Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2012 09:15 - Кошмарната истина за блаженопочившия патриарх Максим
Автор: koshmar Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 25796 Коментари: 64 Гласове:
29

Последна промяна: 06.11.2012 19:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Мир на праха на патриарх Максим!

За мъртвите или добро, или нищо,ясно.
Но може ли да се забрави ето това:

" Политбюро на Централния комитет на Българската комунистическа партия на свое заседание взема решение за глава на Българската православна църква да се предложи и поддържа Ловешкият митрополит Максим (Решение №145/8.03.1971 г. на Политбюро на ЦК на БКП). Задачата се възлага за изпълнение на тогавашния шеф на Комисията по църковните въпроси към правителството Михаил Кючуков. Подкрепя го и младият министър на отбраната Добри Джуров. Тодор Живков също е в добри отношения с патриарх Максим"

Аз мисля,че не може. И че заедно с чисто човешкото ни почитание е редно да се има предвид и това,че този "патриарх" и този " Синод" бяха срам за Църквата, Държавата и за Бог най-вече.
Вечна му Памет!



Тагове:   църква,   срам,   партия,   комунисти,


Гласувай:
38




1. анонимен - По - интересен е въпросът
06.11.2012 09:20
кой ще е следващият и кой ще стои зад него?....
цитирай
2. quatemok - Прав си, но системата беше такава, ...
06.11.2012 09:26
Прав си, но системата беше такава, какво ти е виновен дядо Максим?
цитирай
3. quatemok - кой ще е следващият и кой ще стои зад ...
06.11.2012 09:27
анонимен написа:
кой ще е следващият и кой ще стои зад него?....

Пловдивския Николай ще курдишат
цитирай
4. chona - Остави човека на мира! Бог да го п...
06.11.2012 09:30
Остави човека на мира! Бог да го прости!
цитирай
5. andrei - Най сетне НЕГОДНИКА Максим пукна.
06.11.2012 09:33
Пукна полковника от ДС.Пукна САТАНАТА!
цитирай
6. djouns - Хубав постинг. Да почетем Максим, ...
06.11.2012 09:43
Хубав постинг. Да почетем Максим, но да не забравяме кой беше!
цитирай
7. abv21 - Надявах се всички "разбир...
06.11.2012 09:50
Надявах се всички "разбирачи" на тема църковно право да млъкнат поне днес и да отдадат почит на един от малкото достойни българи в днешно време...но не би! В България всеки разбира от всичко е трябва да е на всяка манджа мерудия.

Вечна и Светла памет, Светейши Владико!
цитирай
8. анонимен - По канон не може да е той!
06.11.2012 09:55
quatemok написа:
анонимен написа:
кой ще е следващият и кой ще стои зад него?....

Пловдивския Николай ще курдишат


Той ще играе за Гавраил.
Най - кошмарният сценарий е Кирил Варненски.БПЦ отива директно при Руската църква.Всички са обвързани с нея,но той ще кара най - скоростно...
цитирай
9. анонимен - Хахаха, дебили сладки!!! Църквата ...
06.11.2012 10:04
Хахаха, дебили сладки!!! Църквата - света вода ненапита, те само чернодрешковците били такива! Има ли православие няма България! През всички времена и при всички българи!
цитирай
10. kostadin - По добре е да мислите за следващият!
06.11.2012 10:05
По добре е да мислите за следващият!
цитирай
11. muerte - Досега се търпеше, но.....
06.11.2012 10:07
Ако изберат за нов патриарх Лудото Коле от Пловдив шоуто ще е пълно.
цитирай
12. анонимен - Всички не знам дали са разбирачи.
06.11.2012 10:15
abv21 написа:
Надявах се всички "разбирачи" на тема църковно право да млъкнат поне днес и да отдадат почит на един от малкото достойни българи в днешно време...но не би! В България всеки разбира от всичко е трябва да е на всяка манджа мерудия.

Вечна и Светла памет, Светейши Владико!


