Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2022 08:33 - За тези, които се чувстват нечути и неразбрани
Автор: zahariada Категория: Лични дневници   
Прочетен: 410 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 10.09.2022 08:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
За тези, които се чувстват нечути и неразбрани

imageОТДЖО МАРТИНО 2 СЕПТЕМВРИ 2022 Г  


imageИзображение чрез 123RF

Сигурен съм, че в някакъв момент от живота си може да сте се почувствали нечути или неразбрани. Дали хората всъщност не са ви признали и са ви разбрали погрешно, или това е било просто вашето усещане, че това се случва.

Освен няколко случайни случая на това, има някои от нас, които може да са чувствали това много, много пъти в живота си – може би повтаряща се тема. За нас нещо в основния ни опит гласи „хората не ме чуват, не ме разбират и изглежда не мога да направя нищо по въпроса“.

Знам, защото съм го чувствал много пъти в живота си. Въпреки че понякога това може да е гадно чувство, през повечето време не е съвсем вярно и ние просто сме се „обучили“ да виждаме преживяването си по този начин.

Преди да продължим, искам да отбележа, че ако според вашия опит се намирате в ситуация на законна злоупотреба, съдържанието на тази статия може да не се прилага по същия начин. Тук ще се позова на повечето случаи, когато това е по-скоро самоналожено възприятие в рамките на нашия опит.

Обичате да четете The Pulse? Ако сте редовен читател на нашата работа и обичате това, което правим, помислете дали да не станете член с платен абонамент и да ни помогнете да разширим работата си. Можете да поддържате само за $5 на месец и да се насладите на множество предимства за членове. Щракнете тук, за да научите повече.

Изследване на ума

Отдавна знаех, че усещането ми, че съм нечут , не е резултат от нещата, които хората ми причиняват в тези моменти. Вместо това бях развил навика да виждам ситуации през този фокусиран върху жертвата призма поради шепа преживявания в миналото си, които не бях обработил напълно.

(Обработката е начин, по който разбирате какво се е случило, какви емоции сте изпитали и какво преживяването може да е означавало за вас. Няма „един начин“ да обработите нещо, но обикновено намирате решение след обработката и емоционалния тригер около темата вече я няма.)

По същество дори във времена, когато бях чут и разбран, често не го виждах и вместо това мозъкът ми търсеше начини да докаже, че не съм бил чут, защото това беше реалността, която опознах.

Причината за това се свежда до това как работят нашите мозъци. Мозъчната ретикуларна активираща система (RAS) е полезна система, в която всички сетива са свързани. Това е като филтър, който помага на мозъка да не се налага да се справя с повече информация, отколкото може да поеме.

RAS работи през целия ден, за да филтрира по-малко важните аспекти на това, което постоянно виждаме и чуваме, и вместо това се фокусира върху нещата, които са важни.

В основен пример, когато шофирате, сетивата ви улавят ъгъла, под който клонът виси от дърво в периферното ви зрение, но това не е важно, за да ви предпази, докато шофирате, така че това се филтрира и вместо това вашият мозъкът ви казва колко далеч сте от човека срещу вас.

Колкото и полезна да е тази система, важно е да знаем как да я разбираме и да се ориентираме, когато става въпрос за разглеждане на нашите страдания.

Обобщавайки за секунда, RAS е като вратар на информация, която се пропуска в съзнанието. С други думи, RAS може да филтрира информация, която след това се установява в нашето подсъзнание или в по-дълбоки системи от вярвания. Освен това ще позволи нещо, върху което наистина се фокусираме внимателно в даден момент.

Какво означава това в контекста на моята история, че не съм чут, или каквато и да е история по този въпрос, е, че моята RAS буквално действаше, за да подсили тази история, която вече беше в моето подсъзнание. Всяка информация, която не подсилваше тази история, вероятно нямаше да бъде пусната толкова лесно. Ето защо дори когато ме чуваха, не го осъзнавах толкова дълбоко, както когато се чувствах нечут.

Пример: може да съм накарал 100 000 души да прочетат написана от мен статия, но това не е нещо, на което обръщам внимание. Вместо това забелязвам хората, които не са прочели статията, не са разбрали статията или 5-те души, които са оставили отрицателни коментари – докато 50 души са оставили страхотни.

Стига с техническите подробности за сега.

Някои предистория и някои мисли за решение

Ако сте гледали някои от дискусиите, които съм водил с хора преди няколко години в моите подкаст епизоди или интервюта, може би сте забелязали моменти, в които накрая хората започват да ми благодарят за работата, която съм свършил и как е им повлия и обикновено се оправям.

