Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2022 15:57 - Не мога да измисля заглавие
Автор: nomadfamily Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1665 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Днес на обяд ще приключа 12-часов фаст. Това ще рестартира всичко затлачено в главата и тялото ми, ще проясни мисълта ми, ще изостри инстинктите ми и ще направи оценъчната ми система правдива. Моето оръжие в живота е вярната преценка за нещата. Понякога не е нужна информация за оцениш едно събитие. Стига ти да го подложиш на внимателен анализ. Цифрите казват всичко. Дори неща и навици на хората, които самите те не осъзнават, защото ги извършват машинално. Ако ти се вгледаш внимателно, ще разбереш много неща, това ще ти спести много време, което иначе би изгубил в лутане и хабене на нерви. А националното щастие е въпрос номер едно. Един нещастен човек не може да бъде полезен нито на себе си, нито на хората около себе си, защото все едно е обул "ботуши от бетон". Ама изобщо не ми се говори за политика днес. Тоя ви излъгал, оня ви подвел. Ами гледайте внимателно, анализирайте. За какво ни трябва изкуствения интелект, за да мисли вместо нас ли? Той да решава за кого да се гласува? Мотивацията на косатката и мотивацията на тюленът са различни. Желая ви бистър ум и вярна преценка днес. И нека всичко се получи предобре!



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nomadfamily
Категория: Туризъм
Прочетен: 209099
Постинги: 109
Коментари: 34
Гласове: 320
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930