Аз обаче,съм разбирач!
Бог да го прости дедо ти патриарх,но животът в Православието продължава и това не означава ,че не трябва да се вълнуваме от темата.
А ти ,като си толкова праведен се усамоти и си пореви.....насаме!
цитирай
13. анонимен - ...
06.11.2012 11:06
и следващият трябва да е агент на кгб, затова залагам на гавраил
цитирай
14. angelabove - Стига
06.11.2012 11:08
Патриархът почина! Бог да го прости! Поклон пред паметта на блаженопочившия наш Патриарх. Дано Бог приюти душата му в Рая и там да намери мирът и покоя, които заслужава!
Хайде стига сте се упражнявали по тази тема - кой го бил издигнал, кой го бил поддържал и прочие празнодумства. Вижте първо себе си. Помислете първо за това какво вие сте направили и след това оценявайте другите. Особено когато "другите" са най-дългогодишния Патриарх на Църквата ни.
За покойния Патриарх Максим или добро или нищо. Защото е Патриарх! И защото е покойник! Поклон!
цитирай
15. kostadin - Патриархът почина! Бог да го про...
06.11.2012 11:36
angelabove написа:
Патриархът почина! Бог да го прости! Поклон пред паметта на блаженопочившия наш Патриарх. Дано Бог приюти душата му в Рая и там да намери мирът и покоя, които заслужава!
Хайде стига сте се упражнявали по тази тема - кой го бил издигнал, кой го бил поддържал и прочие празнодумства. Вижте първо себе си. Помислете първо за това какво вие сте направили и след това оценявайте другите. Особено когато "другите" са най-дългогодишния Патриарх на Църквата ни.
За покойния Патриарх Максим или добро или нищо. Защото е Патриарх! И защото е покойник! Поклон!


Има ли разлика между патриарха и комунизъма?
цитирай
16. angelabove - ...
06.11.2012 12:17
kostadin написа:
angelabove написа:
Патриархът почина! Бог да го прости! Поклон пред паметта на блаженопочившия наш Патриарх. Дано Бог приюти душата му в Рая и там да намери мирът и покоя, които заслужава!
Хайде стига сте се упражнявали по тази тема - кой го бил издигнал, кой го бил поддържал и прочие празнодумства. Вижте първо себе си. Помислете първо за това какво вие сте направили и след това оценявайте другите. Особено когато "другите" са най-дългогодишния Патриарх на Църквата ни.
За покойния Патриарх Максим или добро или нищо. Защото е Патриарх! И защото е покойник! Поклон!


Има ли разлика между патриарха и комунизъма?


Струва ми се, че не разбирам въпроса. Ако е въпрос, разбира се. Струва ми се,че е просто поредната констатация лишена от съдържание.
цитирай
17. kostadin - Патриархът почина! Бог да го про...
06.11.2012 14:14
angelabove написа:
kostadin написа:
angelabove написа:
Патриархът почина! Бог да го прости! Поклон пред паметта на блаженопочившия наш Патриарх. Дано Бог приюти душата му в Рая и там да намери мирът и покоя, които заслужава!
Хайде стига сте се упражнявали по тази тема - кой го бил издигнал, кой го бил поддържал и прочие празнодумства. Вижте първо себе си. Помислете първо за това какво вие сте направили и след това оценявайте другите. Особено когато "другите" са най-дългогодишния Патриарх на Църквата ни.
За покойния Патриарх Максим или добро или нищо. Защото е Патриарх! И защото е покойник! Поклон!


Има ли разлика между патриарха и комунизъма?


Струва ми се, че не разбирам въпроса. Ако е въпрос, разбира се. Струва ми се,че е просто поредната констатация лишена от съдържание.


Хората говорят за комунистическите пристрастия на висшите ни духовници ,защото комунизма не е умрял.Не е добре да се затварят очите и устите на людете с приказки за умрелият да се казва само доброто.
Добро прави отец Иван или отец Сърев
Порадвай се :
http://www.youtube.com/watch?v=_GMW2xBqSfo&feature=related
Поради неразбирането ,което е масово явление сме на този хал
цитирай
18. socialismus - На някои им липсва човещина
06.11.2012 16:21
Не Максим, не БПЦ, но и РБ да умре, те са жестоки и нагли.
А утре ще кажат, че са християни.
Е- заради това съм атеист.
цитирай
19. gladius - Нищо.
06.11.2012 20:19
Бог да прости човека, а за пастира - да пази нас от подобни пастири.
цитирай
20. koshmar - Който и да е, ще бъде същият - в тоя "Синод" няма нито един читав.
06.11.2012 21:46
анонимен написа:
кой ще е следващият и кой ще стои зад него?....

