Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2020 18:20 - Отговарям на добродан
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1343 Коментари: 9 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Човече, как казваш, че не съм ти отговорила на въпросите. Ето, повтарям накратко отговорите си, кажи на кой не ти отговорих.

Попита ме:

1.     Май първо трябва да се умре, а после ще сме щели да се спасяваме? Колко тъжно. ОТГОВОРИХ ти, че дори и да умрем, при Пришествието Господ ще ни възкреси, а някои ще посрещнат живи Исус Христос. Дадох ти и цитати от Библията: 1Коринт.15:51-54 и 1 Сол. 4:13-17.

2.      Още един живот, и то вечен? Мерси, няма нужда :):):). ОТГОВОРИХ ти, че сегашният живот не си струва да е вечен. Но Бог обещава съвсем друг живот и аз вярвам в това. И че Бог те обича, но щом не искаш, няма да постъпи против волята ти.

3.     Обещанието е вървежна стока и може би не съм мислила достатъчно по този въпрос? ОТГОВОРИХ ти, че съм мислила достатъчно: Ако няма Бог; тогава всички обещания в Библията, ще са празни приказки. Нали така? И какво губя? Нищо. Изживяла съм си живота на тази земя водена от християнските добродетели, вярвала съм в нещо, което не съществува, но това с нищо не ми е навредило.

И обратно: Има Бог и обещанията Му за вечен живот са истнинни. Само че аз не вярвам. Смятам ги за фантасмагории. Исус Христос е една историческа личност, ако въобще е съществувал. Той не е поел моите грехове на кръста. Аз си отивам от този свят с греховете си и... какво? Губя вечния живот. Губя най-ценното нещо - приятелството си с Христос.
Идва Пришествието на Господ Исус Христос. Възкресява мъртвите, взема със Себе Си вярващите в Него, а аз оставам на земята, за да умра втори път и то завинаги.
Ще бъде жалко, ще съжалявам, ще плача, но ще е много късно...

4.     Добре. На Земята със сигурност има хора, които обичате, но не са толкова ревностни християни......или направо са грешници. Вие отивате в рая, а те се мъчат в ада.....в който ги е пратил Вашият бог.... Какво смятате да направите в този случай? Всемогъщият и всемилостив бог праща любимите Ви хора да горят в ада завинаги!
Любопитен съм какво мислите по въпроса :)?
ОТГОВОРИХ ти, че Бог е Любов и не би изпитвал наслада да гледа как цяла вечност хора страдат в огъня. Самата аз, ако знам, че там някъде любимите ми близки горят вечно, бих се отказала от Рая. Казах ти, че наистина в Библията има термин „вечен огън“ и той е споменат за наказанието на нечестивите и за огъня, с който горят Содом и Гомор. И че хората, които изследват Библията са установили, че значението на "вечен огън" не е, че гори вечно, а е "огън с вечни последствия" - веднъж за винаги. Огън, който е изгорил безвъзвратно, за винаги, за вечността! Фактът, че Содом и Гомор не горят днес го доказва; и в Софон.2:9 се казва, че мястото на Содом и Гомор е запустяло. А за нечестивите в Малахия 4:1 се казва, че ще изгорят, та от тях няма да остане ни корен, ни клонче. Това какво значи? Че няма да горят вечно. Те просто ще приемат съдбата, която сами са си избрали.
Всеки е свободен да направи своя избор, но никой не може да избегне последствията от него.

5.     Обещах вечен огън - няма вечен огън. ОТГОВОРИХ ти, като повторих, че има такъв термин "вечен огън", който е употребен за унищожението на Содом и за нечестивите. В Библейските текстове това означава огън с вечни последствия. Огън, който е изгорил нещо веднъж и за винаги; доказателство за това е, че Содом сега не гори, а за нечестивите пише, че като изгорят, няма да им "остане ни корен, ни клонче" т.е. - нищо, те са изгорели - за винаги.

6.     Содом и Гомор - вечна пустота. Там, като гледам, живеят най-малкото...археолози :). Да, на това твое твърдение НЕ ОТГОВОРИХ нищо, защото съм съгласна, че археолози шетат навсякъде. Не знам къде гледаш, но за точното място на тези градове има само хипотези. Така че и тук няма никакво противоречие.

