Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2022 14:31 - Пълна демагогия !!! Робско-скотско мислене !!!
Автор: bdenkov Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 829 Коментари: 5 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Храната е била поне толкова замърсена, колкото сега. Да ви припомня за Чернобил, първите блокове на АЕЦ, Кремиковци. Помните ли кремиковското зеле? Не е имало нитрати?! А АТЗ-то какво е произвеждало, биотор? А пръскането на овошките с ДДТ?

Яли сме боклуци и не е имало никакъв качествен контрол. Дори не е било известно, че боклуцуте, които се изливат по нивите са отровни.

През 1985 г. започнах работа като млад специалист-висшист със заплата 170 лв. (минимална за това образование). Саламът със сигурност съдържаше повече месо, макар че имаше и соя. Млякото също си беше съвсем натурално, днешното „био“ не може да се сравнява даже. Имаше дефицит на стоки, то се вижда и на снимките, имаше и соц. дивотии, но като цяло водехме несравнимо по-достоен живот от сега.

Достоен живот по времето на социализма?!
Да Ви имам ктитериите.

Хаха, преди сякаш не можеше да изчезнеш безследно след „кратка справка“ в милицията. Даже и близките не знаеха къде са погребани роднините им! За какви морални ценности говорите, след като комунистите отричаха Бога, а хората пишеха доноси един за друг!

Как може да се говори за достойнство,при положение, че сме търпели диктатура ?

Ягодке, я не лъжи хората! Стига сте ревали, ко му беше хубавото, при 135 лв. заплата какви луканки от 12 лв. кг. Добре, че имаше евтини столове, та да не умрем от глад. Ама и сега ги има, на всеки ъгъл. За всяко нещо връзки. Всеки те гледа в ръцете и ходи да пее на кварталния ало се замогнеш. Дълги редици за хубави стоки, за дрехи преди Валентина, за обувки, за банани и портокали, след 7 часа обаче няма откъде и цигари да си вземеш! И навсякъде полицаи и доносници, а с тях е интересно. Кой каза виц за БКП,а! А се не сме добре, заради същите тези полицаи и комисари, които завзеха страната и си правят каквото поискат.
За децата не коментирам, сега е ужас в целият свят за тях. И у Америка децата през 70-80 са живели добре.

стига с тая храна бе хора, затвърждавате впечатлението ми, че освен с това да се тъпчете не сте имали нищо друго с което да притъпите жалката истина че живеете в държава насочила оръжията си към вас. Свободата на мисълта и духа е много по-важна от трохите, колкото и хубави да са били. Обиждайте сегашния си живот колкото искате, истината е че той е резултат от предишния, няма как да е иначе, историята тече в една посока и всичко е свързано. По-добре да спрете да развивате угодническите философии. Аз съм на 28, взимам около 3200 лв. / месец, пък и от повечето ми приятели незнам някой да работи за по-малко от 1500-1800 лв, а съкрвартиранта ми точно се върна от НАСА. Мога да ви кажа че се реализирам отлично без да съм нечии син, и колкото пречки да съм имал съм се научил да ги превъзмогвам и продълважам напред, да изисква малко повече качества от ония „западните“ – да се буташ, агресивно да преследваш целите си и да си фокусиран и самоуверен. Минал съм през работи за 250, 400 лв. и т.н. по стълбицата, да възможно е но с времето ако си упорит става и накрая знаеш че си го постигнал сам и на никой не си длъжен. За мен и доста хора около мен просто е немислимо да се връща нещо подобно на тая „тимархия“, в която сте се расли. Разберете моля ви! Без никакво желание да ви настройвам – не ни интересуват безплатното ви здравеопазване, образование и т.н., защото ТЕ НИКОГА НЕ СА БИЛИ БЕЗПЛАТНИ!!!!




Гласувай:
1



1. blog13 - цитат:"Храната е била поне ...
28.01.2022 16:23
цитат:"Храната е била поне толкова замърсена, колкото сега. Да ви припомня за Чернобил"
Не ни припомняй за Чернобил! Припомни си малко как да пишеш, че не ти се разбира, кога цитираш и кога изразяваш собствена мисъл!
Кво да ми припомняш за Чернобил, примерно на мене. Аз знаех за Чернобил от черните станции, които и аз, като и всички останали, слушахме редовно. Официалното съобщение от държавните институции закъсня, но всички знаехме, че не трябва да ядеме марули. Е - аз па да ти кажа, точно тогава бях на диета - само сурова растителна храна, билкови чаеве и мед. Ядях марули всеки ден. Не съм спирал. И след като и до днес нищо ми няма, какво ти на мене можеш да ми припомниш - само това, че съм изял много марули, точно когато не е трябвало да ги ям. А ядох също и много лук.

Радиацията от Чернобил със сигурност е преувеличена. Има няколко умрели, понеже са работили в Чернобил. Днес флората и фауната на Чернобил просперира, няма никакви признаци за радиоактивно замърсяване. Освен това, става въпрос за авария. Държавната власт, не може в тоя момент да си позволи да плаши населението без да е сигурно, че е необходимо. Това всява паника, ненужна паника.
И това е авария. Може да са направили и грешка, че са закъсняли. Ми стават и грешки.

