенограмите от разговорите между Борисов, Танов и Странджев можете да прочетете тук, тук и тук. Четвъртия разговор между Танов и Симеон Дянков можете да прочетете в извънредния брой на в. "Галерия" утре.

гласове / BgTimes.Net

:::

Танов към Борисов: Ще ги решим нещата

БОРИСОВ – ТАНОВ II:

Б. Б. К"во става?

В. Т. Ами с Дянков не съм се свързал. Обаче с нашите хора се свързах…

Б. Б. Да.

В. Т. ... и се разбрах.

Б. Б. Добре.

В. Т. Казах материалите да бъдат при Тони Странджев и на него му се обадих..

Б. Б. Добре.

В. Т. … и… на Лом, шефа на митницата му е разрешил. Даже му е казал във вторник, че работи и през нощта, за да се свърши тя. Просто не ми е ясно защо е отишъл в събота в нощта вътре да прави впечатление, но така си е решил…

Б. Б. О"кей. Добре.

В. Т. Ще ги решим нещата.

Б. Б. Добре.

гласове / BgTimes.Net

:::

Танов за Борисов: Той ще ни натиска. Тогава аз ще трябва да направя нарушение на закона, за да изляза от положението

14.01.2011 г.

ТАНОВ – СТРАНДЖЕВ:

В. Т. Ало? Ало?

А. С. Чувам, чувам.

В. Т. Тони, звъня ми премиерът. Тоз Мишо звъннал.

А. С. Така.

В. Т. И каза ми: "Аз какво ти казах на теб?! Аз не съм Първанов. Аз като съм поел ангажимент към един човек… Тъй, изтегли хората". Викам: "Аз…". "Извикай Мишо утре и се разбирайте". Викам: "Какво да се разбираме? Той се е разбирал с министъра. Аз заминавам, викам, утре за Македония. Всичко каквото са правили като протоколи, вика, докато се върнеш, няма да се завежда нищо и тогава ще разговаряме. Звънни и се обади на министъра, кат" съм казал тъй". Викам, аз ще му звънна, ама ако не ми вдигне…

А. С. Ами значи аз съм говорил с Володя, а той е изпратил човека от последващ контрол, който живее във Враца. Враца и Мездра, знаете, че е близко. Той ще отиде на място. Това е човекът, който е запечатал нещата в 6 часа вчера.

В. Т. Така.

А. С. И чакам обаждане обратно, за да ми каже действително какво е състоянието. В момента още нямам обаждане. Сега ще звънна на Володя да го питам ясно ли е вече за какво става въпрос.

В. Т. Така. И каквото има, да го донесат при тебе и го дръж при теб. И като се върна в сряда...

А. С. Добре.

В. Т. … ще ходим в четвъртък при министъра, при премиера и да кажат какво да такова. Защото единият вика едно, другият вика друго. Сега…

А. С. Разбрах. Добре, добре.

В. Т. Предполагам, че той ще го изтълкува, защото каза: "Аз на тебе какво ти казах?! Аз съм поел един път ангажимент, не съм като премиера… като президента да се отмятам".

А. С. Разбрах. Добре. Сега ще го направя.

В. Т. Просто да ни заведат, защото вече няма да може нищо да се направи и Мишо ще му каже: "Ами, те нарочно го правят". Предният път като идва, на асансьора каза: "Аз съм се разбирал с всички власти и съм си плащал и сега съм изненадан защо така се процедира с мене".

А. С. … той нека да си е плащал на предишните.

В. Т. Ами хубаво. Ама… резултатът ще бъде кофти.

А. С. Разбрах. Разбрах.

В. Т. Нека да бъдат при теб материалите. Ще се вземе отношение, ще го умуваме, ще го мислим.

А. С. Добре, разбрах.

В. Т. … ще правим…

А. С. Добре, разбрах. Казал съм и на Володя, така че и сега ще му повторя отново.

В. Т. Володя да ги вземе при него работите. Винаги можем да ги пуснем. И да… такова и да дадем, защото сега ставаме разваления телефон.

А. С. Ъхъ. Добре.

В. Т. По-добре е като се върна, да поискам да отидем аз и министърът при Бойко… и в негово присъствие да се разберем.

А. С. А така. Добре.

В. Т. Добре, Тони.

А. С. Разбрах.

В. Т. Извинявай, че те притеснявам, ама…

А. С. Е, няма нищо. Аз, така или иначе, седя и чакам да ми се обадят. Аз ако имам яснота и е ясно за какво става въпрос, ще ви звънна дори и малко по-късно и ще ви кажа. До десет и половина, ако имам яснота, ще ви кажа. Ако не, утре ще ви звънна… Така че няма проблем…

….

В. Т. … той ще ни натиска. Тогава аз ще трябва да направя нарушение на закона, за да изляза от положението. Пък сега казвам: "Нека съдът да се произнесе. Тука е свършено със стария случай".

А. С. Разбира се. И той и Володя каза, вика: "Те, ако го правят това нещо, е много глупаво. Защото, вика, ние с тях сме се разбрали". И той ми каза също това, което и вие ми казвате. И вика: "И в края на работния ден нашият човек запечатва, след което, вика, те искаха от мен във вторник да им разреша да работят и нощна смяна, за да могат да приключат, и аз, вика, щях да им разреша. За сега, този вторник, който идва. Така че аз не виждам защо постъпват по този начин".

В. Т. Аз му нямам телефона на тоз" Мишо.

А. С. Аз също му нямам телефона. Ама, според мене, какъв е този нещастник, та ще му звъниме сега по телефона? Той…

В. Т. Аз и това искам да му кажа. При условие че са му дали карт бланш до вторник и се отнасяме… а, с него, сега какво прави в нощите в завода?

А. С. Ами добре. Аз ще намеря телефон. Добре.

В. Т. То той ми каза да му звънна. Ама аз как да му кажа, че нямам телефон и не съм имал никога.

А. С. Ъхъ. Добре. Аз ще видя дали Володя му има някакъв телефон.

В. Т. Добре.

А. С. Добре. Сега ще видя и ще ви звънна.

В. Т. Добре.

А. С. Добре.

гласове / BgTimes.Net



Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - Браво на премиера!!!
14.01.2011 15:21
Браво на премиера!!!
цитирай
2. zahariada - Браво, я!
14.01.2011 18:33
Днеска в Парламента обясни всичко друго само не и това, дали е говорил с Танов.
цитирай
3. анонимен - Еее, ти пък искаш и нещо конкретно да ...
14.01.2011 23:49
Еее,ти пък искаш и нещо конкретно да каже....
цитирай
4. анонимен - Имаше един лаф навремето в казар...
14.01.2011 23:50
Имаше един лаф навремето в казармата...
- Чухте ли нещо да пищи???
цитирай
5. анонимен - То ще е голям грях да оставят бири...
15.01.2011 12:46
То ще е голям грях да оставят биричката да се вкисне. Оставете го човека да си я бутилира! Дреме ти има ли лиценз - нема ли.
цитирай
6. zahariada - :Re))4 Поздрав!
15.01.2011 15:02
Има един израз, когато ти си почукваш по масата и питаш: "Абе, кой чука?" Дано не сме стигнали дотам.
цитирай
7. анонимен - Писна ми на дядовия. . . - ще емигр...
15.01.2011 19:08
Писна ми на дядовия...- ще емигрирам!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39746310
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031