цитирай
21. alexs - Бог да прости човека! Неведоми са ...
06.11.2012 21:58
Бог да прости човека!
Неведоми са пътищата Божии.....
цитирай
22. koshmar - Прав си, но системата беше такава, ...
06.11.2012 22:19
quatemok написа:
Прав си, но системата беше такава, какво ти е виновен дядо Максим?

И в Полша,и в Унгария имаше комунизъм, но там поповете не се изродиха като тук да са мекерета на режима.Не е виновен дядо Максим ли? Ами някой да не го е карал насила да е патриарх, що не се отказа?
цитирай
23. koshmar - Някой е писал правилно,че не може да е той поради ниска възраст.
06.11.2012 22:35
quatemok написа:
анонимен написа:
кой ще е следващият и кой ще стои зад него?....

Пловдивския Николай ще курдишат

цитирай
24. koshmar - Аз също го уважавам като човек и го показвам, тук говоря за патриарха,не зачовека.
06.11.2012 22:53
chona написа:
Остави човека на мира! Бог да го прости!

цитирай
25. koshmar - Е, не така де! Полковник е, но не е сатана и не се изразявай така гадно!
06.11.2012 22:55
andrei написа:
Пукна полковника от ДС.Пукна САТАНАТА!

цитирай
26. koshmar - Именно!!!
06.11.2012 22:59
djouns написа:
Хубав постинг. Да почетем Максим, но да не забравяме кой беше!

цитирай
27. koshmar - Бог да го прости!
06.11.2012 23:11
alexs написа:
Бог да прости човека!
Неведоми са пътищата Божии.....

цитирай
28. koshmar - Не може да е достоен назначен от безбожни престъпници субект.
06.11.2012 23:15
abv21 написа:
Надявах се всички "разбирачи" на тема църковно право да млъкнат поне днес и да отдадат почит на един от малкото достойни българи в днешно време...но не би! В България всеки разбира от всичко е трябва да е на всяка манджа мерудия.

Вечна и Светла памет, Светейши Владико!

цитирай
29. koshmar - Лудото Коле е най-яркият пример за това какви изроди са синодалните същества.(
06.11.2012 23:16
muerte написа:
Ако изберат за нов патриарх Лудото Коле от Пловдив шоуто ще е пълно.

цитирай
30. koshmar - Да, те са марионетки на Москва.
06.11.2012 23:43
анонимен написа:
quatemok написа:
анонимен написа:
кой ще е следващият и кой ще стои зад него?....

Пловдивския Николай ще курдишат


Той ще играе за Гавраил.
Най - кошмарният сценарий е Кирил Варненски.БПЦ отива директно при Руската църква.Всички са обвързани с нея,но той ще кара най - скоростно...

цитирай
31. koshmar - От трън, та на глог
06.11.2012 23:46
kostadin написа:
По добре е да мислите за следващият!

цитирай
32. koshmar - Много точно казано.
06.11.2012 23:55
анонимен написа:
и следващият трябва да е агент на кгб, затова залагам на гавраил

цитирай
33. koshmar - Вярно е!
06.11.2012 23:56
socialismus написа:
Не Максим, не БПЦ, но и РБ да умре, те са жестоки и нагли.
А утре ще кажат, че са християни.
Е- заради това съм атеист.