Това е отчасти защото, когато водя разговорите си, съм наистина ангажиран и в тези моменти чувам доказателство за нещо, което е значимо за мен и което почти не мога да повярвам, че някой би казал.

В моето подсъзнание и история по това време се чувствах нечут, неразбран и че хората не виждат цялостното послание, което се опитвам да споделя с работата си.

Независимо какво може да си помисли някой друг, гледайки милиардите гледания на съдържание, получено от съдържанието на CE през последните 14 години (оттогава преименувахме на The Pulse ), все още се чувствам нечут. Вярно е, че не съм създал  цялото  съдържание, което е видяно. Вярно е, че не мога да изложа цялата си мисия и послание във всяко съдържание, което съм създал. Но най-вече не се чувствах чут или разбран поради моите вътрешни истории – моите подсъзнателни истории – не заради това, което се случва в живота ми.

Всичко това започна, когато бях дете, след това обработих тези преживявания чрез трансформационна работа около 2009 г. и след това моделът се върна около средата на 2017 г., когато животът стана много хаотичен и позволих на историите отново да препрограмират RAS на ума ми.

Някои от най-ранните спомени, в които тези истории започнаха да се появяват в живота ми, бяха, когато бях в 5 клас и започнах да казвам на приятелите и съучениците си, че чувствам, че това, което учехме в училище, всъщност не ни помага, а ни кара да „промиваме мозъците да приемем нормално общество." Звучи грубо, знам, хаха. И може би повечето петокласници не мислят по този начин, но аз мислех. И все още смятам, че традиционното образование е до голяма степен отвратително.

Като оставим това настрана, до настъпването на 7 и 8 клас моите връстници започнаха наистина да изразяват своя стил, личност и възприеха поп културата. Не тръгнах по „поп“ пътя, защото ми се стори неудобно и неавтентично, но тук историята прави следващата стъпка.

Сега бях видим аутсайдер. Чувствах, че хората възприемат поп културата упорито, защото всички останали бяха и всеки искаше да се впише. Разбрах го, но ми изглеждаше роботизирано и странно по онова време и, честно казано, не ми хареса как се промени моите приятели и съученици.

Хората започнаха да се представят като лоши, готини и „твърди“. Не беше автентичен за мен и промени начина, по който приятелите ми щяха да взаимодействат заедно. Това, което не разбрах тогава, е колко обичайно е това, когато изследваш и откриваш личността си на тази възраст.

По онова време го наричах маска, сега го познавам като его, но започнах да виждам фалшивото усещане за себе си, което хората биха изобразили и нещо в това просто не се чувстваше добре.

Тъй като избрах да не се съгласявам с нововъзникващата култура, започнах да се чувствам самотен. Хората не ме слушаха, не ме питаха, не се стремяха да ме разберат – и говореха много зад гърба ми. Независимо колко любопитен бях да говоря с тях, да ги разбирам и разбира се, понякога да ги предизвиквам относно избора им, чувствах, че винаги е еднопосочна улица.

Не след дълго преминах от чувството, че се чувствам „готин“ и приет, към това да се чувствам и да се третирам като пълен изгнаник. И е странно да се връщам назад, защото не бях злобен, хулиган от класа или нещо подобно. Аз бях човекът, който искаше всички да играят заедно, да бъдат харесвани и в един отбор!

Това преживяване продължи през цялата гимназия. Има много повече подробности, но съм сигурен, че вече сте разбрали основното. Но когато настъпиха годините в колежа, почувствах, че това е ново начало и въпреки че бях станал много тих и срамежлив пред групи от това преживяване, бях нетърпелив да се запозная с нови хора.

Превъртам малко напред и открих, че започвам да чета книги за егото, подсъзнанието и как да се ориентирам в личната промяна. Срещнах приятел и ментор, който ме преведе през много сесии, които ми помогнаха да изчистя стари подсъзнателни програми и истории. Чувствах се безумно силен и неудържим. Освен това сега знаех как много лесно да свърша работата върху себе си, ако възникне нещо друго.

Това беше през 2009 г. и през следващите 8 години нещата бяха гладки. Рядко съм се чувствал нечут или неразбран. Въпреки че хората може би не винаги са ме разбирали, това не ме притесняваше ни най-малко и можех да видя хората, които наистина оценяваха всичко, което се чувствах вдъхновено да споделя.

След това дойде период в края на 2017 г., когато най-големите технологични компании в света сега се спуснаха към алтернативни медии. Те буквално осакатиха бизнес, който нашият екип изгради 9 години. Преминахме от 15 служители и процъфтяващ бизнес до някой, който щракна ключа и вашият бизнес на практика го няма. Това е шок и опустошително за почти всеки аспект от живота ви.

