Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2021 16:14 - Папата: Разговор в ада
Автор: zahariada Категория: Лични дневници   
Прочетен: 581 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 12.11.2021 16:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Папата: Разговор в ада

От Джон Рапопорт

Блогът на Джон Рапопорт

4 ноември 2021 г.image

 

image

В рамките на един час след като си отиде от този живот, папа Франциск се озова в малък кабинет. Изтъркан килим, бюро, два стола. Боята за стени се лющеше. Млад мъж, облечен в бял тропически костюм, влезе и седна зад бюрото. Той даде знак на папата към стола срещу него.

Къде съм?

В ада, Франсис.

Това е невъзможно.

Защо?

Аз съм папата.

Има и друг начин да го погледнете. Защо не си тук?

Не наистина. Очевидно е имало грешка. Трагична грешка.

Страхувам се, че не. Нашата транспортна система е бронирана. Работи на AI.

Тогава... тогава ти си Сатана?

Браво, Франсис. Не. Аз съм Сид, помощник-директор по човешки ресурси.

Къде е Сатаната? Искам да говоря с него.

Сатаната не приема знаменитости. Той дори не е говорил със Сталин. Или Торквемада.

Виж, не ме интересува твоята система. Изпратен съм на грешното място. Предопределено ми е да се срещна със Спасителя и Неговия Отец.

Да, добре, това няма да стане. Ти си тук, това е адът и това е.

Безумно. Как да предам съобщение до Бог?

След толкова време, не знаете как? Както и да е, ние сме блокирани. Няма услуга от тук до там.

Трябва да има ангел, с когото мога да говоря.

Друг добър. Не, Франсис, всички сме без ангели.

Имам ресурси. Изкуство, злато, ръкописи.

ИМАШЕТЕ ги.

Обадете се на Ватикана по телефона.

Имахме директна линия. Но след това спряха да плащат сметката си.

Аз съм… заседнал… тук?

Страхувам се, че е така. За продължителността.

Това е безсъвестно. Някой е кръстосвал проводниците си. Има милиони хора на име Франсис. Бях изключен.

Или заслужаваш да си тук. Нека поговорим за това.

Трябва да има нещо, което мога да ви предложа.

Абстрактно, подкупът е интересен разговор, но ние сме далеч отвъд това.

Каква е настройката тук? Кой се нуждае от услуги и благословии?

Ние управляваме стегнат кораб. Имаме график. Понеделник е медицински ден. В момента извършваме серия от експерименти върху интерфейса мозък-компютър. Доброволците са прикрепени чрез сонди на черепа към програма, която ги зарежда с напреднала математика. Фазата на интеграция се сблъска със сериозни проблеми. Вместо данни, хората изпитват необработена електроника. Нивата на болка са изключително високи. Така че ние се опитваме да противодействаме на това с лекарства.

Не си сериозен.

Това е Адът.

Казахте „доброволци“.

В понеделник можете да изберете клинично изпитване на високи дози AZT. Измерваме времевата линия на клетъчната смърт. AZT по същество спира клетките от репликация. Казано на лаици, тялото се разпада бързо и се разпада.

Това трябва да е мечта.

Във вторник ви завързваме за бягаща пътека, която пътува 37 мили в час за два часа, като постепенно ви спускаме в огненото езеро.

Какво съм направил? Какво направих, за да заслужа това?

Нека поговорим за това. Например сделката с китайците.

Китайците са прекрасен народ.

Сигурен. Всички сме прекрасни, Франсис. Говоря за китайския режим и Си Дзинпин.

Имате предвид подкрепата на Ватикана за абортите? Нашето одобрение на тяхната система за социален кредитен рейтинг? Конференциите за интегрирането на католицизма и комунизма?

Това би било начало.

И какво тогава? И така, ако направим тези квартири? Китай е електроцентрала. Нямах просто да седя там и да ги гледам как ни преобръщат. Сид, те вече контролират половината Италия. Защо мислите, че първите блокирания на COVID на Запад започнаха в задния ми двор?