цитирай
34. koshmar - Точно като Бай Тошо - и той беше най-дълго задържалият се диктатор;)
07.11.2012 00:00
angelabove написа:
Патриархът почина! Бог да го прости! Поклон пред паметта на блаженопочившия наш Патриарх. Дано Бог приюти душата му в Рая и там да намери мирът и покоя, които заслужава!
Хайде стига сте се упражнявали по тази тема - кой го бил издигнал, кой го бил поддържал и прочие празнодумства. Вижте първо себе си. Помислете първо за това какво вие сте направили и след това оценявайте другите. Особено когато "другите" са най-дългогодишния Патриарх на Църквата ни.
За покойния Патриарх Максим или добро или нищо. Защото е Патриарх! И защото е покойник! Поклон!

цитирай
35. koshmar - Никой не съди Максим.
07.11.2012 00:09
danailvdimitrov написа:
И тези които го "съдят" криейки се зад псевдо-имена



Става дума, че не може да бъде Наместник на Бога на земята един назначен от терористичен престъпен режим човек, Църквата беше убита и превърната в слугиня от държавата и е смешно да се твърди, че тая марионетка на режима е била истински Духовен водач.
цитирай
36. koshmar - Доста интересно изказване;))
07.11.2012 00:13
анонимен написа:
Хахаха, дебили сладки!!! Църквата - света вода ненапита, те само чернодрешковците били такива! Има ли православие няма България! През всички времена и при всички българи!

цитирай
37. eloiz - Кошмар,
07.11.2012 00:43
да, не може да се забрави, и ще остане в документите. Както ще останат и документите от Народния съд, например. За да ни напомнят за времената, когато човек не е можел да пръдне, с извинение, без разрешение на КПСС, на др.Живков и на революцията на пролетариата)...Без демагогия, Кошмар,стига ни тази, която изливаха и продължават да изливат отгоре ни...Апропо, патриарх Максим не е "наместник на Бога на земята"))), а само патриарх на Българската Православна църква - същата, която съществува повече от хиляда години, и е видяла и преживяла заедно с българите всичко, което е преминало през земите ни, сума кошмарни истини за тези хиляда години...
цитирай
38. koshmar - eloiz ,
07.11.2012 00:53
добре, това пиша и аз - самата същност на комунизма не позволява да има истинска църква, но как все пак другите народи от Източна Европа запазиха вярата и достойнството си? Това са много сложни и интересни теми - например фактът, че всички православни народи са изостанали - не е случайно това...
цитирай
39. socialismus - Когато Карл V говореше на немски само с конете си
07.11.2012 08:32
православна Византия, приемник на Рим, имаше най- висока култура. Когато католиците рисуваха тавана на Сикстинската капела, протестантите още чукаха пирони. Всичко се променя. Да не идеализираме настоящето, ще дойде друго ... прим. да учим китайски. По повод:
koshmar написа:
Това са много сложни и интересни теми - например фактът, че всички православни народи са изостанали - не е случайно това...

цитирай
40. koshmar - socialismus,
07.11.2012 08:44
удивително е как всички православни народи са изостанали - Русия, Сърбия, Молдова, Македония, Румъния, Черна гора..., а всички протестантски народи са еталони за стандарт? Как да си го обясним?...
цитирай
41. kostadin - Много интересно за християнски ...
07.11.2012 09:02
Много интересно за християнски светоглед - по телевизията претендират комунисти и ченгета.
Делото на патриарха ни бе свято и комунистическо - остави 11 предатели на Христовата вяра да управляват църквата.А ние е редно да се преклоним пред тази ни светиня.
Тези ,които го съдят не са хриситияни ,защото вярват в Христа и словата му ,а тези които го въздигат са онези които ни водеха към живот след построения през 1980 година комунизъм.
Парадокси-атеистите станаха върли християни ,а православните получиха правото да продължават да им се кланят
цитирай
42. kostadin - удивително е как всички правосл...
07.11.2012 09:10
koshmar написа:
удивително е как всички православни народи са изостанали - Русия, Сърбия, Молдова, Македония, Румъния, Черна гора..., а всички протестантски народи са еталони за стандарт? Как да си го обясним?...


