Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2020 17:40 - Не се тревожи
Автор: kaliban3 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 975 Коментари: 5 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Не се отпускай! Не съм те забравил.


Тагове:   пръц,   retarded,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Спри, не си отивай!
21.10.2020 19:07
Ще ми бъде мъчно...

(Визирам Лекс Парси- Пръц и с нетърпение очаквам поредния му шундьовър!)
цитирай
2. kaliban3 - Ще ми бъде мъчно. . . (Визирам Лекс ...
21.10.2020 20:04
apostapostoloff написа:
Ще ми бъде мъчно...

(Визирам Лекс Парси- Пръц и с нетърпение очаквам поредния му шундьовър!)

Няма да си отиде. Не го били пускали от Инвестора.
И скоро ще снесе пак.

цитирай
3. apostapostoloff - Лекс Парси- Пръц не смее вече
23.10.2020 18:51
да вилнее из собствения си блог, а засипва с безконечните си и объркани коментари блога на hloris.

Трябва да го дебнем и засичаме там. Освен това той има навика да се жалва на своята душеприказчица Веси. И там трябва да го дебнем!
цитирай
4. fun1001 - ....не моа, се клАсирам аз, сред толкоз ербап моми..ще си остана на сухо)
23.10.2020 18:53
apostapostoloff написа:
да вилнее из собствения си блог, а засипва с беконечните си и объркани коментари блога на hloris.

Трябва да го дебнем и засичаме там. Освен това той има навика да се жалва на своята душеприказчица Веси. И там трябва да го дебнем!

цитирай
5. kaliban3 - да вилнее из собствения си блог, а ...
24.10.2020 09:36
apostapostoloff написа:
да вилнее из собствения си блог, а засипва с беконечните си и объркани коментари блога на hloris.

Трябва да го дебнем и засичаме там. Освен това той има навика да се жалва на своята душеприказчица Веси. И там трябва да го дебнем!

Където и да се крие, ще го намерим :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kaliban3
Категория: Поезия
Прочетен: 103703
Постинги: 48
Коментари: 766
Гласове: 364
Архив