Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2020 08:46 - Трябва ли баща и син да бъдат приятели?
Автор: zahariada Категория: Лични дневници   
Прочетен: 308 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 29.07.2020 08:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Трябва ли баща и син да бъдат приятели?

20 юни 2020 г.


image


(Баща ми, Дейвид Маков, на 96 г.)

Неделя е Ден на бащата

След като баща ми не би нека майка ми да ме храни  когато бях гладен като бебе,  матрицата  беше излята. Никога не бихме могли да бъдем приятели защото плача ми направи  аз негов противник.

  Каня ви да обобщите мислите си за баща си  с 150 думи и ми ги изпратете hmakow@gmail.com      ( Мога да публикувам анонимно.)    от д-р Хенри Маков (Актуализирано от 2011 г.)

Аз не съм най -големият баща в света и не очаквах и баща ми да бъде перфектен.

Той преодоля много препятствия. Родителите му са били убити от нацистите, когато е на 19 години. Той оцелява във войната, като се преструва на езичник, прави четири години гимназия в едно, влиза в MIT на Европа, става физик и изгражда нов живот. Сега е на 96. Поздравявам го в деня на бащата.

Винаги е бил баща, никога приятел. Мнозина смятат, че бащите не трябва да бъдат приятели. „Работата на родителите е да видят, че [социалните] бариери са налице“, пише У. Клион Скусен в „Значи искате да отгледате момче?“ (1958, с.232)

Баща ми видя ролята му да ме държи „на път“. Тъй като успехът му се основаваше на висшето образование, "на път" означаваше да ме държи в училище.

imageНе ми беше позволено да сляза от бягащата пътека. Въпреки факта, че на 11-годишна възраст бях написал колонка за синдикиран вестник, с която той ми помогна,  той никога не вярваше в мен или  в добрите ми намерения. Винаги се отнасяше към мен като отпуснато оръдие. 

След завършването на гимназията исках да работя в мина. Тогава планирах да отида в извънградски университет, известен с радикалните си леви професори. (Тогава бях Левти.)

Баща ми упражняваше голям натиск, включително подбуждането на старата семейна кола, за да ме накара да се запиша в местния университет веднага. Изпаднах в клинична депресия.

Духът ми се счупи, аз останах в университета като вид хоспис от света и накрая получих докторска степен.

По друг повод исках да използвам семейната къщичка като духовно отстъпление като водоема на Торео Уолдън . Отново няма сделка. Направете своята теза.
ХРАНЕНЕ ФРАНЦИЯ
Връзката ни се оформи, когато баща ми не позволи на майка ми да ме храни, когато бях гладно бебе. 
Книга препоръчва на бебетата да бъдат "обучени" да се хранят по време на хранене. Бих изплакал дробовете си и след това бих бил прекалено изтощен, за да ям, когато беше време. 
Той не беше готов да създаде семейство и се опита да ме възпре втората, когато излязох от утробата. 
image Хазяинът се оплака. 
Моят плач накара баща ми постоянно да негодува и да ме разглежда като някакъв противник или „отпуснато оръдие“.
 В резултат на това имах "нелюбимо чувство" до около 50-годишна възраст, без да знам защо. 
Като дете съзнателно си създавах проблеми, за да „получа любов“. Имах банда, наречена "Бандата на балоните", защото се римува с проблеми,
На 11 години смених стратегия и потърсих любовта, като станах превъзходен. Започнах да пиша колона за съвет към родителите „Попитай Хенри“ за 40 вестника.
Знам, че „да се чувстваш нелюбим“ са доста малки картофи в тази ера на кръвосмешение и трафик на деца. Не, не бях отгледана като момиче или не ме насърчи да експериментирам с хомосексуалност. Това бяха деветнадесет и петдесетте години. Нямах същите възможности да бъда повреден, какъвто имат младите хора днес. Независимо от това, този глупав въпрос, че не се храня, оформи живота ми и ме интересува. Не търся съчувствие. 
 Какъв родител позволява на бебето да плаче от глад, защото не е време за вечеря? Родителите на баща ми бяха убити и това уби нещо в него. 
Не си представям това. В своята самостоятелно публикувана автобиография той казва, че когато по-малкият ми брат дойде, остави майка ми да го храни. 

В резултат на това личността на брат ми беше „по-уравновесена“ и той беше „по-лесен за любов“. (Думите му.) И нито дума за извинение или съжаление. 
Не нося недоволство срещу хората за провал. Всички се проваляме често. Като цяло той е страхотен баща и направи всичко възможно. Възхищавам се и му благодаря, но съм склонна да обичам хората, които вярват в мен, а не ме държат „на път“, който започна практически при раждането.
Но той вероятно имаше повече причини да се чувства „нелюбим“ от мен. Как той не би могъл да бъде емоционално повреден? Не знам защо децата се чувстват толкова безкрайно оправдани. Родителите са истински хора с реални проблеми.
„ПРИЯТЕЛ“


Оплаквам се, че все пак той не ми беше „приятел“, но беше и веднъж и беше грешка.

Когато бях на единадесет години, моите приятели и аз премахвахме копия на списание PLAYBOY от вестници.

imageПризовах цялата си смелост да помоля баща си за абонамент. Той се съгласи. Папирах вътрешността на вратите на гардероба на спалнята си с Playmates-of-the-Month. В ретроспекция тази дехуманизирана жена и подкопа всички мои бъдещи връзки. Вярвах, че женската красота и сексапил са Светият Граал.  Не можех да се отнасям към жените като към човешки същества. 