Това влиза ,като неделима част от стратегията и тактиката наричана облагородяването на изтока, чрез възхвала на запада
цитирай
43. socialismus - В един момент арабите са били просветени, а християните прости
07.11.2012 14:49
koshmar написа:
удивително е как всички православни народи са изостанали - Русия, Сърбия, Молдова, Македония, Румъния, Черна гора..., а всички протестантски народи са еталони за стандарт? Как да си го обясним?...


Швейцария едва ли се смята за неуспешна с 43% католици при 35% протестанти. Просто времената се въртят и в момента англоговорящите протестанти са на върха. В Китай и Япония протестантите са малко, а трудолюбието голямо. Мисля, че трудолюбието е по- важно от религията.
цитирай
44. kostadin - За koshmar
07.11.2012 18:13
Простотата на времете е такава ,че ще трябва да чакаме дълго въртележката на световното развитие да ни качи отново на историческата сцена .Сега е ред на Сибир и Китай
Трудолюбието на японците е съчетано с грижата на държавата да няма педя пустееща земя .Японците никога не са преставали да са в състояние да се самозадоволяват ,а ние вече не можем и да се изхраниме с плодове произведени от българи
цитирай
45. zaw12929 - ПО ВЕЧЕ СИ ОТ ГРЕШЕН ГЛУПАК! ТИ СИ НЕ ...
07.11.2012 23:23
ПО ВЕЧЕ СИ ОТ ГРЕШЕН ГЛУПАК! ТИ СИ НЕ САМО КОШМАР- МНОГО ПО ЗЛЕ ЛИПСВА ТИ ВСЯКАКВО ВЪЗПИТАНИЕ... НО НЕ СИ САМ, КАКТО СЕ КАЗВА, ПРЕГЛЕДАЙ СЕ НАВРЕМЕ
ЗАПОМНИ: ЗА УМРЕЛИТЕ, САМО ДОБРО ИЛИ НИЩО!!! ГОВЕДА В ЦЪРКВА НЕ ВЛИЗАТ.
цитирай
46. kostadin - ПО ВЕЧЕ СИ ОТ ГРЕШЕН ГЛУПАК! ТИ СИ НЕ ...
07.11.2012 23:58
zaw12929 написа:
ПО ВЕЧЕ СИ ОТ ГРЕШЕН ГЛУПАК! ТИ СИ НЕ САМО КОШМАР- МНОГО ПО ЗЛЕ ЛИПСВА ТИ ВСЯКАКВО ВЪЗПИТАНИЕ... НО НЕ СИ САМ, КАКТО СЕ КАЗВА, ПРЕГЛЕДАЙ СЕ НАВРЕМЕ
ЗАПОМНИ: ЗА УМРЕЛИТЕ, САМО ДОБРО ИЛИ НИЩО!!! ГОВЕДА В ЦЪРКВА НЕ ВЛИЗАТ.

Типично "християнско" изказване на бивш или настоящ комунист
Защо не обичаш ближният си и не прощаваш на враговете си?
цитирай
47. bogolubie - Кольо, Кольо, мамин Кольо,
08.11.2012 15:23
На колко години си?
Ако си християнин, не знаеш ли какво казва писанието, че всяка власт е от Бога?! Който и да е бил, щеше да бъде одобряван от Партията. Всяка служба и службичка в България по градове и села се заемаше от хора, одобрени от партийните секретари и организации. Така, че той не само няма вина, но дори при тази проклета атеистична власт успя да съхрани църквата. Всички минахме по ред да бъдем чавдарчета, пионери и комсомолци. Едва, когато имах избор, отказах "престижното" предложение да стана член на Партията. Освен това, всички са се водили на отчет, защото са излизали и в чужбина, извън соцлагера. Това не означава, че е бил доносник или предател.
Не съди, за да не бъдеш съден.
Щом монасите от Атон искат да бъде обявен за светец, ти кой си, та да го плюеш?! Толкова много ли си компетентен, или просто си нямаш страх от Бога?!
Когато бяха прогонени от Синодалната палата, отидох в София уж по личен повод, а се озовах в църквата "Света Неделя", където патриарх Максим отслужваше литургия и така се получи, че застанах зад него/той беше обърнат към олтара, а хората бяха зад него в онзи момент/. Молих се за него и за църквата по внушение на Духа. Този случай ми показа недвусмислено, че патриархът ни е угоден на Бога. Незнам подробности от живота му, но вярвам на Божия Дух, Който е вездесъщ и вижда, и чува всичко. Слава, чест и величие на името Му!
Амин!
Бог да прости на патриарх Максим волните и неволни грехове и да го приеме в селенията Си! Амин!
цитирай
48. zaw12929 - ПО ВЕЧЕ СИ ОТ ГРЕШЕН ГЛУПАК! ТИ СИ НЕ ...
08.11.2012 18:12
kostadin написа:
zaw12929 написа:
ПО ВЕЧЕ СИ ОТ ГРЕШЕН ГЛУПАК! ТИ СИ НЕ САМО КОШМАР- МНОГО ПО ЗЛЕ ЛИПСВА ТИ ВСЯКАКВО ВЪЗПИТАНИЕ... НО НЕ СИ САМ, КАКТО СЕ КАЗВА, ПРЕГЛЕДАЙ СЕ НАВРЕМЕ
ЗАПОМНИ: ЗА УМРЕЛИТЕ, САМО ДОБРО ИЛИ НИЩО!!! ГОВЕДА В ЦЪРКВА НЕ ВЛИЗАТ.

