Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2020 12:47 - ЖЕНАТА С ВРЪЗКИ
Автор: jupel Категория: Музика   
Прочетен: 398 Коментари: 1 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Жена е тя нахална

кажете и добре,

компании събира

с цигари и кафе!

И в службата дори

с приятели добри

елате на кафе

във нейното вилае.

 

Припев:

Жена е със цигара в уста,

родена под щастлива звезда

и няма грижи нито ден,

пий и весели се с нея!

Кой ще каже ,че е беззащитна,

нищо че е грозна жена,

с  връзките и никой се не мери,

всеки коленичи и трепери.

 

Мъже , жени началства

всички са под нея

и влюбени ще станат

щом иска тя!

Че с връзки се живее,

а връзките са в нея-

Ела, ела при нея!

 

Припев:…

 

Мъже, жени, началства,

всичките са със нея

и по младо тича,

мъже с пари обича.

Със връзки тя живее,

с парите си играе

и теб ще залюлее,

и тебе ще омае!

Припев:….

 музика текст А.Х.Т.sekirata cekupama 

https://www.youtube.com/watch?v=WD96REDqJkc

sekirata  Jenata s vruzki

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=YUC_yHeikL0

sekirata   Jenata s vruzki


image




Да споделя-Наистина ми писна не само тук ,

а в цял интернет от тролове,фейкове ,

навлеци, които имат и наглостта да твърдят,

че и да се оплаквам все тая, те се развличали!

Нямам думи вече и наистина съм убедена,

че такъв народ ТОВА СИ ЗАСЛУЖАВА 

НА ЧИЙТО ХАЛ СМЕ!


Само баба Ви Дани Ямболска - wonder има поне двадест профила тук,

но някои нямат право И на два?


Тя трябвало да си рекламира книжките..ха,ха!

Ще умрете от глад поети, поетеси ,писатели,певици....

ако разчитате вече на изкуство-"изкуство"

Сега като ви зомбира Бил хептен ще я втасате.


Мене не ме лови, аз се каня да поемем за РАЯ, УВЕРЯВАМ ВИ - РАЯ!


За какво говорим? Това е НОМЕНКЛАТУРА!








Гласувай:
6



1. jupel - И ТО С МУЗ КЛИПОВЕ
18.12.2020 16:18
Не ме интересува какъв сте на Копукова, та ми правите кал в друг сайт
Разговор с: tres1

И ТО С МУЗ КЛИПОВЕ НЕ ВАШИ И НЕЙНИ- пускате срещу моите,НЕ МИ ПУКА аз съм с муз академия не Вие и тя
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2464192
Постинги: 2849
Коментари: 1224
Гласове: 14446
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930