7.     Нечестивите също няма да се мъчат вечно :) Противоречия едно след друго. ОТГОВОРИХ вече два пъти, че наистина нечестивите няма да се мъчат вечно, ЗАЩОТО „ВЕЧЕН ОГЪН“ В БИБЛИЯТА Е ОГЪН С ВЕЧНИ ПОСЛЕДСТВИЯ – НЕОБРАТИМИ, ЗАВИНАГИ! Запомни  го това. ЧЕТВЪРТИ ПЪТ НЯМА ДА ТИ ГО КАЗВАМ.

8.     Изглежда бог е лъжец, не държи на думата си :). Защото на хората втълпява едно, а той е свободен да прави каквото си ще. НЕ ТИ ОТГОВОРИХ, а те попитах как смееш да наричаш Бога лъжец. Ако познаваше пророчеството от Даниил 2-ра глава, щеше да знаеш, че е изпълнено на пет шести. Пет части са изпълнени, остава да се изпълни последната, шеста. А пророчествата за Исус Христос са изпълнени на 100%. Остава само Пришествието Му. Бог не е лъжец, каквото каже – става. Той просто не може да лъже, ТОЧНО защото думите Му имат творческа сила: „Бог каза да бъде светлина и стана светлина“.

9.     Бог е аморален. Тук трябваше аз да те попитам какво имаш предвид, защото Бог е най-святото същество във Вселената. Неговият морален закон е уникален, универсален и вечен.

10. Откъде тогава да съм сигурен, че постъпвам правилно, като спазвам заповедите му?:):):):):) ОТГОВОРИХ ти, че това е тъп въпрос, защото на всеки нормален човек му е ясно, че ако хората постъпваха правилно и спазваха Божия морален закон – 10-те заповеди – земята щеше да е едно добро място за живеене.

11. P. S. Като се откажете от Рая.......какво ще правите и къде смятате да идете? ОТГОВОРИХ ти, че от Рая бих се отказала, САМО АКО хората горят цяла вечност, но то не е така.
Помисли за себе си, като се откажеш от Рая, какво те очаква. И не забравяй, че Бог и теб обича и иска да Му се довериш.

12. Благодаря за отговорите, които така и не получих. Е, хайде сега кажи на кои въпроси не получи отговор, щото както виждаш, на всички съм ти отговорила.

13. Не съм и очаквал да получа, много ясно. На мен ми се струва, че не много, а никак не ти е ясно. Но то в Библията го пише това: „…естественият човек не побира това, което е от Божия Дух, защото за него е глупост; и не може да го разбере, понеже, то се изпитва духовно“ (1Коринт.2:14)

14. Спирам да питам, няма смисъл. И аз така мисля – няма смисъл (за сега, защото може да размислиш).

 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. elizabethborislavova - Т.н. добродан и тук ли се появи
28.12.2020 19:09
Не му обръщайте внимание. Ще почне да ви пише и да иска секс, той е пасивен. Ще казва, че е щастливо женен и има "деца". Не му вярвайте.
От година му обяснявам непрекъснато и ефекта е същия, като тук.
цитирай
2. vandela007 - Мисля,
28.12.2020 19:31
че пише за да се заяжда. Въобще не "вдява" това, което му отговарям...


elizabethborislavova написа:
Не му обръщайте внимание. Ще почне да ви пише и да иска секс, той е пасивен. Ще казва, че е щастливо женен и има "деца". Не му вярвайте.
От година му обяснявам непрекъснато и ефекта е същия, като тук.