Типично "християнско" изказване на бивш или настоящ комунист
Защо не обичаш ближният си и не прощаваш на враговете си?

НЕПОПРАВИМ ТЪП КОМУНИСТ СИ ТИ, ЗАЩОТО НЯМАШ ДОБРО МНЕНИЕ НИТО ЗА ЦЪРКВАТА, НИТО ЗА ДРУГИТЕ , КОИТО НЕ МОГХАТ ДА ПРИЕМАТ ТАКОВА ПОВЕДЕНИЕ.
ПО ОНОВА ВРЕМЕ ВСЕКИ, КОИТО Е ПОСТЪПВАЛ НА РАБОТА ИЛИ В УЧЕБНО ЗАВЕДЕНИЕ Е ПОЛУЧАВАЛ ОЦЕНКА ОТ ПАРТИЙНИТЕ РЪКОВОДСТВА И ТОВА, ЧЕ ЗА ПАТРИАРХА Е РЕШАВАЛО ПОЛИТБюРО Е СРАМ НЕ ЗА МАКСИМ, А ЗА ОНАЯ ПАРТИЯ. КОЯТО Е УВАЖАВАЛА ЦЪРКВАТА, КОЛКОТО И ВИЕ Я УВЕАЖАВАТЕ

Максим е едно съкровище за България, за православната ни църква, на която е служил 86 години и го погребваме на 98. От 12 годишен е посветил живота си на Бог!!! Живял скромно в една стая без всякакъв лукс, а заплатата си е давал на църковната каса - за раздаване на бедните.
Всички, които хулят църквата са хора без морал, за съжаление. наследен от соц времето. Това са хора с празни глави- защото не са в крак нито с времето, нито с това. което вече казва науката- че има Бог.
глупостта, надменността, омразата към друго мислещите водят до болести на тялото, а загърбването на Бог е най тежкото престъпление от вас за вашата душа, обречена на ... дано някога да го разберете... вече сам сте се обрекли

Аз съм каквото трябва. Не аз, а Бог трябва да ти прости. Покай се! Максим е в ковчвга, а ти сипеш простотии.