... Така например, любимите ти американци, твоите съотечественици са направили много по-големи грешки. Те бомбардираха по погрешка с атомни бомбми Хирошима и Нагасаки. Преди това по погрешка, изпратиха разузнавателната информация, която имаха от дълго време за предстоящо бомбардиране на Пърл Харбър - изпратиха разузнавателната инфромрация на командването на Пърл Харбър с която го предупреждават за предстоящо бобмардиране от Япония... няколко часа след бомбардировките.
Американците бомбардираха по погрешка неколкократно и някои острови в Тихи океан.
По погрешка бомбардираха и китайското посолство в Белгард, изсипаха обеднения уран на нашата граница, веднага след което изчезнаха гугутките и гълъбите за дълго време в България.
цитирай
2. blog13 - цитат:"Не е имало нитрати?! А ...
28.01.2022 16:35
цитат:"Не е имало нитрати?! А АТЗ-то какво е произвеждало, биотор?"

Каквото и да е произвеждало въпросното АТЗ, то не води до повишаване на нитрати. Повишаването на нитратите се получава при неправилно използване на азотните торове. За да имаш неправилно използване на азотни торове, трябва да имаш въпиюща некомпетентност. Може да е имало такава и по времето на соца, но тя беше много по-малка от сегашната некомпентентност при управлението на селското стопснство.
През соца имаше сериозно образование, голямо количество образовани кадри, които работеха в АПК и ТКЗС. Поради което, българското селско стопанство се управляваше качествено, като беше поставено на научна основа.
Нитратите (и нитритите, които са много по-отровни и са всъщност истинският проблем) са повишени, когато в съвкупните торови смески е слжен повече азотни торове в сравене с останалите макро и мирко елементи. Това води до повишено количество реколта, но качеството, вкл. вкусово, както и трайността са силно влошени. Т.е. продукцията ще гние повече от нормалното. Не са били комунистите чак толкова прости. Днес даже една бабичка на село може да ти причини прекляване с нитратите, защото просто си е проста (въпреки, че вероятно е продукт именно на соцобразованието).
Но какво да говорим за турските и гръцки плодове и зеленчуци, с които ни хранят? Един приятел отиде да работи в гърция началото на 90те. После като се върна и си седим с него в едно заведение. Аз си поръчвам портокалов натурален сок (гръцки). А той ми съобщава, че не лизва такъв, щото е работил там където го правят и знае, как се прави.
цитирай
3. blog13 - цитат:"А пръскането на ов...
28.01.2022 16:50
цитат:"А пръскането на овошките с ДДТ?"

Сигурен ли си, че искаш да понаучиш и нещо за ДДТ? Оня ден в стани богат, зададоха интересен въпрос, с който и мене ме объркаха. Поради что е получил нобелова награда за медицина еди кой си, а днес продуктът му е забранен? Единият от отговорите беше ДДТ. Аз знаех че ДДТ е забранено, но не си представих, че може да има връзка с медицината. Щото просто то не е лекарство, а е инсектицид. Каква беше изнанадата ми, когато научих, че индиректно ДДТ е намалило маларията, която е убиец номер едно в тропиците. ДДТто просто е трепало ефективно комарите, които са разпространители на маларията.
И не знам нито защо, нито какво общо има един който е получил Нобел за медицина със соц държавите? Сега тука остава да ти подам и малко информация за ДДТ.

Те:

http://chitanka
.info/text/27653-
biologija-za-vsichki/57#textstart
цитирай
4. blog13 - цитат:"Хаха, преди сякаш не ...
28.01.2022 17:05
цитат:"Хаха, преди сякаш не можеше да изчезнеш безследно след „кратка справка“ в милицията. "

Чул си и ти нещо - как е изчезнал Гео Милев. Те тва си чул.

цитирай
5. blog13 - цитат:"По-добре да спрете да ...
28.01.2022 17:13
цитат:"По-добре да спрете да развивате угодническите философии. Аз съм на 28"


Тва ти ли го казваш, че все още не мога да стопля?

цитат:"Бил съм малък, но все пак помня.

София 81 беше към 1600 лв, а човек със 200 лв заплата трябва да е бил в МВР, иначе няма начин. "


Та значи излиза, че ако си на 28, значи си роден 93та година. Т.е. няма как да помниш, кво е било 81ва. Но поне има начин да знаеш кога си роден. Или поне да знаеш кво си лъгал преди малко. Иначе даваш индикации, че си продукт на днешното образование. Което за твое най-вече съжаление не е комунистическото от преди 89та.

И поради това не се усещаш, че именно тоя който защитава актуалната държавна власт и идеология, а не вчерашната - точно тоя развива угодническата философия. Ти, пиленце ненаглено си тоя мушморок- угодник, а не някой друг.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bdenkov
Категория: Музика
Прочетен: 359138
Постинги: 591
Коментари: 295
Гласове: 278
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930