Вашата вярност беше към Исус и Бог.

Шегуваш се, нали? Дори Бог прави сделки. Той оказва натиск, получава това, което иска, и след това се отдръпва. Изпратете чума, постигнете съответствие, обявете примирие. Всичко е свързано с действието. Един играч получава една фигура, друг играч получава друга. Разстилаш бакшиша, прибираш джоба.

Сега стигаме донякъде. Подобна ситуация и с изменението на климата, нали?

Просто друга сделка. Поредната суматоха. Тези флим-флам художници наистина вярват, че могат да измерват общата температура на Земята? Шегуваш ли се? Много по-малко ИСТОРИЯТА на температурата? Но това е пиесата сега. Панелът на ООН. Те ще опаковат заплахата от планетарен сблъсък между Земята и Марс, ако това ще им даде крак.

Видяхте възможност.

Разбира се. Аз съм хуманитарист номер едно в света, когато става дума за глад и неравенство. Това са моите точки за разговор. Мога да свърша страхотна работа да симулирам връзка между тях и изменението на климата. Значи съм нужен. Всички замесени измамници вече се чувстват като бандити по климата. Така че те сядат с мен, аз договарям своите десет процента. Освен това те намаляват производството на енергия по целия свят. Знаете, като „решение“. Това им дава повече бедност и изтощение, които са полезни за техния бизнес – Контрол. Аз съм в същия бизнес. Виждаме се очи в очи.

Харесва ми, Франсис.

Чакай малко. Губя нишката. Искам да кажа, ти си на моя страна, нали? Получавате представа за моята стратегия и одобрявате. Да?

Абсолютно. Ти говориш на нашия език.

Тогава защо говориш за понеделник и вторник и ме подлагаш на всякакви изтезания по графика си, ако не съм тук, за да си плащам за греховете си?

Франсис, бих си помислил, че си го разбрал отдавна. Ние сме садисти. Наслаждаваме се на нашата работа. Това е всичко. Ние не се движим с небето. Нямаме мнение или познания за тях. Ние просто приемаме душите, които се появяват тук. Радвам се, че си с нас. Но имаме нужда от суровина. ти си това.

Какво?! Няма ли нищо морално в наказанието на това място?

Морално? Помисли добре, Франсис. Отново, това е Адът.

Добре. Аз съм бърз адаптер. Тогава има неща. Неща, на които мога да те науча, Сид.

не мисля така. Обиколили сме блока няколко милиона пъти. Ние си знаем бизнеса.

Няма ли замесени пари?

Ние сме безкасови. Позволете ми да ви покажа стаята ви. Има изглед към езерото…

Имам проблем с психичното здраве. Мога ли да видя лекар?

Това място е пълно с лекари. Мога да те взема днес следобед. Подкрепихте психиатричното лечение, докато бяхте във Ватикана, нали? Тук обаче лекарите са склонни да са малко наведени. Те стигат до крайности с лечението си. Ще направя няколко обаждания и ще ви намеря неентусиазиран направо стрелец. Разбира се, изживяването на това, което стандартният протокол на Haldol прави на нервната система...успокояващият ефект е само първи етап. След това невроните започват да стрелят на случаен принцип. Контролът на импулса излиза през прозореца...

Искам навън!

А, но ти си вътре, Франсис.

Препечатано с разрешение от  блога на Джон Рапопорт .

Най-доброто от Джон Рапопорт

Джон Рапопорт управлява No More Fake News . Авторът на експлозивна колекция „Разкритата матрица“ , Джон беше кандидат за място в Конгреса на САЩ в 29-ти окръг на Калифорния. Номиниран за награда Пулицър, той работи като разследващ репортер в продължение на 30 години, като пише статии за политика, медицина и здраве за CBS Healthwatch, LA Weekly, Spin Magazine, Stern и други вестници и списания в САЩ и Европа.

Авторско право © Джон Рапопорт

Предишна статия от Джон Рапопорт: Какво иска Бог?




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39972659
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31041
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930