Вратата на Бог към всеки е в главата му у всеки стига до Бог с мислите си. Бог, църква- никога, никого не връщат. Твоите пътеки към Бог са потънали в забрава, но никога не е късно... Аз не съм ти враг... животът си е твой , но да изливаш помия върху Максим...не мога да ти простя
цитирай
49. chudesatanakorana - Христяните не заслужавате опетнени и мръсни хора, да са ви божи наместници!
08.11.2012 23:47
При нас, всички са извисени при нашата религия, защото Аллах е над политическата коректност. В мюсюлманския свят не може някой да си помисли чеможе да се използва религията за политически цели!!! Аллаха е над всичко при нас! Време е братя да си изберете нов пастир, който да не е ченге.
цитирай
50. lelya - Гласувах в червеничко просто за...
09.11.2012 13:32
Гласувах в червеничко просто защото постнига трябваще да изчака поне до утре.
цитирай
51. abv21 - Така ли? А за Ислямска република ...
11.11.2012 13:00
Така ли? А за Ислямска република Иран какво ще кажеш? Там цялата светска власт се държи от аятоласите и виждаме до къде ги води. Доскоро нямаха нито една рафинерия за петрол и трябваше да внасят бензин...Там всякаквидруги религии са забранени, точно както в Саудитска Арабия и на други места. Осъждат християни на сърт, това ли наричаш ненамеса в политиката???
цитирай
52. krysy - Грозно и недостойно!
11.11.2012 22:39
andrei написа:
Пукна полковника от ДС.Пукна САТАНАТА!

Защо и кому е необходима толкова омраза?!
цитирай
53. kostadin - Ами не минаха и един ден и започнаха ...
12.11.2012 14:16
Ами не минаха и един ден и започнаха да не си спазват собственият устав.
Стратегията на старците в синода и тактиката е като и при трите "демократични" власти.
Каква наглостима т ,та даже заявяват ,че трябва някой да им обърне посмено внимание ,че не си спазват устава
цитирай
54. apollon - а как ще коментирате това ht...
14.11.2012 14:11
а как ще коментирате това

http://www.dnes.bg/balkani/2012/11/13/patriarh-maksim-i-sled-smyrtta-si-zasrami-srybskite-vladici.172941
цитирай
55. kostadin - 49. zaw12929 - ПО ВЕЧЕ СИ ОТ ГРЕШЕН ГЛУПАК! ТИ СИ НЕ ...
14.11.2012 14:12
Така казват -Скромността краси човека!
В този смисъл и Сталин е доста по - святТой също е живял скромно.Нали самият Христос е казъл -по делата им ще ги познаете ,а в живота на Максим неговото лично покаяние е минимално и незабележимо ,защото той явно е поискъл само той да се спасява
Виж този пастир вместо да бъде камък в темелите на Христовата църква е допуснал да се вградят некачествени хора -доносници в ДС.Мир на праха му .Ние не говорим за него ,а за неговото влияние и това което е оставил на църквата.Ако само той си е давал тайно заплатата в дом за деца ,то защо не са го направили и другите отци с по нисък ранг.Както и да е Ние ще сърбаме последствията от неговата скромност.Излиза ,че Христос сам е застанал против доброто влияние на църквата и е пожелал да я даде на властимащите.Не е ли време наистина да се слави името на Христос ,а делата на владиците ни да ни бъдат за пример.Има и такъв път -пътя на св Иван Рилски но Максим си е мислил ,че може хем душата му да отиде в рая ,хем оная работа ...да е задоволена.
Ако всичко идва от Бога то при Христос е имало един предател Юда ,а при максим само във висшият клир са над 10 предатели на Христовата вяра,а на всички хора е известно решението и действията на Христос при това предателство на Юда.-
Между другото Христос е казал и други неща ....не мир ви нося ,а меч!
цитирай
56. ivanko - друга поговорка
14.11.2012 21:33
За умрелите или добро или ИСТИНАТА!
цитирай
57. zaw12929 - При нас, всички са извисени при н...
14.11.2012 21:36
chudesatanakorana написа:
При нас, всички са извисени при нашата религия, защото Аллах е над политическата коректност. В мюсюлманския свят не може някой да си помисли чеможе да се използва религията за политически цели!!! Аллаха е над всичко при нас! Време е братя да си изберете нов пастир, който да не е ченге.