В същото време аз и партньор в друг бизнес не можахме да се приведем в съответствие с намеренията и целостта на това, което създавахме, и аз толкова исках да се измъкна. Беше напрегнат период както във финансов, така и в личен план и бавно, но сигурно се оказах претоварен. Обикновено приветствам промяната и я обичам, но с всичко, което се промени наведнъж и колко опустошителни изглеждаха ефектите, беше прекалено.

След 3 години житейски и емоционален удар, започнах да се чувствам нежелан, неприет и отново – нечут. На всичкото отгоре имах чувството, че толкова много хора не разбират основното послание на работата, която продуцирах, и това е всичко, върху което можех да се съсредоточа, защото отново изградих историята и моята RAS филтрираше цялата информация това ми каза друго.

В това започвате да се чувствате парализирани. Не можете да направите нищо както трябва, чувствате липса на енергия и целта ви се струва изгубена.

Започнете препрограмиране

Ако това преживяване резонира с вас и го забелязвате в собствения си живот, ето една проста стъпка, за да започнете пътуването на препрограмиране на вашия RAS.

Когато забележите, че се връщате към историята, че сте нечути и неразбрани от хората през цялото време, направете пауза. Почувствайте тялото си, станете присъстващи, забележете дъха си. Каквото и да трябва да направите, за да забавите темпото за момент и просто да бъдете. След около минута прегледайте 4 или 5 примера как тази история не е вярна. Намерете областите в живота си, където ви чуват и разбират, и уведомете мозъка си.

Проиграйте примерите, които си спомняте. Разкажете историята наум. Почувствайте го и си припомнете какво е било да бъдеш чут или разбран в тези моменти. По този начин вие съзнателно въздействате на подсъзнанието си по начин, който помага да разбиете история, която оцветява житейския ви опит по неточен начин, който често причинява страдание.

Предлагам това като просто решение. Може да е полезно да проучвате допълнително този тип работа или може би да работите с някого, но исках да осигуря нещо, което може да бъде много мощно, тъй като това направих, за да се отърва от този навик преди няколко години.

И аз исках да споделя нещо вдъхновяващо. Още през 2019 г., по време на един от по-дълбоките моменти на чувство за лайно за всичко това, съпругата ми  Руби  ми написа писмо, което вдъхнови тази статия и споделяне. Исках да го споделя с всички, защото резонира с мен и беше страхотно напомняне да спра, да си поема въздух и да преоценя.

Към Нечуваните:

Знам, че гласът и сърцето ти се изморяват, духът ти е сломен и моментите, в които виждаш целта си, са мимолетни.

Но има толкова много неща, които не можете да видите, когато главата ви е наведена, чувствате се мрачни и безцелни.

Какво виждат очите ми, когато не гледаш:

Някой нов ви откри днес.. лицето му грейна и сърцето му се почувства пълно.. намери някой, който говори техния език, разбира възгледите им и носи същите ценности – който просто ГО РАЗБИРА и ТЯХ. Те не смятаха, че е възможно, но ЕТО ТЕ, давайки им надежда и им помагаш да си представят бъдеще, което са знаели, че искат, но не са вярвали, че е възможно. Те чуват това, което имате да кажете, и са развълнувани да слушат – със свежи уши и нетърпелив ум, щастливи, че са открили вашата перспектива, те започват да се гмуркат по-дълбоко и утре са по-наясно благодарение на това.

Някой друг е имал тежка година и с всичко, което се случва, те не знаеха на какво да вярват – затова започнаха да разпитват. Минаха месеци, но те възвърнаха вярата си в човечеството и вече виждат света по различен начин – заради теб. Виждате ли, те са се нахвърлили върху работата ви и най-накрая са намерили глас, който не им набутва вярвания в гърлата, а предава факти и им позволява  да  разберат какво е истинско. Те се чувстват ценени, чути и повдигнати – благодарни, че някой там го е грижа толкова много, че са приели за своя мисия да помагат в личната им и нашата колективна еволюция. Може още да не го знаят, но това е началото на нещо напълно трансформиращо.

След това има и тези, които ви следват от години. Твърдо верните, които се чувстват повече като семейство, отколкото като нещо друго. Те са „редовните“, които с течение на времето сте срещали или сте говорили с тях и сте станали близки – те виждат борбите ви и усещат болката ви, но най-важното е, че ви виждат и оценяват работата ви, защото разбират. Помогнахте им да преживеят труден период, държахте ръцете им, докато правеха първите им стъпки в неизвестното, събудихте ги след цял живот на дрямка и в замяна, когато бяхте бутнати надолу, те ви помагаха отново и отново, защото те познават Бих направил същото, ако има възможност или нужда. Гласът ви е светлинен фар за тях и в замяна те ви следват до краищата на интернет – знаейки, че не сте там, за да водите, а да им показвате пътя.

