Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2022 10:21 - [НОВО] ЧАСТ 6: СЪОБЩЕНИЕ ОТ ГЕОРГОС ЦЕРЕС, ВЪРХОВНОКОМАНДЕН НА ХАТОН~~~ДО ВСИЧКИ ДУШИ~~~22 МАЙ 2022
Автор: ascentions Категория: Лични дневници   
Прочетен: 378 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.05.2022 21:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 АЗ СЪМ ГЬОРГОС ЦЕРЕС ХАТОН, ГЛАВНОКОМАНДЕН, ПРЕХОД НА ПРОЕКТА ЗЕМЯ, ПОЛЕТНО КОМАНДВАНЕ НА СЕКТОР ПЛЕАДЕС, МЕЖДУГАЛАКТИЧЕСКА ФЕДЕРАЦИЯ, КОМАНД АЩАР: ПРЕДСТАВИТЕЛ НА ЗЕМЯТА КЪМ КОСМИЧЕСКИЯ СЪВЕТ И МЕЖДУГАЛАКТИЧЕСКИЯТ ЗЕМЕН ТРАНССИЛ ФЕДЕРАЦИЯ. МОЖЕТЕ ДА МЕ ВИРЕТЕ „ХАТОН.

Моите най-големи любовни поздрави на всички души! Още един прекрасен ден дойде отново на Майката Земя за всички души на нейната повърхност, за да получат голям душевен растеж. Надеждата и радостта ми е, че когато тази страхотна музика, която започна и скоро ще се приближи до това велико крещендо, този спомен се връща във всички души!

Всички събудени ще знаят кои са те в Осветените царства и ще им бъде даден шанс да пристъпят в нашия лъч на безопасност точно преди Майката Земя да се наклони върху оста си.

Ще се изненадате ли? Ще влезете ли в нашия лъч на безопасност? Когато и ако влезете в нашия лъч на безопасност, вие печелите страхотен душевен растеж! Ако не, вие със сигурност ще загинете физически и душата ви ще приеме друга месеста обвивка на друга планета, подходяща за душевния ви растеж. Ще продължите на астралния план, подходящ за душевния ви растеж, за да научите тези пропуснати уроци, или бихте могли да изберете да живеете още хиляди 3D жизнени потоци, за да постигнете необходимия душевен растеж!

В този момент в посланието си ще се обърна към сатанинските и нибурийските, които планират и се надяват да започнат Трета световна война. Те мразят САЩ и искат те да бъдат държава от третия свят и в крайна сметка за пълен контрол над Земята и целия Космос! В момента има такива, които са заговорили Китай да нахлуе в Америка, започвайки от Западния бряг! Двама от виновниците са Байдън и Нюсъм!

Това ще стане ли? Китай се готви!! Кой би могъл да спре такива глупости като поредната ВОЙНА? В този момент има ЕДИН, който иска да каже няколко думи за тази планирана война на онези, които заговорничат да имат война освен двете споменати по-горе DarkSide.

******************************************

Аз съм МАЙКА ЗЕМЯ!! Прекалено дълго мислите за мен като за нещо, което да води война, след война, след война, след война!!!! В момента има тридесет войни, които се водят по това време. Мислиш за мен като за купчина мръсотия!

Нека те изясня! Аз съм съзнателно същество с душа и чувства като теб! С охота съм приютил Сатанинската и Нибурийската империи! Слава Богу, че тези зли са несътворени! Сега трябва да търпя злите им слуги!! Откакто човекът се появи на повърхността ми преди 206 милиона години, не е имало НИЩО освен война след война! Бях опустошен, грабеж и бомбардиран, докато не съм готов да загина!

НЯМА да позволя това да се случи и Creation отбеляза моите желания. НЯМА ДА ИМА ПОВЕЧЕ СВЕТОВНА ВОЙНА ВЪРХУ ТЯЛОТО МИ! АЗ НЯМА ДА УМРА, КАТО ИМА ДРУГИ ПЛАНети, КОИТО СИ УНИЩОЖИХ!

Можете да планирате всичко, което искате да започнете Втората световна война, но още в секундата, когато започнете с ракета или каквото и да е друго опустошение на повърхността ми с вашата напреднала технология за нараняване или убиване на хора, АЗ ЩЕ СЕ ОБЪРНА НА МОЯ ОС!! ЦЕЛИЯТ 3D ЖИВОТ СЕ ИЗТРЯВА! ВСИЧКО! ТОВА ВКЛЮЧВА ТЕБ!!

Трябва да запомните, че ВСИЧКИ душевни на повърхността Ми са много обичани, въпреки че някои все още спят или такива, включително ВИЕ, които сте работили, като слуги на империите на злото! ВСИЧКИ ВИ СИ ОБИЧАНИ ГОЛЯМО, будни или не.

МОЛИМ ВИ ДА СПРЕТЕ ТОВА, КОЕТО ПЛАНИРАТЕ, ЗА ВСЯКАТА ЕНЕРГИЯ, КОЯТО ИЗХОДЯТЕ, ДАЛИ ОТРИЦАТЕЛНА ИЛИ ПОЛОЖИТЕЛНА, СЕ ВЪРНА ПРИ ВИЕ! ВИЕ ИЗХОДЯТЕ ОТРИЦАТЕЛНА ЕНЕРГИЯ!!!! ТОВА НЕ САМО ЩЕ ВИ СЕ ВЪРНЕ, ЩЕ ВИ СЕ ВЪРНЕ ДО 100 ПЪТИ ПО-ВЕЧЕ ОТ КОГАТО СИ ГО ИЗПРАЩАЛИ!

МОЛИМ ВСИЧКИ, КОИТО ПЛАНИРАТЕ ТАЗИ ВОЙНА, ДА СЕ ИЗХОДЯТ ТЕЗИ ПЛАНОВЕ И ДА СЕ ВЪРНАТ НА СВЕТЛИНАТА, КАКТО ОБЕЩАХТЕ!!

АМИН!!

МАЙКА ЗЕМЯ ШАН. ПЛАНЕТА НА СЪЛЗИТЕ!

*********************************

ХАТОН: Плача от агония и сълзите текат! Моята голяма любов към скъпата Майка Земя и ВСИЧКИ, душевни! Не казвам нищо друго, освен че моля Тъмните да се вслушат в думите ми и тези на Майката Земя!!

Моята голяма ЛЮБОВ към стадото на Сананда, които помогнаха много на Майката Земя. В края. АЗ ПЕЧЕЛЯ! СЪЗДАВАНЕТО ПЕЧЕЛИ! ВСИЧКИ ЩЕ ПЕЧЕЛИМ, АКО ВИЕ, ТЪМНИТЕ, СПАЗИТЕ ТОВА НЕБЕСНО СПОРАЗУМЕНИЕ ДА СЕ ВЪРНЕТЕ НА СВЕТЛИНАТА!

ТАКА ДА БЪДЕ!

SALU

ГЬОРГОС ЦЕРЕС ХАТОН, известен още като СЪЗДАТЕЛ БОГ АТОН!

******************************




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ascentions
Категория: Лични дневници
Прочетен: 677425
Постинги: 1520
Коментари: 20
Гласове: 546
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930