Всяко стадо има мърша- Аллах е Аллах, нищо против боговете и синовете им нямам. Но, за избора сте прав- да не е ченге, само че те ченгетата ще го изберат
цитирай
58. profirov - Като стана въпрос за патриарха,
14.11.2012 21:39
да помислим за папата...
По обезлюдените улици на един полски град вървял млад нацист с автомат в ръка, готов за застреля всичко, което се движи. В една полусрутена къща почти голобрадия младеж намерил свит на кълбо един поляк, малко по-голям от него. Гледали се в очите около минута - единия с явното превъзходство на по-силния, а другия с ужас и молба за живот. Накрая младия хитлерист вдигнал автомата... Изведнъж от небето се спуснал Ангел Господен и застанал между двамата. Германецът уплашено отстъпил, когато Ангелът извикал с гръмовен глас:
- Спри! Не знаеш що ще сториш, млади човече! Ти знаеш ли кого щеше да убиеш сега?
- Не, кой? - запелтечил нациста.
- Щеше да убиеш бъдещия Папа!
Нациста се опулил:
- Бъдещия Папа ли? Че ако той е бъдещия Папа, кой съм аз тогава?
Ангелът го погледнал строго и му казал:
- Ти си след него...

Поздрави!
цитирай
59. born - По тази логика следващият патриарх ...
14.11.2012 22:55
По тази логика следващият патриарх би могъл да стане и Дянков.
цитирай
60. kostadin - При нас, всички са извисени при н...
15.11.2012 14:08
chudesatanakorana написа:
При нас, всички са извисени при нашата религия, защото Аллах е над политическата коректност. В мюсюлманския свят не може някой да си помисли чеможе да се използва религията за политически цели!!! Аллаха е над всичко при нас! Време е братя да си изберете нов пастир, който да не е ченге.


Най -добрите роби са тези които се считат за свободни и независими.Това е възможно с много изостанали в културно отношение хора .Те като нашите цигани от пазарджик търсят опора и не ги интересува факта ,че у нас условията исторически са формирали по различен начин на живот .Не е характерно облеклото предназвначено за горещият климат на пустините в нашите тук раждащи се от векове наши събратя.
цитирай
61. ok3223 - И как е живял патриарха ...
16.11.2012 06:54
Като отшелник и светец...скромно, като цялата си заплата давал на църковната каса, която е подпомагала нуждаещи се.
Колко от вас, ругаещи го посмъртно, намиращи са на неговото място биха постъпили като покойният патриарх.
От тази ругаеща го тук паплач...нито един.
Той беше, и е за пример на всички, които обичат България, за които всичко българско и родно, и православно, не е празно пожелание и само думи.
Не съм религиозен, но свалям шапка и се прекланям пред паметта на такива българи, като покойният патриарх български Максим.
Вечна му памет...
цитирай
62. kostadin - Като отшелник и светец. . . скромно, ...
19.11.2012 09:58
ok3223 написа:
Като отшелник и светец...скромно, като цялата си заплата давал на църковната каса, която е подпомагала нуждаещи се.
Колко от вас, ругаещи го посмъртно, намиращи са на неговото място биха постъпили като покойният патриарх.
От тази ругаеща го тук паплач...нито един.
Той беше, и е за пример на всички, които обичат България, за които всичко българско и родно, и православно, не е празно пожелание и само думи.
Не съм религиозен, но свалям шапка и се прекланям пред паметта на такива българи, като покойният патриарх български Максим.
Вечна му памет...


Явно си живял с него
цитирай
63. kostadin - За умрелите или добро или ИСТИНА...
19.11.2012 10:34
ivanko написа:
За умрелите или добро или ИСТИНАТА!

Не ти ли е ясно ,че обсъждаме качествата на дух водач от гледна точка на християнството ,а не някаква отрепка която даже не пожелала да се жертва за стадото което води към Господа.
цитирай
64. rosmistral - Да, грозно е, когато един човек си е отишъл да бъде поругаван,но.....
24.11.2012 01:15
Това, се оказа поредният повод да си припомним времената,в които живяхме и в които имаше само две възможности за да оцелееш - или да мълчиш или да умреш....
Вече покойният патриарх отнесе тайната със себе си. Но цитираното решение на ЦК е взето ден след внезапната смърт на Патриарх Кирил.....кога имаха време да се огледат за нов глава на Българската църква?! Ето този товар носеше Максим през цялото време.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: koshmar
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 439250
Постинги: 76
Коментари: 1046
Гласове: 758
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031