Независимо от това, либералният отговор на баща ми създаде връзка. Наистина го изкопах за това. Иска ми се сега той ме беше научил, че правя грешка, която ще ми съсипе живота. Той правеше всичко възможно и не беше по-мъдър от мен. „Сексуалното освобождение“ беше яростта през шейсетте години.

Така че тук желая по-добър приятел и по-добър баща едновременно. 

Сега, когато е стар, той просто седи и гледа телевизия. Той казва, че не му е скучно. Много старци са кротки, но баща ми никога не е бил по-мил и сладък. Честит ден на бащата, татко!

„ ВЗЕМАНЕ НА МОМЧЕТА“

Някой каза, че мъжете, които не искат деца, сами не са завършили да бъдат деца. Това е по-вярно сега от всякога. Пренастроихме се като вечни юноши, част от войната за пол и семейство. Сам бях жертва на това арестувано развитие. Нямах знания и зрялост да се посветя на брака и бащинството.

Оставих майката на сина си, феминистка, когато синът ми беше на четири години. "Сега, ще имам майка на себе си", каза той. 
Бях по-разстроен от потвърждението му на теорията на Фройд. 

Преместих се около блока. Бащинството се състоеше в това да карам сина ми на училище, да готвя и да играя всеки спорт - футбол, футбол, тенис, бейзбол, хокей - при нашите триседмични посещения.  
image Когато беше на шест години, предположих, че лошите не са наистина зли. Героите му, Костенурките Нинджа, се използват за потушаване на законен бунт. Той почти издуха уплътнение.

Опитвал съм се да бъда приятел , да вярвам в него .  Исках той да стане историк. Той взе няколко курса, отегчен беше глупаво и вместо това стана адвокат. Нямам нищо против. Историците, които пишат истината, са опорочени и уволнени. 

СИНЪТ МИ
Бих искал да бъда по-добри приятели със сина ми, който сега е на 33. Когато му споменах това, той каза: „Тате, това е толкова близо, колкото ще стигнем. По-близки сме от всички мои приятели и техните бащи. "
Той няма много време за взаимоотношения като цяло, обясни той. 
Подозирам, че съм жертва на отчуждението на родителите. Навежда се към левицата като майка му феминистка и те вероятно ме смятат за антисемит и хомофоб. Изумена съм как моето семейство е готово да ме откаже, без да отделя час за четене на това, което пиша. Такава е силата на еврейското промиване на мозъци и уважението, в което ме държат. Евреите просто не могат да изчислят, че след векове на „преследване“ може да са направили нещо нередно.  
Синът ми казва, че ме обича, но ясно, донякъде съм задължение. 
Много родители изпитват това леко разочарование. Не исках да се мотая и с моя. 
БАЩИ

Играчът на бейзбола Harmon Killebrew разказва тази история: "Баща ми играеше с брат ми и мен в двора. Майката щеше да излезе и да каже:" Ти късаш тревата. " 

" Ние не отглеждаме трева ". татко отговори: „Ние отглеждаме момчета.“

image(л. Стив Джобс и Стив Возняк)

В книгата си iWoz Стив Возняк, изобретателят на личния компютър, описва как е отгледан в традиционното семейство през 1950 г. Майка му изглеждаше след емоционалните му нужди и баща му Джери, инженер в Локхид, го подкрепяха интелектуално.Нямаше натиск, но баща му винаги беше там, за да се грижи и преподава.

"Таткото и връзката ми винаги се занимаваха много с електроника ... Татко винаги ми помагаше да сглобявам научни проекти ... Когато бях на шест години, той ми даде онзи кристален комплект за радио, който споменах. Това беше просто малък проект, където ти вземете една стотинка и я докоснете с някои слушалки. Със сигурност, направихме това и чухме радиостанция ... Беше толкова възбудено вълнуващо, ясно си спомням , че усетих , че се е случило нещо голямо, че изведнъж бях далеч напред - ускорен, над всички останали малки деца на моята възраст .. "(27)

Бащите изграждат мъже. Бащите променят света.

В САЩ едно от всеки четири деца няма баща у дома.


----

Свързани:Защо татковците се страхуват да не кажат на децата си?

Маков -Феминизмът лишава момичетата на бащината любов
--------   "Разумният син"


Първи коментар от Джим Бийм-
Хенри .... без значение какво си пропуснал в детството или колко зле сме измамени от социалния инженеринг на Tavistock ... ти се справи много добре.
Ти си доверена душа в тези странни времена и не се страхуваш да изразиш непопулярни мнения. Издигнахте се в мъжественост.
Какво е mensch? Не отговаряте ли на тази дефиниция доста добре?
Изказахте законни опасения за това колко лошо е насочено западното общество .... не се притеснявайте, когато хвърлите камъче в езерце, по бреговите линии се забелязва, независимо колко незначително могат да изглеждат тези вълни на истината. Трябва да се гордеете със себе си: преминахте през BS и излязохте с фенер, за да осветите пътеката напред.
Не гледай назад, приятелю ...... върви напред. Животът има повече от това да се оплакваме колко са несъвършени нашите уроци.
Животът има повече, отколкото да искам всичко да е перфектно. Y ОУ Да не се получи силни тонизирани мускули безплатно.
Трябва да работите над всичко и нищо не се изгражда без нещо, срещу което да се натиснете.
Продължавай да буташ. http://the-wanderling.com/    



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39921602
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31038
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930