И все пак..

Всеки ден, когато се събуждате и всяка нощ, когато полагате глава, глас ви казва, че сте нечути, неподходящи и изоставате. Този глас става все по-силен и сега дните ви са изпълнени с вяра, която ви тежи, а нощите ви държат витаеща граница, която не сте се опитали да надскочите.

Този глас, който носите, започна да смазва духа ви и да ви накара да млъкнете – малко по малко, карайки ви да се съмнявате в себе си и вашите творения, карайки ви да вярвате, че успехът е толкова масов и че без светът да гледа, може никога да не помогнете наистина на човечеството ..

И аз съм тук, за да ви кажа:  този глас е  грешен .

Гласът в главата ви, който изпълва живота ви с ужас, е само история, която трябва да бъде пренаписана. Защото ВАШИЯТ ГЛАС е този, който трябва да бъде чут.

Докато се питате какъв е смисълът от всичките часове, месеци и години, вложени в работа, която „никой“ не вижда... хиляди намират истината и себе си в думите ви.

Това е във вашия характер, вашето сърце, вашето послание и вашето желание да помогнете на колектива, че вече сте помогнали на толкова много. Защото всеки „някой“, който ви намери, е воден по пътя на откритието и този огън, който сте запалили, е като факла, предадена на другите по  пътя им  ... бавно, но сигурно, подпалвайки света.

Бих могъл да продължа цяла вечност да обсъждам битката между егото/ума и Душата. Но просто ще кажа, за да знам, че знаете – лъжите, които се възпроизвеждат като развалена плоча в главата ви, го правят единствено защото са застрашени от реалността, че вашите истини са много по-мощни. Единственият начин да ви лиши от властта е да ви накара да повярвате, че нямате такава – и по този начин вашите творения спират, нямате стремеж да оживите визиите си, чувствате се все по-изгубени и все по-малко ВИЕ. Трябва да запомните, да се доверите и  да ВЯРВАТЕ  , че вашето послание има по-голяма тежест от която и да е история, която умът ви може да ви каже.

Спомнете си, че от ранна детска възраст сте виждали този свят по различен начин. Никога не сте се поддавали на външното утвърждаване, нито сте позволявали на ума си да поеме волана – независимо колко трудно е било. В тийнейджърските си години си знаел, че го имаш в себе си, както знаеш всички ние, да променим света си към по-добро. И въпреки че времената са трудни, време е да се отърсите от веригите на самоомразата и съмнението. Тази история се играе като повторение на шоу, от което сте се уморили.. време е да смените канала и да събудите онова малко момче, което знаеше, че всичко е възможно и което не позволи на критиците, тенденциите или света да го разкажат той да е различен или да го промени по някакъв начин. Ти си толкова специален, защото винаги си вярвал и винаги си бил Ти – не позволявай на нищо да ти отнеме това, не сега – никога.

Винаги е било във вас, както е сега, да  култивирате нещо необикновено и да създадете истинска промяна на тази планета  – и независимо дали вярвате или не, истината е, че светът е готов и ви чака да се изправите, да вдигнете и да задържите високо вдигната глава, знаейки, че това е, за което сте тук.

И докато го правите, ще има хора, които ще ви аплодират, такива, които ще освиркват, такива, които са благодарни, и такива, които хвърлят съмнение – но в крайна сметка тези, които чуват вашия призив, променят живота си и хората около тях заради теб и твоята работа. Фокусирайте се и запомнете тези хора, колкото и да са много или малко..

Защото гласът Ви не трябва да звучи в масите, а в многото, които гласът ви вдъхновява  поотделно  , които ще се разпространят в масата – както при всяка истинска променяща се честота.

Знайте, че това, което излъчвате, е различно, по-дълбоко, с по-висока цел и в замяна е по-трудно за чуване и достигане до него – като кучешка свирка към тези тук, за да събуди съзнанието за единство, гласът ви зове тези, които са готови да се настроят към това честота – и следователно именно в тази дълбочина и последователен тон вие, колективно, ще промените света.

Всичко това да кажем, може  да не  се чуе по целия свят в началото, но за тези, които го чуят, имате нашето внимание и ние слушаме.

Защото именно в  нечуваното  вярваме в нещо по-дълбоко.

Обичам те. Освободете всички страхове, съмнения, ограничения или задръжки – спомнете си кой сте.image

– Руби




Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39938284
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930