цитирай
3. dobrodan - Предайте на тъпата....няма да обиждам овцата, тя има в пъти повече
28.12.2020 20:03
мозък, че съм готов да извадя снимките на личните ни съобщения, където "тя" се прави на blagovesteliseev, и от нея секс да иска който си ще без мене. Защо лъжеш, маймуно? Наистина ли искаш да бъдеш осъдена за клевета?
Доказателства на корем имам. Как не те е срам, нали си набожна, ммм?
Знаеш ли божията заповед за лъжата?
Мисля, че си падаш по пасивните. Ами ожени/омъжи се за такъв и ще се почувстваш на място.
Много внимавай, когато споменаваш жена ми и децата ми. После освен паричките може да не излезеш и от затвора, това е сериозно предупреждение, ако не си разбрала първото. Не познаваш нито мен, нито нея. Гледай да не се запознаем....случайно.
цитирай
4. dobrodan - Vandela, това не са отговори, а усуквания по килифарски.
28.12.2020 20:14
Задал съм точни и конкретно формулирани проблеми, а насреща получавам "това не е това, а розова вода.....дръжка от метла" и други подобни.
С цитати от библията или от друга "пресвета книга" можете да убеждавате себе си до премала....но не и мен.
В думите Ви и цитатите Ви има толкова логика и обяснения за същината на света, колкото в израза "водата е мокра".
Така последователи не се привличат :):):).
Вече бях забравил за започнатия "диалог". Така или иначе това не са отговори и няма смисъл да говоря с радиото ;).
цитирай
5. elizabethborislavova - Ето, независимо за какво и колко важна е темата стилът е този
28.12.2020 20:15
Затова не му обръщайте внимание. А, оше ще каже, че е бивш учен и някога е бил не знам какъв си. Но това идва по-късно.
цитирай
6. dobrodan - Не, не съм бил учен и някога не знам какъв си, Елизабето/Благовесте,
28.12.2020 21:00
че от шизофреници/чки с неустановена джендърна идентификация почна да ми втръсва.
Впрочем, намерил съм едно чудничко материалче, писано е от една бивша от вашата секта.
Дали да го публикувам?

Ето какви сте, петдесятните сектанти.

Според експертите се използват различни методи за привличане на хора. Обикновено първия път начинаещите не са заредени с информация. Всичко се прави, за да се гарантира, че хората нямат никакви противоречиви чувства и съмнения. Този период психолози наричат "меден месец" в сектата. Новодошлият се приема безусловно, всички го обичат и одобряват. През това време следва оценка на платежоспособността му (независимо дали има пари, недвижими имоти и т.н.) цели се разбере семейното му положение, професия.

Ако искаш, да продължа?
цитирай
7. zaw12929 - ПРЕД БОГА, КОГАТО МУ ДОЙДЕ ВРЕМЕТО ...
28.12.2020 21:21
ПРЕД БОГА, КОГАТО МУ ДОЙДЕ ВРЕМЕТО ВСЕКИ ОТГОВАРЯ САМО ЗА СВОИТЕ ДЕЛА
ТОВА НА АТЕИСТИТЕ НЕ МОЖЕ ДА СЕ ОБЯСНИ. ТЕ СЕ МЪЧАТ ДА ДОКАЖАТ, ЧЕ НЯМА БОГ И ТРЯБВА ДА ТЕ НАПРАВЯТ АТЕИСТ, КОЕТО Е ТЕХЕН ГРЯХ / НЕ ДЪЛЖИТЕ ОТГОВОР
цитирай
8. vandela007 - Да!
29.12.2020 12:15
Тъй като същетвуването или несъществуването на Бог не може да се докаже експериментално, атеистите също са вярващи - те просто вярват, че няма Бог, но нямат доказателства.

zaw12929 написа:
ПРЕД БОГА, КОГАТО МУ ДОЙДЕ ВРЕМЕТО ВСЕКИ ОТГОВАРЯ САМО ЗА СВОИТЕ ДЕЛА
ТОВА НА АТЕИСТИТЕ НЕ МОЖЕ ДА СЕ ОБЯСНИ. ТЕ СЕ МЪЧАТ ДА ДОКАЖАТ, ЧЕ НЯМА БОГ И ТРЯБВА ДА ТЕ НАПРАВЯТ АТЕИСТ, КОЕТО Е ТЕХЕН ГРЯХ / НЕ ДЪЛЖИТЕ ОТГОВОР

цитирай
9. zlika - Човека не може да се надскочи. Защо се мъчите с него?
24.03.2022 21:50
Както е казал Иисус (ние, православните го пишем така): който има уши да слуша, нека слуша! (Лука 8:8)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1287662
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5416
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031